Kauniiksi meikattu nainen Tinderissä olikin ruma ankanpoikanen
Oli useampi kuva jossa näytti hyvin kauniilta meikattuna mutta sitten yhdessä kuvassa oli ilman meikkiä ja aivan eri ihminen jota ei tunnistaisi samaksi, naama oli ilman meikkiä kuin olisi sairaan ja alastoman näköinen. Kulmakarvoja ei ollut juuri lainkaan ilman meikkejä sekä silmäripset ja silmien ympärys ilman meikkausta mitään sanomaton ja sairaan näköinen. Nainen näytti meikattuna arvosanalla noin 9 ja ilman meikkiä tavikselta arvosanalla 5-6.
Kyllä naiset ovat kovia huijaamaan, miten kehtaavat?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Luulin jo että tässä puhutaan minusta, kunnes mainitsit että tyypillä on instagram. :D Tervetuloa nettideittailun maailmaan. Tuon takia kannattaa suosia naisten tapaamista livenä. Huomaa heti, kenen ulkonäkö viehättää livenä ja kenen kanssa on kemiaa livenä. Mulla on kaikki mielenkiinto mennyt nettideittailuun, homma aina kaatuu seksuaalisen vetovoiman ja kemian puutteeseen jota ei kuvista näe.
On siellä ollut muitakin vastaavanlaisia ilman instagramia joilla on paljon meikattuja kuvia ja ilman meikkiä joissa näyttävät kauhealta. Saatat hyvinkin olla sinä. -ap
Vierailija kirjoitti:
"Ei teidän tarvitse olla kuin luonnostaan kuvan kauniita, mutta ette saa tehdä mitään kaunistautuaksenne."
Vähän tällainen asenne tulee mieleen tästä aloituksesta.
Miksi ei voi olla luonnollisessa tilassa ilman meikkiä niin kuin miehetkin? Miksi pitää maalata sotamaalaukset naamaan ja näyttää ihan joltain muulta kuin oikeasti on?
Se, että naama näyttää sairaalta ilman meikkiä, kertoo vain siitä, että kauneuskäsityksesi on rakentunut epätodelliselle pohjalle.
Jos yksikään nainen ei käyttäisi meikkiä, näkisimme naisten kauneuden aivan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin jo että tässä puhutaan minusta, kunnes mainitsit että tyypillä on instagram. :D Tervetuloa nettideittailun maailmaan. Tuon takia kannattaa suosia naisten tapaamista livenä. Huomaa heti, kenen ulkonäkö viehättää livenä ja kenen kanssa on kemiaa livenä. Mulla on kaikki mielenkiinto mennyt nettideittailuun, homma aina kaatuu seksuaalisen vetovoiman ja kemian puutteeseen jota ei kuvista näe.
On siellä ollut muitakin vastaavanlaisia ilman instagramia joilla on paljon meikattuja kuvia ja ilman meikkiä joissa näyttävät kauhealta. Saatat hyvinkin olla sinä. -ap
Tuskinpa olen minä, mun "meikattu" kuva on instabeibien asteikoilla meikitön. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei teidän tarvitse olla kuin luonnostaan kuvan kauniita, mutta ette saa tehdä mitään kaunistautuaksenne."
Miksi ei voi olla luonnollisessa tilassa ilman meikkiä niin kuin miehetkin? Miksi pitää maalata sotamaalaukset naamaan ja näyttää ihan joltain muulta kuin oikeasti on?
Voihan sitä kaikella muullakin kuin meikillä muodostaa optisen illuusion, jonka avulla voi olla "jotain muuta kuin oikeasti on".
Vaikutat aika ikävältä ihmiseltä ap. Ja olet lisäksi vieraantunut todellisuudesta. Et tiedä miltä nainen näyttää, olet katsonut liikaa transumeikattuja naisia.
Mä oon kyllä tosi huono meikkaamaan, kun olen tosiaankin iskenyt miehiä uimahallissa, yhteissaunassa, karate-ja nyrkkeilytreeneissä ja meikittä jopa ravintolassakin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en välttämättä pystyisi hillitsemään aggressiotani, jos muija paljastuisi huijariksi ja esittäisi meikillä kaunista kun oikeasti on ruma. Ehkä on parasta, että tärskyt sovitaan julkiselle paikalle. Saattaisi läski alkaa tummumaan muuten😅
Sulla on aika pahoja henkisiä ongelmia siinä tapauksessa.
Mitä jos itse opettelisit katsomaan tarkkaan niistä kuvista että mahtaako olla meikkiä vai ei.
Ärsyynnyt luultavasti siitä syystä kun tajuat miten typerä olet.
Vierailija kirjoitti:
Rumilukset heti puolustuskannalla kun joku kertoo totuuden
Niin siis minkä totuuden?
Vierailija kirjoitti:
Sama muodonmuutos tapahtuu jokaisen naisen kohdalla. Vai kuvittelitko että joku nainen on saman näköinen meikittä ja saunapuhtaana kuin täydessä "sotamaalauksessa"?
Kaikki naiset eivät meikkaa. Esim. minä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en välttämättä pystyisi hillitsemään aggressiotani, jos muija paljastuisi huijariksi ja esittäisi meikillä kaunista kun oikeasti on ruma. Ehkä on parasta, että tärskyt sovitaan julkiselle paikalle. Saattaisi läski alkaa tummumaan muuten😅
Ehkä on parasta, että unohdat koko deittailun jos olet noin aggressiivinen.
No joillain on kyllä oikeasti TODELLA suuri ero siinä, miltä näyttävät meikattuina ja ilman meikkiä.
Useimmat naiset meikkaa kuitenkin suht vähän eikä ero meikkaamattomaan ole kovin suuri. Tunnista siis hyvinkin samaksi ihmiseksi, mutta meikin kanssa vain "parempi" versio itsestään ja ehkä vähän "virkeämmän ja terveemmän" näköinen.
Sitten on kuitenkin myös niitä, jotka meikattuna oikeasti näyttää aivan eri ihmiseltä. Oma väritys, kasvojen piirteet ja meikin määrä vaikuttaa tähän.
Ymmärrän siis hyvinkin pointin tässä, jos kyseessä jälkimmäinen tapaus.
Oikeasti kauniit naiset näyttää hyvältä ilman meikkiä. Ei ole mitään piirrettyjä kulmakarvoja ym.
Miten se on huijaamista, jos on kuitenkin yhdessä kuvassa meikitön ?
Tummat värit toimivat paremmin ilman meikkiä-keskiverto suomineito on kuitenkin niin vaalea ja väritön että meikillä saa piirteitä terävöitettyä…
Tähän se pinnalisuus on meidät kaikki ajanut AP. Pinnallinen kulttuuri, jossa kauneutta/komeutta ihaillaan ja nostetaan jalustalle joka paikassa ja jota ihmisille markkinoidaan. Naisille tämä kauneuden markkinointi on huomattavaa ja sen takia jotkut naiset ovatkin niin materialistisia, jonka huomaa mmm turhasta vaate shoppailusta ja kenkien ostelusta.
Naisille kauneus on ollut tärkeämpiä ominaisuuksia mitä tulee präjäämiseen maailmassa mm naimisiin pääsy kunnon miehen kanssa ja tämä on asettanut naiset kilpailemaan keskenään kauneudesta. Kilpailessaan kauneudesta on avuksi kehitetty kaikenlaisia eri keinoja ja tämä meikkaus on yksi niistä.
Rumakin voi tulla kauniiksi kun meikkaa ja sillähän näitä onkin markkinoitu. Totuus kuitenkin paljastuu ennemmin tai myöhemmin ja jos totuus ei miellytä se tarkoittaa bänkseja yleensä. Itse suosittelen avoimin kortin pelaamista ja meikittä oloa. Miehet olisivat tottuneet meikittömiin naisiin jos se olisi kulttuurissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se on huijaamista, jos on kuitenkin yhdessä kuvassa meikitön ?
Suurella osalla ei ole meikitöntä kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Tähän se pinnalisuus on meidät kaikki ajanut AP. Pinnallinen kulttuuri, jossa kauneutta/komeutta ihaillaan ja nostetaan jalustalle joka paikassa ja jota ihmisille markkinoidaan. Naisille tämä kauneuden markkinointi on huomattavaa ja sen takia jotkut naiset ovatkin niin materialistisia, jonka huomaa mmm turhasta vaate shoppailusta ja kenkien ostelusta.
Naisille kauneus on ollut tärkeämpiä ominaisuuksia mitä tulee präjäämiseen maailmassa mm naimisiin pääsy kunnon miehen kanssa ja tämä on asettanut naiset kilpailemaan keskenään kauneudesta. Kilpailessaan kauneudesta on avuksi kehitetty kaikenlaisia eri keinoja ja tämä meikkaus on yksi niistä.
Rumakin voi tulla kauniiksi kun meikkaa ja sillähän näitä onkin markkinoitu. Totuus kuitenkin paljastuu ennemmin tai myöhemmin ja jos totuus ei miellytä se tarkoittaa bänkseja yleensä. Itse suosittelen avoimin kortin pelaamista ja meikittä oloa. Miehet olisivat tottuneet meikittömiin naisiin jos se olisi kulttuurissa.
Eikä ainoastaa tai edes pelkästään niin, että naiset kilpailisivat kauneudesta, vaan ihan siitä syystä että voisi saada miehen. Sillä monet miehet ovat pinnallisia ja haluavat kauniin naisen niin naiset ovat ajautuneet meikkaamaan.