Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUOKSUTRIKOOT arkikäytössä

Vierailija
14.09.2015 |

Mitä mieltä olet kun Naiset käyttävät juoksutrikoita arkikäytössä??! Sen ymmärrän kun ne on päällä juoksulenkillä, mutta kun niitä alkaa olla jo koulussa naisilla päällä (yliopsto/AMK-koulutus), työpaikoilla, vapaa-aikana, ostosreissuilla ja myös lomamatkoilla. Nyt alkaa jo mennä hermot, sen käsittää kyllä jos on kuntosalilla ja juoksulenkillä, mut nyt myös jo kotioloissa..... Kommetteja kehiin...

Kommentit (322)

Vierailija
101/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 17:49"]Trikoot on vaan niin paljon mukavammat kuin farkut. Ja aina treenin jälkeen ei vaan jaksa vaihtaa farkkuja jalkaan, joten kaupassa ja koulussa hihhuloin niissä trikoissa.  [/quote] Treenin jälkeen hihhuloit koulussa edelleen samoissa trikoissa. Säälin opiskelukavereitasi. Vaikka itse et tunnista oman hikesi löyhkää ja olet jo tottunut siihen, kyllä sen muut haistaa.

[/quote]

Trkoot vaihtoon ja suihkun kautta uusiin haasteisiin :)

Vierailija
102/322 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 12:25"]

Eilen tuli kaunis juoksutrikoonainen vastaan Tampereen Tammelassa. Näki oikein että oli panostanut vaatetukseen ja meikkaukseen ja tietysti hänellä oli string malliset alushousut uppoutuneena tiukkojen trikoiden persvakoon.Peppu oli tosi pieni ja pyöreä, et varmaan XS housut tytöllä. n.25v

[/quote]

Kiitos tästä tiedosta. Arkistoimme sen osastolle "Pertsan randomit päiväunelmat".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!!!

Vierailija
104/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohooo!!! Hyvä kun tuli puheeksi, ei ole tullut edes mieleen, että nuo ovatkin juoksutrikoot. Olen luullut legginseiksi. Sporttista porukkaa, aina valmiina lenkille!

Vierailija
105/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iske yhtään tuo trikoomuoti. En omista yksiäkään juoksutrikoita. Juoksin taannoin puolimaratonin retroverkkareissa.

Mukavat kengät sen sijaan ovat aina plussaa. Itse käytän toimistovaatteiden kanssa hillittyjä maryjane-tyyppisiä paljasjalkakenkiä.

Vierailija
106/322 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä persettä pitää esitellä? Minä en laittais trikoita vaikka olis 10 vartalo. Jotain rajaa.

Vierailija
107/322 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta maailmastahan tuoki trendi on Suomeen rantautunut. Asuin viime vuoden Usassa, ja siellä urheilutrikoot oli nuorten naisten yleisin vaate. Usein yhdistettynä unisex-mallisiin t-paitoihin, sitä harvemmin täällä näkee...

Vierailija
108/322 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta ainakaan kovin kiihottava ole katsoa tämmöistä näkyä, vai mitä muut mieltä??!!

http://x.imagefapusercontent.com/u/Goodtimes4all/5688470/34223086/2015-09-22-18-23-06.jpg

Vierailija
109/322 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä trikoopeppuja on kiva katsella, vai mitä kuvasta voi päätellä?! :D

http://x.imagefapusercontent.com/u/Luvdatcoochie2/5646090/1606359880/B0fbaOTIgAA6JIC.jpg

Vierailija
110/322 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:20"]Sekä hiekkalaatikolla! Leikkipuistot täynnä näitä äitejä juoksuvaatteissa. Poikkeuksetta nämä äidit tuuppivat minirodinipenskansa bugaboilla kotiin. Terveisiä Espoosta.
[/quote]
hiekkalaatikollahan nämä ovat hyviä juuri, itse en ainakaan millään farkuilla tahdo mennä leikkimään. Treenitrikoot on hyvät, pystyy liikkumaan tosi hyvin :)

Vierailija
111/322 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa juoksutrikoiden käyttäminen muulloinkin kun urheillessa, mutta esim. työpaikalle ne ei mielestäni sovi vaikkei pukukoodia oliskaan. Mieluummin siistit housut, farkut tai hame. Itse en käytä juoksutrikoita ollenkaan, koska mua ahdistaa kovin tiukat vaatteet. Verkkarit, ulkoiluhousut tai collegehousut on mulle mieluisampi vaihtoehto.

Vierailija
112/322 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, naurettavaa, typerää! T. Salilla käyvä juoksua harrastava nainen joka pukeutuu kouluun siististi ja salille ja lenkille urheiluvaatteisiin

Vierailija
113/322 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 09:42"]Noloa, naurettavaa, typerää! T. Salilla käyvä juoksua harrastava nainen joka pukeutuu kouluun siististi ja salille ja lenkille urheiluvaatteisiin
[/quote]
Ja lisään vielä että huvittavimpia ovat ne satakiloiset naiset urheiluvaatteissaan koulussa. Ei ne urheiluvaatteet laihduta vaikka kuinka käyttäisi.

Vierailija
114/322 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:20"]Sekä hiekkalaatikolla! Leikkipuistot täynnä näitä äitejä juoksuvaatteissa. Poikkeuksetta nämä äidit tuuppivat minirodinipenskansa bugaboilla kotiin. Terveisiä Espoosta.
[/quote]
hiekkalaatikollahan nämä ovat hyviä juuri, itse en ainakaan millään farkuilla tahdo mennä leikkimään. Treenitrikoot on hyvät, pystyy liikkumaan tosi hyvin :)
[/quote]
pakko jatkaa, siis en todellakaan käytä muuten julkisella paikalla, ainoastaan leikkipuistossa ja matkalla treeneihin. Ymmärrän kyllä esim lähikaupan, mutta olen myös nähnyt joidenkin shoppaavan näissä :D miksi vitussa edes ne etsii muita vaatteita, kun aina kulkevat niissä trikoissa :D no, pukeutukoot jokainen kuin haluaa, on se paremman näköistä sentään kuin löysät collegehousut

Vierailija
115/322 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös jännä, miten suuri ongelma toisten pukeutuminen joillekin on. Lähdenpä tästä trikoot jalassa kauppaan, jospa saisin järkytettyä jotakuta.

Vierailija
116/322 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:17"]

Jos reidet ja pakarat ovat sopivan lihaksikkaat ja hyvän näköiset, niin trikoot ovat vain plussaan ;)

M37

[/quote]

Kyllä minä ainakin miehenä kyseenalaistan trikoonaisten pään sisuksen. Onhan niitä kiva katsella, mutta eihän sellaisen juntin kanssa kehtaisi missään käydä.

[/quote]

Jopas on hurja yleistys trikoita käyttävistä naisista. Kertoo enemmän kirjoittajasta itsestään.

Minulle tulee trikoonaisista vain myönteinen vaikutelma. Sporttinen ja rento. Tyttöystäväni pitää usein trikoita ja näyttää niissä kyllä hiton hyvältä. Hän on houkutellut minutkin pitämään trikoita, vaikka ensin se vähän ujostutti näin miehenä. Mutta trikoita mukavampia housuja ei olekaan, ymmärrän kyllä miksi niitä niin paljon pidetään.

Tyttöystävän kanssa pidämme niitä lenkillä ja myös ihan vapaa-ajan asuna. Kaupassakin saatamme trikoissa käydä, jos ne sattuvat jalassa olemaan. Varmaan meitäkin on monta kertaa paheksuttu, kun rohkenemme trikoissa hyppiä julkisella paikalla, mutta ei sillä väliä. Pidämme näitä paheksuttuja pöksyjä niin paljon kuin huvittaa.
[/quote]

Sori repesin nauruun :'D kuvittelin oman mieheni, trikoot jalassa. Ai että :D eli siis onko nämä trikoot nykyään sama kuin yhteensopivat tuulipuvut vanhemmalla pariskunnalla? Hmm...

Vierailija
117/322 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia elämä, jos toisten pukeutuminen on noin suuri ongelma.

Vierailija
118/322 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä sovi työpaikalle, eikä naisten intiimialueille tee hyvää joita jossain trikoissa tunti tolkulla varsinkin jos on vielä karvaton sheivattu...

Vierailija
119/322 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni käyttää aina läpikuultavia trikoita esim kauppareisuilla ja on aivan mielettömän seksikäs!! Muut äijät kuolaa ja harmittelee, kun heidän vaimot mummu lookissa!! No enpä tyytyisi tylsään matamiin vaan ainoastaan rohkeaan naiselliseen naiseen, jolla peppu hyvin esille tuotuna!!

Vierailija
120/322 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:10"]

Vaimoni käyttää aina läpikuultavia trikoita esim kauppareisuilla ja on aivan mielettömän seksikäs!! Muut äijät kuolaa ja harmittelee, kun heidän vaimot mummu lookissa!! No enpä tyytyisi tylsään matamiin vaan ainoastaan rohkeaan naiselliseen naiseen, jolla peppu hyvin esille tuotuna!!

[/quote]

Tässähän se juoksutrikoovihan perimmäinen syy on. Monet naiset näyttävät niissä niin seksikkäiltä, kun alapään muodot näkyvät niin selvästi.

Vihaajat ovat sitten niitä naisia, jotka eivät uskalla trikoita pitää.

Trikoonaisille sellaiset terveiset, että älkää lopettako trikoiden pitämistä näiden kateellisten vuoksi. Näytätte yleensä tosi hyvältä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan