Nyt mä olen iloinen.t.ammattivalittaja
Tein sellaisen jutun että voi unohtaa menneisyyteni.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:04"]
Tervehdys, Sisko!
[/quote]Terve mistäpäin mun sisareni palstailee?ap
[/quote]Ap puhui totta, hän on unohtanut!
[/quote]En usko että kumpikaan sisaristani palstailee täällä sillä he ovat TÖISSÄ.ap
[/quote]Mistä voit olla varma, ehkä sinulla ei ole siskoja ollenkaan?
[/quote]Kyllä mulla on kaksi siskoa jotka ovat päivisin töissä eikä heillä edes enää ole pieniä lapsia että palstailisivat.ap
Hohhoijaa. Eli nyt olet poistanut pojan ja perheensä Facebookista, eli se tarkoittaa sitä että heitä ei ole enää olemassa. Näinhän se menee.
Jokos olet aloittanut kutomaan sukkia pakolaisille? Antoiko mies rahaa lankoihin?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:27"]
Paraniko sun poika vakavasta taudistaan?
[/quote]Mistä vakavasta taudista? toukokuussa hänellä oli vatsatautia ja varvasjuttuja kesällä mutta ei muuta.ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:38"]
Hohhoijaa. Eli nyt olet poistanut pojan ja perheensä Facebookista, eli se tarkoittaa sitä että heitä ei ole enää olemassa. Näinhän se menee.
Jokos olet aloittanut kutomaan sukkia pakolaisille? Antoiko mies rahaa lankoihin?
[/quote]Mulle se menee noin, en halua ikäviä asioita enää ajatella. Tätä on mulle ihan psykologit suositelleet joten teen viimeinkin näin. Olen aloittanut ja mulla on lankoja valmiina täällä kyllä kuten muutakin tavaraa paljon joten älä huolehdi siitä.ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:38"]
[/quote]Mulle se menee noin, en halua ikäviä asioita enää ajatella. Tätä on mulle ihan psykologit suositelleet joten teen viimeinkin näin. Olen aloittanut ja mulla on lankoja valmiina täällä kyllä kuten muutakin tavaraa paljon joten älä huolehdi siitä.ap
[/quote]
Kyllä sun täytyy olla perin yksinkertainen js uskottelet itsellesi tuollaista skeidaa.
Eli jos mulla on vaikka 200e sähkökasku,mutta mä piilotan sen laatikkoon enkä ajattele sitä niin se lakkaa olemasta olemassa?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:38"] Hohhoijaa. Eli nyt olet poistanut pojan ja perheensä Facebookista, eli se tarkoittaa sitä että heitä ei ole enää olemassa. Näinhän se menee. Jokos olet aloittanut kutomaan sukkia pakolaisille? Antoiko mies rahaa lankoihin? [/quote]Mulle se menee noin, en halua ikäviä asioita enää ajatella. Tätä on mulle ihan psykologit suositelleet joten teen viimeinkin näin. Olen aloittanut ja mulla on lankoja valmiina täällä kyllä kuten muutakin tavaraa paljon joten älä huolehdi siitä.ap [/quote] Kyllä sun täytyy olla perin yksinkertainen js uskottelet itsellesi tuollaista skeidaa. Eli jos mulla on vaikka 200e sähkökasku,mutta mä piilotan sen laatikkoon enkä ajattele sitä niin se lakkaa olemasta olemassa?
[/quote]Tuo nyt on huono esimerkki koska en jättäisi ikinä laskua maksamataa mutta en halua tietää tuosta edellisestä elämästäni mitään niin tämä sopii mulla.ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:38"]
[/quote]
Kyllä sun täytyy olla perin yksinkertainen js uskottelet itsellesi tuollaista skeidaa.
Eli jos mulla on vaikka 200e sähkökasku,mutta mä piilotan sen laatikkoon enkä ajattele sitä niin se lakkaa olemasta olemassa?
[/quote]
Ohoo, tuota kannattaa kokeilla :)
Eli jos nyt mun vanha äitini joka asuu yksin, kaatuu, murtaa lonkkansa ja soittaa mulle apua pyytäen, mä tyynen rauhallisesti ajattelen ettei häntä ja hänen hätäänsä ole olemassa niin BUM, niitä ei olekaan. Kyllä on kätevää! Kokeilen välittömästi muutaman akuutin asian suhteen.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:38"] Hohhoijaa. Eli nyt olet poistanut pojan ja perheensä Facebookista, eli se tarkoittaa sitä että heitä ei ole enää olemassa. Näinhän se menee. Jokos olet aloittanut kutomaan sukkia pakolaisille? Antoiko mies rahaa lankoihin? [/quote]Mulle se menee noin, en halua ikäviä asioita enää ajatella. Tätä on mulle ihan psykologit suositelleet joten teen viimeinkin näin. Olen aloittanut ja mulla on lankoja valmiina täällä kyllä kuten muutakin tavaraa paljon joten älä huolehdi siitä.ap [/quote] Kyllä sun täytyy olla perin yksinkertainen js uskottelet itsellesi tuollaista skeidaa. Eli jos mulla on vaikka 200e sähkökasku,mutta mä piilotan sen laatikkoon enkä ajattele sitä niin se lakkaa olemasta olemassa? [/quote] Ohoo, tuota kannattaa kokeilla :) Eli jos nyt mun vanha äitini joka asuu yksin, kaatuu, murtaa lonkkansa ja soittaa mulle apua pyytäen, mä tyynen rauhallisesti ajattelen ettei häntä ja hänen hätäänsä ole olemassa niin BUM, niitä ei olekaan. Kyllä on kätevää! Kokeilen välittömästi muutaman akuutin asian suhteen.
[/quote]Kylläpä jaksatte vitsailla asialla. Mulle joka tapauksessa on parempi unohtaa menneisyyden virheeni.ap
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Jännityksellä jäämme odottamaan jatkoa tälle tarinalle. Ilmestyykö lapsi oventaakse kesken idyllisen sunnuntain, tekeekö sisko tai jopa isä jonkun liikkeen, mitä sanoo mies, antaako mies rahaa, syökö taas ravintolassa, onko töissä 10 tuntia vai enemmän, valmistuuko pakolaisen sukka ja milloin, viekö adoptiolapsi sukkalangat, riittääkö tuhat euroa lapsen synttäreihin, löytyykö uusi rikas mies, milloin toteutuu avioero ja valmistuu makaroonilaatikko.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:15"]
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Jännityksellä jäämme odottamaan jatkoa tälle tarinalle. Ilmestyykö lapsi oventaakse kesken idyllisen sunnuntain, tekeekö sisko tai jopa isä jonkun liikkeen, mitä sanoo mies, antaako mies rahaa, syökö taas ravintolassa, onko töissä 10 tuntia vai enemmän, valmistuuko pakolaisen sukka ja milloin, viekö adoptiolapsi sukkalangat, riittääkö tuhat euroa lapsen synttäreihin, löytyykö uusi rikas mies, milloin toteutuu avioero ja valmistuu makaroonilaatikko.
[/quote]Lapsi olisi jo voinut ilmestyä oven taakse koska tietää mun osoitteeni, onneksi ei kuitenkaan sitä ole tehnyt.ap
Ai se makaronilatikko ei ihan vetänyt, joten päätit heittää tällaisen, esikoiseen vihjaavan verkon? No joo, sehän saa aina mammat kiihtymään.
Mutta ihan vinkkinä vaan: menneisyys ei katoa puhelinnumeroa vaihtamalla tai FB:tä muokkaamalla. Sun menneisyys asuu sinussa, ei puhelimessa tai netissä.
Mahtavaa. Tästä lähtien ei siis yhtään adoptioaiheista aloitusta. Sunhan pitää keksiä uusia aiheita.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:26"]
Olen ennustaja. Odota vain lapsesi tulee kyllä....
[/quote]Ei tule. On jo 19v eli olisi voinut tulla.ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:28"]
Näen asian selvästi.... vielä ei ole aika mutta se tulee kyllä...ja kaikki kirjoitetaan uudelleen....sitä ennen elämässäsi tapahuu iso käänne...yksi iso ongelma ratkeaa....saat myös tärkeän ystävän yllättävältä taholta...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:28"]
Näen asian selvästi.... vielä ei ole aika mutta se tulee kyllä...ja kaikki kirjoitetaan uudelleen....sitä ennen elämässäsi tapahuu iso käänne...yksi iso ongelma ratkeaa....saat myös tärkeän ystävän yllättävältä taholta...
[/quote]
[/quote]Joopa joo. En vaan halua tavata.ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 08:57"]Jos olet tosiaan se "oikea ap", niin eilen mulle välähti.
Olet eläkeläismuori, paha suustaan, innokas kirjoittamaan. Onhan sulla poikakin, tosin jo aikuinen.
[/quote]
On kuulemma täällä myöntänyt olevansa lapseton sinkku.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:04"]
Tervehdys, Sisko!
[/quote]Terve mistäpäin mun sisareni palstailee?ap
[/quote]Ap puhui totta, hän on unohtanut!
[/quote]En usko että kumpikaan sisaristani palstailee täällä sillä he ovat TÖISSÄ.ap
[/quote]Mistä voit olla varma, ehkä sinulla ei ole siskoja ollenkaan?