Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos puolisosi haluaisi opiskella uuden ammatin

Vierailija
07.09.2015 |

Jos puolisosi haluaisi opiskella uuden ammatin (toinen korkeakoulututkinto), jonka suorittamiseen menisi 4-5v (maisteri) ja palkka liki puolittuisi nykyisestä, mitä tuumaisit? Lapsia on myös.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 07:23"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:55"]

Uusi ala on opetusala, joten tulevaisuudessa pitkät kesälomat, lyhyet päivät ym. Ap

[/quote]Kerro lisää näistä lyhyistä päivistä.

t. opettaja
[/quote]
En ole tuo keltä kysyit, mutta olen opettaja ja voin kertoa. Mulla on viikossa 23 tuntia opetusta ja vaikka tekisin joka päivä 2 tuntia valmistelu ym hommia niin ei se olisi kuin 33 tuntia viikossa. Yleensä normaali palkansaaja tekee 35-40 tuntista työviikkoa. Minä ainakin valitsinkin tämän homman osittain lyhyiden työpäivien ja pitkien lomien takia!

Vierailija
22/24 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä mietittäisiin miten saadaan talous ja muu arki pelaamaan ja kun ne on selvitetty niin totta kai tukisin tuota päätöstä.
Elämä on aika pitkä aika tehdä työtä jossa ei viihdy ja haluan puolisoni olevan onnellinen, kuten hänkin haluaa minun olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuumaisin, että hieno homma. Kyllähän se taloudellisesti on vaikeaa aikaa, mutta totta kai se me selviään siitä ja tuen puolisoani kaikin keinoin. Eihän se ole kuin 4-5vuotta, ei loppuelämän kituuttamista.

Vierailija
24/24 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuumasin myös että siitä vaan! Mutta meillä mies ei aio opiskella. Ja minä en saa aloittaa opiskeluja . Tulevaisuus näyttää lupaavalta ja katkeralta