Lyhyin mies, jonka kassa olet seurustellut vakavasti?
Kovasti tivataan näitä mittoja konditionaalimuodossa.
Mutta miten oikeasti? Eli otsikossa näkyy kysymys.
Laitan omani vähän myöhemmin, jotten ohjaa keskustelua suuntaan tai toiseen.
Kommentit (55)
180cm, en herätä kiinnostusta edes tuon lyhyemmissä, en tiedä miksi.
170cm. Suhde kaatui ihan muihin asioihin kuin miehen pituuteen.
178 cm. On tosin ainoa mies, jonka kanssa olen seurustellut :D Seurustelun alkuvaiheessa hän tosin taisi olla vain 176 cm pitkä, on kasvanut hiukan. Itse olen noin 168 cm.
168 cm. Ego taisi kompensoida puuttuvan pituuden. Onneksi on ex.
187,5.
minulla on ollut kaksi vakavaa suhdetta. Molemmat miehet yhtä pitkiä puolen sentin tarkkuudella. Itse olen 176.
176 cm - lapseni isä. Itse olen 180 cm.
Alle 170 cm. En nyt tarkaan tiedä!
En olisi ikinä luopunut, mutta lähti pitkän naisen matkaan sitten. Tosin uskon, että syyt ovat jossain muualla kuin pituudessani. Itse 155-senttinen ja hänelle tavallaan ihan sopiva tässä mielessä. Mutta eiköhän ne henkiset asiat kuitenkin ratkaise.
En tiedä tarkkaa pituutta, mutta itse olen 166cm ja nykyinen miesystäväni ainakin 5cm lyhyempi. Mutta hän tietää lyhyytensä showarvon ja käyttää sitä hyväkseen työssään koomikkona (asutaan ulkomailla, ei siis ole tunnettu Suomessa). Meidän suhteessa tosin eniten merkitsee syvä henkinen yhteys ja uskomaton kemia.
179 cm. Pisimmän ja lyhimmän pituusero on alle 10 senttiä, olen tarkka.
Se oli niin lyhyt, että sillä oli pussit silmien alla.
Nykyinen on lyhyin, 175cm. Mies on sielunkumppanini ja hänen kohdallaan tuo pituus ei haittaa ollenkaan vaikka olen aina tykännyt miehiatä joilla pituus on about 190cm. Alle 180cm ei oo koskaan ennen kiinnostanu. T.N158cm
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:12"]Nykyinen on lyhyin, 175cm. Mies on sielunkumppanini ja hänen kohdallaan tuo pituus ei haittaa ollenkaan vaikka olen aina tykännyt miehiatä joilla pituus on about 190cm. Alle 180cm ei oo koskaan ennen kiinnostanu. T.N158cm
[/quote]
Miehistä* siis. Voin kyllä myöntää että olen alussa toivonut miehen olevan muutaman sentin pidempi, enää en moista mieti.
Taitaa tuo olla 162 ja ite reilu 10 cm pitempi
-m38
^ siis nainen, ei ole kylläkään kassa
171 cm, naimissa ollaan. Itse olen 155 cm. Tätä nykyistä ennen mulla ei ole koskaan ollut alle 185 cm miestä edes poikaystävänä.
168 cm. Itse olen 163 cm. Jotenkin tuo pituus tuntui tosi hyvältä, esim suudellessa. Nykyinen mies on 187 cm, ja monessa tilanteessa meidän pituusero tuntuu liian suurelta.
Ei tietysti kyselty kassaneitiä, jonka kanssa on seurustellut. Eli painovirhepaholainen, jokainen osaa varmaan korjata itse.