Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohuet hiukset... peruukki?

Vierailija
12.09.2015 |

Onko täällä muita ohuthiuksisia, jotka ovat harkinneet peruukin ostamista? Ohuilla hiuksilla tarkoitan tässä kohtaa niin ohuita hiuksia että päänahka pilkottaa hiusten välistä. Alkaa pikkuhiljaa turhauttaa tämä joka-aamuinen hiusten asettelu, jotta päänahka ei paistaisi. Eikä siitä asettelustakaan aina ole apua. Suoraan sanottuna aika karun näköistä. Olen nuori ja tämä tilanne ei tästä tule iän myötä kuin pahenemaan tulevaisuudessa joten olen alkanut miettimään josko sitä vaan repäisisi ja ostaisi peruukin. Aidon näköisiäkin peruukkeja on olemassa, joskin ovat hyvin kalliita. Mutta joo.. kohtalotovereita?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:49"]Hei ap, jos vielä seuraat ketjua! Olisi tosi mukavaa kuulla, miltä tilaamasi peruukki sitten tuntuu? Aikaa menee 2-4 viikkoa, ennenkuin sen saat, luulisin.

Käyn täällä kuikuilemassa välillä :) terkuin linkittäjä ... 33 jne.

Neuvoja annan parhaan taitoni mukaan tarvittaessa!
[/quote]

Ilman muuta! tänään tuli viesti, että peruukki on lähtenyt matkaan :)

ap

Vierailija
42/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on hyviä kokemuksia peruukista, minulla hiukset vei tosin sytostaattihoidot. Peruukki on tosi luonnollisen näköinen ja pysyy hyvin. Teinityttäreni sanoi, että toi on paremman näköinen kuin sun omat hiukset:) Muutkin kommentit on olleet positiivisia, moni on sanonut kas, sä oot vähän vaihtanut hiustyyliä, tosi hyvän näköinen. Hoitaja ja lääkärikin Meilahdessa kysyivät. että onko sulla vielä omat hiukset, ei kuulemma osannut sanoa.

Ainoa miinuspuoli on tosiaan se kuumuus kesällä, tuntuu kuin aivot kiehuisivat mutta talvella lämmittää mukavasti ulkona.

Omani hankin Peruukkiliike Veijo Kinnuselta, Pohj. Rautatienkatu 19 mutta se taitaa olla vain tukkuliike(?) Heillä on myös verkkokauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tänne linkatut peruukit ovat halpoja cosplay-peruukkeja, jotka ainakin itse tunnistan aina peruukeiksi, vaikka kuinka olisi tuunattu. Suosittelisin laadukkaampien hankkimista, esim. Ellen Willeltä tai Revlonilta.

Vierailija
44/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laitapa youtubeen hakusanaksi vaikka lacefront wig, näet, miten aidonnäköisiä ne on. Niissä on siis pitsi edessä, joka tekee hiusrajasta (joka yleensä paljastaa peruukin) aidomman näköisen, ilman, että tarvitsee etuhiuksia tai pantoja/huiveja.
Hanki ihmeessä laadukas ja mieluinen peruukki, älä kärsi asian kanssa turhaan! :)

Vierailija
45/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:31"]Ap, laitapa youtubeen hakusanaksi vaikka lacefront wig, näet, miten aidonnäköisiä ne on. Niissä on siis pitsi edessä, joka tekee hiusrajasta (joka yleensä paljastaa peruukin) aidomman näköisen, ilman, että tarvitsee etuhiuksia tai pantoja/huiveja.
Hanki ihmeessä laadukas ja mieluinen peruukki, älä kärsi asian kanssa turhaan! :)
[/quote]
Kyllä, lace front ja heat resistant, jota voi myös vaikkapa kihartaa ilman että menee pilalle.

Vierailija
46/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä edullisiakin löytyy ja oikein luonnollisen ja hyvän näköisiä! Kokemusta on, eikä kannata laittaa satoja euroja ainakaan alussa, kun vasta totuttelee ja aloittelee!

Vierailija
47/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:39"]Kyllä edullisiakin löytyy ja oikein luonnollisen ja hyvän näköisiä! Kokemusta on, eikä kannata laittaa satoja euroja ainakaan alussa, kun vasta totuttelee ja aloittelee!
[/quote]
Riippuu mitä hakee. Halvempaan hintaluokkaan kuuluvat peruukit kyllä saattavat hämätä satunnaista ohikulkijaa, mutta yleensä ne erottaa peruukiksi hiemankin läheisemmässä ja pitkäaikaisemmassa kanssakäymisessä. Tietysti jos tämä ei haittaa, niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
48/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kokeillu tämmöistä edullisempaa front lace peruukkia? Kuvassa näyttää hyvältä, minkäänlainen tää ois livenä? http://ebay.to/1KgsE4G

Vierailija
49/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku linkkasi tänne youtube-videon puoliperuukin sulauttamisesta omiin hiuksiin, sen takia iski silmään tuo Sofian tukka http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1442288500404.html voisiko olla hänelläkin tuo 3/4 peruukki? Näyttää oudosti vaihtuvan jakaus ja hiusmassa kesken kaiken.

Olen tähän ketjuun aiemminkin kirjoittanut että aloittajan kanssa samoilla linjoilla, alkaa tuntua aina vaan helpommalta ajatus peruukista jos se oikeasti onkin näin yleistä. Varmaan olen itsekin monen naisen hiuksia ihastellut aavistamattakaan että on vaan luonnollisen näköinen peruukki. :)

Vierailija
50/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Vähän epäilyttävän näköinen. Todennäköisesti huonolaatuinen, tuskin on oikeasti edes lace front. Party wig, kuten kuvauksessakin lukee.

Vierailija
51/89 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä noista peruukeista mieleen, että onko ne yleensä kuinka muhkeita? Pitääkö niitä saksia jotta näyttäisi luonnollisemmalta? En tosin luota omiin kampaajataitoihini lainkaan :D mietin vaan että peruukki varmaan näyttää helposti luonnottomalta jos on liian muhkea tai sellainen.. "kypärämäinen".

ap

Vierailija
52/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:11"]Joku linkkasi tänne youtube-videon puoliperuukin sulauttamisesta omiin hiuksiin, sen takia iski silmään tuo Sofian tukka http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1442288500404.html voisiko olla hänelläkin tuo 3/4 peruukki? Näyttää oudosti vaihtuvan jakaus ja hiusmassa kesken kaiken.

Olen tähän ketjuun aiemminkin kirjoittanut että aloittajan kanssa samoilla linjoilla, alkaa tuntua aina vaan helpommalta ajatus peruukista jos se oikeasti onkin näin yleistä. Varmaan olen itsekin monen naisen hiuksia ihastellut aavistamattakaan että on vaan luonnollisen näköinen peruukki. :)
[/quote]

Näyttää kyllä vahvasti sellaiselta puoliperuukilta tuo! Taitaa peruukkien käyttö olla sellanen hyshys juttu.. jossain jutussa luki hyvin jostain miesten hiuslisäkkeestä, että hyvä lisäke ei itseään mainosta tms. sillä hyvään lisäkkeeseen ei kiinnitetä huomiota eli on ns. huomaamaton. Samahan se pätee peruukkeihin, hyvää ei huomata.. ainoastaan ne kypärän näköiset bileperuukit kiinnittää huomion ja tällöin ne luovat kuvaa että peruukit ovat aina epäaidon ja karmean näköisiä jne.

ap

Vierailija
53/89 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ap :) peruukkejahan on monenlaisia, liiankin muhkeita tai ohuita ja sitten just sopivia. Jos tunnet kampaustaitoisen tai peräti kampaajan, niin isommat saksimiset kannattaa teetättää. Ihan kampaamossakin toki voi peruukkia muotoiluttaa.

Itse olen kyllä saksinut otsatukkaa, muuten ei ole juuri tarvinnut, paitsi niitä luonnollistamisjuttuja, joista tuolla aiemmin jo kirjoitinkin. 

Kampausta ei myöskään kannata silotella liikaa, päinvastoin pieni huolettomuus ja sopiva "sekaisuus" ja pörröisyys tekee luonnollisen vaikutuksen.

Olisi kiinnostavaa tietää, minkä olet tilannut...voisitko näin nimettömänä kertoa? :)

Tätä mallia minulla on mustana, hyvin luonnollinen sävy, omani kun myös on musta:

http://www.ebay.com/itm/Cute-Women-Girl-Fashion-Bobo-Style-Full-Medium-Hair-Wig-Wavy-Curly-Lovely-Wigs-/321401588356?var=&hash=item4ad5070a84

Tätä myös:

http://www.ebay.com/itm/Cute-Women-Girl-Fashion-Bobo-Style-Full-Medium-Hair-Wig-Wavy-Curly-Lovely-Wigs-/321401588356?var=&hash=item4ad5070a84

Tätä odotan:

http://www.ebay.com/itm/221435996093?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=520309033273&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

ovat suunnilleen samanpituisia eli ei herätä muuta huomiota, kuin että olen vaan hiukan muuttanut kampausta, kihartanut tai suoristanut ;)

Kaikille olen tehnyt sitä päälaen "skin top" osan hiusten harvennusta!

Vierailija
54/89 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis 33jne.

Vierailija
55/89 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vahingossa kaksi kertaa sama tuolla edellä! Tämä malli on myös hieno, mutta vaatii itselläni saksimista, turhan pitkä:

http://www.ebay.com/itm/Fashion-Sexy-Women-Lady-Long-Straight-Hair-Cosplay-Party-Wigs-Full-Bangs-Wig-/321410997815?var=&hash=item4ad5969e37

t. 33jne.

Vierailija
56/89 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin niistä aiemmin laittamistasi linkeistä sen ensimmäisen, eli sen short blonde bob. Ainakin kuvan perusteella suht lähellä omaa vaaleata hiusväriäni jos tuohon kuvaan on yhtään luottaminen :)

Vierailija
57/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.. pakko avautua jonnekin. Kyllä taas tuli tänään sellanen olo että tekis mieli kadota johonki maan rakoon. Keskustelin opiskelukaverin kanssa ja huomasin miten tämä ihminen koko ajan tuijotti päälakeani.. ois vaan tehny mieli paeta paikalta. Toivon tällä hetkellä enemmän kun mitään, että se peruukkeihin siirtyminen helpottaisi. Vois keskittyä ihan oikeisiin asioihin eikä miettiä että näkeekö keskustelukumppani tän päänahan loistamisen ja hiusten harventumisen.. tiedän että tää kuulostaa hullulta koska elämässä on tärkeämpiäkin asioita. Mutta silti, ahdistaa.

ap

Vierailija
58/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari kuvaa superlaadukkaista front lace -peruukeista, jotka erottaa peruukeiksi vain suurennuslasin kanssa:

http://www.thewigmall.com/wp-content/uploads/2013/11/lace-front-wigs-02.jpg

http://cdn1.projectwedding.com/1375588222_beywig.jpg

Esim. täältä löytyy vastaavia:

http://www.simplywigs.co.uk/

Vierailija
59/89 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:00"]

Tilasin niistä aiemmin laittamistasi linkeistä sen ensimmäisen, eli sen short blonde bob. Ainakin kuvan perusteella suht lähellä omaa vaaleata hiusväriäni jos tuohon kuvaan on yhtään luottaminen :)

[/quote]

Hyvännäköinen, ei vaikuta lainkaan liian muhkealta ja tuo raidoitus on kaunis :)

t.33jne.

Vierailija
60/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt nelikymppisenä hiukset ohentuneet niin pahasti, että olen vakavasti harkinut alkaa käyttämään peruukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi