Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, onko miehellä toinen?

Vierailija
09.09.2015 |

Millaisista merkeistä olette huomanneet, että miehellänne on toinen joko konkreettisesti tai ajatusten tasolla? Itseäni mietityttää lähinnä se, ettei enää hänellä ole oikein kiinnostusta seksiin tai muuhun läheisyyteen ja viihtyy todella paljon puhelinta ja nettiä räpläten eikä oikein ole läsnä. Lisäksi mielialat vaihtelee niin, että toisinaan tuntuu, että viestin lukeminen kännykästä voi tuoda auringon ihan yhtäkkiä vaikka muuten on ollut mietteissään. Meillä on ainakin ollut hyvä suhde, paljon rakkautta ja tunnetta. Nyt se on jotenkin hiipunut. Kysyttäessä ei ole mitään ongelmaa, kaikki tavallaan ok, jokin outo aavistus vain kalvaa.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa totta tai ei, pitkästä aikaa jossain ketjussa jotain "vanhan hyvän ajan av:n" tuntua :)

Vierailija
82/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies alkoi käydä kuntosalilla ja panostaa vaatteisiin. Sillä oli parikin säätöä kuvioissa. Sain tietää yhdestä sattumalta ja sitä kautta alkoi kuvio paljastua. Me ollaan yhä yhdessä mutta ei kyllä mene kovin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi ap?

Vierailija
84/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täällä käsketään kysymään suoraan jos on jotain epäilyksiä. Ei kannata. Oon itsekin joskus pettänyt ja se on niin kamalaa se syyllisyys että ei halua kertoa mitään, mitä ei ole ihan pakko! Viimeiseen asti sitä valehtelee pelastaakseen oman nahkansa ja suojellakseen petettyä. Mun mies oli kans puhelimessa kiinni, omat menot lisääntyi kovasti, alkoi nostella puntteja ym. Aavistelin jotakin yhdestä miehen uudesta tuttavuudesta ja kysyin kerran (kännissä tietysti) että onko jotain meneillään tän naisen kanssa. Mies katsoi silmiin ja nauroi, ei tietenkään, mistä sait noin hulluja ajatuksia edes? Rakastan sua ihan hulluna ym ym. Kuukauden päästä mun vaistot sanoi edelleen että jotain on nyt pielessä. Luin viestit, heillä oli ollut suhde jo yli 4kk! Edelleenkään en tiedä kaikkea kun ei mies tietenkään myönnä mitään muuta kuin sen mistä on jäänyt konkreettisesti kiinni. Ollaan edelleen yhdessä ja pikkuhiljaa luottamus palailee ( tästä yli 2v aikaa) , mutta tuskin palaa koskaan ihan ennalleen.

Vierailija
85/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muuttui äreäksi kotona. Kertoi että ahdistaa, ei tiedä mitä haluaa elämältä. Ei ole koskaan kuulemma itsenäistynyt. Ei tiedä mitä tuntee minua kohtaan. Kohteli kylmästi ja tunteettomasti. Meni omia menojaan miten halusi.

Kyllästyin pelleilyyn ja pistin poikki. Sitten mies kertoi, että on pettänyt ekan kerran puoli vuotta sitten. Oli sitten valehdellut ja roikuttanut minua mukana puoli vuotta.

Vierailija
86/106 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, are you ok? :)

Vierailija
87/106 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:52"]Että olin idiootti. Mies alkoi viihtyä koneella iltamyöhään, ja oli koko muun ajan kännykkä kädessä. Läheisyyttä ei ollut lainkaan ja syytteli minua kaikenlaisesta. Jossain vaiheessa ajattelin myös että koska aina teen aloitteen läheisyyteen, niin lopetanpa ja katson mitä tapahtuu. Siitä alkoi se viimeinen alamäki.

Kerran häneltä oli jäänyt kännykkä pöydälle niin että näin joltain naiselta tulleen hempeän viestin. Täräytin hänelle tämän ja hänen ilmeensä ja välitön kieltäminen ja hyökkäys kertoi minulle että vaistoni on oikeassa.

Koskaan ei myöntänyt mitään, mutta ajauduimme niin erilleen ja umpikujaan että ero tuli silti.

Aloittajalle: olen sitä mieltä että kuuntele vaistoasi. Helposti kieltäytyy näkemästä paljonkin asioita jotka liittyvät toisiinsa, ja selittelee ne itselleen parhain päin, mutta vaisto on siitä kumma juttu että sitä ei huijata niin kuin järkeä.
[/quote]
Kuin suoraan minun elämästä. Siitä on kohta 8v. kun sain selville , että miehellä on toinen, niin jätin hänet ja hain omaa asuntoa. Mies ei sitten halunnutkaan tätä toista naista vaan oli vaan ollut otettu toisen naisen huomiosta. Pari vuotta meni, että pystyin hyväksymään asian jotenkin. Nykyään en enää mieti koko asiaa. Ollaan kumpikin muututtu tässä vuosien varrella ja meillä on nykyään hyvä suhde. Kylläkin miehen teko jätti jäljet siinä mielessä, että luottamus ei ole sitä mitä voisi olla. Näillä mennään ja itse kokemukseni perusteella voin näin jälkeen päin sanoa, että kannatti jatkaa tässä suhteessa vaikkakin ensin oli yhtä helvettiä.

Vierailija
88/106 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi panostaa vaatteisiin, osteli uusia nuorekkaampia vaatteita. Myös hiustyyli muuttui. Jotenkin koko olemus muuttui. Aloitti kuntoilun ja ruokavalion terveellisemmäksi. Juttu ei kuitenkaan edennyt, koska nainen niin paljon nuorempi. Kun meni huonosti, purki kaiken minuun, oli huonotuulinen kotona. Mutta jos havaitset yhtäkkisen muutoksen, johtuu yleensä naisesta. Se on sitten eri asia, jääkö pelkäksi ihastukseksi vai jatkuuko suhteeksi asti. Joillain naisilla on korkea moraali, eivätkä suostu toiseksi naiseksi. Näin varmaan meidänkin tapauksessa.

Vierailija
89/106 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtui, alkoi kuntoilla, sanoi, ettei tiedä mitä haluaa elämältään, oli koko ajan puhelimessaan kiinni, seksin määrä kolminkertaistui. Osti uuden auton. Ei myöntänyt mitään. Halusi "olla yksin". Raivosi minulle ja lapsille pienimmästäkin asiasta. Suhde oli jatkunut vuoden kun viimein myönsi. Minä kestin tuon ajan eroamatta kun halusin olla varma, että lasten koti kannattaa rikkoa ja ettei kyse ole vaan jostain muusta kriisistä, normaalista vastamäestä, joita minusta pitkässä suhteessa pitää sietääkin. Ero oli kyllä selvä kun hänen pettämishistoriansa tuli ilmi. En olisi uskonut hänestä.

Vierailija
90/106 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kun kyselitte, aattelin jo että hysterisoin koko ketjun pilalle. Koitan nyt jäsentää tähän pääpiirteittäin suht asiallisesti nämä, että ei taas tule hysteriaa ja draamaa ketjuun.

Meillä oli pitkä ja ja avoin keskustelu eilen ja taas tänään. Minä puhuin siitä, miten asiat ja epäilykset on vaivanneet ahdistumiseen asti ja saaneet jopa tutkimaan toisen sähköpostia. Mies ei suuttunut stalkkaamisesta, ei vaan olisi voinut kuvitella sitä, eikä se kyllä minustakaan ole sellainen asia, jota kehtaisin mennä jollekin kaverille kertomaan. Kai siinä oli se hyvä, että se synnytti kyllä paljon keskustelua meidän välille (taas puolustelen sitä, siis väärinhän se oli ja noloa). Sitten kun keskustelu syntyi niin hän ihan avoimesti kertoi, että on olemassa naispuolinen kaveri vuosien takaa, jonka on tavannut taas. Oli muualla töissä ja palannut entiselle opiskelupaikkakunnalle töihin nyt. Ihastumista ollut ilmassa naisen puolelta ja sitä on sitten tunnustettu useammassakin viestissä ja puhelussa ja miehen tunteet on kaikkea pienestä ihastuksesta, imartelevaan oloon ja jännitykseen, mutta ei ole missään vaiheessa ajatellut siitä asiasta syntyvän enempää, jäänyt silti kiinni siihen yhteydenpitoon ja siihen että se on piristävää. Onhan se totta, että meidän elämä on välillä ollut aika urautunutta, kesän vietin kirjoittaen ja artikkeleja kahlaten, ei ollut varsinaista kunnollista yhteistä kesälomaa meillä. Tosin ei se nyt ole mikään syy, eikä perustelu, mutta näistäkin juteltiin. Luin viestit ja näyttää siltä, että kaikki, mitä hän kertoo, on totta. Hänen viestit ei ole sinällään pahoja, mutta se on pahaa, että on ylläpitänyt tuota viestittelyä ja soittelua tuossa määrin. Myöntää kyllä, että se on väärin ja on huolissaan, mitä nyt. Minä jo jonkun verran "raivosin" eilen ja heitin kassinkin kaapista sängyn päälle, että nyt alan pakata. Olin tosi vihainenkin, mutta teille voin myöntää, että osin helpottunut, kaikesta huolimatta hän ei halua luopua meidän liitosta, eikä tuossa ole tapahtunut mitään sellaista, että minäkään haluaisin, kunhan tästä eteenpäin se yhteydenpito jää pois. Sanoin, että sellainen asia on tapahduttava, että minun läsnäollessa soittaa tuolle naiselle, sanoo, että on mennyt liian pitkälle se yhteydenpito ja haluaa viheltää pelin poikki ja keskittyä omaan elämäänsä (ja muutakin, mutta en nyt toista kaikkea tässä). Tämän lupasi tehdä vielä tänään. Tällä hetkellä tilanne on se, että minä olen vaisu, en ole luvannut mitään jatkosta, sanoin miettiväni ja hän taas tuntuu olevan valmis tekemään, mitä nyt pyydän, että asia korjaantuisi. Eilisen kamala olo on vaihtunut minulla jonkinlaiseen helpotukseen, kun miehen ihastuminen on sitä tasoa, että lopulta se ei merkitse mitään, jos vaakakupissa on meidän juttu. Minua silti kyllä ahdistaa tuo, että on ylipäätään tuntenut ihastusta, mutta tiedän jatkavani yhdessä, jos asiat nyt korjaantuu tästä ja tuo loppuu. En vain ole sanonut sitä ääneen, koska minusta ei saa vaikuttaa siltä, että tuota asiaa voi vähätellä, siis siitä pitääkin tulla iso numero, vaikka sisäisesti olen myös helpottunut, että tuo oli "ainoa" salaisuus meidän välillä. Miltä kuulostaa nämä minun ajatukset, olisiko teillä vastaavia mietteitä ja ratkaisuja tässä tilanteessa? -ap

Vierailija
91/106 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:01"]

Tuo että käy pitkillä lenkeillä ja puhuu niillä puhelimeen on ihan selvä merkki. Jos olet sitä jo itsekin ihmetellyt, niin älä nyt ala selittelemään sitä itsellesi millään höpöhöpö selityksillä.

Tekstiviestihistoriat voi tyhjentää, samoin puhelut ja facebookit jne. Myöskään tälle naiselle soittaminen sinun kuullen ei kerro yhtään mitään, ennemminkin vain nolaa sinut sen toisen naisen silmissä. Mies kun voi soittaa / laittaa viestiä hänelle heti kun mahdollista, että "en tarkoittanut, oli pakko kun tuo yks järjesti kohtauksen".

KOKEMUSTA ON, näistä kaikista.

