Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni naisettomana luuserina

Vierailija
10.09.2015 |

Ikää on "vasta" 22, mutta en ole ollut lähelläkään päästä eroon poikuudesta, olen kissless virgin vai mikä helvetti se on. En siis ole suudellut tai pannut ketään. Yhden kerran olen päässyt halaamaan tyttöä joskus yläasteella, sitä on mukava muistella masturboidessa. 

Ei ole yhtään kaveriakaan, enkä muutenkaan osaa toimia ihmisten kanssa, välttelen tilanteita joissa joutuu juttelemaan muille kuin sukulaisille. Kaupassakin välttelen välikköjä joissa on paljon ihmisiä. Kassat valitse myyjän nyrpeyden ja iän mukaan. Kauniille kassalle en mene jos on edes pieni mahdollisuus se välttää.

Aina jos tästä asiasta jossain avautuu niin aloitetaan heti se "Sä oot niin nuori vielä ja löydät varmasti jonkun" Millä perusteella löydän jonkun? En uskalla itse lähestyä enää naisia, ei ole kavereita joiden kautta löytää mahdollinen kumppani, sosiaalisuus pyöreä nolla, ulkonäkö ruma, ei töitä, ei lahjakkuutta mihinkään hyödylliseen jne. Ja sitäpaitsi jos jotain mahdollisuuksia olisi niin enköhän olisi aloittanut seurustelut sun muut pillutoiminnat viimeistään silloin 16v niinkuin normaalit ihmiset. Se kokemattomuus kun ei ole mikään valttikortti kumppanin löytymisen suhteen kun moni ajattelee, että kun ei kelpaa muillekaan niin jotain vikaa on oltava. Ja tottahan se on. Pidän ihan mahdottomuutena sitä, että päätyisin joskus suhteeseen. Oletetaan, että joku nainen kiinnostuisi minusta niin mokaan ihan varmasti, ja eiköhän se kiinnostus katoa nopeasti kun hän minuun tutustuisi paremmin.

Ajattelin vain avautua.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:52"]

No, jos oikeasti olet ruma piruperkele niin samanlaiselta varmaan lohkeais :) T: Ruma nainen

[/quote]

Oliko tämä hienovarainen ehdotus? Ja tähän väliin taas ;) Ap

Vierailija
82/93 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap, syrjäytymisesi on syy siihen, ettet saa naista"

Ei nyt näinkään. Tiiän vaikka kuinka monta ei-syrjäytynyttä, opiskelu- tai työelämässä olevaa miestä, joilla ei ole koskaan ollut mitään naisjuttuja. Ei kannata kuvitella, että elämän hoitaminen muilta osin kuntoon auttaisi seuraelämässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:26"]

Ap, syrjäytymisesi on syy siihen, ettet saa naista. Naisensaamattomuus ei ole sinua syrjäyttänyt, vai oletatko, että jos sinulla olisi nainen, hän hoitaisi sinulle opiskelu- ja työpaikat sekä pääsisit osalliseksi hänen sosiaalisista piireistä. Lataat siis aivan liikaa vaatimuksia parisuhteeseen, mutta mitä sinulla on naiselle tarjottavana? Parisuhteessa on keskeistä vastavuoroisuus.

Olin parikymmentä vuotta suhteessa miehen kanssa, joka sälytti kaikki käytännön asiat vastuulleni. Elätin, tein kotityöt ja kuuntelin jatkuvaa märinää. Palkaksi sain vain ryyppyreissuille katoamisia ja pettämistä jokaisen halukkaan naisen kanssa (ei tapahtunut kyllä kovin usein). Kun yritin keskustella asiallisesti suhteemme yksipuolisuudesta, sain pelkkää huutoa ja haukkuja. Lopulta otin itseäni niskasta kiinni ja jätin miehen.

Edelleenkin exäni kokee minun olevan vastuussa hänen tekemisistään ja tekemättä jättämisistään. Kaikkea on aina vailla. Pakko olla tekemisissä yhteisten lasten vuoksi.

[/quote]

En ole käsittääkseni missään vaiheessa naisia syyttänyt syrjäytymisestäni. Minun syyhän se on. Enkä minä odota naisilta mitään työpaikkoja sun muita, mutta toki hänen kauttaan voisi tutustua uusiin ihmisiin. Mitä minä voisin tarjota naiselle? Olen tuota monesti miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että en yhtään mitään sellaista mitä ei saisi paremmassakin paketissa. Läheisyydellä ja elämän jakamisella kun ei vielä hirveän pitkälle pötkitä tällä naamalla. Ap

Vierailija
84/93 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:28"]

Punttia, ja baarissa rellestystä. Sillä se itsetunto kohenee. Livenä 99,9% naisista halveksuu AP:n kaltaisia miehiä. Täällå nyt voivat selittää mitä vain. Naisten puheet ja teot sitäpaitsi ovat varsinkin miesasioissa lähes aina ristiriidassa. Ei niillä "pahoilla pojilla" muuten riittäisi naisia joka sormelle....

[/quote]

Jaa, jos ei halua syrjäytynyttä mt-ongelmaista, haluaa pahan pojan? Nämäkö tosiaan ovat aikuisen naisen vaihtoehdot miesmarkkinoilla? Onneksi tunnen paljon hyviä miehiä, jotka ei ole palstalassukoista kuulleetkaan.
[/quote]

En ole kyllä mikään ihmeen lassukka.... Olin itse AP:n kaltainen samanikisenä. Nyt näillä omilla ohjeilla naista riittää kun vain käy baarista hakemassa. Naisten ohjeita miehille ei kannata koskaan kuunnella. Niillä pääsee korkeintaan kaveriksi.

Vierailija
85/93 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sinunkin kasvattajasi ap ollut narsisti? Suhtautumisesi itseesi kuulosta aivan sellaiselle, joka kehittyy kun vanhemmat tai vanhempi on narsisti, eli ei huomaa, ei näe sinua, ei arvosta sinua omana itsenäsi. 

Itselläni on näin. Pitkään etsin vikaa itsestäni ja myös vanhempi-suhteestani, siis sillä olettamuksella, että siinä suhteessa oli vain jotain vikaa ja kun se korjataan, paranen. Nyt olen tajunnut, että ei siinä suhteessa (jossa mä olisi osallinen ja voisin ehkä korjata jotain) ollut vikaa vaan että toinen osapuoli on parantumattomasti narsistinen. Eli hän ei tule koskaan tajuamaan, mitä mä haluan, kuka mä olen ja millainen mä olen. Koska hän on narsisti. En halua nyt syyttää huonoja vanhempia, vaan todeta vain, miksi minä en ole saanut apua.

Nyt jos vanhempasi ovat tai edes toinen on, narsisteja, niin sinä suhtaudut kaikkiin ihmisiin kuin he olisivat narsisteja, koska se on ainoa malli läheisyydestä, jonka olet oppinut. Vika ei ole siis sinussa, että suhtaudut, se on normaali seuraus viallisesta lähisuhteesta. Olen itsekin 40 ja tunnistan tuon ajattelusi, etten enää kerkeä tehdä asioilleni mitään. Okei, sä et ehdikään kaikkiin kuvioihin mukaan, jos sä katsot jonkun ahtaan laatikon läpi asioita. Ei ekaa suudelmaa nuoruudessa, ei ekaa sitä tai tätä silloin kun joku muu. Mutta sun laatikkosi on vähän eri mallinen ja muotoinen kuin toisten ja katsomalla sen läpi (tai heittämällä laatikot helvettiin!) sulla on aikaa ehtiä saada mitä sä haluat.  Rakastava halaus sinulle toiselta oudolta!

Vierailija
86/93 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla on tullut paljon oikeasti hyvia neuvoja mutta ap vaan provosoituu ja vastailee noihin v:ttuilu viesteihin. Jos ap vaan keskittyisit naihin fiksuihin viesteihin ja vastailisit niihin?

Vierailija
87/93 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:26"]

Onkohan sinunkin kasvattajasi ap ollut narsisti? Suhtautumisesi itseesi kuulosta aivan sellaiselle, joka kehittyy kun vanhemmat tai vanhempi on narsisti, eli ei huomaa, ei näe sinua, ei arvosta sinua omana itsenäsi. 

Itselläni on näin. Pitkään etsin vikaa itsestäni ja myös vanhempi-suhteestani, siis sillä olettamuksella, että siinä suhteessa oli vain jotain vikaa ja kun se korjataan, paranen. Nyt olen tajunnut, että ei siinä suhteessa (jossa mä olisi osallinen ja voisin ehkä korjata jotain) ollut vikaa vaan että toinen osapuoli on parantumattomasti narsistinen. Eli hän ei tule koskaan tajuamaan, mitä mä haluan, kuka mä olen ja millainen mä olen. Koska hän on narsisti. En halua nyt syyttää huonoja vanhempia, vaan todeta vain, miksi minä en ole saanut apua.

Nyt jos vanhempasi ovat tai edes toinen on, narsisteja, niin sinä suhtaudut kaikkiin ihmisiin kuin he olisivat narsisteja, koska se on ainoa malli läheisyydestä, jonka olet oppinut. Vika ei ole siis sinussa, että suhtaudut, se on normaali seuraus viallisesta lähisuhteesta. Olen itsekin 40 ja tunnistan tuon ajattelusi, etten enää kerkeä tehdä asioilleni mitään. Okei, sä et ehdikään kaikkiin kuvioihin mukaan, jos sä katsot jonkun ahtaan laatikon läpi asioita. Ei ekaa suudelmaa nuoruudessa, ei ekaa sitä tai tätä silloin kun joku muu. Mutta sun laatikkosi on vähän eri mallinen ja muotoinen kuin toisten ja katsomalla sen läpi (tai heittämällä laatikot helvettiin!) sulla on aikaa ehtiä saada mitä sä haluat.  Rakastava halaus sinulle toiselta oudolta!

[/quote]

Olen itse se joka ei arvosta itseään. Sukulaisilta tulee kyllä kehuja, mutta itse ajattelen, että ne ovat tavallaan pakollisia kehuja kun olen sukua. Itsetuntoni on niin heikko kun ei koskaan saa niitä kehuja tai hyväksyntää muilta kuin niiltä sukulaisilta, muilta lähinnä saa aina vaan haukkuja. Siinä varmaan se suurin syy miksi syrjäydyin, "kaverit" aina sanoivat tyhmäksi, rumaksi jne. Ei aina jaksa saada vain paskaa niskaansa. Nykyään aina kun menee johonkin tai tekee jotain niin tulee fiilis, että muut alkaa puhua pahaa selän takana. Arvostan itseäni joissain asioissa, mutta suurimman osan ajasta koen olevani roskaa. Ap

Vierailija
88/93 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:03"]

Taalla on tullut paljon oikeasti hyvia neuvoja mutta ap vaan provosoituu ja vastailee noihin v:ttuilu viesteihin. Jos ap vaan keskittyisit naihin fiksuihin viesteihin ja vastailisit niihin?

[/quote]

En oikein koe mitään vastattavaa noihin pitkiin viesteihin jotka sisältävät paljon neuvoja. Samoja vinkkejä tulee moneen kertaan ja joihinkin olen jo vastannutkin. En oikein innostu vastailemaan "kyllä kyllä" tyyliin. Enkä myöskään jaksa vastailla pitkien viestien joihinkin tietyihin kohtiin ja tavallaan jättää muut jutut käsittelemättä. Kaikki viestit kyllä luen vaikken vastaa. Toisaalta taas en ole edes neuvoja pyytänyt, enkä usko enää ikinä naista lähestyväni. Neuvoja saa silti laittaa, ihan mielelläni niitä luen. Ap

Vierailija
89/93 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:03"]

[/quote]

En oikein koe mitään vastattavaa noihin pitkiin viesteihin jotka sisältävät paljon neuvoja. Samoja vinkkejä tulee moneen kertaan ja joihinkin olen jo vastannutkin. En oikein innostu vastailemaan "kyllä kyllä" tyyliin. Enkä myöskään jaksa vastailla pitkien viestien joihinkin tietyihin kohtiin ja tavallaan jättää muut jutut käsittelemättä. Kaikki viestit kyllä luen vaikken vastaa. Toisaalta taas en ole edes neuvoja pyytänyt, enkä usko enää ikinä naista lähestyväni. Neuvoja saa silti laittaa, ihan mielelläni niitä luen. Ap

[/quote]

Ok, selva. Noh, niin ei tuohon kylla muuta voi neuvoa kuin etta hakeutuu sosiaalisiin tilanteisiin vaikka tuntuu pahalta ja ehka se ammattiapu. Mutta jos et ole valmis tekemaan mitaan asian eteen ja olet alistunut ajatukseen etta et koskaan enaa lahesty naisia niin se sitten on vaan niin. Toivottavasti et kuitenkaan jaa paikallesi elaman muilla osa-alueilla, taalla kun ollaan vaan kerran, mutta omapahan on elamasi.

Vierailija
90/93 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua muuttua?

Vierailija
91/93 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:49"]

Miksi et halua muuttua?

[/quote]

En oikein näe itseäni sellaisena ihmisenä joka noin vaan muuttuu. En ennen kolmeakymppiä saa sellaista selkeää muutosta aikaan ja silloin alkaa olla jo liian myöhäistä. Alkaa olla myöhäistä jo nytkin. Ap

Vierailija
92/93 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:09"]

Olen itse se joka ei arvosta itseään. Sukulaisilta tulee kyllä kehuja, mutta itse ajattelen, että ne ovat tavallaan pakollisia kehuja kun olen sukua. Itsetuntoni on niin heikko kun ei koskaan saa niitä kehuja tai hyväksyntää muilta kuin niiltä sukulaisilta, muilta lähinnä saa aina vaan haukkuja. Siinä varmaan se suurin syy miksi syrjäydyin, "kaverit" aina sanoivat tyhmäksi, rumaksi jne. Ei aina jaksa saada vain paskaa niskaansa. Nykyään aina kun menee johonkin tai tekee jotain niin tulee fiilis, että muut alkaa puhua pahaa selän takana. Arvostan itseäni joissain asioissa, mutta suurimman osan ajasta koen olevani roskaa. Ap

[/quote]Olet eksynyt aivan vääränlaiseen seuraan! Minusta melkein positiivista, ettet ainakaan tuollaisten "kavereiden" seurassa ole enää, vaikkei se yksin oleminenkaan hyvä vaihtoehto tietenkään ole. 

Miehenä se koettu rumuuskaan ei aina ole mikään viimeinen niitti arkkuun, iän mukana monesti tulee karismaa, jolla sitä voi kompensoida. Mutta asenteesi muuttumista kohtaan kyllä voi koitua esteeksi - mitään ei saavuta, jos ei edes yritä. :) Pelkkää sanahelinäähän tämäkin taas on, mutta toivon todella, että päätät tarttua toimeen. Kukaan ei voi muuttaa elämäsi suuntaa, ellet sinä itse. Mitä menetettävää sinulla on?

Vierailija
93/93 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet saanut naista?