Ohuet hiukset... peruukki?
Onko täällä muita ohuthiuksisia, jotka ovat harkinneet peruukin ostamista? Ohuilla hiuksilla tarkoitan tässä kohtaa niin ohuita hiuksia että päänahka pilkottaa hiusten välistä. Alkaa pikkuhiljaa turhauttaa tämä joka-aamuinen hiusten asettelu, jotta päänahka ei paistaisi. Eikä siitä asettelustakaan aina ole apua. Suoraan sanottuna aika karun näköistä. Olen nuori ja tämä tilanne ei tästä tule iän myötä kuin pahenemaan tulevaisuudessa joten olen alkanut miettimään josko sitä vaan repäisisi ja ostaisi peruukin. Aidon näköisiäkin peruukkeja on olemassa, joskin ovat hyvin kalliita. Mutta joo.. kohtalotovereita?
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:25"]
"Olen nuori ja tämä tilanne ei tästä tule iän myötä kuin pahenemaan tulevaisuudessa joten olen alkanut miettimään josko sitä vaan repäisisi ja ostaisi peruukin. Aidon näköisiäkin peruukkeja on olemassa, joskin ovat hyvin kalliita. Mutta joo.. kohtalotovereita?"
Ohuet hiuksethan ovat kauniit. Miksi haluat turhaan pilata ulkonäkösi näyttäen kohta joltain turbaanipäältä?
Ikä ei haittaa, vaan tuo parannusta. Kasvosi piirteet naisistuvat entisestään.
[/quote]
Ohuet hiukset on kauniit joo, jos ne on sellaiset tavalliset suomalaiset sileät ja silkkiset "vauvahiukset", joita kuitenkin on normaali määrä ja tasaisesti joka puolella päätä.
Sen sijaan selvästi harventunut tai läiskittäin lähtenyt tukka näyttää kyllä enemmän sairaalloiselta kuin millään tapaa kauniilta tai viehättävältä. Varsinkin jos oma hiustenväri on tumma, ja iho vaalea, niin vaalea päänahka paistamassa sieltä harvojen tummien haiventen välistä kyllä tekee vanhan ja sairaan näköiseiksi.
[/quote]
Ja kenen mielestä on kaunista jos kirkkaan valon alla se päänahka oikeasti KIILTÄÄ sieltä hiusten välistä. Nää jotka kommentoi, että ohuet hiukset on kauniit, eivät ehkä ymmärrä miten ohuista hiuksista tässä nyt puhutaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:49"]Hei ap, jos vielä seuraat ketjua! Olisi tosi mukavaa kuulla, miltä tilaamasi peruukki sitten tuntuu? Aikaa menee 2-4 viikkoa, ennenkuin sen saat, luulisin.
Käyn täällä kuikuilemassa välillä :) terkuin linkittäjä ... 33 jne.
Neuvoja annan parhaan taitoni mukaan tarvittaessa!
[/quote]
Noniin peruukki saapui ja pakko harmikseni todeta, että ei toivoakaan, että voisin se päässä mihinkään lähteä.. tosin, koska peruukki oli niin halpa niin ei pettymys ole niin suuri. Mutta siis, kyseinen peruukki oli aivan liian muhkea ja kiiltävä, vaikka suihkin puoli pulloa kuivashampoota :D eikä jotenkin istunut päähäni ollenkaan. Luulen, että lähden käymään joku päivä ihan peruukkiliikkeessä ja sovittelen erilaisia. Jos löytäisin aidon näköisen ja minulle sopivan peruukin, olen valmis siitä myös maksamaan enemmän.
ap
[/quote]
Kuten aiemmin ketjussa sanoin, ei kannata hankkia peruukkeja, joiden kuvauksissa lukee cosplay tai party, mikäli haluaa tekotukan jolla voi ihan oikeasti olla ihmisten ilmoilla muulloinkin kuin vappuna.
Ehdottomasti kannattaa mennä kunnon peruukkiliikkeeseen kokeilemaan. Sieltä saat aivan varmasti upean peruukin. Itselläni on kaksi kappaletta samaa lace frontia, toista käytän vain harvoin erityistilaisuuksissa, jotta latvat pysyvät kunnossa, ja toiseen teen huoletta kampauksia. Lisäksi omistan kaksi samannäköistä ja vähän halvempaa peruukkia, joita käytän esim. pipon alla, toisin sanoen silloin kun näiden halpisten keinotekoisen näköisen jakauskohdan saa peittoon. Peruukkeja kannattaa siis olla monta eri tilanteisiin, näin jokaisen käyttöikä pitenee huomattavasti. :)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:49"]Hei ap, jos vielä seuraat ketjua! Olisi tosi mukavaa kuulla, miltä tilaamasi peruukki sitten tuntuu? Aikaa menee 2-4 viikkoa, ennenkuin sen saat, luulisin.
[/quote]
Noniin peruukki saapui ja pakko harmikseni todeta, että ei toivoakaan, että voisin se päässä mihinkään lähteä.. tosin, koska peruukki oli niin halpa niin ei pettymys ole niin suuri. Mutta siis, kyseinen peruukki oli aivan liian muhkea ja kiiltävä, vaikka suihkin puoli pulloa kuivashampoota :D eikä jotenkin istunut päähäni ollenkaan. Luulen, että lähden käymään joku päivä ihan peruukkiliikkeessä ja sovittelen erilaisia. Jos löytäisin aidon näköisen ja minulle sopivan peruukin, olen valmis siitä myös maksamaan enemmän.
ap
[/quote]
Kuten aiemmin ketjussa sanoin, ei kannata hankkia peruukkeja, joiden kuvauksissa lukee cosplay tai party, mikäli haluaa tekotukan jolla voi ihan oikeasti olla ihmisten ilmoilla muulloinkin kuin vappuna.
Ehdottomasti kannattaa mennä kunnon peruukkiliikkeeseen kokeilemaan. Sieltä saat aivan varmasti upean peruukin. Itselläni on kaksi kappaletta samaa lace frontia, toista käytän vain harvoin erityistilaisuuksissa, jotta latvat pysyvät kunnossa, ja toiseen teen huoletta kampauksia. Lisäksi omistan kaksi samannäköistä ja vähän halvempaa peruukkia, joita käytän esim. pipon alla, toisin sanoen silloin kun näiden halpisten keinotekoisen näköisen jakauskohdan saa peittoon. Peruukkeja kannattaa siis olla monta eri tilanteisiin, näin jokaisen käyttöikä pitenee huomattavasti. :)
[/quote]
Oliko minkä hintaisia nuo lace front peruukit ja aitohiustako ovat? :)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:13"]
Tässä pari kuvaa superlaadukkaista front lace -peruukeista, jotka erottaa peruukeiksi vain suurennuslasin kanssa:
http://www.thewigmall.com/wp-content/uploads/2013/11/lace-front-wigs-02.jpg
http://cdn1.projectwedding.com/1375588222_beywig.jpg
Esim. täältä löytyy vastaavia:
[/quote]
Suurennuslasin? Ihan selvästihän noista näkee paljaalla silmälläkin että on peruukki...
Onko kukaan harkinnut täältä tilaamista :http://www.ihanathiukset.fi/fi/shop/peruukit?gclid=CJ3QiZHbnsgCFWQNcwodlcYOkQ
tuolla on peruukkeja aidoista hiuksista.
Aja rohkeasti kaljuksi vaan ja ota hämähäkinseittitatuointi takaraivoon. Miehet pitävät sellaisista naisista.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:49"]Hei ap, jos vielä seuraat ketjua! Olisi tosi mukavaa kuulla, miltä tilaamasi peruukki sitten tuntuu? Aikaa menee 2-4 viikkoa, ennenkuin sen saat, luulisin.
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Oliko minkä hintaisia nuo lace front peruukit ja aitohiustako ovat? :)
[/quote]
Eivät ole aitoa hiusta, mutta sellaista laadukasta synteettistä materiaalia, jota voi myös raudalla kihartaa tai suoristaa.
Nykyinen mallini maksoi n. 350 euroa, ja on joka pennin arvoinen.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:49"]Hei ap, jos vielä seuraat ketjua! Olisi tosi mukavaa kuulla, miltä tilaamasi peruukki sitten tuntuu? Aikaa menee 2-4 viikkoa, ennenkuin sen saat, luulisin.
[/quote]
ap
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:25"]
"Olen nuori ja tämä tilanne ei tästä tule iän myötä kuin pahenemaan tulevaisuudessa joten olen alkanut miettimään josko sitä vaan repäisisi ja ostaisi peruukin. Aidon näköisiäkin peruukkeja on olemassa, joskin ovat hyvin kalliita. Mutta joo.. kohtalotovereita?"
Ohuet hiuksethan ovat kauniit. Miksi haluat turhaan pilata ulkonäkösi näyttäen kohta joltain turbaanipäältä?
Ikä ei haittaa, vaan tuo parannusta. Kasvosi piirteet naisistuvat entisestään.
[/quote]
Ohuet hiukset on kauniit joo, jos ne on sellaiset tavalliset suomalaiset sileät ja silkkiset "vauvahiukset", joita kuitenkin on normaali määrä ja tasaisesti joka puolella päätä.
Sen sijaan selvästi harventunut tai läiskittäin lähtenyt tukka näyttää kyllä enemmän sairaalloiselta kuin millään tapaa kauniilta tai viehättävältä. Varsinkin jos oma hiustenväri on tumma, ja iho vaalea, niin vaalea päänahka paistamassa sieltä harvojen tummien haiventen välistä kyllä tekee vanhan ja sairaan näköiseiksi.