Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka olet antanut pettämisen anteeksi ja jatkanut suhdetta

Vierailija
27.02.2023 |

Nyt, kun katsot peruutuspeiliin kannattiko?

Moderointi, kysely on asiallinen.

Sinä joka olet antanut pettämisen anteeksi ja jatkanut suhdetta

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoin kyllä suhdetta, mutta en antanut anteeksi. Ei olisi kannattanut jatkaa, en luottanut enää mieheen. Erottiin.

Vierailija
2/17 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, suhde parani todella paljon. Tuntui, että sain takaisin sen puolison, jonka kanssa menin naimisiin. Molemmat on sitoutunut nyt parisuhteeseen ja se tuntuu ja näkyy. Toinen on läsnä. Läheisyyttä ja seksiä on sopivasti. Tehdään välillä jotakin pientä yhdessä. T:mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin anteeksi. Miehellä oli vielä edellinen suhde päättämättä, kun tapasimme. Luulin, että hän lopetti suhteen, mutta hän näki naisen vielä kerran, eli petti minut ja jätti hänet. Mies katui kuukausia suunnattomasti sitä, miten hoiti tilanteen. Asian käsittely oli raskasta, mutta mies on osoittanut olevansa luottamuksen arvoinen. Uskon, että kuka tahansa voi pettää ensimmäisen kerran, mutta ei välttämättä toista kertaa. Vaikka joku olisi ollut uskollinen kymmenen vuotta, se ei tarkoita, että hän on sitä välttämättä loppuelämänsä. Tai joku voi pettää, mutta on sen jälkeen uskollinen loppuelämänsä. Päätin luottaa.

Vierailija
4/17 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/17 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on täällä päässä vasta meneillään. Olen valmis antamaan viestittelyn ja ihastuksen anteeksi, mutta en tiedä sitten, jos suhde onkin ollut fyysinen. Väittää että ei ole ollut fyysinen ja väittää edelleen rakastavansa minua, eikä sitä toista naista. Toinen Nainen ei kuulemma merkitse mitään.

Työkaverin kanssa siis viestitellyt selkäni takana. Työkaveri tietää minusta, mutta eipä tunnu tätä naista haittaavan. Hän haluaa rikkoa rakkautemme.

Tosin, eihän ketään voi väkisin pitää jos toinen haluaa lähteä.

Sitä en tiedä, kuinka luottamuksen voi edes rakentaa uudelleen.

Vierailija
6/17 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on täällä päässä vasta meneillään. Olen valmis antamaan viestittelyn ja ihastuksen anteeksi, mutta en tiedä sitten, jos suhde onkin ollut fyysinen. Väittää että ei ole ollut fyysinen ja väittää edelleen rakastavansa minua, eikä sitä toista naista. Toinen Nainen ei kuulemma merkitse mitään.

Työkaverin kanssa siis viestitellyt selkäni takana. Työkaveri tietää minusta, mutta eipä tunnu tätä naista haittaavan. Hän haluaa rikkoa rakkautemme.

Miehen pitäisi tehdä valtavasti työtä osoittaakseen, että voit luottaa häneen vielä. Jos olisin tilanteessasi, vaatisin, että mies ei koskaan enää ole missään kontaktissa kyseiseen naiseen, poistaa viestit, estää numeron, estää somen jne. Ja sanoo ensin naiselle, ettei halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan.

Itse kuitenkin ajattelen, että ihastuminen eli tunteet on pahinta uskottomuutta. Seksin voi unohtaa mutta tunteet eivät käskemällä sammu. Voimia sinulle!

Vierailija
7/17 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin anteeksi. Miehellä oli vielä edellinen suhde päättämättä, kun tapasimme. Luulin, että hän lopetti suhteen, mutta hän näki naisen vielä kerran, eli petti minut ja jätti hänet. Mies katui kuukausia suunnattomasti sitä, miten hoiti tilanteen. Asian käsittely oli raskasta, mutta mies on osoittanut olevansa luottamuksen arvoinen. Uskon, että kuka tahansa voi pettää ensimmäisen kerran, mutta ei välttämättä toista kertaa. Vaikka joku olisi ollut uskollinen kymmenen vuotta, se ei tarkoita, että hän on sitä välttämättä loppuelämänsä. Tai joku voi pettää, mutta on sen jälkeen uskollinen loppuelämänsä. Päätin luottaa.

Eiköhän tässä se petetty osapuoli ole ennen kaikkea se miehen entinen kumppani, jos kerran teidän seurustelumme on alkanut ennen kuin he olivat eronneet. Toki sinustakin varmaan tuntuu olo petetyltä, mutta sympatiseeraan enemmän sitä ex-kumppania, ihan periaatteen vuoksi.

Vierailija
8/17 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä se petetty osapuoli ole ennen kaikkea se miehen entinen kumppani, jos kerran teidän seurustelumme on alkanut ennen kuin he olivat eronneet. Toki sinustakin varmaan tuntuu olo petetyltä, mutta sympatiseeraan enemmän sitä ex-kumppania, ihan periaatteen vuoksi.

Heillä oli tapailusuhde, eivät olleet kuulemma varsinaisesti parisuhteessa. Mutta ymmärrän näkökantasi, itse tietysti ajattelen asiaa omasta näkökulmastani.

Vierailija
9/17 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä oli tapailusuhde, eivät olleet kuulemma varsinaisesti parisuhteessa. Mutta ymmärrän näkökantasi, itse tietysti ajattelen asiaa omasta näkökulmastani.

Ymmärrån pahan mielen, mutta sinä olit tarinan ns. voittaja. Mies valitsi sinut.

Vierailija
10/17 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti mua yhden kerran vuonna 2017. Lopullisesti sain annettua anteeksi kolme vuotta myöhemmin. Vaati aivan jatkuvaa asian läpikäymistä yksin ja hänen kanssaan sekä välillä tuntui että kuolen siihen vihan määrään, jota tunsin kumpaakin osapuolta sekä myös itseäni kohtaan. Mietin myös eroa usein.

Nyt suhde on aivan mahtava enkä myöskään pelkää enää toistumista. Meille on myös toivottu lapsi tulossa. En kadu jäämistä, mutta toistamiseen en siihen alkaisi. Ei riittäisi paukut käsitellä asiaa uudestaan.

Vierailija
11/17 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan se sun oma miehesi joka teidän rakkauden rikkoo, eikä kukaan ulkopuolinen. Kukaan ei viestittele yksin kenellekään, voi laittaa vaikka estoon jos ei mene jakeluun. Kellään ei ole mitään saumaa tulla teidän väliin jos toinen ei anna sille tilaa.

Vierailija
12/17 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälle annoin ja ei olisi kannattanut, petti sitten uudelleenkin. Sen jälkeen yksi pidempi suhde ja ukko sai kenkää saman tien kun käry kävi. 

Vierailija
13/17 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattanut, mies petti uudelleen.

Vierailija
14/17 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei, ei ole yhtä oikeaa vastausta.

Suhde kyllä parani! Mutta muut ongelmat pysyivät

Vierailija
15/17 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin anteeksi. Miehelleni tehtii ns pila, kun sammui. Eli näin videokuvaa siitä, kun toinen nainen otti suihin mieheltäni. Lopulta kaiken järkytyksen jälkeen, kun sain ajatukseni kasaan, niin sanoin, että tämähän on itseasiassa raiskaus. Jätin mieheni raivonvallassa ja hän vakuutti syyttömyyttään eikä ikinä tekisi niin. Kun sitten oksentaen katsoin uudelleen sen typerän kaverin kuvaaman videon, niin tajusin ettei mieheni ole edes hereillä eikä hänellä edes seiso. Kerroin sen hänelle, että tiedätkö itse mitä tässä tapahtuu. Ei tiennyt, koska kielsi koko asian pettämisestä. Ei edes tiennyt koko videosta mitään. Sain sen videon kateelliselta mieheni ns hyvältä ystävältä, joka on pyydelly mua deiteille aina. Itselleni tuli hirveä olo, kun en uskonu miestäni ettei ole pettänyt eikä tiedä edes mistä puhun. Silti jätin hänet. Olin niin vihainen silloin etten edes kertonut sitä, että minulla videomateriaalia hänen jutustaan.

JA yllätys tämä ns paras ystävä oli lohduttamassa minua heti. En tehnyt hänen kanssaa mitään, vaikka siinäkin hän sanoi, että ansaitsen paremman miehen enkä pettäjää. Anna minun pitää sinusta huolta. En antanut, kun olin niin järkyttynyt. Se, ihminen ei ole enää meidän elämässä eikä myöskään monen muun elämässä. Se tyyppi sai lähteä tästä kaveripiiristä. Kaikki oli, että miten kehtaa tehdä tollasta.

Vierailija
16/17 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli niin että minä petin ja mies antoi anteeksi.

Pettämistä tosin edelsi suuri pettymys kun mies jätti minut ja palasimme yhteen. Siitä joi jonkinlainen trauma ja oma pettämiseni oli kaiketi sen käsittelyä.

No yhtä kaikki. Petin. Olin typerä. Sain anteeksi.

Jatkoimme suhdetta. Pettämisestä on nyt 20 vuotta. En ole pettänyt uudelleen, enkä usko että petän.

Olemme todella onnellisia, meillä on loistavaa seksiä, ihanat lapset ja läheisyyttä joka päivä. Olemme sielunkumppanit.

Onneksi mieheni antoi anteeksi.

Vierailija
17/17 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmeellistä, kuinka moni mies on valmis pettämään ja hylkäämään naisensa ja kaikki ne yhteiset vuodet kun toinen nainen näyttää vihreää valoa.

Olen alkanut epäillä, ettei mies rakasta kuin itseään ja ka*luaan.

Ihmettelen myös, miksi tietyt naiset haluavat pönkittää itsetuntoaan rikkomalla suhteita. Olen jopa kuullut, kuinka kumppaneille lällätellään selän takana. Voitonriemukkaasti kun mies on napattu. Eivätkö nämä naiset ymmärrä, että se voi kosahtaa vielä joku päivä omalla kohdalla. Lällättelevätköhän sitten..