Lyhyin mies, jonka kassa olet seurustellut vakavasti?
Kovasti tivataan näitä mittoja konditionaalimuodossa.
Mutta miten oikeasti? Eli otsikossa näkyy kysymys.
Laitan omani vähän myöhemmin, jotten ohjaa keskustelua suuntaan tai toiseen.
Kommentit (55)
nykyinen, ollaan samanmittasia, noin. 161 cm :D joskus kyllä häiritsee kun mies on niin lyhyt.
Entinen oli about 169cm eli vain 3cm mua pidempi. Pituus ei kuitenkaan ollut syy eroon.
Voisin ihan hyvin seurustella lyhytkasvuisenkin kanssa.
Noin 180 senttiä hän varmaan oli, ei tullut tarkka pituus koskaan puheeksi. Mikä tämän aloituksen tarkoitus on?
180 ollut lyhyin.Nykyinen 186 Ja muut entiset 196 ja 186,5 itse olen 163. Ei ole ikinä napannut lyhyet tyypit.
169cm. Itse olen 163cm, joten pituusero on sopiva :)
Lyhin oli varmaan jotain 181 tai 182 cm. Olin kyllä aikanaan muutamilla treffeillä lyhyen miehen kanssa (ehkä jotain 170?) mutta siitä ei tullut mitään sen kummempaa (ei pelkästään pituudesta johtuen kuitenkaan).
172 cm, ollaan oltu 17 vuotta yhdessä
Ensimmäinen "pidempi" suhteeni kesti 3 vuotta ja poikaystäväni oli 174cm. Ihana mies oli ja on yhä, edelleen ystäviä. Itse olen 178cm.
184 cm. Tai vakavasti ja vakavasti, oli ensimmäinen poikaystäväni, ensirakkauteni. Nykyinen kumppani 186 cm. Tuossa välissä pitkä suhde pidemmän miehen kanssa :)
Terv. 166 cm :)
172cm.
En saanut käyttää korkkareita, kun mies tunsi itsensä lyhyeksi... :D Olen itse 170cm.
Tapailin 174 senttistä miestä. Itseasiassa seksikkäin mies ja paras sängyssä. Mutta liikaa välimatkaa ja ehkä häntä ei kiinnostanut tarpeeksi. En tiedä. Oli kyllä ihanaa, että olimme aika saman pituisia. Hän painoi minua 7 kiloa enemmän. Suhde olisi jatkunut jos hän olisi yrittänyt enemmän. Nykyisen pituutta en edes tiedä :D Mutta kun laitan korkkarit (10-12cm) on hän minua pitempi. Heille molemmille sopii just se pituus mikä heillä on. Tuo exä kyllä sytytti heti ensisilmäyksellä. Vaikka nykyinen onkin varmasti monen mielestä komeampi. Eli ei se pituus vaan kokonaisuus.
N. 163cm. Hieman mua pidempi oli, itse olen 157cm. Nykyinen on n. 180cm. Pienempi pituus ero oli parempi. Mutta onhan pitkästä miehestä hyötyäkin, kaupassa ylettyy ylähyllylle :)
174cm on nykyinen avomies