Onko noloa? 25+ naiset juovat ES:ssää
Jostain käsittämättömästä syystä edellinen aiheesta aloittamani ketju poistettiin, vaikka en ollut kirjoittanut mitään sääntöjen vastaista. Teen uuden aloituksen, koska haluan oikeasti kuulla muiden palstalaisten näkemyksiä asiasta!
Eli: onko noloa, että vähän yli 25 naiset harrastavat ES-iltoja? Käyvät varta vasten kaukana sijaitsevasta K-kaupasta ES:ssää ja viettävät illan sitä litkien ja hihitellen? Onko käytös teinimäistä ja sopimatonta kuitenkin jo selkeästi aikuisiässä oleville naisille? Vai onko ihan jees, että aikuiset naiset pitävät hauskaa, onko ES kuitenkin parempi kuin siideri-illat baareissa?
Toivon asiallisia kannanottoja! Olemme tuttavani kanssa asiasta eri mieltä, ja haluaisin saada muiden ihmisten mielipiteitä aiheesta, olitte sitten puolesta tai vastaan.
Kommentit (23)
Nyt on aukko sivistyksessä: mikä on ES ?!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:37"]
Nyt on aukko sivistyksessä: mikä on ES ?!
[/quote]Jonnejen energiajuoma
Ei ole noloa, mutta melko lapsellista kuitenkin.
Olen itsekin melkein 30 vee, mutta silti ostan usein ES-juomaa, kun haluan viettää mukavan illan. Hyvää ja halpaa juomaa!
Omasta mielestäni tällainen on siis ihan ok, koska mitä haittaa siitä muille on, ja saahan sitä täysi-ikäistyttyäänkin pitää hauskaa? Ikävää, että tietyn energiajuoma juominen aiheuttaa sen, että muut katsovat kieroon. Mollaajille sanoisin, että aikuistukaa itse! -Ap
kuulostaa kyllä aika naurettavalta touhulta.. tenit juo noita kun ei ikä riitä alkoholiin.. vetävät semmoiset leikkikännit, leikkivät ryyppäämistä, hihhi. Joten joo, on noloa jos aikuiset ihmiset leikkivät tuollaista.
Jonnejen?? Mitä tarkoittaa?
ES on jumalten juoma. Jatkakaa samaan malliin, heittaajat heittaa!
En sanoisi että on noloa, mutta en toisaalta toivoisi että oma tyttäreni harrastaisi moista enää tuossa iässä. En toki sanoisi mitään, mutta en olisi kovin ylpeä tyttärestäni.
Naurettavaa! Mä olen 40 plus ikäinen ,en juo siideriä tai kaljaa,,,, alkoholia muutenkaan JA mä todella tykkään ES:stä.Ei oo vaan nuorille teineille ei :)
ES-juoman nauttiminen on ainakin terveellisempää, kuin alkoholijuomien litkiminen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:45"]
Jonnejen?? Mitä tarkoittaa?
[/quote]
Jonne on teinipoika, oli nimi sitten Markus tai Keijo, jos se on teinipoika niin se on jonne.
ES:n alaikäraja on 15 vuotta. En näin ollen näe mitään pahaa siinä, että AP silloin tällöin tahtoo päristä ES-purkin kanssa
Miksi olisi noloa?
Ärsyttävää, kun pitäisi aina käyttäytyä niiiin aikuismaisesti eikä ikinä tehdä mitään lapsellista kun ikää tulee mittariin tietty määrä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:55"]En sanoisi että on noloa, mutta en toisaalta toivoisi että oma tyttäreni harrastaisi moista enää tuossa iässä. En toki sanoisi mitään, mutta en olisi kovin ylpeä tyttärestäni.
[/quote]
Olisitko ylpeämpi tyttärestäsi, jos hän litkisi esimerkiksi terveydelle vahingollista punaviiniä?
Sama kuin kysyisit, että onko salmiakin syöminen noloa.
Ei 25-vuotias ole vielä mikään Aikuinen Nainen!
Mä en nyt ymmärrä mitä noloa siinä on. Itse juon peli-iltoina ja viikonloppuisin viinan kanssa ja myös jos tarvitsen energiaa.
N24