Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikkieläimet ihmisen korvikkeita!

Vierailija
26.03.2022 |

Ja tämä että lemmikkieläimiä pidetään ihmisen korvikkeina epäinhimillistää ihmistä rakastamaan ja tykkäämään eläimistä, mutta ei ihmisistä. Olen huomannut että suurin osa lemmikkien omistajista on jollain tavalla ihmis vihaisia tai traumatisoituneita ihmisistä tai puuttellisia ihmisistä tai katkeroituneita ihmisten takia.

Naiset pitää koiria ja kissoja lasten hoivan takia, että olisi jotain hellyyteltävää ja lapsenmielistä, lapsiin verrattavaa ja tekee tämän tiedostamattaan. Tiedostamattaan siitä syystä, että jos tietäisi kuten minä, niin ei olisi tarvetta hommata eläintä hellyyden takia.

Moni ihminen on hankkinut eläimen seuraksi ja jopa kaveriksi, ja on tullut huomattua miten miehetkin pitävät koiria kavereinaan ja niin niihin suhtautuu. Eipä se ole minulta pois, mutta jos eläin on teille kaveri, niin mikä on ihminen? Monesti nämä ovat myös yksinäisiä jotka ovat vartavasten hankkinut koiran kaverikseen, seuraksi.

Myös status esineitä. Monet lemmikki eläimet toimivat ihmisillä myös status esineen virkaa ja kohottaa ihmisen statusta kun on koira josta ihminen "osaa" pitää huolta ja moni kokee tämän positiivisenä. Jos ei paremmin ajattelisi.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti lemiki eläin on ihmisen paras ystävä.Ei naljaile ei huomautele,ei arvostele ,ei hypi varpaille ,ei puukota selän takana, kuten usein miten juuri naiset ,heikon itse tuntonsa takia!

Muuten samaa mieltä mutta en sukupuolittaisi selkään puukottamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi