Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalla vaikeampaa sinkkumarkkinoilla: velalla vai lyhytkasvuisella?

Vierailija
07.09.2015 |

Kysyn tätä, koska tunnen netistä yhden vapaaehtoisesti lapsettoman kääpiön. Kummallakaan ryhmällä ei ole helppoa löytää sopivaa kumppania, sillä useimmat ihmiset haluavat lapsia eivätkä seurustelisi lyhytkasvuisen kanssa. Mitä mieltä olette? Millä perusteella?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että velalla on helpompaa päästä lyhytaikaisiin suhteisiin (vaikka sitten olemalla epärehellinen tai vaitelias omasta lapsikannastaan), mutta elinikäisen kumppanin löytäminen on varmaan kummallekin suurin piirtein yhtä hankalaa.

Vierailija
2/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela on vela tänään ja voi huomenna olla jo jotakin muuta, Kääpiö on kääpiö hautaan asti. Joten mitäs luulet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:48"]

Vela on vela tänään ja voi huomenna olla jo jotakin muuta

[/quote]Vapaaehtoinen lapsettomuus tarkoittaa pysyvää valintaa jäädä lapsettomaksi. Se, ettei halua lapsia vielä tai toistaiseksi, ei ole vapaaehtoista lapsettomuutta. -ap

Vierailija
4/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tunnet yhtään lyhytkasvuista ihmistä. 

Kääpiö on yhtä epäkorrekti sana kuin neekeri. Et vain käyttäisi, jos tosissasi olisit... 

Vierailija
5/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella iso osa ei halua nykyisin enää lapsia. Ei ole vaikea löytää samalla tavalla ajattelevaa kumppania.

Vierailija
6/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö äiti opettanut ettei saa sanoa kääpiö, oikea termi on: lyhytkasvuinen.

Vierailija
7/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus voi olla aikamoinen riski lyhytkasvuiselle. Moni ei lyhytkasvuinen ei myöskään halua lisääntyä, koska ei halua lastensa perivän vammaansa (pahin ongelma lyhytkasvuisilla ei yleensä ole se pituus).

Vierailija
8/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Velana ole mitenkään vaikeaa löytää kumppania, ei ainakaan täällä Helsingissä... Tosi paljon on miehiä jotka ei itsekään halua lapsia joten vapaaehtoinen lapsettomuus naiselta ei ole este. 

Vierailija
9/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaaehtoislapseton nainen, ja minua jahtaa jatkuvasti sama missä menen niin vapaaehtoislapsettomat sinkkumiehet kuin pienten lasten varatut isät (hyi!!!)

Vierailija
10/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:48"]

Vela on vela tänään ja voi huomenna olla jo jotakin muuta

[/quote]Vapaaehtoinen lapsettomuus tarkoittaa pysyvää valintaa jäädä lapsettomaksi. Se, ettei halua lapsia vielä tai toistaiseksi, ei ole vapaaehtoista lapsettomuutta. -ap

[/quote]

Vaikea uskoa että nimenomaan vela-naisen olis vaikea löytää kumppania? Itselläni ainakin pari kumppania (yx ex ja nykyinen) halusivat nimenomaan velan. Tuo exä oli vielä huolissaan että mistä hän päälle kolmikymppisenä löytää about samanikäisen velamimmin.

Vierailija
11/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:44"]

sillä useimmat ihmiset haluavat lapsia

[/quote]

Yhä useammat eivät halua, ja kun katsoo tätä maailman menoa ja ihmiskunnan hidasta mutta varmaa tuhoa, niin en yhtään ihmettelekään. Ruuan tuotanto hidastuu eikä sitä enää riitä, ilmakehät saastuu, tappavat taudit lisääntyy. Harmi vaan että älykkäät ihmiset jättävät siis lisääntymättä.

Vierailija
12/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:51"]

En usko, että tunnet yhtään lyhytkasvuista ihmistä. 

Kääpiö on yhtä epäkorrekti sana kuin neekeri. Et vain käyttäisi, jos tosissasi olisit... 

[/quote]Tunnen tämän ihmisen netistä, emme ole tavanneet kasvokkain. Hän käyttää itsestään nimitystä dwarf. Minulle on sinänsä sama, mitä sinä uskot. -ap

Vierailija
13/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:57"]

Ei Velana ole mitenkään vaikeaa löytää kumppania, ei ainakaan täällä Helsingissä... Tosi paljon on miehiä jotka ei itsekään halua lapsia joten vapaaehtoinen lapsettomuus naiselta ei ole este. 

[/quote]94 % suomalaisista haluaa lapsia. Ei se tilanne Helsingissäkään ole välttämättä kaikilla noin ruusuinen. -ap

Vierailija
14/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä ollut joskus kysely siitä, seurustelisivatko palstalaiset kääpiön kanssa? Miten siinä äänestettiin?

Vierailija
15/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on lyhytkasvuinen ja sillä on aina riittänyt miehiä. Luulen, että miehet kiihottuu pienestä, nätistä ja "heikon" näköisestä naisesta. Nyt hän on naimisissa ja kolmen lapsen äiti.

Vierailija
16/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:55"]

Todella iso osa ei halua nykyisin enää lapsia. Ei ole vaikea löytää samalla tavalla ajattelevaa kumppania.

[/quote]Kuusi ihmistä sadasta on sinusta todella iso osa? -ap

Vierailija
17/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:15"]

Mun kaveri on lyhytkasvuinen ja sillä on aina riittänyt miehiä. Luulen, että miehet kiihottuu pienestä, nätistä ja "heikon" näköisestä naisesta. Nyt hän on naimisissa ja kolmen lapsen äiti.

[/quote]Ihan hyvä hypoteesi. Tämä nettituttuni on mies, ja hän valittelee, miten kilpailtu kääpiödeittiskene on etenkin miehille. Kuulemma GoT on kuitenkin lisännyt vientiä. :D -ap

Vierailija
18/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vastata, että vaikeampaa on varmaankin lyhytkasvuisella, koska itse olen vela eikä kumppaninhaussa ollut minkäänlaisia ongelmia. 10 vuotta ollaan oltu kimpassa joista 8 naimisissa. Tuttavapiiriin kuuluu myös enemmän vela -pariskuntis kuin lapsiperheitä(tottakai, koska lapsiperheiden kanssa ei ole hirveästi yhteistä).

Lyhytkasvuisia ihmisiä en henk. koht. tunne, mutta itse en voisi kuvitella seurustelevani kääpiön kanssa.

Vierailija
19/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:21"]

Pitää vastata, että vaikeampaa on varmaankin lyhytkasvuisella, koska itse olen vela eikä kumppaninhaussa ollut minkäänlaisia ongelmia. 10 vuotta ollaan oltu kimpassa joista 8 naimisissa.

[/quote]Toisin sanoen olet tavannut yhden velan kymmenessä vuodessa. Olen iloinen puolestanne, mutta eipä tuo kyllä kauheasti kerro siitä, miten helppoa tai vaikeaa velojen on pariutua keskenään. -ap

Vierailija
20/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:21"]

Pitää vastata, että vaikeampaa on varmaankin lyhytkasvuisella, koska itse olen vela eikä kumppaninhaussa ollut minkäänlaisia ongelmia. 10 vuotta ollaan oltu kimpassa joista 8 naimisissa.

[/quote]Toisin sanoen olet tavannut yhden velan kymmenessä vuodessa. Olen iloinen puolestanne, mutta eipä tuo kyllä kauheasti kerro siitä, miten helppoa tai vaikeaa velojen on pariutua keskenään. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan