Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kääntävät päätä nähdessään minut

Vierailija
12.09.2015 |

Mulle ollaan kateellisia, sillä minussa on venäläistä verta kun äitini sattuu olemaan venäläinen. Meidän kulttuurissamme pukeudutaan tyylikkään naisellisesti ja korostetaan omia parhaita kohtia, toisin kuin täällä Suomessa...tuulipukujen, kollareiden ja leggingsien luvatussa maassa.

Olen hoikka ja pitkä, sirot kasvonpiirteet omaava vaaleaverikkö. Käytän paljon koruja ja muodikkaita, naisellisia vaatteita. Miehet katselevat minua. Käyn paljon yökerhoissa, joissa saan paljon kehuja miehiltä. En kuitenkaan seurustele, sillä kaipaan näitä kehuja miehiltä. Nautin yksin olemisesta ilman rajoitteita. Lapset eivät tulisi kuuloonkaan, sottapyttyjä kun ovat.

Mitäs tähän sanotte mammat?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipittele sinä vain korkkareissasi. Mun täytyy nyt lähteä puusavottaan miehen kaveriksi ilman rakennekynsiä.

Vierailija
22/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. 

Päät tosin kääntyy pois päin :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä vituttas jos mua kokoa ajan tuijotettas. Saattasin tiuskata, mitä vittuu kyyläät sen verran tempperamennttinen oon.

Vierailija
24/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin tuijotetaan ja monesti kaupassa käydessä joku saattaa kehua kauniiksi tai bussipysäkillä pyytää treffeille ym. Käytän naisellisia ja rentoja vaatteita,en niinkään paljastavia. Eikä meikkiä liikaa. Silti miehiä riittää. En näytä kyllä venäläiseltä mutta omaan aika tumman ihonvärin ja tummat pitkät suorat hiukset ja monesti luultu etten ole ihan täysin suomalainen. Ja nyt mietin miksi edes tähän vastasin :D

Vierailija
25/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:54"]

Ei vitsi mikä kommentti ;D Luuletko olevasi jotain, koska pääsit yliopistoon? Tyypillinen köyhän venäläisihmisen kommentti. Suomessa on päästy jo vuosikymmeniä tavallisen rahvaan parista YLIOPISTOON, ei se ole täällä mikään saavutus. 

[/quote]

Sinun kommenttisi on kyllä yhtä tyhmä. 

According to a 2008 World Bank statistic 54% of the Russian labor force has attaineda tertiary (college) education

Feministien, jotka aina haukkuvat venäläisiä naisia, kannattaisi huomioida myös seuraava:

Highest rates of tertiary education, 24.7% are recorded among women aged 35–39 years (compared to 19.5% for men of the same age bracket).[9]

https://en.wikipedia.org/wiki/Education_in_Russia

Vierailija
26/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä katkeruuden määrää kommenteissa :D

Itsekin tykkään pukeutua ja meikata kauniisti. Tosin välttelen paljastavia ja liian seksikkäitä vaatteita, sillä haluan näyttää tyylikkäältä enkä halvalta. Olen suomalainen, mutta minua on useasti luultu venäläiseksi, ehkä juuri huolitellun ulkonäön vuoksi? Mielestäni kyllä suomalaiset naiset (etenkin nuoret) ovat pääosin oikein kauniita.

Vierailija
27/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:30"]Höpö höpö
[/quote]

Loppuks löpö

Vierailija
28/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mamma vaan vela, ja sen osalta sanon go for it. Lastenhankinnassa on monta muutakin huonoa puolta kuin sottaisuus. Oliko tuo yleinen kasvatustiede varavaihtoehto kun et päässyt valtsikaan?

Vierailija
29/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Jos kääntävätkin, niin korkeintaan siksi, että näytät venäläiseltä huoralta : )

Vierailija
30/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:53"]Itse olen persjalkanen lättänaama, vinoilla hampailla.
Seksiä olen elämässä saanut enemmän kuin tarpeeksi, ihan hyvännäköisiltä miehiltä.
Lopetin itse kun tuli huorahtava oli niistä lukuisista kaadoista.
Mitäs tähän sanot ap?
[/quote]

Pilluksi kelpaa kuka vaan, siinä mitään ihmeellistä ole. Tasokas mies ei huoli sua pidemmäksi aikaa sori.

Vierailija
31/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä miesten ajatukset tiedät?

Vierailija
32/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tuon tiedon nyt jotenkin liikuttaa meikäläisiä?

Vierailija
33/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:38"]

Miksi tuohon mitään pitäisi sanoa? Kyllä niiden miesten päät kääntyy, vaikka pukeutuu ihan normaalistikin eikä kauheasti olisi laittautunut, ihan suomalaistaustainen ;) Paljon on kiinni olemuksesta ja omasta käyttäytymisestä.

[/quote]

Niin, mutta nyt oli kyse että se pää kääntyy kohti, ei poispäin.

Vierailija
34/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala lesboksi ja yritä saada vastaava määrä huomiota naisilta. 

Sitten voit paukuttaa nassua. 

Vierailija
35/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti sadusta.

Vierailija
36/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeä horatsu. Kääntää päät siksi ettei suomimiehellä olisi varaa ylläpitää elintasoasi. Katsovat: Kukahan raukka tuohonkin rahansa hassaa.

Vierailija
37/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeä horatsu. Kääntää päät siksi ettei suomimiehellä olisi varaa ylläpitää elintasoasi. Katsovat: Kukahan raukka tuohonkin rahansa hassaa.

Vierailija
38/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän