Kysy mitä vain, minulla on siihen ratkaisu
Jätetään kuitenkin koulunpenkkikysymykset pois. Kaikki tiedämme että elämämkoulu on ainoa oikea koulu.
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:26"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:13"] Miten jaksan odottaa ja odottaa miehen huomiota ilman että teen itse alotetta ja ilman että menee hermo? [/quote] Minä en oikeastaan tiedä miten ketkään yleensäkään löytää toisensa... tuntuu kauhean satunnaiselta koko homma. Yleensä jos kysyy joltain parilta että miten ovat löytäneet toisensa, niin sieltä tulee joku ihme tarina kuinka toinen käy kerran vuodessa Oulun S-marketissa ja kuinka juuri tuona päivänä toinen oli palauttamassa pulloja ja sitten se pullokassi levähti ja pullot vieri sen toisen jalkoihin ja sitten alkaakin jo kauniiden ja rohkeiden tunnari soimaan. Mutta palatakseni siis varsinaiseen kysymykseesi aloitteen tekeminen on todella pelottavaa kaikille, joten jos haluat varmistua että sinun ja jonkun välillä mahdollisesti tapahtuu jotain niin se aloite on tehtävä itse. Tämäkään ei toisaalta vastannut kysymykseesi, mutta siis mikäli et tosiaan itse halua aloitetta tehdä niin yritä jatkaa elämääsi ihan normaaliin tapaan ja toivo parasta. Muista että miehet ovat uskomattoman pöljiä kaiken mahdolliset vihjailun suhteen, voit melkein puhaltaa mieheen päin lentosuukon ja silti mies jää miettimään että mitäköhän tuo nyt tarkoitti. [/quote] Siis me ollaan jo vanha pari, sama huusholli kesät talvet. [/quote] Minkälaista huomiota olet vailla? [/quote] Kaikenlainen kelpaa.
[/quote]
Ovelin tapa olla suoranaisesti tekemättä aloitetta olisi varmaan vihjailla jollekin miehen kaverille jonka kanssa miehesi on paljon tekemisissä että eipä ole miehesi aikoihin sinua pahemmin huomioinut tms. ja toivoa että kaverisi välittää terveiset eteenpäin.
Körmy on kuitenkin körmy, joten jos meinaat odottaa niin saatat joutua odottamaan kauan.
[/quote]
Mä en lähe noin lapsellisen pyöritykseen että kaverit sotketaan meidän suhde asiaan ja sitä setvimään. Jos ei itse hoida ahteriaan useammin lähemmäksi niin odotellaan.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:32"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:26"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:13"] Miten jaksan odottaa ja odottaa miehen huomiota ilman että teen itse alotetta ja ilman että menee hermo? [/quote] Minä en oikeastaan tiedä miten ketkään yleensäkään löytää toisensa... tuntuu kauhean satunnaiselta koko homma. Yleensä jos kysyy joltain parilta että miten ovat löytäneet toisensa, niin sieltä tulee joku ihme tarina kuinka toinen käy kerran vuodessa Oulun S-marketissa ja kuinka juuri tuona päivänä toinen oli palauttamassa pulloja ja sitten se pullokassi levähti ja pullot vieri sen toisen jalkoihin ja sitten alkaakin jo kauniiden ja rohkeiden tunnari soimaan. Mutta palatakseni siis varsinaiseen kysymykseesi aloitteen tekeminen on todella pelottavaa kaikille, joten jos haluat varmistua että sinun ja jonkun välillä mahdollisesti tapahtuu jotain niin se aloite on tehtävä itse. Tämäkään ei toisaalta vastannut kysymykseesi, mutta siis mikäli et tosiaan itse halua aloitetta tehdä niin yritä jatkaa elämääsi ihan normaaliin tapaan ja toivo parasta. Muista että miehet ovat uskomattoman pöljiä kaiken mahdolliset vihjailun suhteen, voit melkein puhaltaa mieheen päin lentosuukon ja silti mies jää miettimään että mitäköhän tuo nyt tarkoitti. [/quote] Siis me ollaan jo vanha pari, sama huusholli kesät talvet. [/quote] Minkälaista huomiota olet vailla? [/quote] Kaikenlainen kelpaa. [/quote] Ovelin tapa olla suoranaisesti tekemättä aloitetta olisi varmaan vihjailla jollekin miehen kaverille jonka kanssa miehesi on paljon tekemisissä että eipä ole miehesi aikoihin sinua pahemmin huomioinut tms. ja toivoa että kaverisi välittää terveiset eteenpäin. Körmy on kuitenkin körmy, joten jos meinaat odottaa niin saatat joutua odottamaan kauan. [/quote] Mä en lähe noin lapsellisen pyöritykseen että kaverit sotketaan meidän suhde asiaan ja sitä setvimään. Jos ei itse hoida ahteriaan useammin lähemmäksi niin odotellaan.
[/quote]
Eiköhän se odotuspelikin joskus viimeistään tuota tulosta.
Kannattaako yrittää ystävystyä ihastuksen (enemmän tai vähemmän entisen) kanssa? Onko se edes mahdollista, jos mies tietää tunteista?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:36"]
Mitä tehdä kun nainen mulkoilee, mutta ei tartu mihinkään vinkkiin joka antaisi yhteistä kahdenkeskistä aikaa?
[/quote]
Kuinka paljon sinulla on pokkaa? Vinkkaa silmää kun mulkoilee seuraavan kerran ja viito hänet takavasemmalle.