Mistä tietää, onko miehellä toinen?
Millaisista merkeistä olette huomanneet, että miehellänne on toinen joko konkreettisesti tai ajatusten tasolla? Itseäni mietityttää lähinnä se, ettei enää hänellä ole oikein kiinnostusta seksiin tai muuhun läheisyyteen ja viihtyy todella paljon puhelinta ja nettiä räpläten eikä oikein ole läsnä. Lisäksi mielialat vaihtelee niin, että toisinaan tuntuu, että viestin lukeminen kännykästä voi tuoda auringon ihan yhtäkkiä vaikka muuten on ollut mietteissään. Meillä on ainakin ollut hyvä suhde, paljon rakkautta ja tunnetta. Nyt se on jotenkin hiipunut. Kysyttäessä ei ole mitään ongelmaa, kaikki tavallaan ok, jokin outo aavistus vain kalvaa.
Kommentit (106)
Nyt GALLUP
peukuta YLÖSPÄIN jos ketju on sun mielestä TOTTA
peukuta ALASPÄIN jos ketju on sun mielestä VEDÄTYS
Minun mieheni epäilee, että minulla on joku toinen mies... Ja ihan noita samoja "oireita" löytyy. Olen ihan hemmetin väsynyt työstäni ja sitten pitäisi vielä kotona tehdä kaikki, kun mies ei viitsi... Ei kiinnosta seksi tästä syystä. Puhelin minulla on miltei joka paikassa mukana ja tämä on ollut AINA, ei siis mikään uusi juttu. Ystävät viestittää useasti ja on monta WhatsApp-ryhmää, jossa NAISpuolisten kavereiden kanssa viestitellään ja joskus voi tulla viestiä hölmöihin aikoihin. Siksi puhelin äänettömällä iltaisin. En ole jaksanut hiljentää ryhmiä siellä itse sovelluksessa. Aina olen meikannut ja laittanut itseäni ja nyt olen onneksi laihtunutkin muutaman kilon :) haluan tehdä paljon asioita ystävien kanssa viikonloppuisin ja tämäkään ei ole mikään uusi juttu. Minä en petä, ei ole edes käynyt mielessä. Minusta ainoa ketä tässä on muuttunut on mieheni, joka jostain syystä on ottanut sen asenteen, että ei tee mitään kotona muuta, kuin pelaa, nukkuu ja syö. Töissä käy arkisin, kuten minäkin. Olen yrittänyt keskustella ja avata tilannetta, joskus jopa nalkuttanut. Eipä oikein auta. Koko ajan kytätään ja epäillään, että toinen mies on... Oletteko tekin ketjun naiset tällaisia?
Meillä täysin sama tilanne ja tänään sorruin ja luin viestit miehen puhelimesta. Tiedän, ei olisi pitänyt mutta uteliaisuus vaivasi. Ja oikeassa olin. Sanoisin että luota niihin tuntemuksiisi, kyllä sitä vaistoaa jos jotain on tekeillä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 18:16"]
Minun mieheni epäilee, että minulla on joku toinen mies... Ja ihan noita samoja "oireita" löytyy. Olen ihan hemmetin väsynyt työstäni ja sitten pitäisi vielä kotona tehdä kaikki, kun mies ei viitsi... Ei kiinnosta seksi tästä syystä. Puhelin minulla on miltei joka paikassa mukana ja tämä on ollut AINA, ei siis mikään uusi juttu. Ystävät viestittää useasti ja on monta WhatsApp-ryhmää, jossa NAISpuolisten kavereiden kanssa viestitellään ja joskus voi tulla viestiä hölmöihin aikoihin. Siksi puhelin äänettömällä iltaisin. En ole jaksanut hiljentää ryhmiä siellä itse sovelluksessa. Aina olen meikannut ja laittanut itseäni ja nyt olen onneksi laihtunutkin muutaman kilon :) haluan tehdä paljon asioita ystävien kanssa viikonloppuisin ja tämäkään ei ole mikään uusi juttu. Minä en petä, ei ole edes käynyt mielessä. Minusta ainoa ketä tässä on muuttunut on mieheni, joka jostain syystä on ottanut sen asenteen, että ei tee mitään kotona muuta, kuin pelaa, nukkuu ja syö. Töissä käy arkisin, kuten minäkin. Olen yrittänyt keskustella ja avata tilannetta, joskus jopa nalkuttanut. Eipä oikein auta. Koko ajan kytätään ja epäillään, että toinen mies on... Oletteko tekin ketjun naiset tällaisia?
[/quote]
No pitäiskö nuo turhat WhatsApp sun muut typeryydet, aikasyöpöt karsia ja keskittyä työhön ja parisuhteeseen ennen kuin menetät molemmat?
Jaa.. mä en tiiä oikeen enää piäiskö mut itkeä vai nauraa tosin oon itkeny tosi paljon täs ns. "suhteessa" , koko suhteen aikana just 3v kun olen selkäni kääntänyt muutamax minuutix niin ukkeli istuu tietsikalla ja kirjoittelee hymy korviin asti ex akkojen ja ex panojen kanssa. No ne ex akat (lastensa mutsit) ei niin huoleta mutta ex panot kyllä kun ei ole edes lapsia yhes! Nyt se on taas kiroitellut 2 ex panon kanssa lempeitä ja sanoo mulle ettei toista akkaa oo kuvioissa mut kyl mä nään kun se valehtelee . Oon ratsannut sen fb muutamaan otteeseen ja koko mailma kaatui, eli en luota vaikka haluaisin koska se on valehellu todella paljon minulle , ja sit vaan väittää ett ei hän kenenkaa chattaile, ja paskat! Jopa on tunnustanut yhelle ex panolle että hän keksii tikusta riitaa kanssani koska hän on ärtynyt minulle ja itse oon muutamaan otteeseen kysynyt onko niin ja yks vaan kieltää jatkuvasti :@ , näköjään luulee että oon vaan niin hemmetin typerä akka että kun hän kieltää nii uskon (ei uppoo minuun!)
Olimme vanhojen tanssissa ja siellä se kritisoi (kuin kotonakin kritisoi)minua jatkuvasti etten osaa tanssia ja minun tuttuja (miespuolisia) tuli juttelemaan ja halailemaan nin heti se oli todella mustasukkainen!
Miehelläni on 24/7 känny taskus ja siinä laittanut salasanan. Minulla ei ole salasanoja eikä känny koko ajan mukana. jos puhelin soi ei voi puhua että olen samas huonees vaan menee pihalle autoon ja lukkojen tgaa puhumaan . En tajua!
n. 1.5 vuotta on ollut täyttä helvettiä ollaan riidelty 24/7 kuukausia ja olen nyt ollut monesti lähös ja aina vaan laittanut kännin piikkiin , se on ruennut juomaan joka vloppu sika kännit pe ja la ja nukkuu koko seuraavan päivän ettei vaan tartte viettää aikaa minun kanssani. (12.12.2015 siis on juonut joka vloppu)
nyt emme ole riidelleet lainkaan kahteen vikkoon mutta joo tas alkoi jostakin hemmetin ketsuppi purkista kun en ollut laittanut sitä jääkaappiin (itse kun en käytä ketsuppia) minun periaate on se että korjatkoon omat juttskat pois heti käytön jälkeen mutta ei kaiken mailman kalja tölkit / tyhjät sipsi ja karkkipussit ovat sohvan takana tai alla , tv pöydän alla / päällä monta viikkoa (koska odotan että josko hoksuttimet alkaisivat pelaamaan heillä= miehelläni ja hänen muksuillaan) mutta EI!! ;( sitten valittaa jos itse hyvin harvoin laitan jotain roskaa tiski altaaseen (yleensä kyllä silleen jos roskis on täynnä ja en nyt just jaksa laitta uutta mutta mä kyllä otan roskat myöhemmin pois!) asun mieheni ja hänen 18 ja 14v teinejen kaa silloin tällöin tulee hänen 2 pienempää muksua vloppu kylään ja silloin olemme 6-7 henkee kolmiossa ja minä tiskaan jopa 6kertaa / pv , laitan ruuat ,siivoan ja pyykkään about 6 koneellista - enkä apua saa ;(
En minä haluais "antaa periksi" ja hypätä kaulaan heti saman tien. Myös miehen pitää ymmärtää ihan kunnolla ja kokonaan ettei tollanen ole ok, oli se miten vähäpätöistä hänen puolestaan hyvänsä. Salassahan hän kuitenkin sen piti ja tunnusti vasta ns. pakon edessä. Onhan hänen täytynyt tietää silloin että se on väärin tai jotain mistä sinä et kuitenkaan välttämättä pitäisi. Miksi salata asioita joissa ei ole mitään salattavaa?
Mielestäni tuollainen murentaa myös luottamusta, eikä sekään synny takaisin hetkessä. Voin ymmärtää että on helpottavaa ettei miehellä ollut kuitenkaan mitään "tuon kummempaa" vaikka kummempaa tuossakin on jo tarpeeksi. En nyt kuitenkaan eroa alkaisi järjestelemään, tuossa tilanteessa pitää vain olla avoin ja rakentaa uudelleen se mitä nyt on hajonnut. Jos sitä haluaa.
Eli siis melkolailla olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Miehen pitää saada tietää ja tuntea miten väärin hän on tehnyt, mutta koska tässä tapauksessa ei olla vieraissa lakanoissa pyöritty eli petetty melko perinteisessä mielessä, niin aivan kohtuuttomuuksiin en menisi siinä miten sen miehen saa ymmärtämään ja tuntemaan tekosensa.