Lyhyin mies, jonka kassa olet seurustellut vakavasti?
Kovasti tivataan näitä mittoja konditionaalimuodossa.
Mutta miten oikeasti? Eli otsikossa näkyy kysymys.
Laitan omani vähän myöhemmin, jotten ohjaa keskustelua suuntaan tai toiseen.
Kommentit (55)
169 cm. Aviomieheni. Olen 157 cm pitkä itse, joten pituusero on juuri sopiva :)
170 cm. Itse olen 163 cm, joten tuo on aika kätevä pituus. Korkkareita pystyy vielä käyttämään ilman että olen paljoa pidempi, jos nyt ei mitkään kymmensenttiset korot ole. Myönnän, että ennen ihanteeni oli pitkä ja raamikas mies, mutta nykyään osaan arvostaa lyhyyden hyviä puolia.
Saman pituinen kuin minä eli 172 cm. Alussa miehen lyhyys ehkä hiukan häiritsi, sekä se, että hän oli hyvin laiha ja painoi minua vähemmän vaikka olen itsekin tosi hoikka. Pakko myöntää että nuo asiat yhdessä muodostuivat minulle jonkinlaiseksi ongelmaksi suhteessa. Mutta ei toki ollut yksin se syy miksi erottiin.
En ole vakavasti seurustellut yhdenkään alle 185cm kanssa. Lyhyin, jonka kanssa olin suhteessa, oli n. 160cm, mutta tiesin alusta asti, etten halua vakavaa suhdetta hänen kanssaan.
180cm nainen
167 cm, olen itse 165 cm. Nuoruuden kaukosuhde, jonka päättyminen kaihertaa toisinaan vieläkin, koska mies oli ihana. Nykyinen on onneksi vielä ihanampi, ja on riittävän pitkä juuri sitä ylähyllylle yltämistä ajatellen.
n.170 cm.
Itse 155 niin just sopiva.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:18"]188cm
[/quote]
Sama
172-174cm, ainoa ja nyk. aviomies jne. Itse olen 161cm.
No kyllä minä olisin niiden parin itseäni päätä lyhyemmänkin kanssa voinut ihan vakavasti seurustella, jos niitä olisi kiinnostanut muukin kuin panosuhde.
Lyhimmät vakavat ovat sitten olleet jotain 169, eli 5 senttiä lyhyempiä.
Tämänhetkinen mies, 180 cm, itse 157 cm. Ihana olla näin lyhyt, harvat miehet lyhyempiä :D
Ps. Miten mulle tuli olo, että ap:n salamyhkäinen aloitus olisi tarkoittanut vähän erilaisia miehisiä mittoja..?
177 cm. Olen itse 174 cm. Mies on muutenkin täydellinen minulle ja pituudensa puolesta myös.
165cm