Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kääntävät päätä nähdessään minut

Vierailija
12.09.2015 |

Mulle ollaan kateellisia, sillä minussa on venäläistä verta kun äitini sattuu olemaan venäläinen. Meidän kulttuurissamme pukeudutaan tyylikkään naisellisesti ja korostetaan omia parhaita kohtia, toisin kuin täällä Suomessa...tuulipukujen, kollareiden ja leggingsien luvatussa maassa.

Olen hoikka ja pitkä, sirot kasvonpiirteet omaava vaaleaverikkö. Käytän paljon koruja ja muodikkaita, naisellisia vaatteita. Miehet katselevat minua. Käyn paljon yökerhoissa, joissa saan paljon kehuja miehiltä. En kuitenkaan seurustele, sillä kaipaan näitä kehuja miehiltä. Nautin yksin olemisesta ilman rajoitteita. Lapset eivät tulisi kuuloonkaan, sottapyttyjä kun ovat.

Mitäs tähän sanotte mammat?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:20"]

Miehet kääntävät päätä nähdessään minut

[/quote]

Ahaa. Kääntäävätkö päätään sinuun päin vai sinusta poispäin?

Vierailija
42/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys, lassukka. Hyvä yritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:17"]

Hyvä yritys, lassukka. Hyvä yritys.

[/quote]

Kyllä tän provon kirjoittaja oli varmaan itsekin nainen.

Vierailija
44/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:54"]

Ei vitsi mikä kommentti ;D Luuletko olevasi jotain, koska pääsit yliopistoon? Tyypillinen köyhän venäläisihmisen kommentti. Suomessa on päästy jo vuosikymmeniä tavallisen rahvaan parista YLIOPISTOON, ei se ole täällä mikään saavutus. 

[/quote]

Sinun kommenttisi on kyllä yhtä tyhmä. 

According to a 2008 World Bank statistic 54% of the Russian labor force has attaineda tertiary (college) education

Feministien, jotka aina haukkuvat venäläisiä naisia, kannattaisi huomioida myös seuraava:

Highest rates of tertiary education, 24.7% are recorded among women aged 35–39 years (compared to 19.5% for men of the same age bracket).[9]

https://en.wikipedia.org/wiki/Education_in_Russia

[/quote]

Ei se yliopistoon pääsy silti ole naiselle mikään erityinen saavutus, mutta vain joku venäläinen nainen keksii, että sehän on, kun itse pääsi sinne. Jos ei olisi, se olisi hänestä vain rumien naisten puuhaa. 

Vierailija
45/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös hoikka, siro, pitkä, tyylikäs ja vaalea, mutta ei minulla ole aikaa kyttäillä, kuka minua katsoo ja kuka ei :D Ei oikeestaan voisi vähempää kiinnostaa. Miesten kommentit ja hipelöinnit baarissa vaan ärsyttävät, minulla on jo ihana mies. Itsetuntoni ei ole kiinni mistään tuntemattomien ihmisten mielipiteistä tai katseista. En välttämättä koskaan halua lapsia, mutta se ei johdu siitä että "yhyy ne sotkee ja mun rakennekynnet menee pilalleh!" :D Olen myös yliopistossa, mutta nauran tuolle sun leijumiselle, että siellä opiskelu ois jotenki supererikoista. Olen tosi tyytyväinen elämääni, eikä se johdu pinnallisista asioista kuten siitä että olen kaunis tai yliopisto-opiskelija. Mut mikäs siinä, jos sulle riittää.

Vierailija
46/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin näkyy tänään tissivako, kun laitoin hihattoman avokaulaisen paidan. Miesten päät kääntyy. En kyllä älyä, mitä hyötyä tästä on?

Vierailija
47/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sit tiedä.Olen suomalainen ja kääntyy ne päät täälläkin.

Vierailija
48/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:16"]

Ylpeä horatsu. Kääntää päät siksi ettei suomimiehellä olisi varaa ylläpitää elintasoasi. Katsovat: Kukahan raukka tuohonkin rahansa hassaa.

[/quote]

Meidän kulttuurissamme opetetaan palvelemaan miestä. Nainen on miestä varten, joten tekisin mitä vain kunnollisen miehen eteen. En ole riippuvainen mieheni rahoista, sillä tulen tienaamaan joskus vielä itse. Ja nythän voisin tehdä prostituoidun keikkoja, sillä olen sinkku. Rahaa kyllä siis saan.

Se siitä sinun teoriastasi.

Vierailija
49/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Itseänikin suomalaisena tullaan joka päivä iskemään. Ranskalainen poikakaverini sanoi Stockalla erottavan venäläisen siitä, että ne käyttää tonnikaupalla meikkiä ja hajuvettä niin että on taju lähteä. Tyylikästä?

Vierailija
50/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Mulle tulee keskimäärin hyvä olo, kun näen itsestään huolta pitäviä ihmisiä, mutta toi omahyväisyys on kyllä luotaantyöntävää. 

Vierailija
51/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:12"]

Ala lesboksi ja yritä saada vastaava määrä huomiota naisilta. 

Sitten voit paukuttaa nassua. 

No itseasiassa monet naiset täälläkin tuntuvat katkeroituvan kirjoituksistani. Mutta ainakin sain mitä halusin, kunnon naurut. Teillä suomalaisilla naisilla on niin heikot itsetunnot , ettei tosikaan.

Kyllä, pikkutytöt katsovat minua ihaillen.

[/quote]

Vierailija
52/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:25"]

Ylpeä horatsu. Kääntää päät siksi ettei suomimiehellä olisi varaa ylläpitää elintasoasi. Katsovat: Kukahan raukka tuohonkin rahansa hassaa.

[/quote]

Meidän kulttuurissamme opetetaan palvelemaan miestä. Nainen on miestä varten, joten tekisin mitä vain kunnollisen miehen eteen. En ole riippuvainen mieheni rahoista, sillä tulen tienaamaan joskus vielä itse. Ja nythän voisin tehdä prostituoidun keikkoja, sillä olen sinkku. Rahaa kyllä siis saan.

[/quote]

Onneksi olen saanut kunnollisen miehen ilman mitään palvelemisiakin. 

No, se ja sama mitä joku venäläinen horo sanoo tai tekee. Minä lähden nyt miehen kanssa kalastamaan.

Vierailija
53/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdeppä kalastamaan.

Miehesi ei varmaan tosin jaksa kauaa viipyä kalastamassa kun on joutunut haistelemaan kalan hajuista alapäätäsi 24/7.

Vierailija
54/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:12"]

Ala lesboksi ja yritä saada vastaava määrä huomiota naisilta. 

Sitten voit paukuttaa nassua. 

No itseasiassa monet naiset täälläkin tuntuvat katkeroituvan kirjoituksistani. Mutta ainakin sain mitä halusin, kunnon naurut. Teillä suomalaisilla naisilla on niin heikot itsetunnot , ettei tosikaan.

Kyllä, pikkutytöt katsovat minua ihaillen.

[/quote]
[/quote]

Tiesitkö, että pikkutytöt luulee mustalaisnaisiakin prinsessoiksi..

Vierailija
55/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]

Onneksi olen saanut kunnollisen miehen ilman mitään palvelemisiakin. 

No, se ja sama mitä joku venäläinen horo sanoo tai tekee. Minä lähden nyt miehen kanssa kalastamaan.

[/quote]Tätä mä ihailen! Lähdetään miehen kanssa harrastamaan yhdessä, ei turhia neiteillä ja nautitaan luonnosta. 10/10! 

Vierailija
56/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva, että ihmisillä on erilaisia tyylejä ja jokainen on vapaa ilmaisemaan itseään pukeutumalla halutessaan. Itsekin viihdyn parhaiten mekoissa ja korkkareissa. 

Kuitenkin on mielestäni surullista rakentaa identiteettiään toisten päänkääntymisten varaan. Itsekin olin nuorena ja epävarmana riippuvainen muiden huomiosta ja kehuista, mutta onneksi olen pitkällisen prosessin tuloksena oppinut, milloin huomionkipeys on epäterveellä pohjalla. Tärkeintä on, että itse viihtyy omissa nahoissaan. Se on myös kanssaihmisissä kaikkein viehättävintä. Ollaan siis kaikki tyytyväisiä omissa tyyleissämme, oli se sitten kotelomekko tai kolitsit. Lisää avarakatseisuutta mutta kuitenkin kaikkea hyvää sinulle ap!

Vierailija
57/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:30"]

Lähdeppä kalastamaan.

Miehesi ei varmaan tosin jaksa kauaa viipyä kalastamassa kun on joutunut haistelemaan kalan hajuista alapäätäsi 24/7.

[/quote]

Ai että suomalaiset naiset ovat katkeria... :D Antaa myös tosi hyvän ja ei-katkeran kuvan viitata suomalaisnaisiin sanoilla "suomalaiset ämmät".

Mutta jatka toki. Itsetuntosi näyttää vaativan paitsi miesten imarteluja, myös muiden naisten dissaamista. Ystäviä sinulla ei taida juuri olla?

Vierailija
58/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää että edes kommentoin tänne mutta näin miehenä voin sanoa, että venakkoakat on suurimmalle osalle miehiä pelkkä vitsi. Luulevat olevansa kovinki hyvännäköisiä ja tyylikkäitä vaikka näyttävät bordellista nousseilta suttumeikkisiltä huorilta kun keikkuvat piikkikoroissa pitkin kaupunkia. En uskaltaisi upottaa munaani semmoseen kun tiedä minkä kupan saa

Ottaisivat mallia vaikka ranskalaisista ja italialaisista naisista, upeita ilmestyksiä... Onneksi pohjoismaihinkin on sentään vähän levinnyt tätä muun euroopan tyylitajua, Venäjän takapajulassa ei puhettakaan aistikkuudesta ja tyylistä.

Vierailija
59/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Porvoossa on paljon venäläistä verenperintöä!

Vierailija
60/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.....kuka on kaikista kaunein. Ne tietää joiden ei tarvitse sitä kuuluttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi