Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vaikeaa normaalipainoisen on pudottaa 8kg

Vierailija
29.03.2022 |

Bmi 23 tällä hetkellä ja näytän pullealta, pakko ois saada kiloja pois ja kiinteyttää mutta tiukassa tuntuu olevan kilot

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kenellekään kuuluu, miksi joku haluaa laihduttaa normaalipainon sisällä? Oikeasti :D 

Kevyempänä on helpompi liikkua. Vähemmän löllyvää läskiä. Mun ihannepaino on 60kg (170cm) tällä hetkellä painan hieman enemmän. Olen vartalonmalliltani alapainotteinen, siis kroppaani suhteutettuna iso perse ja reidet. Epäsuhta vaan kasvaa painon myötä. 

Ei se kuulu, mutta kun kysyttiin, niin varmaan voi varoittaa. Varoittaa siis siitä, että laihdutus voi johtaa lihomiseen. Eli laihduttamisen sijaan, voisi pienillä muutoksilla muuttaa elämäntapaa.

Ja minun ihannepaino on 65 kg (170 cm). Nyt painan 68, mikä ok sekin. Olen tiimalasi mitoilla 98-74-98. Ja kroppa on hyvä kuin mikä. Mutta ajattelin silti, laiduttamisen sijaan, alkaa kävellä joka päivä enemmän.

Vierailija
42/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kenellekään kuuluu, miksi joku haluaa laihduttaa normaalipainon sisällä? Oikeasti :D 

Kevyempänä on helpompi liikkua. Vähemmän löllyvää läskiä. Mun ihannepaino on 60kg (170cm) tällä hetkellä painan hieman enemmän. Olen vartalonmalliltani alapainotteinen, siis kroppaani suhteutettuna iso perse ja reidet. Epäsuhta vaan kasvaa painon myötä. 

Tottakai se kuuluu koska tuollaisesta pakonomaisesta turhasta laihdutusyrityksestä ne syömishäiriöt sun muut vääristyneet kehonkuvat lähtee. Siksi ihmisiä kannattaa valistaa jo ennen kuin ne onnistuu sairastuttamaan itsensä pakkomielteensä kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvee duuni oli ainakin itellä kun pudotin 5kg normaalipainosta, en jaksanut ylläpitoa ja nyt takasin normipainossa.

Vierailija
44/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä paino aikuisiällä vaihdellut välillä 60-70kg. 70kg tuntui liialta, olo oli tukala ja alkoi lähestyä ylipainon rajaa. Laihdutin 8 kiloa (täysin normaalipainon sisällä) ja kummasti olo parani. Siitä on tullut lisää pari kiloa, mutta noin 65kg tuntunut olevan itselleni hyvä paino jo useamman vuoden.

En tiedä tarkoitetaanko täällä laihduttamisella jotain ihmedieettejä vai miksi sitä niin kauhistellaan. Pienensin vähän annoskokoa, paransin ruokarytmiä jottei illalla tule mässäiltyä. Siinä oikeastaan kaikki. Mistään herkuista en ole kieltäytynyt tai kaloreita laskeskellut.

Ilmeisesti olen nyt pilannut aineenvaihduntani tai vähintään olen syömishäiriöinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän