Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalla vaikeampaa sinkkumarkkinoilla: velalla vai lyhytkasvuisella?

Vierailija
07.09.2015 |

Kysyn tätä, koska tunnen netistä yhden vapaaehtoisesti lapsettoman kääpiön. Kummallakaan ryhmällä ei ole helppoa löytää sopivaa kumppania, sillä useimmat ihmiset haluavat lapsia eivätkä seurustelisi lyhytkasvuisen kanssa. Mitä mieltä olette? Millä perusteella?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita ominaisuuksia oikein voi verrata. Minä olisin nuorempana päässyt parisuhteeseen leikiten, koska mielipidettäni lapsettomana pysymisestä ei otettu vakavasti. Sekä nuoret että minusta erityisesti pitäneet pari-kolmekymmentä vuotta minua vanhemmat miehet olivat aivan valmiita "haastamaan" minun lapsettomuusaikeeni tai olivat alun alkaenkin sitä mieltä, että kyllä se mieli muuttuu eikä se yksi lapsi nyt mitään haittaa. Minä olin siis se, joka näissä suhteenaluissa tein karsintaa nimenomaan tämän lapsiasian perusteella. Olen yhä viisikymppisenä sinkku, mutta se johtunee siitä, että huomasin sinkkuna olemisen sopivan minulle kuin nenä päähän.

Olen melkein 180-senttinen, mutta tilanne olisi varmaankin ollut sama, jos olisin ollut keskipituinen. Ei pituutta tai lyhyyttä ja vapaaehtoista lapsettomuutta voi verrata keskenään.

Vierailija
22/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että monet miehet asettavat naisen valinnalle lasten tekemisen kriteeriksi. Vela-miehellä voi olla haastavampaa, koska yleensä parisuhteessa se on nimenomaan nainen, joka ensiksi sitä lasta haluaa. Jos mies rupeaa heti seurustelun alkukuukausina toivomaan lasta hän aika usein pyrkii sitomaan naisen. Tunnen pari miestä, jotka aina saavat naisen höynäytettyä lapsen tekoon ja jättävät sitten. Normimies haluaa ensisijaisesti kumppanin ja sitten ehkä lapsia (näin oma kokemukseni).

Olisi aika ikävä ajatus, ettei kelpaisi miehelle, jos ei olisi lisääntyvää sorttia. Toisaalta lyhytkasvuisuuskaan ei sinänsä ole este. Kaikki miehet eivät ole ulkonäkökeskeisiä. Melkein kaikki tarvitsevat ja haluavat vain yhden hyvän ja sopivan. Se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:47"]

Luulen, että velalla on helpompaa päästä lyhytaikaisiin suhteisiin (vaikka sitten olemalla epärehellinen tai vaitelias omasta lapsikannastaan), mutta elinikäisen kumppanin löytäminen on varmaan kummallekin suurin piirtein yhtä hankalaa.

[/quote]

Täytyy olla kusipää, että tuhlaa toisen kallisarvoista aikaa. Ottais sitten vain panosuhteen, niin toinen voi katsella itselleen sellaista partneria jota hakee.

Vierailija
24/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on 148-senttinen vela, ei eläessään ole pitkiä aikoja viihtynyt vastentahtoisesti sinkkumarkkinoilla. Nyt suhteessa parimetrisen järkäleen kanssa.

Vierailija
25/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee kääpiö-termin laukkaavuuteen: sanaa ei yleensä ymmärretä loukkaavaksi, mutta on kohteliasta asioidessaan lyhytkasvuisen henkilön kanssa välttää termiä, jos henkilö ei itse termiä käytä, tai vaihtoehtoisesti kysyä kokeeko hän termin halventavana.

Midget, jolle ei varsinaista suomalaista vastinetta olekaan, on sitten se oikeasti loukkaava termi.

Vierailija
26/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*asioidessa, ei asioidessaan. Tekstiä muotoillessa jäi vahingossa väärä muoto.

Vierailija
27/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:57"]

Ei Velana ole mitenkään vaikeaa löytää kumppania, ei ainakaan täällä Helsingissä... Tosi paljon on miehiä jotka ei itsekään halua lapsia joten vapaaehtoinen lapsettomuus naiselta ei ole este. 

[/quote]94 % suomalaisista haluaa lapsia. Ei se tilanne Helsingissäkään ole välttämättä kaikilla noin ruusuinen. -ap

[/quote]Mistä alapeukut? Tottahan tämä on: http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/?x27363=4020470 -ap

Vierailija
28/28 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän