Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu kaveriksi facebookissa....

Vierailija
13.09.2015 |

Olen tapaillut tiivisti kohta 2 kuukautta miestä joka ei halua että olemme kavereita facessa. Syitä on esim että haluaa oppia tuntemaan minut ilman että näkee sieltä mitä olen joskus tenyt ja missä ollut ynm....

Mitä mieltä olette?? Olisiko tälläinen asia sinulle ok?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kin enitse ollut vielä varma, haluanko suhteen mieheni kanssa ja katselin muita miehiä& chattailin facebookissa, en halunnut miestä facekaveriksebi. Muuten olisin paljastunut ns joka suuntaan useamman kanssa säätämisestä. Valitan mutta muuta syytä ei ole paitsi tosiaan, että mies on varattu virallisestikin.

Vierailija
22/27 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkin aikaan ( pari viikkoa ) tapaillut yhtä naista ja tosiasia on se, että olen edelleen osittain varattu, joten en halua, että tämä uusi tuttavuus pääsee kaikkeen tietoon kiinni Facebookin kautta. Väärin tietysti toimittu, mutta joo, on salattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös sitä mieltä että outoa on. Asia vaivaa minua todella paljon. Ollaan asiasta monta kertaa puhuttu ja hän tietää että asia minua vaivaa. Ei hän tiedä kuinka paljon se vaivaa mutta tietää että mietin asiaa. Ajattelin kerran vielä ottaa asian puheeksi. Toisaalta taas mietin että mitä sit jos hän minun painostuksen takia sit suostuu kaveriksi niin ei sekään kiva ole....

T ap

Tuskin kannattaa painostaa. Jospa pyrkisit edistämään suhdetta live-elämässä. Seurusteletteko edes?

Muuten normaalia että haluaa somessakin linkkautua, mutta ellei suhteenne vielä ole kunnon suhde, mitä turhaa. Itse voisit käydä hänen profiiliaan läpi ja kuluttaa turhaan aikaa, vaikkei suhteenne sitten jatkuisikaan.

Vierailija
24/27 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei halunnut minua kaveriksi Facebookissa. Näin sitten yhden tuttavan sivuilta, kun exäni oli kehunut toista naista, oikein sydämien kera. Myöhemmin minulle selvisi, että heillä oli ollut puolen vuoden salasuhde selkäni takana.

Vierailija
25/27 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kerro muusta kuin siitä, ettei susta voi kertoa kaikille kavereille, eikä sille vaimolle.

Vierailija
26/27 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun seurustelette oikeasti, voit päivittää omaan profiiliisi yhteiskuvan teistä, mies vaikka vähän peitettynä. Vain selkeä huijari voi kieltää. Vaikkette olisikaan vielä someystäviä silloin, miehen reaktio voi paljastaa paljon.

Vierailija
27/27 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mulla vähän hankala tilanne. Olen ottanut vähän pesäeroa vanhasta naisystävästä,( se on edelleen kuvioissa ) samalla katsellut ja salaa deittailut uusia naisia. En missään tapauksessa ota näitä uusia deittikokelaita faceen ennen kuin olen löytänyt uuden pysäyttävän naisen 😉. Jossain vaiheessa uudet deitit asiaa ihmettelee, kun en heti satasella ole mukana pelissä ja jonkun päästä yleensä tulee viesti " olet mukava, mutta ei riittävästi kipinää".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän