Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nii äidit. Puhutaanpa rehellisesti

Vierailija
26.03.2022 |

Koska täällä on jostain syystä pakko arvostella toisen äitiyttä,niin puhutaanpa nyt ihan rehellisesti siitä.
Minä aloitan.
En todellakaan osallistu mihinkään talkoisiin, jotka liittyy harrastuksiin. Syy: ei ole minun harrastus, vie aikaa, ei jaksa, eikä ole mun juttu. Maksan kyllä harrastuksen.

En halua osallistua mihinkään, mikä liittyy pakollisiin : myy sitä tätä tai tota, leivo sitä tai tota. Antaisin Mielummin rahaa. Syy: ei kiinnosta, ei ole minun juttu, en tunne oloani hyväksi näistä pakoista

Lahjon joskus lapsia. Syy: en jaksa vääntää. Pääsen helpommalla, kuin tappelemalla asiasta tuntitolkulla tai monta päivää.

Siivoo itse monesti lasteni jälkiä. Syy: ei kiinnosta vääntää. On muutakin tekemistä.

Odotan, että lapset kasvaa ja muuttaa omilleen. Syy: jokaisen kuuluu itsenäistyä, enkä elä lasten lautta.
Plus, haluan vielä elää itselleni, ennen kuolemaa.
En aijo olla lasten lasten hoitoautomaatti. Syy. Sama, kuin edellinen

Lapset myös ottaa joskus todella paljon päähän ja mietin, miks tein niitä.
Mutta, silti rakastan niitä ja haluan, että niillä on kaikki hyvin.

Olen myös huutanut, raivonnut niille,jos ne on tehnyt tyhmyyksiä.
Eli. Oon siis tän palstan mukaan aivan huono vanhempi. Vanhempi ei ole lainkaan ihminen enää vaan robottiautomastti, joka jaksaa, kestää ja tekee kaikkee vaikka ei vois vähempää kiinnostaa. Kuten mokkapalat koukun myyjäisiin.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn. Menepä tyhmä luuseri nukkumaan pääsi vähän selvemmäksi.

Vierailija
2/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun myyjäisiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yllättävä kommentti tällä palstalla 🤣heti on luuseri.

Annoit itsestäs valtavan viehkeän kuvan.

Ootko 5v. vai täyttänyt jo 6?

T.ap

Vierailija
4/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ihan ok vetää rajoja niin kauan, kun se itse tekemättä jättäminen ei tee taakkaa muille. 

Esim. jos jätät lapsen harrastuksessa talkoosi tekemättä niin hommaa omaan talkoovuoroosi joku. Tai maksa sitten sen verran enempi, että muut voivat sen talkoolaisen hommata puolestasi.

Vierailija
5/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut ymmärtää niitä jotka jättävät perheensä. En ole itse niin tekemässä mutta ymmärrän jos se piste on jollain ylittynyt. Lähinnä laiska puolisoni aiheuttaa näitä fiiliksiä, ei lapset niinkään.

Olen katkera niille joilla on ollut ns helppo vauva. Kuopukseni kanssa oli hirveää, itkua ja kitinää 90% hereilläolosta.

Vierailija
6/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa sekä lehtiä lukemalla saa todellakin käsityksen, että nykyvanhemmuus (siis äitiys) on jotain ihme suorittamista ja supermammailua. Esiintyykö oikeassa elämässä oikeasti noita samoja vaatimuksia, ja vahtivatko naiset oikeasti muiden äitiyttä? Miten asia on oikeasti?

Vierailija
7/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on ihan ok vetää rajoja niin kauan, kun se itse tekemättä jättäminen ei tee taakkaa muille. 

Esim. jos jätät lapsen harrastuksessa talkoosi tekemättä niin hommaa omaan talkoovuoroosi joku. Tai maksa sitten sen verran enempi, että muut voivat sen talkoolaisen hommata puolestasi.

Tämä se onkin. Kun yrität selvitä rahalla, niin se ei käy.

Vierailija
8/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samanlainen kun ap ja ajattelen just tasan samalla lailla.

Huono äiti kun en pompi joka harrasteessa ja koulutoimessa into piukeena, tai edes piirtele ja askartele lasten kanssa iltojen iloksi.

Saati leivo tai tee itse ruokaa.

Olen töissä käyvä ihminen ja ei oikeesti vaan jaksa tollasia. En ymmärrä kuka jaksaa

Saa haukkua. En jaksa edes välittää.

Vierailija
9/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se lapsesi häpeää tuota kuitenkin. 

Vierailija
10/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa sekä lehtiä lukemalla saa todellakin käsityksen, että nykyvanhemmuus (siis äitiys) on jotain ihme suorittamista ja supermammailua. Esiintyykö oikeassa elämässä oikeasti noita samoja vaatimuksia, ja vahtivatko naiset oikeasti muiden äitiyttä? Miten asia on oikeasti?

Vahtii. Ei suoraan kukaan mitään sano, mutta näkeehän sen somesta jo.

Vanhemmuudesta on tehty jotain ihme kilpailua ja suoritus.

En voi ymmärtää.

Ja tän ketjun poinnti onkin se, että mitä et oikeesti jaksais, mutta paineet tulee ulkopuolelta. Ja mitä jätät surutta tekemättä, koska et todellakaan oo mikään Super Mama, vaan ihan oikea ihminen vaan

Vierailija
11/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kenenkään vapaamatkustaminen ei ole oikein. Toki aina voit maksaa vähän korkeampaa maksua kuin he jotka hoitavat talkoita , jotta toiminta pystyy jatkumaan. 

Vierailija
12/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yllättävä kommentti tällä palstalla 🤣heti on luuseri.

Annoit itsestäs valtavan viehkeän kuvan.

Ootko 5v. vai täyttänyt jo 6?

T.ap

Nääh se on palstain naisvihaaja joka ei saa koskaan naista ja siksi kiukkuaa.

Vierailija
13/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron salaisuuden:ei ne häpeä. Ei niitä vois vähempää kiinnostaa, kuka leipoo ja mitä leipoo.

Vierailija
14/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kenenkään vapaamatkustaminen ei ole oikein. Toki aina voit maksaa vähän korkeampaa maksua kuin he jotka hoitavat talkoita , jotta toiminta pystyy jatkumaan. 

tai tietysti voi sanoa lapselle, että hän itse tekee ne talkoovuorot.Tosin aina se ei onnistu, koska esim. pelit pelataan vanhempien talkoovuorojen aikaan

Ja ymmärrän, että osa vanhemmista on tosi väsyneitä eikä jaksa, mutta sitten pitää keskustella siitä miten heidän osuus hoidetaan

Vierailija
15/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut alunperin sai haluamaan lapsia? Tuliko tuo kaikki yllätyksenä?

Vierailija
16/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron salaisuuden:ei ne häpeä. Ei niitä vois vähempää kiinnostaa, kuka leipoo ja mitä leipoo.

Eli olette opettaneet heidätkin vapaamatkustajiksi ? 

Vierailija
17/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne harrastukset on niiden lasten, tai niin luulin kunnes näin niitä intoilija vanhempia, ne ottaa homman henkeen ja vereen.

Juokse kultamussu juokse ne kiljuu yleisurheilukentän laidalla itse sonnustautuneina enemmän urheiluvetimiin kun se harrastava lapsi itse.

Ei hemmetti ei. En siihen lähde.

Vierailija
18/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä se onkin. Kun yrität selvitä rahalla, niin se ei käy.

rahalla saat talkoisiin henkilön puolestasi. olen itsekin  tehnyt niin. 

Vierailija
19/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Se on parempi kattokaas vaan suorittaa läpi tää elämä. Ettei vaan muut tykkää pahaa.

T. Rane Tampereelt

Vierailija
20/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne harrastukset on niiden lasten, tai niin luulin kunnes näin niitä intoilija vanhempia, ne ottaa homman henkeen ja vereen.

Juokse kultamussu juokse ne kiljuu yleisurheilukentän laidalla itse sonnustautuneina enemmän urheiluvetimiin kun se harrastava lapsi itse.

Ei hemmetti ei. En siihen lähde.

Joo. Hommaako se lapsesi sen talkoohenkilön paikalle, jos sellaisia vaaditaan ?