Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa? 25+ naiset juovat ES:ssää

Vierailija
07.09.2015 |

Jostain käsittämättömästä syystä edellinen aiheesta aloittamani ketju poistettiin, vaikka en ollut kirjoittanut mitään sääntöjen vastaista. Teen uuden aloituksen, koska haluan oikeasti kuulla muiden palstalaisten näkemyksiä asiasta! 

Eli: onko noloa, että vähän yli 25 naiset harrastavat ES-iltoja? Käyvät varta vasten kaukana sijaitsevasta K-kaupasta ES:ssää ja viettävät illan sitä litkien ja hihitellen? Onko käytös teinimäistä ja sopimatonta kuitenkin jo selkeästi aikuisiässä oleville naisille? Vai onko ihan jees, että aikuiset naiset pitävät hauskaa, onko ES kuitenkin parempi kuin siideri-illat baareissa?

Toivon asiallisia kannanottoja! Olemme tuttavani kanssa asiasta eri mieltä, ja haluaisin saada muiden ihmisten mielipiteitä aiheesta, olitte sitten puolesta tai vastaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä mitä noloa siinä on. Itse juon peli-iltoina ja viikonloppuisin viinan kanssa ja myös jos tarvitsen energiaa.
N24

Vierailija
2/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aukko sivistyksessä: mikä on ES ?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:37"]

Nyt on aukko sivistyksessä: mikä on ES ?!

[/quote]Jonnejen energiajuoma

Vierailija
4/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa, mutta melko lapsellista kuitenkin.

Vierailija
5/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin melkein 30 vee, mutta silti ostan usein ES-juomaa, kun haluan viettää mukavan illan. Hyvää ja halpaa juomaa!

Vierailija
6/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni tällainen on siis ihan ok, koska mitä haittaa siitä muille on, ja saahan sitä täysi-ikäistyttyäänkin pitää hauskaa? Ikävää, että tietyn energiajuoma juominen aiheuttaa sen, että muut katsovat kieroon. Mollaajille sanoisin, että aikuistukaa itse! -Ap

Vierailija
7/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kyllä aika naurettavalta touhulta.. tenit juo noita kun ei ikä riitä alkoholiin.. vetävät semmoiset leikkikännit, leikkivät ryyppäämistä, hihhi. Joten joo, on noloa jos aikuiset ihmiset leikkivät tuollaista.

Vierailija
8/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnejen?? Mitä tarkoittaa?

Vierailija
9/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ES on jumalten juoma. Jatkakaa samaan malliin, heittaajat heittaa!

Vierailija
10/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa.

Vierailija
11/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että on noloa, mutta en toisaalta toivoisi että oma tyttäreni harrastaisi moista enää tuossa iässä. En toki sanoisi mitään, mutta en olisi kovin ylpeä tyttärestäni.

Vierailija
12/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa! Mä olen 40 plus ikäinen ,en juo siideriä tai kaljaa,,,, alkoholia muutenkaan JA mä todella tykkään ES:stä.Ei oo vaan nuorille teineille ei :)

Vierailija
13/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ES-juoman nauttiminen on ainakin terveellisempää, kuin alkoholijuomien litkiminen.

Vierailija
14/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, noloa vaikka 15v joisi. 

Vierailija
15/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:45"] 

Jonnejen?? Mitä tarkoittaa?
[/quote]

Jonne on teinipoika, oli nimi sitten Markus tai Keijo, jos se on teinipoika niin se on jonne.

16/23 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ES:n alaikäraja on 15 vuotta. En näin ollen näe mitään pahaa siinä, että AP silloin tällöin tahtoo päristä ES-purkin kanssa

Vierailija
17/23 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi noloa?

Ärsyttävää, kun pitäisi aina käyttäytyä niiiin aikuismaisesti eikä ikinä tehdä mitään lapsellista kun ikää tulee mittariin tietty määrä.

Vierailija
18/23 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:55"]En sanoisi että on noloa, mutta en toisaalta toivoisi että oma tyttäreni harrastaisi moista enää tuossa iässä. En toki sanoisi mitään, mutta en olisi kovin ylpeä tyttärestäni.
[/quote]

Olisitko ylpeämpi tyttärestäsi, jos hän litkisi esimerkiksi terveydelle vahingollista punaviiniä?

Vierailija
19/23 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kysyisit, että onko salmiakin syöminen noloa.

Vierailija
20/23 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 25-vuotias ole vielä mikään Aikuinen Nainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme