Elämäni naisettomana luuserina
Ikää on "vasta" 22, mutta en ole ollut lähelläkään päästä eroon poikuudesta, olen kissless virgin vai mikä helvetti se on. En siis ole suudellut tai pannut ketään. Yhden kerran olen päässyt halaamaan tyttöä joskus yläasteella, sitä on mukava muistella masturboidessa.
Ei ole yhtään kaveriakaan, enkä muutenkaan osaa toimia ihmisten kanssa, välttelen tilanteita joissa joutuu juttelemaan muille kuin sukulaisille. Kaupassakin välttelen välikköjä joissa on paljon ihmisiä. Kassat valitse myyjän nyrpeyden ja iän mukaan. Kauniille kassalle en mene jos on edes pieni mahdollisuus se välttää.
Aina jos tästä asiasta jossain avautuu niin aloitetaan heti se "Sä oot niin nuori vielä ja löydät varmasti jonkun" Millä perusteella löydän jonkun? En uskalla itse lähestyä enää naisia, ei ole kavereita joiden kautta löytää mahdollinen kumppani, sosiaalisuus pyöreä nolla, ulkonäkö ruma, ei töitä, ei lahjakkuutta mihinkään hyödylliseen jne. Ja sitäpaitsi jos jotain mahdollisuuksia olisi niin enköhän olisi aloittanut seurustelut sun muut pillutoiminnat viimeistään silloin 16v niinkuin normaalit ihmiset. Se kokemattomuus kun ei ole mikään valttikortti kumppanin löytymisen suhteen kun moni ajattelee, että kun ei kelpaa muillekaan niin jotain vikaa on oltava. Ja tottahan se on. Pidän ihan mahdottomuutena sitä, että päätyisin joskus suhteeseen. Oletetaan, että joku nainen kiinnostuisi minusta niin mokaan ihan varmasti, ja eiköhän se kiinnostus katoa nopeasti kun hän minuun tutustuisi paremmin.
Ajattelin vain avautua.
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:04"]
Pillutoiminnat?
Korjaa asenteesi ja kielenkäyttösi ainakin nyt heti alkuunsa.
[/quote]
Korjaa sinä tosikkomaisuutesi. Naisille on kyrpähommia ja miehille pilluhommia. Ei se ole edes törkeää vaan totta. Ei porukka voi tarttua noin herkästi yhteen mukahauskaan kommenttiin. Ap
[/quote]
Minusta se ei ollut mukahauska eikä oikeasti hauska. Se oli halventava sana. Minä en puolestani koskaan käytä miehen sukupuolielimestä sanaa kyrpä, eikä seksi tai rakastelu ole mitään kyrpähommaa tai pilluhommaa.
Ehkä sinun olisi parasta vain tyytyä lampaaseen.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:32"]
Laita se elämäsi järjestykseen, siitä se lähtee! Jos silti jäät ilman pillua, niin ainakin sinulla on elämä.
[/quote]
Toi on kyllä surkein lause mikä on olemassa. Koska eihän se elämä silloin ole kunnossa. Tätä ei vain moni näytä tajuavan.
[/quote]
Oma ohjeeni on, että unohda ämmien neuvot ja rellestä niin prkleesti. Sulla ei ole mitään hävittävää, kun mitään ei kerran ole. Mene huvipuistoon ja pasko vaikka keskelle katua ja naura päälle. hähä
[/quote]
Tuo paskantaminen kuulostaa ihan idealta. Luultavasti päätyisin putkaan, mutta voisinhan sieltä päästyäni kusta poliisiaseman portaisiin ja laskea muovipussilla ne kusiset portaat ja kuvitella olevani taas siellä huvipuistossa. Niin ja tietysti paskaisesti nauraen. Hähähää! Ap
[/quote]No tuo voikin olla sitten jatkossa vähän suurempi ongelma sille parisuhteen löytämiselle.. Ainakin voit kuluttaa elämäsi kirjoittelemalla av:lle "Elämäni naisettomana luuserina osa 2" jne.
Jatko-osia odotellessa!
[/quote]
Tuosta nyt saisi jos kirjan aikaan, vaikka kaksi. Ihan turha mitään kakan ja pissan tuoksuisia tarinoita elävästä elämästä on kirjoitella jonnekin av:lle jossa niitä ei arvosteta. Ap
[/quote]Noniin! Ei tuolla vielä ihan elantoa tienaa, mutta varmasti mukava lisä toimeentulotuen päälle. (y)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:53"]
Sun ongelma on se, että et sinä mitään naista halua vaan pillua. Puhun älyttömän rumasti naisista! Vaikka olisit hyvännäköinen, niin ei tuollaisilla puheilla naista saa. Hanki vähän kunnioitusta naisia kohtaan ja kokeile sitten uudestaan. Ja muista, ettei kukaan tule sinua noutamaan kodistasi vaan aktiivinen on pakko olla. Ongelmasi on myös, että haluat vain naisen. Kenet tahansa naisen. Arvaa vaan kuka nainen haluaa olla miehen kanssa, jota ei kiinnosta muuta kuin se, että tämä nainen on nainen. Kyllä siinä suhteessa pitää olla aito kiinnostus toista kohtaan, myös henkisesti.
[/quote]
Hieno juttu, että tunnet minut paremmin kuin minä itse. Arvostan. Puhun älyttömän rumasti naisista? Milloin? Olenko huoritellut, todennut naisen pilluksi vai mitä helvettiä? Tarkenna toki kun en ainakaan itse ole huomannut. Ap
[/quote]
Ei kannata lähteä sen luuserin mukaan. Vaikka kertoisit mitä, niin se haukkuu kuitenkin ;)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:19"]
Pillutoiminnat?
[/quote]
Korjaa sinä tosikkomaisuutesi. Naisille on kyrpähommia ja miehille pilluhommia. Ei se ole edes törkeää vaan totta. Ei porukka voi tarttua noin herkästi yhteen mukahauskaan kommenttiin. Ap
[/quote]
Minusta se ei ollut mukahauska eikä oikeasti hauska. Se oli halventava sana. Minä en puolestani koskaan käytä miehen sukupuolielimestä sanaa kyrpä, eikä seksi tai rakastelu ole mitään kyrpähommaa tai pilluhommaa.
[/quote]
No voi kamala. En suosittele internettiä sinulle. En oikeastaan ymmärrä miten selviät elämästä ylipäätään jos sukupuolielin saa mielen noin pahaksi. Sinusta kuitenkin oli hauskaa ja ihan asiallista suositella minulle eläimiin sekaantumista? Logiikka täysi 10. Ap
Äh, miten te nyt takerrutte Ap:n sanavalintoihin näkemättä metsää puilta! Ei hän todellakaan vaikuta mitenkään naisia väheksyvältä tai tunnu syyttävän naisia ongelmistaan, vaan vaikuttaa mielestäni vain turhautuneelta tilanteeseensa. Ja sattui nyt käyttämään vähän ronskimpia sanavalintoja. Kyllähän täällä palstalla pyörii niitä ihan todellisiakin häiriköitä, näitä ns. "lassukoita" vai mitä nyt ovatkaan, mutta eiköhän kukkahattu nyt varjosta muutamalla kommentoijalla sen verran pahasti, että tulee haukuttua ihan väärää puuta.
Mä "pääsin" itse neitsyydestäni 19-vuotiaana ja muistan, että olin jo tuolloin tosi turhautunut. Tuntui, että jään paitsi jostain, jota kaikki muut saa kokea. Nykyään se tuntuu hupsulta, mutta tuolloin tunne oli ihan todellinen. Mä olin myös sellainen nörtähtävä, oli mulla kyllä kavereita ja harrastuksia, mutta kontaktit miehiin oli tosi vähissä, ja mun piti ihan metsästämällä metsästää ekat kokemukseni ja mieskontaktini ja joo, olihan se pelottavaa ja noloa ja jännittävää. Muistan myös, että ihan vain halusin seksiä jonkun kanssa, joka nyt tuntuisi jollain lailla puoleensavetävältä. En tosiaankaan tuntenut mitään sielunkumppanuutta ekoihin seksipartnereihin. Tietty haaveilin sielunkumppanuudesta, mutta koin, että jos jään sellaista odottelemaan, saan homehtua kokemattomana kaikessa rauhassa, joten pistin ns. töpinäksi. Ne vakavat seurusteluhommat tulivatkin sitten vasta vuosia myöhemmin.
Mitä yritän sanoa? No lähinnä sitä, että mun mielestä on ihan normaalia, että nuori ihminen tahtoo kokemuksia ja ihan puhtaasti sitä seksiä, pillua tai kyrpää, jos haluaa ronskimmin sanoa. Ei sen välttämättä tarvitse tarkoittaa ettei kunnioittaisi toista osapuolta. Tavallaan tekisin toisin jos voisin mennä aikakoneella nuoruuteen, toisaalta taas en, koska se säätö ja muu nyt kuului mun kohdallani siihen kasvamiseen ja kokemusten hankkimiseen. Nykyään olen kuitenkin ihan onnellisesti naimisissa sen sielunkumppanin kanssa.
Joten Ap, tajuan tosi hyvin tuon turhautumisen, ja et tosiaankaan ole mikään törkimys vain sanavalintojesi vuoksi tai sen takia, että haluat kokea sen pillunsaamisen, oli se sitten vaikka satunnaisseksiä. Muiden tapaan rohkaisisin sinua vaan altistamaan itseäsi muille ihmisille ja naispuolisille, vaikka se alkuun tuntuukin vaikealta. Juttuja tapahtuu, kun niille on tilaisuuksia tapahtua, kotona istumalla ei juurikaan. Oma kokemukseni on myös se, että face-to-face on parempi lähtökohta myös puhtaan seksiseuran hakemiseen, netistä en ole löytänyt koskaan mitään toimivaa (mutta tiedän kyllä, että toisenlaisiakin kokemuksia löytyy). Oma kokemukseni on se, ettei elämä mitenkään mullistavasti muuttunut hohdokkaammaksi ekan panon jälkeen, vaan aikamoista sähläämistähän se sukupuolielämä oli pari ekaa vuotta ja epävarmuus ja muu poistui vain hitaasti kasvamalla aikuisemmaksi.
Tsemppiä sulle!
N30
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:17"]
no laitappa sähköpostiosoitteesi tänne palstalle, niin saat kymmenittäin postia kuolaavilta mammoilta. laita vielä pari viestiä joissa käytät hymiöitä, naiset tykkää hymiöistä. suosio on taattu. ongelma ratkaistu.
[/quote]
Voisin melkein sen tehdä. Olisiko pilluhommia@hotmail.com hyvä? Loppuun lisään vielä ;) Ap
Ja vielä yksi vinkki! Ehdottomasti kannattaa olla krantumpi sen suhteen, kenen kanssa rupeaa tosissaan seurustelemaan, kuin sen suhteen, kenen kanssa harrastaa seksiä. Voi olla ihan mukava ja kohtelias ja kunnioittaa seksikumppaniaan / kumppaneitaan, ja pitääkin, mutta ei tarvi olla menemässä heti kihloihin. Välillä näkee turhan paljon näitä liian nuorena ihan ihme tyyppien kanssa naimisiin menneitä, kun on joku ihme hoppu leikkiä kotia. Harvoinpa ne liitot kestäviä on, pahimmassa tapauksessa ruvetaan heti lisääntymään... Tästä olisin enemmän huolissani, kuin siitä että harjoittelee jonkin aikaa "pillu- tai kyrpähommia" vähän vapaampaan tyyliin. Mutta tietenkin jokaisen polku on omanlainen.
Nyt tää täti neuvoineen hiljenee...
N30
Jos miehille on niin iso asia toi neitsyys niin menköön prostituoidun pakeille. Olen yleisesti prostituutiota vastaan mutta jos kyse on mielenterveydestä niin parempi silloin että mies menee ensimmäisen kokemuksen hakemaan maksullisilta. Ja ihan vain ja ainoastaan sen takia ettei miehen tarvitsisi kokea itseään luuseriksi. Näin siis ap:n omia sanoja lainaten, itse on koe neitsyyttä häpeäksi mutta miehille se on ilmeisesti kova paikka.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:23"]
Pillutoiminnat?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No voi kamala. En suosittele internettiä sinulle. En oikeastaan ymmärrä miten selviät elämästä ylipäätään jos sukupuolielin saa mielen noin pahaksi. Sinusta kuitenkin oli hauskaa ja ihan asiallista suositella minulle eläimiin sekaantumista? Logiikka täysi 10. Ap
[/quote]
Sukupuolielin ei saanut mieltäni pahaksi. Sinun käyttämäsi halventava nimitys sai.
Lammas ei ymmärrä puheitasi. Eläimiinsekaantuminen ei ole rikos tässä maassa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:23"]
Pillutoiminnat?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sukupuolielin ei saanut mieltäni pahaksi. Sinun käyttämäsi halventava nimitys sai.
Lammas ei ymmärrä puheitasi. Eläimiinsekaantuminen ei ole rikos tässä maassa.
[/quote]
Mieluummin minä lampaan kanssa olisin kuin sinun. Se ainakin määkisi vähemmän. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:51"]
Jos miehille on niin iso asia toi neitsyys niin menköön prostituoidun pakeille. Olen yleisesti prostituutiota vastaan mutta jos kyse on mielenterveydestä niin parempi silloin että mies menee ensimmäisen kokemuksen hakemaan maksullisilta. Ja ihan vain ja ainoastaan sen takia ettei miehen tarvitsisi kokea itseään luuseriksi. Näin siis ap:n omia sanoja lainaten, itse on koe neitsyyttä häpeäksi mutta miehille se on ilmeisesti kova paikka.
[/quote]
No ei se nyt luuseriutta pienennä, jos pääsee neitsyydestä ainoastaan rahan avulla.
t:luuseri
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:51"]
[/quote]
Tottakai se on kova paikka kenelle tahansa jos ympärillä olevat seurustelee ja näyttävät onnellisilta. Olen ehkä jotenkin kirjoittanut väärin kun jatkuvasti tartutaan pillun saantiin. Se seksi, pillun saanti tai paneminen vaan kuuluu siihen parisuhteeseen aika oleellisena osana. Selvennetään sen verran, että tarkoitin sitä, että ei kelpaa noin yleisesti vastakkaiselle sukupuolelle, ei seksiin tai kumppaniksi. Maksullisiin en itse ainakaan menisi, koska ei se ole mikään ratkaisu siihen kelpaamattomuuteen. Aika kieroutuneesti pitää ajatella jos kuvittelee, että seksi maksullisen kanssa olisi molemminpuolista halua toista kohtaan. Toki joskus näinkin voi olla, mutta itse ainakin ajattelen, että se on sille toiselle vaan työtä ja se harrastaa kanssani seksiä vain siksi, koska saa rahaa, ei siksi että olisin niin upea ihminen. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:05"]Olen 30-v nainen ja myös neitsyt, en ole edes seurustellut kenenkään kanssa. Syy tähän on se että olen epäsosiaalinen ja välttelen ihmisiä, en edes yritä hakea parisuhdetta. Täytän elämäni muilla asioilla ja se onkin ihan mielenkiintoista. Parisuhde ei ole mikään pakollinen asia elämässä, saati seksi. Voit elää ihan hyvää elämää ilmankin jos niin päätät.
[/quote]
Eikö ikinä ole tehnyt seksiä mieli, toisen kosketusta?
Etkö ole itse tyydyttänyt/tehnyt mieli työntää pilluun jotain?
Ap, syrjäytymisesi on syy siihen, ettet saa naista. Naisensaamattomuus ei ole sinua syrjäyttänyt, vai oletatko, että jos sinulla olisi nainen, hän hoitaisi sinulle opiskelu- ja työpaikat sekä pääsisit osalliseksi hänen sosiaalisista piireistä. Lataat siis aivan liikaa vaatimuksia parisuhteeseen, mutta mitä sinulla on naiselle tarjottavana? Parisuhteessa on keskeistä vastavuoroisuus.
Olin parikymmentä vuotta suhteessa miehen kanssa, joka sälytti kaikki käytännön asiat vastuulleni. Elätin, tein kotityöt ja kuuntelin jatkuvaa märinää. Palkaksi sain vain ryyppyreissuille katoamisia ja pettämistä jokaisen halukkaan naisen kanssa (ei tapahtunut kyllä kovin usein). Kun yritin keskustella asiallisesti suhteemme yksipuolisuudesta, sain pelkkää huutoa ja haukkuja. Lopulta otin itseäni niskasta kiinni ja jätin miehen.
Edelleenkin exäni kokee minun olevan vastuussa hänen tekemisistään ja tekemättä jättämisistään. Kaikkea on aina vailla. Pakko olla tekemisissä yhteisten lasten vuoksi.
Punttia, ja baarissa rellestystä. Sillä se itsetunto kohenee. Livenä 99,9% naisista halveksuu AP:n kaltaisia miehiä. Täällå nyt voivat selittää mitä vain. Naisten puheet ja teot sitäpaitsi ovat varsinkin miesasioissa lähes aina ristiriidassa. Ei niillä "pahoilla pojilla" muuten riittäisi naisia joka sormelle....
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:28"]
Punttia, ja baarissa rellestystä. Sillä se itsetunto kohenee. Livenä 99,9% naisista halveksuu AP:n kaltaisia miehiä. Täällå nyt voivat selittää mitä vain. Naisten puheet ja teot sitäpaitsi ovat varsinkin miesasioissa lähes aina ristiriidassa. Ei niillä "pahoilla pojilla" muuten riittäisi naisia joka sormelle....
[/quote]
Jaa, jos ei halua syrjäytynyttä mt-ongelmaista, haluaa pahan pojan? Nämäkö tosiaan ovat aikuisen naisen vaihtoehdot miesmarkkinoilla? Onneksi tunnen paljon hyviä miehiä, jotka ei ole palstalassukoista kuulleetkaan.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:32"]
[/quote]
Jaa, jos ei halua syrjäytynyttä mt-ongelmaista, haluaa pahan pojan? Nämäkö tosiaan ovat aikuisen naisen vaihtoehdot miesmarkkinoilla? Onneksi tunnen paljon hyviä miehiä, jotka ei ole palstalassukoista kuulleetkaan.
[/quote]
Mitähän ne miehet susta tuumais, jos tietäisivät, että täällä kirjoittelet lassukkatarinoitasi.
Saisit varmaan korkeat pinnat.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:32"]
[/quote]
[/quote]
Mitähän ne miehet susta tuumais, jos tietäisivät, että täällä kirjoittelet lassukkatarinoitasi.
Saisit varmaan korkeat pinnat.
[/quote]
Ne tuntemani miehet, jotka tietävät av:lla käyvistä palstalassukoista, eivät erityisemmin arvosta kyseistä miestyyppiä. Useimmille koko termi tuskin sanoo mitään.
Tuntemani miehet eivät myöskään hätkähdä siitä, etten halua puolisokseni syrjäytynyttä mt-ongelmaista enkä pahaa poikaa. Heidänkin mielestä kannattaa valita kunnollinen mies.
No, jos oikeasti olet ruma piruperkele niin samanlaiselta varmaan lohkeais :)
T: Ruma nainen
no laitappa sähköpostiosoitteesi tänne palstalle, niin saat kymmenittäin postia kuolaavilta mammoilta. laita vielä pari viestiä joissa käytät hymiöitä, naiset tykkää hymiöistä. suosio on taattu. ongelma ratkaistu.