Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se töistä kysely sitten alkoi...

Vierailija
07.09.2015 |

"Onko töitä löytynyt?", "Joko olet töitä katsellut?", "Siellä ja siellä ja siellähän voisi olla hommia.", "Nyt sitten vaan kovaa töiden hakua" jne. jne. jn. AAAARGHH!! Hirveä painostus joka suunnalta koko ajan! Valmistuin vasta ja siitä lähtien ihmisten ensimmäinen kysymys on ollut jotain tuon suuntaista. ÄLÄÄ KYSYKÖ NIISTÄ TÖISTÄ, KUN EN TIEDÄ NIISTÄ ITSEKÄÄN YHTÄÄN MITÄÄN!

Mä olen hirveässä umpikujassa tämän työasian kanssa eikä asiaa helpota yhtään toisten jatkuva kysely. Tiedänhän minä, että se on useimmiten vain sellaista smalla talkia, mutta silti se ärsyttää. Kun asia vaivaa itseäkin jo ihan tarpeeksi. Miksi työttömältä pitää aina kysyä "onko töitä löytynyt", kun eiköhän se käy puheista ilmi joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja ihan varmasti se asiasta kertoo, kun viimeinkin töitä saa!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:32"]

Työ ei ole small talkin aihe. Kuten eivät ole myöskään yksilön valinnat lasten määrästä, taloudellisista valinnoista tai muista, merkittävistä elämänvalinnoista.

Olenko jotenkin erityinen ihminen sosiaalisilta taidoiltani vai mitenkä kykenen pitämään keskustelunaiheet helposti kevyinä sellaisten ihmisten kanssa, joiden yksityisasioista en halua udella?

[/quote]

Onpa nuivaa ja tiukkapipoista. Totta ihmeessä työstä ja perheestä voi keskustella.  
[/quote]
Vähän eri asia keskustella perheen kuulumisista kuin lapsiluvusta. On myös moukkamaista ihmetellä työttömälle, miksei tämä vain mene töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla