Mies, millaisesta naisesta olet kiinnostunut?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:26"]
Miksi?
[/quote]
En minkäänmoisesta.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:31"]Blondi, vihreät silmät, alle 170 cm ja teknistieteellinen koulutus voisi kiinnostaa :) [/quote] Dääm...ihan nappiin osu o: luonnostaan platinablondi, sinivihreät simmut (riippuu valosta kummalle näyttää), konetekniikka ja noin 160cm/51kg.
[/quote]
Pullukka siis.
Mikään ei ole ihanampaa kun se että söpö poju tai komea mies katsoo hymyillen. En tykkää kovanaamoista, koska olen itse sellanen. Vastakohdat viehättää!
No jos ei koskaan hymyile toiselle, niin mistä vois muka päätellä että toinen on kiinnostunut?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:53"]
No jos ei koskaan hymyile toiselle, niin mistä vois muka päätellä että toinen on kiinnostunut?
[/quote]
AV-mamma vaan vetää pillun paljaaksi. Ilmekään ei värähdä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:53"]
[/quote]
AV-mamma vaan vetää pillun paljaaksi. Ilmekään ei värähdä.
[/quote]Hauska:D Mun kohdalla melko totta
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:50"]
Oheisessa kuvassa on ihastunut av-mamma:
http://netflixlife.com/files/2015/07/the-terminator.jpg
[/quote]Mun perusilme on just tollanen:D Ja kyllä ihastuneenaKIN katson naamaperuslukemilla.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:53"]Mikään ei ole ihanampaa kun se että söpö poju tai komea mies katsoo hymyillen. En tykkää kovanaamoista, koska olen itse sellanen. Vastakohdat viehättää!
[/quote]
Ei sellaiset kiinnostu kovanaamoista.
Tumma brunetti, siro ja naisellinen vartalo. Normaali tai hieman normaalia tukevampi ruumiinrakenne. Persoonallinen luonne ja sopivasti sekaisin, enemmin vaativa kuin liian kiltti. Hänellä voisi olla mielenkiintoinen ammatti, oman viitekehyksen ulkopuolelta. Eniten arvostan sitä että osaa puhua, keskustella ja tuoda julki sen mitä haluaa. Saa mieluusti itkeä, nauraa, raivostua ja rakastaa kunhan on tiukasti elämässä kiinni. Ja niin saisi tykätä ja haluta lapsia.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:53"]Mikään ei ole ihanampaa kun se että söpö poju tai komea mies katsoo hymyillen. En tykkää kovanaamoista, koska olen itse sellanen. Vastakohdat viehättää! [/quote] Ei sellaiset kiinnostu kovanaamoista.
[/quote]No sitten vähän "no winners" vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:53"]Mikään ei ole ihanampaa kun se että söpö poju tai komea mies katsoo hymyillen. En tykkää kovanaamoista, koska olen itse sellanen. Vastakohdat viehättää!
[/quote]
Ei sellaiset kiinnostu kovanaamoista.
[/quote] Totta en minäkään lämpimänä naisena halua mitään kylmää kyytiä.
Nuoret, nätit, kiltit, harmittoman oloiset, ujot, sopivan seksikkäästi (ei liian paljastavasti) pukeutuvat, hyväkroppaiset (hoikka, sopiva rinnanympärys-lantio suhde) naiset.
Tuossa mun veikkaus millaisen naisen useimmat miehet haluavat. Itse en pysty täyttämään puoliakaan noista kriteereistä. :( t. tavis nainen
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:09"]Nuoret, nätit, kiltit, harmittoman oloiset, ujot, sopivan seksikkäästi (ei liian paljastavasti) pukeutuvat, hyväkroppaiset (hoikka, sopiva rinnanympärys-lantio suhde) naiset.
Tuossa mun veikkaus millaisen naisen useimmat miehet haluavat. Itse en pysty täyttämään puoliakaan noista kriteereistä. :( t. tavis nainen
[/quote]
Unohdin pitkät paksut hiukset ja luonnollisuuden!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:09"]
Nuoret, nätit, kiltit, harmittoman oloiset, ujot, sopivan seksikkäästi (ei liian paljastavasti) pukeutuvat, hyväkroppaiset (hoikka, sopiva rinnanympärys-lantio suhde) naiset. Tuossa mun veikkaus millaisen naisen useimmat miehet haluavat. Itse en pysty täyttämään puoliakaan noista kriteereistä. :( t. tavis nainen
[/quote]
Eivätkä miehet koskaan näiden tapausten kohdalla tajua, että nämä naiset nussivat ihan sikana ja että juuri kenelläkään miehellä ei ole mitään jakoa kokemuksen perusteella tulleen riman nousun vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:57"]Tumma brunetti, siro ja naisellinen vartalo. Normaali tai hieman normaalia tukevampi ruumiinrakenne. Persoonallinen luonne ja sopivasti sekaisin, enemmin vaativa kuin liian kiltti. Hänellä voisi olla mielenkiintoinen ammatti, oman viitekehyksen ulkopuolelta. Eniten arvostan sitä että osaa puhua, keskustella ja tuoda julki sen mitä haluaa. Saa mieluusti itkeä, nauraa, raivostua ja rakastaa kunhan on tiukasti elämässä kiinni. Ja niin saisi tykätä ja haluta lapsia.
[/quote]
Kuvailit minut :)
Nuoret, nätit, kiltit, harmittoman oloiset, ujot, sopivan seksikkäästi (ei liian paljastavasti) pukeutuvat, hyväkroppaiset (hoikka, sopiva rinnanympärys-lantio suhde) naiset. Tuossa mun veikkaus millaisen naisen useimmat miehet haluavat. Itse en pysty täyttämään puoliakaan noista kriteereistä. :( t. tavis nainen
[/quote]
Olen tuollainen ja eipä ole mitään vientiä päiväsaikaan. Ujous karkottaa kaikki juttelemaan tulevat miehet.
Paitsi baarissa, mutta sitä noloa miesten vonkausta nyt ei todellakaan lasketa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:34"]
[/quote]
Olen tuollainen ja eipä ole mitään vientiä päiväsaikaan. Ujous karkottaa kaikki juttelemaan tulevat miehet.
[/quote]
Millaisissa tilanteissa miehet tulevat päiväsaikaan juttelemaan?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:34"]
[/quote]
[/quote]
Millaisissa tilanteissa miehet tulevat päiväsaikaan juttelemaan?
[/quote]
Mitä kaikkia tilanteita niitä nyt on kun opiskelen, käyn töissä ja elän tavallista elämää, kyllä niitä riittää. Mutta mun kanssa keskusteleminen on väkinäistä ja olen hiljainen silloin kun en tunne ihmistä = tylsä miehille.
Että jos niitä kiinnostuneita miehiä on ollut, niin ei se keskustelun vertaa kestä.
Täällä saadaan kyllä jokainen ketju käännettyä toisten haukkumiseen ja nälvimiseen.
Aivan sama mikä aihe.