[/quote]

Tämä on ihan aiheellinen pointti. Kiitos siitä. Jotenkin vaan luulisi, että jos olisi etukäteen ymmärtänyt poistaa viestiketjusta viestejä niin olisi poistanut koko ketjun tai sitten vielä muutaman  ei niin mukavaa luettavaa olevan viestin lisää sieltä välistä. Tuossa olet aivan oikeassa, että täyttä varmuutta ei voi olla siitä eikä siitä, ettei tuollaista kuvailemasi kaltaista ”en ollut tosissani kun soitin” –puhelua  tule tapahtumaan.  ”Pelkkä” kerrotun kaltainen yhteydenpito heidän välillä ei vielä saa minua eroamaan, vaikka luottamus rakoilee, mutta jos kyseessä olisi jotain isompaa, olisi se toinen juttu. Koska täyttä varmuutta ei voi saada, eikä toista voi tai edes halua joka hetki vahtia, on pakko päättää, kumpaa haluaa: luottaa tähän kerrottuun totuutena ja aloittaa suhteen jälleenrakennus vai pitää sitä törkeänä valheena ja aloittaa eroprosessi. Nyt käytyjen keskustelujen perusteella minä päädyin mielessäni ensin mainittuun, vaikka en olekaan sitä vielä ääneen sanonut. Voi olla, että se oli virhe ja voi olla, että onnistuin hyväuskoisuudellani nolaamaan itseni miehen ja kolmannen osapuolen silmissä. Valitsin kuitenkin näin ja halusin ja haluan edelleen luottaa, että kyse on juuri siitä, mitä on kerrottu ja se loppui juuri siihen puhelinkeskusteluun, joka nyt on käyty. Se ei tarkoita sitä, että kaikki olisi kuin ennen, vaan se jälleenrakennus on aloitettava siitä, että minulla on enemmän etäisyyttä ja aikaa käsitellä tunteitani ja ajatuksiani ja oikeasti päästä yli tällaisesta salailusta ennen kuin voi oikeasti olla onnellinen liitossa. Haluan myös nähdä ja tuntea päivittäin, että minua arvostetaan ja suhteeseen panostetaan. Mies on myös sanonut olevansa valmis pyydettäessä näyttämään puhelinta ja kaikki on avointa, mutta kuten sanoit, puhelimen tietoja voi muokata. En nyt lähtökohtaisesta halua alkaa epäillä ihan kaikkea, mutta naiivikaan ei saa olla tai kulkea laput silmillä, se on totta. -ap  Ps. Todella hyviä pointteja ja ajatuksia herättäviä kirjoituksia täällä.

Vierailija
92/106 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ihastuksia tulee jokaisessa suhteessa. Ei pitäisi viedä kuitenkaan sille tasolle, että puhelinnumeroita vaihdetaan. Mielestäni henkinen suhde tunteineen tuntuu pahemmalta kuin lyhyt fyysinen suhde!

Vierailija
93/106 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuulostaa hyvälle tuo miten olette asiasta puhuneet! Siis vaikuttaa, että olette puolin ja toisin pyrkineet tilannetta ja toisianne ymmärtämään, ettekä pelkästään huutamaan ja syyttelemään vihaisesti. Toivottavasti asiat ratkeavat parhain päin suhteenne kannalta :)

Vierailija
94/106 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista taas. Tänään on ollut ihan hyvä päivä. Siis olen edelleen vaisu ja omissa oloissani, mutta mies on selvästi panostanut ja yrittänyt minun mieltä parantaa. Olen jo pitkään halunnut käydä Roomassa ja nyt hän kävi välillä ovella sanomassa, että voisi järjestää itselleen pari päivää vapaata jonain ajankohtana niin, että voisi olla pidennetyn viikonlopun siellä.  Ja se mikä minua liikutti tosi paljon, oli se, että hän oli katsonut baletteja sieltä, kun käyn mielelläni niitä katsomassa. En tarkoita, että matka mitenkään korjaa luottamusta (ei todellakaan!), mutta se asenne siinä, että halusi hyvitellä ja tulla tuollaista ehdottamaan ja puhua baleteista. Sanoin vaan, että katsotaan, jos jossain vaiheessa tuntuu, että haluaisin yhdessä matkustaa.

Huomasin myös, että minussa asuu pieni ilkeä ihminen, kun pyysin miestä laittamaan tälle naiselle viestin ja varmistamaan, että voisi illasta soitella, koska minä halusin, että varmasti olisi hänellä aikaa vastata puhelimeen. Halusin ehdottomasti hoitaa sen soittoasian tänään pois alta. Siinä tuli ilkeä olo, kun tämä vastasi niin iloisesti ja olikin kuulemma ajatellut, että haluaisi soitella. Tuli sellainen, että siinähän haluat, mutta et ehkä loppujen lopuksi pidä puhelusta. Tiedän, olihan tuo aika lapsellinen ajatus. Olen vastustanut kiusausta kysellä naisesta yksityiskohtia (jotain tiedän), koska minusta hän ei kuulu meidän suhteeseen ja siinä antaa liikaa valtaa sille naiselle, jos alkaa hänen ulkonäöstään tai luonteestaan utelemaan. Minulla on ihan hyvä mieli nyt ja vielä parempi, kun nyt heti yhdeksän jälkeen saadaan tämä soittoasia nyt pois ja se tilanne vihellettyä poikki. Kiitos teille, tosi paljon helpompi oli porukalla tätä selvitellä kuin yksin kieppua mietteissä. On meillä työtä tehtävänä, mutta suhteen rakentaminen paremmaksi kuitenkin vaati, että asia tuli ilmi ja se muuttuu. Tästä ketjusta varmaan tuli se lopullinen sytyke oikeasti ottaa tämä asia pakollakin käsittelyyn. -ap

Vierailija
95/106 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että käy pitkillä lenkeillä ja puhuu niillä puhelimeen on ihan selvä merkki. Jos olet sitä jo itsekin ihmetellyt, niin älä nyt ala selittelemään sitä itsellesi millään höpöhöpö selityksillä.

Tekstiviestihistoriat voi tyhjentää, samoin puhelut ja facebookit jne. Myöskään tälle naiselle soittaminen sinun kuullen ei kerro yhtään mitään, ennemminkin vain nolaa sinut sen toisen naisen silmissä. Mies kun voi soittaa / laittaa viestiä hänelle heti kun mahdollista, että "en tarkoittanut, oli pakko kun tuo yks järjesti kohtauksen".

KOKEMUSTA ON, näistä kaikista.

Vierailija
96/106 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:06"]Meillä oli hääpäivä ja mies halusi lähteä pohjoiseen mökille sitä viettämään. Hän oli järjestänyt kivoja, pieniä yllätyksiä pitkin viikkoa ja meillä oli todella mukavaa. En olisi voinut olla onnellisempi! Molemmilla on vaativa työ ja yhdessäolo oli jäänyt kuukausia vähille.

Kun palasimme lomalta, kahden päivän kuluttua mies ilmoitti, että hän on hankkinut asunnon ja sanoi muuttavansa. Sen enempää selittelemättä hän häipyi. Parin viikon kuluttua hän tuli kaupungilla vastaan käsi kädessä toisen naisen kanssa. Olin kuolla, se sattui niin paljon.

Olemme yli nelikymppisiä ja lapset jo opiskelemassa, eli olin aivan yksin. Pari vuotta meni sumussa, nyt alkaa helpottaa. Mitään selitystä millekään en ole saanut, mies ei puhu minulle ollenkaan. Muita teitä on lakiasiat hoidettu. 

[/quote]
Käsittämätön törkimys tuo mies - kuinka joku pystyy tuollaiseen!!!

Vierailija
97/106 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:36"]

Nyt GALLUP peukuta YLÖSPÄIN jos ketju on sun mielestä TOTTA peukuta ALASPÄIN jos ketju on sun mielestä VEDÄTYS

[/quote]

En jaksa ymmärtää ihmisiä, joiden mielestä anonyymin keskustelupalstan paras anti on arvuutella, onko jokin totta vai ei. Minusta se on täysin yhdentekevää ja keskusteluja luen siksi, että saan pohdittua asioita muiden kannalta, mietittyä omia arvojani ja ehkä autettuakin jos se vain on mahdollista. En välitä, vaikka siellä jokin murrosikäinen teini hihittelee kun tarjoan myötätuntoani, koska haluan itse löytää näitä tunteita itsestäni ja peilata keskustelujen avulla omia käsityksiäni ja ehkä muuttaa niitä, jos siihen tulee tarvetta.

Vierailija
98/106 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, jatketaan

Vierailija
99/106 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, miten menee?

Vierailija
100/106 |