Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moraalittomin seksikokemuksenne?

Vanha pukki
28.03.2022 |

Olen lähes kaksimetrinen, isokaluinen, seksuaalisesti aktiivinen mies.

Olen päätynyt panemaan veljeni vaimoa, vaimoni ystävätärtä ja lasteni alakoulun opettajatarta.

Onneksi mistään noista panoista ei tullut mitään jälkiseuraamuksia. Panoja koskaan uusittu, eikä niistä tiedä ketkään ulkopuoliset. Niistä jäi siis vai moraalittomat, mutta ihanan kiihottavat muistot...

Mikä on moraalittomin seksikokemuksenne?

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa panimme, vaikka olin jo uudessa suhteessa. Hän kävi luonani tasaisin väliajoin sillä välin kun edelleen nykyinen oli töissä. Aikansa kesti, mutta sitten lopetimme. Muutaman kerran nykyinen pääsi ns jälkiliukkaille. Ihmetteli vain kuinka olen noin lämpimänä..

-hoitsu90

Vierailija
142/177 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin kerran lampaita laitumella.

Munä en vain katsellut🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän kanssa panimme, vaikka olin jo uudessa suhteessa. Hän kävi luonani tasaisin väliajoin sillä välin kun edelleen nykyinen oli töissä. Aikansa kesti, mutta sitten lopetimme. Muutaman kerran nykyinen pääsi ns jälkiliukkaille. Ihmetteli vain kuinka olen noin lämpimänä..

-hoitsu90

Exä oli varmaan parempi hoitamaan seksinnälkääsi kun tarjontaa oli varmasti riittävästi onko nykyinen jo oppinut paremmaksi seksihommissa ?

Vierailija
144/177 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana panin aina kun pukille pääsin. Sitten kun oppi rakastelun myös henkisenä hyvinvointina yhteyden toimiessa, nyt muutaman pitkän suhteen aikana en ole tehnyt mitää, mitä en itse sulattaisi toiselta, en siis ole pettänyt enää.

Vierailija
145/177 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autossa.Emäntäni ajoi ja etupenkillä oli muuttotavaraa. Takapenkillä oli vielä enemmän tavaraa ja takapenkiltä ei nähnyt eteen.

Kuuma kesäpäivä ja muutimme yhtä tuttua naista. Istuin taakse ja minun piti pitää tavaroista kiinni.

No tämä tuttumme halusi tulla kyytiin jos vaikka polvelleni mahtuisi istuun. No hän tuli autoon lyhyessä hameessaan, ajattelin, että on siinä muuttovaatteet vaihtunut 

Istui syliini, ensimmäinen pieni pysäytys, veti housujani alas ja istui uudelleen syliini.

Tunsin paljaan ihon ja valuvan pillun. Hän teki muutaman korjausliikkeen istumisessaan, koska sylissäni on naisen kiva istua ja samalla kaluni oli hänen pillunsa sisällä.

Siinä matka jatkui ja hän haki istumisasentoa, koska töyssyt häiritsee.

Ratsasti kaluni päällä, emäntäni ajoi autoa ja vähän ennen perille pääsyä laukesin hänen sisäänsä.

Totta tämä oli. Se ettei sinulle tapahdu ikinä mitään ei tarkoita ettei toisille tapahdu :)

Vierailija
146/177 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisen yön jälkeen aamulla nainen makasi vierellä ja piti kättä rinnallani. Nimettömässä oli sormus. Sillä hetkellä vasta todella tajusin että tein väärin. Odotti jo lasta toiselle miehelle, jonka kanssa sillä hetkellä oli riitaa. Minä olen ollut hänen tukenaan kunnes nyt menin liian pitkälle.

Koskettava tarina. Antoiko myös persettä?

Miksi anaaliseksi on sulle pakkomielle ja siitä pitää jankuttaa moneen ketjuun?

Mikä sua siinä pelottaa?

Ei se mua pelota ja kyllä mä siihen suostun vakipanon kanssa, mutta ei mulle pakkomielle ole kuten sulle. Mä ymmärrän, että kaikkia ei kiinnosta anaaliseksi. Sä pölvästi sen sijaan jankutat tuota sun pakkomiellettä moneen ketjuun. Ei ole tervettä tuollainen. 

Vierailija
147/177 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin ensimmäisen anoppikokelaan pillun, antoi ymmärtää että tytär oli kertonut että minulta saa erittäihyvää kielihoitoa.

Ja minä, nuorimies ei lasiin sylje, eikä hän noin muutenkaan ollut hassumpi paketti.

Hän sai orgasminsa ja minä sain valita suihinoton ja takaapäin nainnin. Valitsin panon.

Joskus sain tietää että tytär tiesi tästä hoidosta, eikä kokenut siitä sen kummallisempaa mustasukkaisuutta.

Vierailija
148/177 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nain melko usein kahden toisiaan tuntemattomien tuttavaperheiden rouvia. Kävi niin, että yhteen naiseen, yhdellä kerralla, siinä vaan jotenkin lipsahti spermaa sisään. En sanonut mitään havainnostani siinä yhteydessä, koska riskit ovat kaikilla tiedossa. Keskenmeno tuli niin varhaisessa vaiheessa, että kukaan ei saanut tietää. Vaikka kuumotti, niin en ottanut opikseni, vaan jatkoin molempien nussimista paljaalla, mutta tarkemmalla otteella. Jos edes kerran sanoisivat haluavansa mulle kortsun, niin niin toki sellaista käyttäisin.

Jos tietäisit miltä keskenmeno tuntuu, sekä henkisesti, että fyysisesti, oppisit sen kortsun laittamaan ihan vain naisten takia. Mutta itsekkyys ja himot valitettavasti määrää. Jospa edes joku mies omaisi myötätuntoa muita kohtaan.

Vierailija
149/177 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tietoisesti tapaillut naimisissa olevaa miestä. Tilanne oli toki hieman erilainen kuin yleensä, mies oli ulkomaalainen, vasten tahtoaan järjestetyssä avioliitossa, eikä hänellä ollut varsinaista suhdetta vaimoonsa, koska he asuivat eri maissa. Avioparilla oli kuitenkin käynnissä perheenyhdistämishakemus, jotta vaimo voisi tulla Suomeen ja he voisivat aloittaa avioelämän. Mies oli kovin ihastunut minuun, ja sanoikin, että ellei olisi tehnyt lupausta vaimolleen ja suvulleen, hän olisi avioeronnut heti ja haluaisi olla minun kanssani. Tiesin, ettei niin tule tapahtumaan, joten itse suhtauduin asiaan pelkkänä seksi- ja tapailusuhteena.

Olen myös toisen kerran ollut varatun miehen kanssa. Kyseessä on kaverini, jonka kanssa avaudumme toisillemme seksiasioista. Hän on ollut monta vuotta parisuhteessa, mutta muutamat viime vuodet on kuulemma ollut melko kuivaa. Olemme pari kertaa päätyneet harrastamaan käsipeliä ja yhteistä masturbaatiota. Emme ole suu

Lopulta olet kuitenkin vastuussa Jumalalle, olit sinkku tai et. 🙂

Vierailija
150/177 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on huono omatunto vieläkin. Seurustellessani nykyisen ihanan mieheni kanssa sain päähänpiston livahtaa tanssiravintolaan vähän kuin toivoen, että joku aikuinen, varma, kokenut mies minut sieltä keksisi. Niin tapahtui. Mies oli muutaman vuoden vanhempi, kihloissa, ja seurustelinhan minäkin, mutta siitä huolimatta läksin miehen asunnolle tietäen että se johtaisi rakasteluun. Se oli estottominta kokemaani, ja itsekin, voin sanoa, vapauduin. Mutta sen jälkeen palasin takaisin uskollisuuteen, tätä vieläkin kuumottavaa muistoa silloin tällöin vaalien. Voin kuvitella millainen herkkupala olin tuolle minut saalistaneelle miehenroikaleelle. Mutta myös toisin päin.

Höpö höpö, sinähän olet edelleenkin uskoton ajatuksissasi.

Opetus miehille: Naisten omat ilta- ja yömenot (miksei myös päivämenotkin) ovat 8/10 juuri tätä. 🙂

Vierailija
151/177 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoni loppuaikoina kävin painamassa erästä tuttavaamme joka samassa työpaikassa vaimoni kanssa. Vuorotellen painoin kumpaakin. Joskus samanakin päivänä.  Erosin ja jonkun ajan päästä löysin uuden kumppanin. 

Vierailija
152/177 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttelin varatun rouvan autopanolle hiekkamontulle. Kyllä oli mahtavaa saada vierasta kesän kuumuudessa. Kotona suoraan suihkuun ja kas kummaa, rouva halusi nussia. No mikäs siinä, olihan edellisestä varvista jo varmaan tunti. Miehekkäänä korkkasin 🍺

Vierailija
153/177 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peuhaaminen ei ole moraalitonta.

Vierailija
154/177 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan ollut tuhma tyttö, monenkin miehen kanssa, avioliittoni aikana. Enää en, mieheni riittää mulle.

Vierailija
155/177 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikapuoleni on kovakuntoinen ja ei ole turhan helläotteinen. Paikat on hellinä sen jälkeen ollaan pidetty hauskaa. Jossain vaiheessa huomasin olevani raskaana. On samantekevää että onko lapsen biologinen isä mieheni vai poikapuoli.

Tapahtunut usein uusio perheissä ... 🤭!

Vierailija
156/177 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan se tämä: vaimo kertoi, että yhdellä työkaverillaan on hyvin kauniit rinnat. No, pitihän hankkiutua tuon kanssa sänkyyn, että pääsee itse tutkimaan asian. 

Vierailija
157/177 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä sain illalla treenien jälkeen kyydin kaverilta silloisen tyttöystäväni kotiin ja tyttöystäväni ei ollut vielä kotona, sillä oli vanhempiensa kanssa vielä kyläilemässä. Hänen isosiskonsa oli onneksi kotona eikä tarvinnut pihalla odotella.  Muutaman sanan vaihdettuamme painelin suihkuun hikisenä treeneistä. Peseydyin ja siirryin makkariin pyyhe päällä. Olin pukeutumassa kun huomasin isosiskon katselevan oven suusta hymyillen. Pelimiehenä iskin silmää ja kysyin miltäs näyttää. Vastaus oli että syötävän hyvältä. Vastasin tietty että "Onko nälkä"? Olihan sillä.

Aivan taivaallisen kiimaisen seksin päätteeksi laukesin neidin sisään usean päivän panttaamani lastin ja sovimme että mitään ei tapahtunut.  Suutelimme vielä hetken kiihkeästi ja kuulin kun auto tuli pihaan. Äkkiä pyyhkeellä kulli kuivaksi ja vaatteet päälle. Neiti huikkasi vielä "Tää on sit meidän salaisuus."

Tyttöystävä halusi illalla päästää minut paineistani koska emme olleet nähneet useaan päivään. Kysyi että olenko runkannut kun kulli maistuu hieman "seksiltä" ja nalli ei meinannut palaa.. Tietäisipä vaan mitä se "seksin maku" oli.

Myöhemmin isosiskon poikaystävä tuli myös ja kuulin yöllä kun viereisessä huoneessa alkoi patjan jouset natisemaan.. Tietäisipä vain kundi mikä tällä kertaa oli liukkarina.

Sisarusten äiti oli jopa silloin teinin silmin todella kuuma tapaus. Fantasioin useasti hänestä vaikka oli nuorta teininaista tarjolla..

Noin 15 vuotta myöhemmin törmäsin baarissa äitiin joka oli pikkujouluja juhlimassa.  Muistelimme hetken menneitä sillä olin perheen kanssa useilla lomamatkoilla yms. Arvatenkin samalla taksilla lähdettiin ja siinä samaisessa talossa pantiin aamuun asti. Aamulla rouva antoi kyydin kotiin kun lähti hakemaan miestään lentokentältä. Oli naurussa pitelemistä kun rouva tokaisi "Tää on sit meidän salaisuus."

Vierailija
158/177 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus teininä sain illalla treenien jälkeen kyydin kaverilta silloisen tyttöystäväni kotiin ja tyttöystäväni ei ollut vielä kotona, sillä oli vanhempiensa kanssa vielä kyläilemässä. Hänen isosiskonsa oli onneksi kotona eikä tarvinnut pihalla odotella.  Muutaman sanan vaihdettuamme painelin suihkuun hikisenä treeneistä. Peseydyin ja siirryin makkariin pyyhe päällä. Olin pukeutumassa kun huomasin isosiskon katselevan oven suusta hymyillen. Pelimiehenä iskin silmää ja kysyin miltäs näyttää. Vastaus oli että syötävän hyvältä. Vastasin tietty että "Onko nälkä"? Olihan sillä.

Aivan taivaallisen kiimaisen seksin päätteeksi laukesin neidin sisään usean päivän panttaamani lastin ja sovimme että mitään ei tapahtunut.  Suutelimme vielä hetken kiihkeästi ja kuulin kun auto tuli pihaan. Äkkiä pyyhkeellä kulli kuivaksi ja vaatteet päälle. Neiti huikkasi vielä "Tää on sit meidän salaisuus."

Tyttöystävä halu

Lainasitko tarinan vanhasta Jallusta vai Ratosta? Muuta kysyttävää ei sitten olekaan.

Vierailija
159/177 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä halu

Isosiskona tuo asetelma tuli tutuksi, sillä nuoremman sisaren poikaystävät oli aikas kuumia. Pari tapausta tuli koeajeltuakin. Toinen oli minua vanhempi, ulkoisesti kiltinoloinen ja sängyssä jotain ihan muuta. Hänen kanssaan sain ensimmäisen kokemukseni dominoinnista. Jotenkin vaan kiihotti saada sisaren poikaystäviltä huomiota ja parissa tapauksessa muutakin. N50

Vierailija
160/177 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut naisystäväni parikymppistä tytärtä kun naisystävä lähti hoitamaan asioita.

Olen pokannut vaimoni pomon baarista ja pannut häntä.

Olen pannut ex-tyttöystävää kotonani vaimon ollessa laitoksella.

Oi niitä aikoja.

M60

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä