Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain, minulla on siihen ratkaisu

Vierailija
10.09.2015 |

Jätetään kuitenkin koulunpenkkikysymykset pois. Kaikki tiedämme että elämämkoulu on ainoa oikea koulu.

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:12"] Onko ap mies? [/quote]   Juu. [/quote] Olet todella fiksu ja älykäs!

[/quote]

Kiitoskiitos. Sitten kuin vielä osaisi omia asioitaan aina käsitellä järkevästi :S

Vierailija
102/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:53"]

MITEN SAAN MIEHENI HALUAMAAN SEKSIÄ ENEMMÄN kun mitkään hepeneet puhumiset viekottelut eivät tuota tulosta kuin hetkeksi ???

[/quote]

Nuorene 20 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:54"]Haluaisin mennä juttelemaan jollekin ammattilaiselle viime aikojen ahdistuksista ja huonoista fiiliksistä, mutta pelkään avata suuni asiasta esim neuvolassa, koska en halua kenenkään ajattelevan että ahdistuksieni takia olen huono äiti lapselleni! Kuinka paljon esim terapeutille voi purkaa pahaa oloaan ennen kuin hän kokee asiakseen ottaa yhteyttä lastensuojeluun vai saavatko he ikinä tehdä niin? Missä menee vaitiolovelvollisuuden raja? (Huom! En siis tosiaan itse koe että oma paha oloni vaikuttaisi lapseeni, hänen arkensa on ihan tavallista ja tasapainoista ja onnellista) [/quote] Täällä eräs toinen vastaa: olen ollut samassa tilanteessa. Käy kirkon perheneuvonnassa.

[/quote]

Kuullostaa hyvältä, tosin eivät ne terapeutit ja neuvolantäditkään heti ole sitä lasta pois repimässä, mutta onhan tuo pelottava ajatus. -ap

Vierailija
104/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:01"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:29"] Miten ratkaisen tämän yhtälön: tunnen itseni kipeäksi eli kropassani on tietyllä alueella kovasta jännityksestä alkanut lihaspanssari. On kipua ja paha olla vaikka oon tottunut tähän. Apua on vaikea saada ja kaikki hoidot nielevät rahaa jota ei paljoa ole. Haluaisin päästä pois tästä jännitystilasta. [/quote]   Miten olet ajautunut tällaiseen tilanteeseen? Miten toimit, elit ja mitä teit ennenkuin tällaiset ongelmat edes alkoivat? Jostainhan koko vyyhti on lähtenyt - joko nopeasti tai hitaasti. Löydätkö jonkun keinon palata siihen tilanteeseen ennen kuin kaikki tämä alkoi? [/quote] Alkoi jo lapsuudessa. Oireita oli jo nuorempana mutta koska en ole saanut/ löytänyt apua, olo on pahentunut vuosien aikana. Jos olis sitä rahaa runsaasti, voisin surutta etsiä hoitoa joka tepsii. [/quote]   Ongelmassa kuin ongelmassa pitää kartoittaa käytettävissä olevat resurssit ja toimia niiden mukaan. Ongelma ei ratkea miettimällä että jos minulla olisikin tällaiset ja tällaiset resurssit, niin sitten tämä ratkeaisi helposti - vaan kun ei ole :)   Oletko töissä? Vaikuttaako kipusi työkykyysi / vaikuttaisiko se työkykyysi? Oletko kysellyt sosiaalitoimistolta ja/tai kelalta että olisiko sinun mahdollista saata jotain kuntoutusrahaa työkykysi parantamiseksi? [/quote] Niin. En ole töissä ja on vaikea saada töitä kun koulutus on jäänyt...nämä liittyy toisiinsa. En voi kaikkia töitä enää tehdä. Olen ajatellut vammaistuen hakemista mutta kustannukset pitää kai olla kuitteineen olla jo kuuden kuukauden ajalta kerättynä. [/quote]   Kannattaa ainakin yrittää sitä vammastuen hakua. Mikäli et saa rahaa takautuvasti, niin ehkä sinulle voidaan kustantaa muuten jotain. [/quote] Kyllä. Se tuntuu kovin vaikealta, pitäisi löytää sopiva lääkäri joka käsittää nämä asiat ja sitten ne kustannukset puolen vuoden ajalta. Rahaa menee.

[/quote]

Eikös sosiaalitoimisto sitten tule vastaan? Ei ehkä suoranaisesti juuri näissä kustannuksissa, mutta mikäli sinulla on paljon järkeviä menoja ja rahat loppu niin eikös koko virasto ole sitä varten?
[/quote]

Ehkä. Aikoinaan maksoivat fysikaalisen hoidon.
Nytkin mulla on lähete fysikaaliseen.
Pitäis saada nyt jotakin aikaiseksi, se lääkärikontakti.

Vierailija
105/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:54"]Haluaisin mennä juttelemaan jollekin ammattilaiselle viime aikojen ahdistuksista ja huonoista fiiliksistä, mutta pelkään avata suuni asiasta esim neuvolassa, koska en halua kenenkään ajattelevan että ahdistuksieni takia olen huono äiti lapselleni! Kuinka paljon esim terapeutille voi purkaa pahaa oloaan ennen kuin hän kokee asiakseen ottaa yhteyttä lastensuojeluun vai saavatko he ikinä tehdä niin? Missä menee vaitiolovelvollisuuden raja? (Huom! En siis tosiaan itse koe että oma paha oloni vaikuttaisi lapseeni, hänen arkensa on ihan tavallista ja tasapainoista ja onnellista) [/quote] Täällä eräs toinen vastaa: olen ollut samassa tilanteessa. Käy kirkon perheneuvonnassa.

[/quote]

Kuullostaa hyvältä, tosin eivät ne terapeutit ja neuvolantäditkään heti ole sitä lasta pois repimässä, mutta onhan tuo pelottava ajatus. -ap
[/quote]

Niin. Mä en uskaltanut puhua...nyt lapseni on jo niin iso että voisin uskaltaa.

Vierailija
106/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:56"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:01"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:29"] Miten ratkaisen tämän yhtälön: tunnen itseni kipeäksi eli kropassani on tietyllä alueella kovasta jännityksestä alkanut lihaspanssari. On kipua ja paha olla vaikka oon tottunut tähän. Apua on vaikea saada ja kaikki hoidot nielevät rahaa jota ei paljoa ole. Haluaisin päästä pois tästä jännitystilasta. [/quote]   Miten olet ajautunut tällaiseen tilanteeseen? Miten toimit, elit ja mitä teit ennenkuin tällaiset ongelmat edes alkoivat? Jostainhan koko vyyhti on lähtenyt - joko nopeasti tai hitaasti. Löydätkö jonkun keinon palata siihen tilanteeseen ennen kuin kaikki tämä alkoi? [/quote] Alkoi jo lapsuudessa. Oireita oli jo nuorempana mutta koska en ole saanut/ löytänyt apua, olo on pahentunut vuosien aikana. Jos olis sitä rahaa runsaasti, voisin surutta etsiä hoitoa joka tepsii. [/quote]   Ongelmassa kuin ongelmassa pitää kartoittaa käytettävissä olevat resurssit ja toimia niiden mukaan. Ongelma ei ratkea miettimällä että jos minulla olisikin tällaiset ja tällaiset resurssit, niin sitten tämä ratkeaisi helposti - vaan kun ei ole :)   Oletko töissä? Vaikuttaako kipusi työkykyysi / vaikuttaisiko se työkykyysi? Oletko kysellyt sosiaalitoimistolta ja/tai kelalta että olisiko sinun mahdollista saata jotain kuntoutusrahaa työkykysi parantamiseksi? [/quote] Niin. En ole töissä ja on vaikea saada töitä kun koulutus on jäänyt...nämä liittyy toisiinsa. En voi kaikkia töitä enää tehdä. Olen ajatellut vammaistuen hakemista mutta kustannukset pitää kai olla kuitteineen olla jo kuuden kuukauden ajalta kerättynä. [/quote]   Kannattaa ainakin yrittää sitä vammastuen hakua. Mikäli et saa rahaa takautuvasti, niin ehkä sinulle voidaan kustantaa muuten jotain. [/quote] Kyllä. Se tuntuu kovin vaikealta, pitäisi löytää sopiva lääkäri joka käsittää nämä asiat ja sitten ne kustannukset puolen vuoden ajalta. Rahaa menee. [/quote]   Eikös sosiaalitoimisto sitten tule vastaan? Ei ehkä suoranaisesti juuri näissä kustannuksissa, mutta mikäli sinulla on paljon järkeviä menoja ja rahat loppu niin eikös koko virasto ole sitä varten? [/quote] Ehkä. Aikoinaan maksoivat fysikaalisen hoidon. Nytkin mulla on lähete fysikaaliseen. Pitäis saada nyt jotakin aikaiseksi, se lääkärikontakti.

[/quote]

Heti vaan soittelemaan kuin mahdollista! Minä olen sitä mieltä että aina kun kaatuu, huom. kun kaatuu, sillä ei kenenkään elämä mene läpi ongelmitta, niin pitää vain nousta uudelleen pystyyn, vaikka väkisin. Välillä joku on nostamassa ylös, mutta kun aina näin ei tässä maailmassa ole, niin sitä on noustava itse.

Vierailija
107/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:12"] Onko ap mies? [/quote]   Juu. [/quote] Olet todella fiksu ja älykäs!

[/quote]

Kiitoskiitos. Sitten kuin vielä osaisi omia asioitaan aina käsitellä järkevästi :S
[/quote]

Kyllä tosiaan, av-historiani aikana huomaan kyllä
nyt selkeän eron.

Vierailija
108/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksan odottaa ja odottaa miehen huomiota ilman että teen itse alotetta ja ilman että menee hermo?

Vierailija
109/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi 89%lla islantilaisista naisilla on vihreät silmät ja miehilläki 87%lla vihreät silmät?

Vierailija
110/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:53"]

MITEN SAAN MIEHENI HALUAMAAN SEKSIÄ ENEMMÄN kun mitkään hepeneet puhumiset viekottelut eivät tuota tulosta kuin hetkeksi ???

[/quote]

Nuorene 20 vuotta
[/quote]

Öhöm. ..olisin silloin 10-vuotias :D ja älä vain sano että laihduta koska jos laihtuisin edes viisi kiloa olisin alipainoinen, älä myöskään ehdota että treenaa tai pidä huoli ulkonäöstäni koska teen jo niin ja saankin muilta miehiltä pitkiä katseita paitsi omaltani :(

Vierailija
111/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:13"]

Miten jaksan odottaa ja odottaa miehen huomiota ilman että teen itse alotetta ja ilman että menee hermo?

[/quote]

Minä en oikeastaan tiedä miten ketkään yleensäkään löytää toisensa... tuntuu kauhean satunnaiselta koko homma. Yleensä jos kysyy joltain parilta että miten ovat löytäneet toisensa, niin sieltä tulee joku ihme tarina kuinka toinen käy kerran vuodessa Oulun S-marketissa ja kuinka juuri tuona päivänä toinen oli palauttamassa pulloja ja sitten se pullokassi levähti ja pullot vieri sen toisen jalkoihin ja sitten alkaakin jo kauniiden ja rohkeiden tunnari soimaan.

Mutta palatakseni siis varsinaiseen kysymykseesi aloitteen tekeminen on todella pelottavaa kaikille, joten jos haluat varmistua että sinun ja jonkun välillä mahdollisesti tapahtuu jotain niin se aloite on tehtävä itse. Tämäkään ei toisaalta vastannut kysymykseesi, mutta siis mikäli et tosiaan itse halua aloitetta tehdä niin yritä jatkaa elämääsi ihan normaaliin tapaan ja toivo parasta.

Muista että miehet ovat uskomattoman pöljiä kaiken mahdolliset vihjailun suhteen, voit melkein puhaltaa mieheen päin lentosuukon ja silti mies jää miettimään että mitäköhän tuo nyt tarkoitti.

Vierailija
112/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:13"]

[/quote]

Minä en oikeastaan tiedä miten ketkään yleensäkään löytää toisensa... tuntuu kauhean satunnaiselta koko homma. Yleensä jos kysyy joltain parilta että miten ovat löytäneet toisensa, niin sieltä tulee joku ihme tarina kuinka toinen käy kerran vuodessa Oulun S-marketissa ja kuinka juuri tuona päivänä toinen oli palauttamassa pulloja ja sitten se pullokassi levähti ja pullot vieri sen toisen jalkoihin ja sitten alkaakin jo kauniiden ja rohkeiden tunnari soimaan.

Mutta palatakseni siis varsinaiseen kysymykseesi aloitteen tekeminen on todella pelottavaa kaikille, joten jos haluat varmistua että sinun ja jonkun välillä mahdollisesti tapahtuu jotain niin se aloite on tehtävä itse. Tämäkään ei toisaalta vastannut kysymykseesi, mutta siis mikäli et tosiaan itse halua aloitetta tehdä niin yritä jatkaa elämääsi ihan normaaliin tapaan ja toivo parasta.

Muista että miehet ovat uskomattoman pöljiä kaiken mahdolliset vihjailun suhteen, voit melkein puhaltaa mieheen päin lentosuukon ja silti mies jää miettimään että mitäköhän tuo nyt tarkoitti.
[/quote]

Siis me ollaan jo vanha pari, sama huusholli kesät talvet.

Vierailija
113/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:14"]

miksi 89%lla islantilaisista naisilla on vihreät silmät ja miehilläki 87%lla vihreät silmät?

[/quote]

Aika kovat prosenttiosuudet, tuskimpa tuollaisenaan totta.

Vierailija
114/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:13"] Miten jaksan odottaa ja odottaa miehen huomiota ilman että teen itse alotetta ja ilman että menee hermo? [/quote]   Minä en oikeastaan tiedä miten ketkään yleensäkään löytää toisensa... tuntuu kauhean satunnaiselta koko homma. Yleensä jos kysyy joltain parilta että miten ovat löytäneet toisensa, niin sieltä tulee joku ihme tarina kuinka toinen käy kerran vuodessa Oulun S-marketissa ja kuinka juuri tuona päivänä toinen oli palauttamassa pulloja ja sitten se pullokassi levähti ja pullot vieri sen toisen jalkoihin ja sitten alkaakin jo kauniiden ja rohkeiden tunnari soimaan.   Mutta palatakseni siis varsinaiseen kysymykseesi aloitteen tekeminen on todella pelottavaa kaikille, joten jos haluat varmistua että sinun ja jonkun välillä mahdollisesti tapahtuu jotain niin se aloite on tehtävä itse. Tämäkään ei toisaalta vastannut kysymykseesi, mutta siis mikäli et tosiaan itse halua aloitetta tehdä niin yritä jatkaa elämääsi ihan normaaliin tapaan ja toivo parasta.   Muista että miehet ovat uskomattoman pöljiä kaiken mahdolliset vihjailun suhteen, voit melkein puhaltaa mieheen päin lentosuukon ja silti mies jää miettimään että mitäköhän tuo nyt tarkoitti. [/quote] Siis me ollaan jo vanha pari, sama huusholli kesät talvet.

[/quote]

Minkälaista huomiota olet vailla?

Vierailija
115/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:53"]

[/quote]

Nuorene 20 vuotta
[/quote]

Öhöm. ..olisin silloin 10-vuotias :D ja älä vain sano että laihduta koska jos laihtuisin edes viisi kiloa olisin alipainoinen, älä myöskään ehdota että treenaa tai pidä huoli ulkonäöstäni koska teen jo niin ja saankin muilta miehiltä pitkiä katseita paitsi omaltani :(
[/quote]

Totuus: mies on eunukki tai sillä on sairaus.
Tai se käyttää energiansa toiseen naiseen.
Valitse siitä.

Vierailija
116/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:13"] Miten jaksan odottaa ja odottaa miehen huomiota ilman että teen itse alotetta ja ilman että menee hermo? [/quote]   Minä en oikeastaan tiedä miten ketkään yleensäkään löytää toisensa... tuntuu kauhean satunnaiselta koko homma. Yleensä jos kysyy joltain parilta että miten ovat löytäneet toisensa, niin sieltä tulee joku ihme tarina kuinka toinen käy kerran vuodessa Oulun S-marketissa ja kuinka juuri tuona päivänä toinen oli palauttamassa pulloja ja sitten se pullokassi levähti ja pullot vieri sen toisen jalkoihin ja sitten alkaakin jo kauniiden ja rohkeiden tunnari soimaan.   Mutta palatakseni siis varsinaiseen kysymykseesi aloitteen tekeminen on todella pelottavaa kaikille, joten jos haluat varmistua että sinun ja jonkun välillä mahdollisesti tapahtuu jotain niin se aloite on tehtävä itse. Tämäkään ei toisaalta vastannut kysymykseesi, mutta siis mikäli et tosiaan itse halua aloitetta tehdä niin yritä jatkaa elämääsi ihan normaaliin tapaan ja toivo parasta.   Muista että miehet ovat uskomattoman pöljiä kaiken mahdolliset vihjailun suhteen, voit melkein puhaltaa mieheen päin lentosuukon ja silti mies jää miettimään että mitäköhän tuo nyt tarkoitti. [/quote] Siis me ollaan jo vanha pari, sama huusholli kesät talvet.

[/quote]

Minkälaista huomiota olet vailla?
[/quote]

Kaikenlainen kelpaa.

Vierailija
117/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:56"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:01"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:29"] Miten ratkaisen tämän yhtälön: tunnen itseni kipeäksi eli kropassani on tietyllä alueella kovasta jännityksestä alkanut lihaspanssari. On kipua ja paha olla vaikka oon tottunut tähän. Apua on vaikea saada ja kaikki hoidot nielevät rahaa jota ei paljoa ole. Haluaisin päästä pois tästä jännitystilasta. [/quote]   Miten olet ajautunut tällaiseen tilanteeseen? Miten toimit, elit ja mitä teit ennenkuin tällaiset ongelmat edes alkoivat? Jostainhan koko vyyhti on lähtenyt - joko nopeasti tai hitaasti. Löydätkö jonkun keinon palata siihen tilanteeseen ennen kuin kaikki tämä alkoi? [/quote] Alkoi jo lapsuudessa. Oireita oli jo nuorempana mutta koska en ole saanut/ löytänyt apua, olo on pahentunut vuosien aikana. Jos olis sitä rahaa runsaasti, voisin surutta etsiä hoitoa joka tepsii. [/quote]   Ongelmassa kuin ongelmassa pitää kartoittaa käytettävissä olevat resurssit ja toimia niiden mukaan. Ongelma ei ratkea miettimällä että jos minulla olisikin tällaiset ja tällaiset resurssit, niin sitten tämä ratkeaisi helposti - vaan kun ei ole :)   Oletko töissä? Vaikuttaako kipusi työkykyysi / vaikuttaisiko se työkykyysi? Oletko kysellyt sosiaalitoimistolta ja/tai kelalta että olisiko sinun mahdollista saata jotain kuntoutusrahaa työkykysi parantamiseksi? [/quote] Niin. En ole töissä ja on vaikea saada töitä kun koulutus on jäänyt...nämä liittyy toisiinsa. En voi kaikkia töitä enää tehdä. Olen ajatellut vammaistuen hakemista mutta kustannukset pitää kai olla kuitteineen olla jo kuuden kuukauden ajalta kerättynä. [/quote]   Kannattaa ainakin yrittää sitä vammastuen hakua. Mikäli et saa rahaa takautuvasti, niin ehkä sinulle voidaan kustantaa muuten jotain. [/quote] Kyllä. Se tuntuu kovin vaikealta, pitäisi löytää sopiva lääkäri joka käsittää nämä asiat ja sitten ne kustannukset puolen vuoden ajalta. Rahaa menee. [/quote]   Eikös sosiaalitoimisto sitten tule vastaan? Ei ehkä suoranaisesti juuri näissä kustannuksissa, mutta mikäli sinulla on paljon järkeviä menoja ja rahat loppu niin eikös koko virasto ole sitä varten? [/quote] Ehkä. Aikoinaan maksoivat fysikaalisen hoidon. Nytkin mulla on lähete fysikaaliseen. Pitäis saada nyt jotakin aikaiseksi, se lääkärikontakti.

[/quote]

Heti vaan soittelemaan kuin mahdollista! Minä olen sitä mieltä että aina kun kaatuu, huom. kun kaatuu, sillä ei kenenkään elämä mene läpi ongelmitta, niin pitää vain nousta uudelleen pystyyn, vaikka väkisin. Välillä joku on nostamassa ylös, mutta kun aina näin ei tässä maailmassa ole, niin sitä on noustava itse.
[/quote]

Hyvin sanottu.
Olen lamaantunut enkä osaa hoitaa näitä asioitani.

Vierailija
118/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:53"]

[/quote]

Nuorene 20 vuotta
[/quote]

[/quote]

Totuus: mies on eunukki tai sillä on sairaus.
Tai se käyttää energiansa toiseen naiseen.
Valitse siitä.

[/quote]

Ja vastaus tuli muualta, sivusta seuraajilta.

Vierailija
119/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä kun nainen mulkoilee, mutta ei tartu mihinkään vinkkiin joka antaisi yhteistä kahdenkeskistä aikaa?

Vierailija
120/124 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:26"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:13"] Miten jaksan odottaa ja odottaa miehen huomiota ilman että teen itse alotetta ja ilman että menee hermo? [/quote]   Minä en oikeastaan tiedä miten ketkään yleensäkään löytää toisensa... tuntuu kauhean satunnaiselta koko homma. Yleensä jos kysyy joltain parilta että miten ovat löytäneet toisensa, niin sieltä tulee joku ihme tarina kuinka toinen käy kerran vuodessa Oulun S-marketissa ja kuinka juuri tuona päivänä toinen oli palauttamassa pulloja ja sitten se pullokassi levähti ja pullot vieri sen toisen jalkoihin ja sitten alkaakin jo kauniiden ja rohkeiden tunnari soimaan.   Mutta palatakseni siis varsinaiseen kysymykseesi aloitteen tekeminen on todella pelottavaa kaikille, joten jos haluat varmistua että sinun ja jonkun välillä mahdollisesti tapahtuu jotain niin se aloite on tehtävä itse. Tämäkään ei toisaalta vastannut kysymykseesi, mutta siis mikäli et tosiaan itse halua aloitetta tehdä niin yritä jatkaa elämääsi ihan normaaliin tapaan ja toivo parasta.   Muista että miehet ovat uskomattoman pöljiä kaiken mahdolliset vihjailun suhteen, voit melkein puhaltaa mieheen päin lentosuukon ja silti mies jää miettimään että mitäköhän tuo nyt tarkoitti. [/quote] Siis me ollaan jo vanha pari, sama huusholli kesät talvet. [/quote]   Minkälaista huomiota olet vailla? [/quote] Kaikenlainen kelpaa.

[/quote]

Ovelin tapa olla suoranaisesti tekemättä aloitetta olisi varmaan vihjailla jollekin miehen kaverille jonka kanssa miehesi on paljon tekemisissä että eipä ole miehesi aikoihin sinua pahemmin huomioinut tms. ja toivoa että kaverisi välittää terveiset eteenpäin.

Körmy on kuitenkin körmy, joten jos meinaat odottaa niin saatat joutua odottamaan kauan.