Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, millaisesta naisesta olet kiinnostunut?

Vierailija
12.09.2015 |

Miksi?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:06"] Vastaan miesten puolesta: iloisista ja kiltinnäköisistä, aina hyvällä tuulella, ja nauraa mun vitseille. Mies itse ei hymyile koskaan, käskyttää, puhuu typeriä ja vitsit on huonoja. Että varmaan tulee löytämään :D [/quote]   Sille on syynsä miksi miehet pyrkivät välttämään hymyilyä kiinnostavien naisten seurassa. Se tekee miehestä vähemmän viehättävän naisten silmissä. Kun taas naisilla homma toimii toisin päin, että hymyilevään naiseen ihastutaan.  Älä siis vihaa.  [/quote] Onko asia oikeasti noin? Siksikö mun kanssa ei heitetä läppää?

[/quote]

Ei. Tuon kirjoittaja on tulkinnut väärin sen tutkimuksen tuloksen, jossa naiset arvioivat vakavalta näyttäviä miehiä komeammiksi ja viehättävimmiksi mitä hymyileviä.

Jokainen nainen tietää, että kiinnostunut mies haluaa saada naisen nauramaan ja nauttimaan seurastaan :)

Vierailija
22/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, nörtti, lyhyt, hyvännäköinen, käy salilla eikä halua lapsia. Miksi? Koska samanlainen ihminen kiinnostaa. Itse olen hiljainen ja vähän varautunut, mutta nainen saa kyllä olla puhelias ja ulospäin suuntautunut. Ei kuitenkaan koko ajan äänessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:06"] Vastaan miesten puolesta: iloisista ja kiltinnäköisistä, aina hyvällä tuulella, ja nauraa mun vitseille. Mies itse ei hymyile koskaan, käskyttää, puhuu typeriä ja vitsit on huonoja. Että varmaan tulee löytämään :D [/quote]   Sille on syynsä miksi miehet pyrkivät välttämään hymyilyä kiinnostavien naisten seurassa. Se tekee miehestä vähemmän viehättävän naisten silmissä. Kun taas naisilla homma toimii toisin päin, että hymyilevään naiseen ihastutaan.  Älä siis vihaa.  [/quote] Onko asia oikeasti noin? Siksikö mun kanssa ei heitetä läppää?

[/quote]

Ei. Tuon kirjoittaja on tulkinnut väärin sen tutkimuksen tuloksen, jossa naiset arvioivat vakavalta näyttäviä miehiä komeammiksi ja viehättävimmiksi mitä hymyileviä.

Jokainen nainen tietää, että kiinnostunut mies haluaa saada naisen nauramaan ja nauttimaan seurastaan :)
[/quote] Niinpä. Jos mies osoittaa empatiaa, kuuntelee ja lohduttaa silloin kun on paha olla JA toisaalta osaa nauraa oikealla hetkellä, pääsee hän lähemmäs kuin muut.

Vierailija
24/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan kiinnosta, millaisista naisista miehet kiinnostuvat koska minä saan ihan kenet tahansa haluan.

Vierailija
25/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:27"]

Minua ei ainakaan kiinnosta, millaisista naisista miehet kiinnostuvat koska minä saan ihan kenet tahansa haluan.

[/quote]

Niin sinä voit itsellesi uskotella.

Vierailija
26/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:27"]

[/quote]

Niin sinä voit itsellesi uskotella.

[/quote]

Saan, saan! Vaikka hiukset ja meikit sekaisin ja hieltä haisevana.

Vierailija
27/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:20"]

Et tajunnut pointtia. Turha yrittää saada nauravaa ja hymyilevää naista jos vitsisi ovat paskoja ja niille ei nainen naura.

[/quote]

Se just erottaa jyvät akanoista. Kiinnostunut nainen kyllä kihittelee, ja hymyilee tahtomattaan vaikka oikein yrittäisivät olla hymyilemättä. 

Vierailija
28/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta jota ei ole olemassakaan.

Vierailija
29/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:33"]

Et tajunnut pointtia. Turha yrittää saada nauravaa ja hymyilevää naista jos vitsisi ovat paskoja ja niille ei nainen naura.

[/quote]

Se just erottaa jyvät akanoista. Kiinnostunut nainen kyllä kihittelee, ja hymyilee tahtomattaan vaikka oikein yrittäisivät olla hymyilemättä. 

[/quote]En minä ainakaan

Vierailija
30/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:23"]

[/quote]

Miten tuon voi tulkita väärin? Naiset viehättyvät vakavanaamaisesta enemmän. 

Vierailija
31/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ei. Esim. itsellä lopahtaa kiinnostus mieheen jos alkaa tulla rasistista/sovinistista läppää, silloin vaan häpeää mielessään, että mihin tyyppiin sitä olikin ollut ihastunut.

Vierailija
32/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:34"]

[/quote]

[/quote]En minä ainakaan

[/quote]

Paskat. 

Et varmasti ole mutrunaamalla kiinnostavan miehen edessä. 

Vierailija
33/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:35"]

[/quote]

[/quote]

Ei. Esim. itsellä lopahtaa kiinnostus mieheen jos alkaa tulla rasistista/sovinistista läppää, silloin vaan häpeää mielessään, että mihin tyyppiin sitä olikin ollut ihastunut.

[/quote]

Huoh... totahan just tarkoitin. Eiku. 

Vierailija
34/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:34"]Juuri nyt: sillä on äitivartalo, melko kuivakka ja asiallinen olemus, mutta kuitenkin söpöhkö ikäisekseen, mukava ja lämpimän oloinen, innostuu helposti kaikesta hölmöstä. 

Olen kiinnostunut koska se on ihana. 
[/quote]

Kuvailit itsesi

Vierailija
35/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:36"]

[/quote]

[/quote]En minä ainakaan

[/quote]

Paskat. 

[/quote]No kuka vi**u mistään mutrunaamasta puhuu, vaan naama peruslukemilla Ei kai sitä nyt itseän peilistä samalla katso. Ja koko ajan kiinnitä huomiota mikä ilme on. Mun perusilme on hyökkäävä, se johtuu naamasta, jos katson sillä ilmeellä se on mun perusilme, etkä voi tulkita mun naamasta yhtän mitään

Vierailija
36/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:36"]

[/quote]

[/quote]En minä ainakaan

[/quote]

Paskat. 

[/quote]

Voin hyvinkin uskoa että on. Itse ainakin olen. Ohis.

Vierailija
37/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetuntoiset miehet tarvii nimenomaan jatkuvasti hymyilevän naisen,pönkittämään itseään. Jos itsetunto on hyvä, kelpaa nainen omana itsenään. Tältä palstalta toki turha kysyä...Mietin vain että varmasti on miehiä jotka tykkää vaikkapa asiallisista bisnesnaistyyppisisitä hoikista ja kovannäkösistä. 

Vierailija
38/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mene saatana ulos ja sosialisoimaan naisten kanssa :D Olet naurettava.

Vierailija
39/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:39"]

No kuka vi**u mistään mutrunaamasta puhuu, vaan naama peruslukemilla Ei kai sitä nyt itseän peilistä samalla katso. Ja koko ajan kiinnitä huomiota mikä ilme on. Mun perusilme on hyökkäävä, se johtuu naamasta, jos katson sillä ilmeellä se on mun perusilme, etkä voi tulkita mun naamasta yhtän mitään

[/quote]

Noniin, av:lla on tietysti aina kaikki poikkeusyksilöt. Vaikka ihan fakta on, että ilahtuminen näkyy naamasta ja kasvot näyttävät erilaiselta silloin kun näkee jotakin mistä pitää. 

Mutta av-naisen naamasta ei voi tulkita mitään - se on niin kovis, että näyttää aina Terminaattorilta :DD

Olis ihana panna av-mammaa. Suu viivana makaa lahnana puoli tuntia, ettei kukaan vain voi tulkita naamasta mitään. 

Vierailija
40/77 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:42"]

[/quote]

[/quote]

Mene saatana ulos ja sosialisoimaan naisten kanssa :D Olet naurettava.

[/quote]

Tumputtava hymypoikako se siellä?

Jos hymyilevä mies viehättäisi naisia, kaikki naisten kuolaamat roolihahmot elokuvissa, miehet mainoksissa jne. eivät näyttäisi siltä kuin olisi pesismaila tungettu perseeseen.