Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei kerrostalon asukas, suhtautumisesi naapurisi yösuihkutteluun?

Vierailija
09.09.2015 |

Jos naapurisi käy esim. yöllä noin klo 1 suihkussa, niin haittaisko sua?

Minä ymmärrän, että naapurini, joka on yksinhuoltaja, jolla on kolme alaikäistä lasta, ja yölläkin kuulen joskus veden laskua eli naapurissa ollaan suihkussa keskellä yötä, mutta ei se mua haittaa, mutta naapurin naapuria kuulema nyt haittaa. Kaikenlaisia kyttääjiä sitä onkin.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä haittaa :D Pikemminkin sen olen mä, joka sitä meteliä öisin aiheuttaa puuhailemalla vaikka keittiössä kun en saa nukuttua. Suihkussa en öisin käy, mut joskus mietin häiritseekö naapuria öisin esim. tiskaaminen tai tuolin siirtämisestä kuuluvat äänet. 

Vierailija
42/50 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Kannatan puhtaita ihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos on satunnaista. Itsekin jouduin käymään lapsen kanssa muutama viikko sitten yöllä suihkussa, kun olimme molemmat yltäpäältä oksennuksessa.

Vierailija
44/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:08"]

Mua ei ärsytä mikään muu ääni, kun basson jumputus. Edellisessä kämpässä naapuri vaihtui tiuhaan (=sai häädön) ja viimeinen olikin sitten From Hell. Soitti jotain hiton sähköbassoa nupit kaakossa. Ja melkeinpä sitä yhtä ja samaa biisiä päivästä ja yöstä toiseen ja tunnista toiseen.

Lopulta tuo meni sitten siihen, että tuo pälli aloitti soittamisen kello kymmenen (=hiljaisuus alkoi juuri silloin) ja soitti esim. kahteen asti. Ei auttanut poliisille soitot, ei ovikellon rimputus, ei mikään. Joskus soitto alkoi "jo" seiskalta ja jatkui sinne kolmeen asti. 
Ja möly kuului myös naapuri talon pihalle ja sisälle asti. Kesä kun oli ja kaikki räppänät ja parvekkeen ovet auki. 

Sinä kesänä ei hirveämmin tullutkaan yöllä nukuttua... Ja sitten sain lopulta tarpeekseni ja muutin muualle.

[/quote]

Mitä poliisit tekivät kun soitit sinne yöaikaan arkipäivää vastaan tapahtuvasta meluamisesta?

Mitä isännöitsijä teki kun valitit metelistä kirjallisesti omalla nimelläsi allekirjoittaen?

Vierailija
45/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä kuulisin naapurin suihkuttelun, niin silloin olisin hereillä, eikä se voisi häiritä. Jos nukkuisin, ei suihkun ääni voi herättää. Itse käyn yöllä suihkussa. Ei ou kukaan valittanut.

Vierailija
46/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Suihkun ääni on pikemminkin rauhoittava ja kiva, kuin sadekuuro. Ne jotka siihen herää heräävät sitten varmaan sateeseenkin. Lähetättekö sitten Ukko ylijumalalle varoituksen, että yöllä ei saa sadella kun on hiljaisuusaika ;)

Vierailija
47/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, nukun silloin.

Vierailija
48/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. En edes tiedä koska käy suihkussa. Äänieristys ei muuten kummoinen, mutta en tosiaankaan tiedä kosaka naapurit suihkussa käy. Ja vessan ovi muutenkin aina kiinni, niin ei haittais vaikka vähän kuuluiskin.

Vierailija
49/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Minulla on oma elämä. Ei voisi vähempää kiinnostaa, milloin naapuri käy suihkussa.

Vierailija
50/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:01"]

Kyllähän yöllä saa käydä suihkussa, jos se on välttämätöntä.

[/quote]Ei sen mitään välttämätöntä tarvitse olla. Kyllä sitä saa lutrata suihkussa yötä myöten ihan vaikka vaan huvikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan