Nainen, paljon käytät kuukaudessa kosmetiikkaan ja ehostautumiseen?
Sain juuri kuulla että nainen käyttää yli 200 euroa pelkästään kampaajaan. Sit luetteli kaikkee muuta (putosin heti kärryiltä). Mut siis puhutaan yli 500 euroa JOKA KUUKAUSI?!?!? Mietin vaan että mitä tapahtuu, tää muija ku ei ees oo mikään erityisen kaunis. Eikö se ite huomaa miten turhaa kaikki tuo on?
Kommentit (87)
En paljon koska en käytä meikkiä tai käy kampaajalla. Alle kympin?
En paljon mitään. Meikkiä en käytä, shampoota ja saippua ostan kun halvalla saa ja niitä on varastossa niin voi mennä kuukausi etten osta mitään kosmetiikka tai hygieniatuotteita.
Ihoöljy, shampoo, dödö, niitä ei tarvitse ostaa joka kuukausi. Kampaajalla käyn 2 kk välein 120e kerta.
Okei. Eli liikutaan siis ihan sairaalloisella tasolla. Kiitos.
kaikki tuotteet mitä käytän kestää useita kuukausia. Dödö, primeri, kasvovoiteet, aurinkovoide yms. Joten keskiverto olisi ehkä 15e tai vähemmän? Ainoa minkä ostan joka kuukausi on shampoo ja hoitoaine (tosi pitkät hiukset)
Shampoota, suihkusaippuaa, hammastahnaa, deodoranttia, käsivoidetta, kosteusvoidetta. Yhteisiä miehen kanssa joten en nyt sitten osaa sanoa kuukausihintaa. Ehkä kympin? Itse lyhennän pitkän tukan muutaman kerran vuodessa.
Olisko 250 euroo. 150 kampaaja, 60 ripset, 50 kynnet.
Onneks mies maksaa puolet. Yksin ei olis varaa
No ehkä korkeintaan pari kymppiä. Eikä uusia meikkejä tarvitse ostaa joka kuukausi. Ostan uuden kun tuote loppuu.
Ei kuulosta paljolta. Mulla kampaaja 170e / 2-3kk, voiteet 100e, kosmetiikka ehkä 50-100e/kk. Hiustuotteet 50-100e/kk. Kyllä useampi satanen menee kuussa.
Mutta näytän hyvältä ja nautin elämästäni 😊
Minulla näyttää olevan 40 huulipunaa ja käytän niistä yhtä. Meikkivoidekin alkaa olla lopuillaan, joten siihen menee kohta rahaa. Voisin siis sanoa, että 0 euroa/kk. Älkääkä sanoko, että vanha nainen ei meikkaa.
- n68v -
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta paljolta. Mulla kampaaja 170e / 2-3kk, voiteet 100e, kosmetiikka ehkä 50-100e/kk. Hiustuotteet 50-100e/kk. Kyllä useampi satanen menee kuussa.
Miten kulutat melkein satasen kosmetiikkaan? Mitä tuotteita käytät?
Max 20e. Yleensä alle 10. Laitan kaiken itse, hiusten leikkaus ja värjäys mukaan lukien ja juhlameikit. Näperrellyt näitä lapsesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Eli liikutaan siis ihan sairaalloisella tasolla. Kiitos.
Aika paljolta tuo kuulostaa, kampaajat on kalliita, siihen voi mennä pari sataa kevyesti, mutta 300€ muuhun vaikuttaa aika paljolta. Vaikka ostaisi laadukkaampia ja kalliimpia merkkejä niin monet meikit kestää pitkään, ei sitä satasen puuteria joka kuukausi tarvitse ostaa.
Sait kuulla? Älä hyvä mies usko kaikkea, minkä kuulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kulutat melkein satasen kosmetiikkaan? Mitä tuotteita käytät?
En käytä paljon mutta mitä käytän on parasta mitä löytyy. Ripsari YSL, peiteväri ja meikkivoide Dior. Voiteet Lancomen tai Clinique.
Mutta olen mieluusti laittautuva, elämästä nautiskelija, se pitää mielenkin iloisena ja maksaa itsensä takaisin.
Lasketaanko tuohon hammastahna ja kosteusvoide tms.? Noin kaksikymppiä menee, jos lasken terveyssiteetkin mukaan.
Pari kolme euroa. Meikkaan tosi harvoin. Kosteusvoide, shampoo ja saippua. Kerran vuodessa Prisman kampaajalle