Mies ei suostu kaveriksi facebookissa....
Olen tapaillut tiivisti kohta 2 kuukautta miestä joka ei halua että olemme kavereita facessa. Syitä on esim että haluaa oppia tuntemaan minut ilman että näkee sieltä mitä olen joskus tenyt ja missä ollut ynm....
Mitä mieltä olette?? Olisiko tälläinen asia sinulle ok?
Kommentit (27)
Mielestäni hänellä on jotain salattavaa jota ei sinun halua tietävän
Kuulostaa siltä, että itse salailee jotakin.
Vaikka olisitte fb kavereita nii eihän hänen olisi pakko sun profiilia tutkia :D
No kuulostaapa omituiselta. Kyllä minä oman mieheni tavatessa ystävystyin häneen myös facebookissa.
Miten ennen selvittiin ilman FB:tä, riitojakin oli vähemmän :)
Hah, mä en ole aviomieheni kamu fbssä, miksi pitäisi? Kyllä jokainen saa olla kaveri fbssä just sen kanssa kuin haluaa, ei siitä hernettä kannata ottaa....
Ja ihan hyvä syy tuollakin miehellä, ei halua saada mitään ennakkotietoja tms vaan haluaa tutustua puhtaalta pöydältä...
Parisuhde terapeutti suositteli lehdessä puolisoja poistamaan toisensa kavereista.
Itse olen myös sitä mieltä että outoa on. Asia vaivaa minua todella paljon. Ollaan asiasta monta kertaa puhuttu ja hän tietää että asia minua vaivaa. Ei hän tiedä kuinka paljon se vaivaa mutta tietää että mietin asiaa. Ajattelin kerran vielä ottaa asian puheeksi. Toisaalta taas mietin että mitä sit jos hän minun painostuksen takia sit suostuu kaveriksi niin ei sekään kiva ole....
T ap
No mitä se kertoo suhteesta jos ei edes face kaveri halua olla??? Mielestäni facen kautta oppii myös asioita siitä toisesta. Tai ainakin musta oppii jos mun facea katsoo. Esim kiinnostuksen kohteita ynm.
ap
Kuulostaa ihan siltä, että hän on varattu. Facebookistahan sen yleensä näkee selvästi, mikäli hänellä on pitkään jatkunut, normaali ihmissuhde, jonka myötä puoliso näkyy ainakin kuvissa ja ehkä parisuhdestatuksessakin.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:54"]
No mitä se kertoo suhteesta jos ei edes face kaveri halua olla??? Mielestäni facen kautta oppii myös asioita siitä toisesta. Tai ainakin musta oppii jos mun facea katsoo. Esim kiinnostuksen kohteita ynm.
ap
[/quote]
Miten vähän te olette toistenne kanssa tekemisissä, jos tutustumisen pitäisi tapahtua FB:n kautta?
Jos sinulla on fb:ssä jotain kännikuvia joissa kaulailet toisten miesten kanssa niin mies tulee niin mustasukkaiseksi ettei pysty diilaamaan sen kanssa ja joutuu jättämään sinut. Hän kuitenkin tiedostaa tämän piirteen itsessään ja siksi odottaa että kiintyy ja rakastuu sinuun niin paljon että tuollaisella asialla ei enää ole niin väliä ja lisäksi oppii luottamaan sinuun tarpeeksi niin että ei tule niin herkästi mustasukkaisuusajatuksia.
Joillekin miehille on oikeasti aika tärkeä juttu se että nainen on aiemmassa elämässään ollut ns. siveä. Minusta tässä miehessä on positiivista se että tiedostaa että tunteet saattavat joskus lyödä yli ja tekee jotain sen ehkäisemiseksi.
Facebookin tietohin ei kyllä kannattaisi luottaa yhtään. Sinnehän laitetaan just se tieto mikä ITSE halutaan esim parisuhteesta, työstä etc. Ei Fb niitä tietoja mistään hae.....
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:49"]Parisuhde terapeutti suositteli lehdessä puolisoja poistamaan toisensa kavereista.
[/quote]
Ja perustelut oli, että puoliso pysyisi enemmän mysteerinä, kun ei tiedä kaikkia hänen syömisiään ja mieliakan vaihteluitaan, jotka saisi tietää Facen kautta. Aika harcat tilittää kaiken Daceen, joten perustelut olivat heikot.
Ap.n miesystävä ei halua, että exät ja muut säädöt näkyvät tai hänellä on kokemusta turhasta mustasukkaisuudesta.
Ihmisenä, joka ei käytä FB:tä tämä keskustelu tuntuu huvittavalta. Hieman huolestuttavaa sinänsä miten "tärkeä" asia kyseisestä nettisivusta on tullut.
Mullekin tuli ekana mieleen, että miehellä on jo puoliso. Ap on päässyt varatun miehen vakipanoksi, onnea vaan salasuhteellenne.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:48"]Hah, mä en ole aviomieheni kamu fbssä, miksi pitäisi? Kyllä jokainen saa olla kaveri fbssä just sen kanssa kuin haluaa, ei siitä hernettä kannata ottaa....
Ja ihan hyvä syy tuollakin miehellä, ei halua saada mitään ennakkotietoja tms vaan haluaa tutustua puhtaalta pöydältä...
[/quote]
Alapeukuttelijoilta kaipaisin perusteluita?
Miksi nuo fb kaveruudet ovat niin tärkeitä?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:04"]Ihmisenä, joka ei käytä FB:tä tämä keskustelu tuntuu huvittavalta. Hieman huolestuttavaa sinänsä miten "tärkeä" asia kyseisestä nettisivusta on tullut.
[/quote]
No on ihan eri asia olla käyttämättä koko ohjelmaa kuin olla ottamatta seurustelukumppaniaan siellä osaksi kaveripiiriään. Se, että jokin tapahtuu netissä, ei tee siitä vähemmän olemassaolevaa tai tärkeää. Reaalimaailmassa tuo voisi rinnastua vaikka siihen, ettei tuore puoliso toistuvasti halua kutsua järjestämiinsä juhliin tai muuten haluaisi pitää suhteen visusti salassa. Miten muuten ap on - oletko päässyt osaksi miehen sosiaalisia ympyröitä ihan livenä?
Ollaan oltu miehen kans yli vuos ja ei olla fb kamuja. Asian on ihan ok, hän on perustellut asian niin et meidän suhde on tässä näin, ei se kuulu someen. Mitä arvostan myös :) saan kyllä nähdä hänen fb seinän jos tahdon, mut ei ole tarvetta. Luotto pelaa ja siel on vaa jotai youtube linkkejä kuitenki :D
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:13"]
Ollaan oltu miehen kans yli vuos ja ei olla fb kamuja. Asian on ihan ok, hän on perustellut asian niin et meidän suhde on tässä näin, ei se kuulu someen. Mitä arvostan myös :) saan kyllä nähdä hänen fb seinän jos tahdon, mut ei ole tarvetta. Luotto pelaa ja siel on vaa jotai youtube linkkejä kuitenki :D
[/quote]
Joo ei kuulu someen mitenkään ''pakollisesti'', mutta onhan se nyt vähän outoa jos nimenomaisesti ei suostu fb:ssä olemaan kaveri puolisonsa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:52"]
Itse olen myös sitä mieltä että outoa on. Asia vaivaa minua todella paljon. Ollaan asiasta monta kertaa puhuttu ja hän tietää että asia minua vaivaa. Ei hän tiedä kuinka paljon se vaivaa mutta tietää että mietin asiaa. Ajattelin kerran vielä ottaa asian puheeksi. Toisaalta taas mietin että mitä sit jos hän minun painostuksen takia sit suostuu kaveriksi niin ei sekään kiva ole....
T ap
[/quote]
Jospa hänellä on facebookissa sellaisia kavereita, joiden ei halua tietävän sinusta. Pelkää, että kommentoit/tägäät hänet johonkin julkaisuusi jne. Vaikea uskoa, että syy olisi se, ettei halua tutustua sinun "facebook elämääsi", koska sitä toisen profiiliahan ei tartte sen kummemmin katsella. Todennäköisempää on, että syy liittyy hänen omaan profiiliinsa.