Mistä tietää, onko miehellä toinen?
Millaisista merkeistä olette huomanneet, että miehellänne on toinen joko konkreettisesti tai ajatusten tasolla? Itseäni mietityttää lähinnä se, ettei enää hänellä ole oikein kiinnostusta seksiin tai muuhun läheisyyteen ja viihtyy todella paljon puhelinta ja nettiä räpläten eikä oikein ole läsnä. Lisäksi mielialat vaihtelee niin, että toisinaan tuntuu, että viestin lukeminen kännykästä voi tuoda auringon ihan yhtäkkiä vaikka muuten on ollut mietteissään. Meillä on ainakin ollut hyvä suhde, paljon rakkautta ja tunnetta. Nyt se on jotenkin hiipunut. Kysyttäessä ei ole mitään ongelmaa, kaikki tavallaan ok, jokin outo aavistus vain kalvaa.
Kommentit (106)
Eikös miehen olisi pitänyt jo aamulla ottaa salikamppeet mukaan jos suoraan töistä menee...?
Itse löysin ex-miehen minulle jättämästä tietokoneesta vuosi eron jälkeen eroottisia kuvia, joita oli lähetellyt nyxälleen.
.
Ja alkoi ihan samalla lailla, eli vältteli,kiukutteli, vetäytyi ja halusi omaa tilaa. Minä tein kaiken väärin ja kaikki oli minun syytäni. Halusi muuttaa pois kotoa kun ei tiennyt mitä halusi elämältä.
.
jossain vaiheessa kertoi uudesta ystävästä, joka löytyi uudesta harrastuksesta. Aloitti sen harrastuksen samoihin aikoihin kuin kummallinen käytös alkoi.
.
No erottiin ja aloitti suhteen uuden ystävänsä kanssa. Vuosi eron jälkeen löytyi alastonkuvia ja rakkauskirjeitä läppäriltä joka jäi minulle erossa. Juttu uuden naisen kanssa olu kestänyt varmaan vuoden ennen eroa.
.
Ja mies siis ennen eroa vannoi, ettei koskaan ikinä tekisi mitään sellaista ja kunnioittaa minua niim paljon. Juu ihan niin paljon, että jätti läppäriin uuden naisen alastonkuvia ja itsestään kuvaamiaan outoja alastonkuvia!
.
Lässyn lää, hyvin sä vedät (vedätät). Oliko pakko korottaa panoksia iPadilla? Muistin yhtäkkiä koodin, olen sohvalla, aivan kohta oi aivan kohta katson, tiedän se on väärin, en jätä kertomatta, oi roikkukaa, oi roikkukaa tässä ketjussa, oi vangitsen teidät (keksityllä) tarinallani.. No vittu et.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:33"]
Lässyn lää, hyvin sä vedät (vedätät). Oliko pakko korottaa panoksia iPadilla? Muistin yhtäkkiä koodin, olen sohvalla, aivan kohta oi aivan kohta katson, tiedän se on väärin, en jätä kertomatta, oi roikkukaa, oi roikkukaa tässä ketjussa, oi vangitsen teidät (keksityllä) tarinallani.. No vittu et.
[/quote]
No älä nyt negaa, kun joku yrittää piristää meitä tylsistyneitä.
Sillä ei olemistaan merkitystä, luetteko viestit toisen vieressä tai vaikka tsekkaatte puhelimen omin päin läpi. Kyllä pettäjä osaa ostaa toisenkin puhelimen ja liittymän, hommata useamman sp-osoitteen, fb-profiilin ja mitä lie. Ainoa asia jonka jälkikäteen osaan sanoa on se, että joskus ihmettelin, miksi joihinkin tuntemattomiin numeroihin ei vastata, vaikka muuten yksityisyrittäjäpuoliso oli aina valmis tarttumaan asiakkaaseen kuin asiakkaaseen. Sorry, tämä viesti ei taatusti helpottanut kenenkään vielä epätietoisuudessa elävän oloa. Mutta olen minäkin yhä hengissä. Harvempi tähän syndroomaan on kuollut, mutta helkkarin monet siitä kärsii.
Joo en usko minäkää enää! Ei kukaan noin tee!
Meillä oli ihan sama kuvio. Mies alkoi olemaan pahantuulinen ja ärsyyntynyt minuun, oli koko ajan kännykän kanssa puuhastelemassa ja tietokoneella. Käytös ja olemus muuttuivat siliminnähdenn, hyvä havainto joltain tuolla aiemmin, että mies muuttui ainakin 10 vuotta vanhemman näköiseksi. Olen sen huomannut näin jälkeen päin valokuvista. No, pettämistä, valehtelua ja helvettiä kesti vuodet, nyt olen muuttamassa pois. Mies ei tiedä vielä muutostani. Jaksaminen ja rakkaus ovat lopussa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:41"]
Meillä oli ihan sama kuvio. Mies alkoi olemaan pahantuulinen ja ärsyyntynyt minuun, oli koko ajan kännykän kanssa puuhastelemassa ja tietokoneella. Käytös ja olemus muuttuivat siliminnähdenn, hyvä havainto joltain tuolla aiemmin, että mies muuttui ainakin 10 vuotta vanhemman näköiseksi. Olen sen huomannut näin jälkeen päin valokuvista. No, pettämistä, valehtelua ja helvettiä kesti vuodet, nyt olen muuttamassa pois. Mies ei tiedä vielä muutostani. Jaksaminen ja rakkaus ovat lopussa.
[/quote]
Miksi katselit tuollaista useamman vuoden? Mikä ylipäätään saa ihmiset roikkumaan suhteissa, joissa heitä ei arvosteta pätkääkään?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:41"]
[/quote]
Miksi katselit tuollaista useamman vuoden? Mikä ylipäätään saa ihmiset roikkumaan suhteissa, joissa heitä ei arvosteta pätkääkään?
[/quote]
Monilla ei ole rohkeutta erota vaan nielee pahan olonsa ja tyytyy pskaan suhteeseen. Moni eronnut on sanonut että kun olisi uskaltanut tehdä sen paljon aikaisemmin.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:27"]
No löytyykö mitään?
[/quote]
Selasin sähköpostia, mutta ei ollut mitään. Asetuksista menin siihen tekstiviestiosioon, mutta siinä tarvii erillisen koodin. Aion kysyä tänään niitä tekstiviestejä ihan suoraan. Yhteystietoja selasin, mutta se nyt on aika turhaa.
Joku tuolla kirjoitti, että vedätys olisi. Kyllä minä ihan tosissani olen ja tästä aiheesta ihan aidosti ahdistunut tuosta, että tutkin. Minulle oli tosi iso juttu mennä tuo tutkimaan. En minä yhtäkkiä muistanut sitä koodia vaan melko yhtäkkiä tuli ajatus, että koittaisin tutkia. Alunperin ajattelin olevani ihminen, joka ei tutki eikä vaikka pengo toisen tavaroita vaan puhuu suoraan. Minusta se on alentavaa ja inhottavaa, mutta niin vaan sitten itsekin sellainen stalkkeri olen. -ap
Hengittääkö se? Tuntuuko pulssia?
Jos vastasit jompaan kumpaan kyllä, on melko todennäköistä että sillä on toinen.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:43"]
[/quote]
Kai siinä on jotain samaa kuin fyysisesti väkivaltaisessakin suhteessa jossa pysytellään. Kaikilla ei ole paikkaa mihin mennä samantien kun ovesta ulos astuu, ei välttämättä mahdollisuuttakaan. Toiset jaksavat uskoa siihen että kyllä tämä tästä vielä paremmaksi muuttuu, onhan noita syitä, tai tekosyitä. Itselleen voi uskotella mitä vaan vaikka todellisuus olisi jotain vallan muuta.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:51"]
Hengittääkö se? Tuntuuko pulssia? Jos vastasit jompaan kumpaan kyllä, on melko todennäköistä että sillä on toinen.
[/quote]
Mullakin alkaa vähitellen usko loppua :/
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:24"]
Eikös miehen olisi pitänyt jo aamulla ottaa salikamppeet mukaan jos suoraan töistä menee...?
[/quote
On varmaan ottanutkin, lähti sinä aikana töihin, kun oltiin koiran kanssa aamulenkillä.
Selasin noita omia viestejä ja kieltämättä osa on vähän ylidramaattisia ja seminaurettaviakin. Aidosti olin kyllä ahdistunut tuosta tutkimisesta ja hain siihen jotain oikeutusta muiden kommenteista. En tiedä, onko se niin iso asia kuin miltä itsestä tuntuu, mutta ainakin todella tyylitöntä ja varmaan epätoivoistakin.
Ikävä, jos omasta koomisesta viestittelystä johtuen osa omia kipeitä kokemuksiaan kertoneet kokee kommentoineensa johonkin vitsiketjuun. Minusta niistä muiden kokemuksista ja neuvoista oli hyötyä ja ylipäätään siitä, että sai puida tätä asiaa ihan anonyymina. Monella on ollut surullisia tilanteita ja kokemuksia, mutta sekin oli kiva kuulla, että myös eteenpäin on päästy. Mielelläni minä tästä juttelen jatkossaki, mutta jos minä nyt sekoilin tän ketjun pilalle niin voihan sitten avata asiallisemman ketjun vaikka siinä vaiheessa, kun asiat oon saanut lopullisesti selville. Kumminkin huomaan, että se auttaa, kun toiset kertoo mielipiteitään ja kokemuksiaan ja tuntuu kuin oisi jollain porukalla asiaa setvimässä, ettei tarvitse yksin ahdistua, kun ei kuitenkaan ole valmis tätä vielä irl kenenkään kanssa puimaan :)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:46"]
Tulipa paha mieli tästä ketjusta. Miehet on paskoja.
[/quote]
Hei please. Pettäjät on paskoja, sukupuolella ei ole väliä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:46"]
Tulipa paha mieli tästä ketjusta. Miehet on paskoja.
[/quote]
Hei please. Pettäjät on paskoja, sukupuolella ei ole väliä.
[/quote]
No juu, totta. Anteeksi.
Tuu ap vaan kertoo miten menee, hyvä ketju tää on!
Nyt alko jänskättää, hui! Tää on ku joku jännitysromaani :D