Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät miehet tunnusta hakevansa vain parhaita naisia?

Vierailija
07.09.2015 |

Aika ajoin tällainen keskipituine, akateeminen, liikunnallinen, sievähkö ja miehiä kunnioittava nainen erehtyy tuhlaamaan aikaansa miehiin, koska miehet antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani naista. Totuus on tietenkin toinen. Jotta mies kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta miehett saavat vapaasti valita kenestä kiinnostuvat. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia naisista ja sillä ennakkoehdolla että on kumppani on hyvännäköinen. Tavisnaiset kelpaa vaan yksipuoliseen seksiin, parisuhteeseen tavoitellaan sitä unelmakuvaa tyttöystävä.jpgstä, joka on samaan aikaan alistuva ja täysin mielipieetön, että kuitenkin omalla tasolla koulutettu ja seurallinen.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:04"]Olin nuorena kaveriporukasta se hyvännäköinen, jota tultiin piirittämään. Tilanne oli kiusallinen minullekin ja raivon partaalle se sai, kun miehet, jotka yrittivät tehdä vaikutuksen minuun kukkoillen kuin mitkäkin taukit, kohtelivat töykeästi kavereitani. Kuin ystäväni olisivat olleet pelkkää ilmaa tai häiriöksi pokaamisyritykselle. Pro tip: kukaan ei syty moisesta. [/quote] Prot eivät noin käyttäydykään vaan nimenomaan kosiskelevat joukon vähemmän kauniita - se saa sen kaunottaren yrittämään heitä.

[/quote]

Kauniit naiset eivät ikinä yritä kavereistaan kiinnostuneita miehiä, koska heillä riittää muutenkin miehiä jonoksi asti. Mutta usko sinä ihmeessä katkerien miesten naistenkaato-oppaaseen.

Vierailija
22/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:13"]

Miehiä on erilaisia kuten naisiakin. Itsestään huolehtiva fiksu nainen löytää kyllä kaltaisensa miehen. Miksi mennä sänkyyn jonkun kanssa, jolle kelpaa vain seksi kanssasi ? Tämä ei varmaankaan auta saavuttamaan miehen arvostusta. Itse en haluaisi miestä , joka ei arvostaisi minua omana itsenäni, ilman miestäkin voi elää.

[/quote]

Voi hyvä luoja miten naiivi olet! :D

Vain seksiä rumilta naisilta haluavat miehet esittävät halutessaan viikko-jopa kuukausikaupalla haluavansa "parisuhteen" kanssasi. Sitten on hyvä häipyä kuvioista kun on lopulta päästy sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:04"]Olin nuorena kaveriporukasta se hyvännäköinen, jota tultiin piirittämään. Tilanne oli kiusallinen minullekin ja raivon partaalle se sai, kun miehet, jotka yrittivät tehdä vaikutuksen minuun kukkoillen kuin mitkäkin taukit, kohtelivat töykeästi kavereitani. Kuin ystäväni olisivat olleet pelkkää ilmaa tai häiriöksi pokaamisyritykselle. Pro tip: kukaan ei syty moisesta. [/quote] Prot eivät noin käyttäydykään vaan nimenomaan kosiskelevat joukon vähemmän kauniita - se saa sen kaunottaren yrittämään heitä.

[/quote]

Taitaa olla aika epätoivoinen taktiikka. Olin itse nuorena aika kaunis ja miesten piirittämä, ja eipä olisi tullut mieleenkään yrittää ketään miestä. Miksi olisin niin tehnyt, kun miehiä riitti aivan yrittämättä tyrkylle  vaikka kuinka pajlon. Törkeältäkin se olisi tuntunut riistää vähemmän suositulta kaverilta hänestä kiinnostunut mies.

Vierailija
24/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:10"]En enää tavisnaisena uskalla edes tutustua kehenkään mieheen, kun ne jämämiehet on katkeria ja haukkuvat herkästi - eivät päässeet koskaan yli siitä, etteivät saaneetkaan niitä kauneimpia naisia. Sitä turhautumista voi rauhassa purkaa rumina pitämiinsä naisiin.
[/quote]

No ei kaikki miehet ole tuollaisia. Kyllä meistä moni tajusi jo nuorena, että kaunottaret on niille atleeteille eikä meille ja se on ok.

Vierailija
25/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa esitetyt väittämät liittyen miesten ulkonäkökeskeisyyteen parinvalinnassa pätevät ainoastaan siinä tapauksessa, jos ruma on läskin synonyymi. Valtaosaa (sivistyneistä) miehistä ei kiinnosta lopulta kovin paljoa, miltä nainen näyttää. Naisen lihavuus (siis oikea lihavuus, BMI yli 25) sen sijaan tuntuu vaivaavan useaa miestä, johtuen siitä että lihavuus nähdään usein samanlaisena elämäntapavalintana, kuten vaikka tupakointi. Onko mies todella kranttu, jos hän vain odottaa naisen vaalivan terveyttään kuten mies itse vaalii omaansa?

Joten pliis, lopettakaa puheet siitä että miehet juoksevat vain “kauniiden naisten” perässä, jos kauneudella tarkoitetaan sitä että nainen ei ole sadan kilon keijukainen.

Vierailija
26/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, kiinteä ja iloinen. Bonuksena kauneus, mutta söpöyskin riittää jos nuori. Ihailee miestä tarpeeksi ja haluaa miellyttää joka osa-alueella. Nämä on suurimman osan toiveet miehille tyttöystävästään.

Vierailija
27/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:07"]

[/quote]

Taitaa olla aika epätoivoinen taktiikka. Olin itse nuorena aika kaunis ja miesten piirittämä, ja eipä olisi tullut mieleenkään yrittää ketään miestä. Miksi olisin niin tehnyt, kun miehiä riitti aivan yrittämättä tyrkylle  vaikka kuinka pajlon. Törkeältäkin se olisi tuntunut riistää vähemmän suositulta kaverilta hänestä kiinnostunut mies.
[/quote]

Kaipa tarkoituksena on jotenkin hämmentää sitä iskuyrityksiin tottunutta naista. Niitäkin on, joilla se herättää kilpailuvietin ja tarpeen todistaa saavansa kaikki miehet. Ehkä fiksummat ja kohteliaammat naiset eivät lähde sellaiseen.

Vierailija
28/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nettideiteissä on melko ällön näköisiä naisia :/ Ei houkuta yhtään kirjoittaa tuollaisille. T. mies

Vierailija
29/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuskin. Meillä oli ainakin kavereiden kesken solidaarisuutta sen verran, että toisen mahdollista säätöä ei yritetä. Toisekseen, miksi nainen, jota tullaan aina häiriköimään, haluaisi kääntää huomion itseensä kun se on kerrankin jossain muualla?

Vierailija
30/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsepähän olette luoneet tilanteen, jossa miesten on vaikea sitä seksiä saada.

Vierailija
31/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on naimaikäisiä miehiä enemmän kun naisia. Ja lisää tuodaan kiihtyvällä tahdilla tuolta Lähi-Idästä ja Afriksasta. Eli summa summarum: Harvalla miehellä on vara valita.

Vierailija
32/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:07"]

[/quote]

Tuskin. Meillä oli ainakin kavereiden kesken solidaarisuutta sen verran, että toisen mahdollista säätöä ei yritetä. Toisekseen, miksi nainen, jota tullaan aina häiriköimään, haluaisi kääntää huomion itseensä kun se on kerrankin jossain muualla?
[/quote]

Mulla oli nuorena muutama kaveri, jotka oli heti tyrkyttämässä itseään, jos joku vähänkin osoitti kiinnostusta minuun. Eivät he onneksi aikuisena ole sellaisia. Ihmettelin kovasti sitä tarvetta todistaa kelpaavansa, kun kuitenkin olivat kauniita. Molemmat olivat avioerolapsia, mutta isät kuitenkin pitivät molempiin jatkuvasti yhteyttä.

Vierailija
33/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se vähän hölmöä jo etukäteen luovuttaa ja myöntää tyytyvänsä muuhun kuin parhaaseen. Kannattaa silti muistaa, että ei se paras ole mikään universaali vakio joka pitäisi paikkansa ja toistuisi jokaisen miehen kohdalla. En siis hae mitään stereotypisesti parasta naista, vaan parasta naista juuri minulle.

Eikä tässä nyt ainakakaan mun kohdalla puhuta mistään ulkoisista ja pinnallisista seikoista kuten malliulkonäöstä, sosiaalisesta statuksesta tai koulutuksesta. Jos on mukava ja tykkää musta takaisin, niin ollaan jo aika pitkällä.

t. yksi mies

Vierailija
34/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:43"]Itse olen ns. korkeatasoinen nainen ja kyllä miehet ovat aina kimpussani ja muut seurueesta jäävät aina huomiotta. Baarissa minulle tarjottaisiin jatkuvasti juomia ja kaikenlaisia ehdotuksia satelee. Kukaan tuntemani hyvä mies ei ole vapaana, joten miten noista randomina tavatuista voi seuloa ne, jotka olisivat kiinnostuneita muustakin kuin ulkoisesta puolesta?

Varmaan pitää alkaa treffailemaan kaverieni suosittelemia vapaita miehiä.
[/quote]

Kaverini luulee myös olevansa miesten mielestä "korkeatasoinen" unelmanainen, koska miehet uskaltavat lähestyä häntä baarissa. Hänellä on tummanruskealla kulmakynällä piirretyt kulmakarvat ja vetyperoksidilla blondattu tukka, joka on kuivan näköinen... Hän käyttää epäaidon näköisiä irtoripsiä ja push up -rintaliivejä ja kaula-aukko on aina sellainen, että tissivako näkyy kunnolla. Minun tekee naisena välillä pahaa nähdä tuo yhdistelmä, kaikki on minun mielestäni niin luonnotonta... Hän on ulospäin suuntautunut, äänekäs, loukkaantuu helposti, mököttää usein ja on monissa tilanteissa lapsellinen.

En usko, että kovin moni mies pitää häntä unelmiensa vaimona. En ihmettele, että nimenomaan häntä lähestytään baarissa, eikä muita seurueessa olevia: muilla kun on asiallisemmat vaatteet ja luonnollinen meikki. Tietäähän sen, mitä niillä baarissa rintojaan esittelevää naista lähestyvillä miehillä on mielessä, jos naisen ulkoinen habitus on kuvailemanilainen. :)

Vierailija
35/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah koska se ei pidä paikkaansa. Miehet hakevat naisia. Ei sitä parasta jäädä odottelemaan yksinään, vaan ollaan muiden kanssa ja haaveillaan ja ehkä tavoitellaankin parempaa. Minä ja moni muu ei olisi ollut koskaan naisen kanssa jos vain sitä parasta hakisimme

Vierailija
36/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Mulla taitaa olla vahva suojeluvietti ja usein tykästyn nimenomaan epätäydellisiin naisiin, joilla saattaa olla jotain ongelmiakin.

Vierailija
37/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on myös niin ,että moni ei sitä saa ketä yrittää kovasti.
Tietysti se on rakastuneen kannalta surullista, mutta elämä on joskus rankkaa.

On vain yksi ja ainut= kuin tarkoitetut toisilleen

Ja jos vielä on onnellinen toisten ihmisten välisestä rakkaudesta, niin on todella Onnellinen!

Vierailija
38/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:02"]Monesti on myös niin ,että moni ei sitä saa ketä yrittää kovasti.

Ja jos vielä on onnellinen toisten ihmisten välisestä rakkaudesta, niin on todella Onnellinen!

[/quote]Eikö muka kaikki ole, häh?

Vierailija
39/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:02"]Monesti on myös niin ,että moni ei sitä saa ketä yrittää kovasti.

[/quote]Eikö muka kaikki ole, häh?
[/quote]No, valitettavasti kateus voi syödä jotain naista," kuin mato omenaa".-38

Vierailija
40/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tavoittelee kyllä sitä parasta alunperin, mutta on paljon naisia nopeampia ymmärtämään tasonsa ja alentamaan standardejaan. Miehillä tämä tapahtuu jo ennen lukion päättymistä, naisilla usein vasta siinä kolmenkympin kieppeillä. Sitä ennen naiset ihmettelevät kun "törmää vaan pelimiehiin jotka käy vaan kerran panemassa".