Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät miehet tunnusta hakevansa vain parhaita naisia?

Vierailija
07.09.2015 |

Aika ajoin tällainen keskipituine, akateeminen, liikunnallinen, sievähkö ja miehiä kunnioittava nainen erehtyy tuhlaamaan aikaansa miehiin, koska miehet antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani naista. Totuus on tietenkin toinen. Jotta mies kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta miehett saavat vapaasti valita kenestä kiinnostuvat. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia naisista ja sillä ennakkoehdolla että on kumppani on hyvännäköinen. Tavisnaiset kelpaa vaan yksipuoliseen seksiin, parisuhteeseen tavoitellaan sitä unelmakuvaa tyttöystävä.jpgstä, joka on samaan aikaan alistuva ja täysin mielipieetön, että kuitenkin omalla tasolla koulutettu ja seurallinen.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:04"]

Miten yllättävää, että miehet loistavat poissaolollaan tässä ketjussa :D

[/quote]

Nyt niitä on jo, mutta yksi syy alhaiseen kirjoitusintoon on että tämä on vain typerä kopio siitä toisesta ketjusta. APn olisi ainakin pitänyt kirjoittaa miesten oikeista kriteereistä ja toiveista, eikä mistään hemmetin statuksesta joka kiinnostaa nimenomaan naisia, ei miehiä. Mutta ehkä AP on yhtä pihalla kun useimmat naiset sukupuolten välisistä eroista, eikä edes pystyisi kirjoittaa asiallisen satiirin.

Vierailija
42/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet hae "parasta" vaan sopivinta. Miehillä on monenlaisia mieltymyksiä ja makuja. Kaverini tykkää tummista ja minä sinisilmäisistä blondeista. Tuo mieltymys on minuun geeneissä koodattu, eikä kyse ole mistään tietyn tason hakemisesta. Se on joko panisin tai en panisi. Ei sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:46"]

Varmaankin hyvännäköinen on hyvä olla. Muuten miehet eivät ole kiinnostuneita naisen statuksesta, ja toisin kuin miehillä, esim. naisen työttömyys ei ole suurikaan este parisuhteelle. Nämä ovat siis tilastollisia eroja naisten ja miesten välillä.

[/quote]

Onko tämä status-asia muuttunut viimeisen 15 vuoden aikana? Kun itse etsin netistä seuraa n. 15 vuotta sitten, niin akateemiset miehet lähes poikkeuksetta etsivät akateemista naista. Toivottiin myös itsensä elättämistä, jne.

Vierailija
44/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:43"]Itse olen ns. korkeatasoinen nainen ja kyllä miehet ovat aina kimpussani ja muut seurueesta jäävät aina huomiotta. Baarissa minulle tarjottaisiin jatkuvasti juomia ja kaikenlaisia ehdotuksia satelee. Kukaan tuntemani hyvä mies ei ole vapaana, joten miten noista randomina tavatuista voi seuloa ne, jotka olisivat kiinnostuneita muustakin kuin ulkoisesta puolesta? Varmaan pitää alkaa treffailemaan kaverieni suosittelemia vapaita miehiä. [/quote] Kaverini luulee myös olevansa miesten mielestä "korkeatasoinen" unelmanainen, koska miehet uskaltavat lähestyä häntä baarissa. Hänellä on tummanruskealla kulmakynällä piirretyt kulmakarvat ja vetyperoksidilla blondattu tukka, joka on kuivan näköinen... Hän käyttää epäaidon näköisiä irtoripsiä ja push up -rintaliivejä ja kaula-aukko on aina sellainen, että tissivako näkyy kunnolla. Minun tekee naisena välillä pahaa nähdä tuo yhdistelmä, kaikki on minun mielestäni niin luonnotonta... Hän on ulospäin suuntautunut, äänekäs, loukkaantuu helposti, mököttää usein ja on monissa tilanteissa lapsellinen. En usko, että kovin moni mies pitää häntä unelmiensa vaimona. En ihmettele, että nimenomaan häntä lähestytään baarissa, eikä muita seurueessa olevia: muilla kun on asiallisemmat vaatteet ja luonnollinen meikki. Tietäähän sen, mitä niillä baarissa rintojaan esittelevää naista lähestyvillä miehillä on mielessä, jos naisen ulkoinen habitus on kuvailemanilainen. :)

[/quote]

Jaa, olen kyllä ihan luonnonkaunis, vähän meikkaava ja naisellinen. En mikään tyrkky. Korkeasti koulutettu ja urheilullinen.

Sulla on ilmeisesti hieman toisenlainen käsitys "korkean tason" naisista ja siitä, mikä miehiä kiinnostaa.

Vierailija
45/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikävää, ettei miehille kelpaa ikäisensä nainen enää 35-45 ikävuoden jälkeen. Naisen pitäisi olla aina alle komekymppinen(tai ainkain näyttää siltä ja käyttäytyä siten).  Sitten vielä ihmetellään miksi eletään yksin. Suurin osa miehistä ei halua edes perustaa perhettä ennen 40v. Siksi usein otetaan vain "joku", jotta nainen saa ne häänsä ja lapset  ja mies.. no vakip***n ja kodista huolehtijan.

Ainakin siihen asti kunnes on saanut tarpeeksi maallista omaisuutta niin voi heivata "vanhan" akan ja alkaa seurustelemaan nuoren naisen kanssa jota vie matkustelemaan ja ostaa hänelle materiaa. Kaikki voittavat siihen asti, kunnes nuorikko kyllästyy rahastamaan pappaa ja sitten pappa itkee yksinäisyyttään ja alkaa käydä maksullisissa samalla piinaten ex-vaimoa kännissä puhelimitse.

Vierailija
46/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:28"]

Tässä ketjussa esitetyt väittämät liittyen miesten ulkonäkökeskeisyyteen parinvalinnassa pätevät ainoastaan siinä tapauksessa, jos ruma on läskin synonyymi. Valtaosaa (sivistyneistä) miehistä ei kiinnosta lopulta kovin paljoa, miltä nainen näyttää. Naisen lihavuus (siis oikea lihavuus, BMI yli 25) sen sijaan tuntuu vaivaavan useaa miestä, johtuen siitä että lihavuus nähdään usein samanlaisena elämäntapavalintana, kuten vaikka tupakointi. Onko mies todella kranttu, jos hän vain odottaa naisen vaalivan terveyttään kuten mies itse vaalii omaansa?

Joten pliis, lopettakaa puheet siitä että miehet juoksevat vain “kauniiden naisten” perässä, jos kauneudella tarkoitetaan sitä että nainen ei ole sadan kilon keijukainen.

[/quote]

Olen hoikka ja tiimalasivartaloinen, ongelma ei ole koskaan ollut vartalo vaan miesten sanojen mukaan kasvot, jotka eivät ole tarpeeksi kauniit :)

Tosin nyt kun en enää uskalla tapailla miehiä haukkujen pelossa, niin elämä on ihan jees. Siihen ettei koskaan päässyt parisuhteeseen tottuu kyllä kun lopulta tajusi, ettei riittänyt miehille omana itsenään.

Vierailija
47/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:10"]En enää tavisnaisena uskalla edes tutustua kehenkään mieheen, kun ne jämämiehet on katkeria ja haukkuvat herkästi - eivät päässeet koskaan yli siitä, etteivät saaneetkaan niitä kauneimpia naisia. Sitä turhautumista voi rauhassa purkaa rumina pitämiinsä naisiin. [/quote] No ei kaikki miehet ole tuollaisia. Kyllä meistä moni tajusi jo nuorena, että kaunottaret on niille atleeteille eikä meille ja se on ok.

[/quote]

No sen verran moneen aiemmin kertomallani tavalla käyttäytyvään mieheen ehdin törmätä ja kokea sen ylivoimaisen kriittisyyden, että ei kiitos. Mun mielenterveys ei kestä enää sen odottelua koska mieheltä tulee ne ensimmäiset kritisoinnit ulkonäöstä tai korjausehdotukset miten voisin näyttää paremmalta.

Vierailija
48/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:10"]En enää tavisnaisena uskalla edes tutustua kehenkään mieheen, kun ne jämämiehet on katkeria ja haukkuvat herkästi - eivät päässeet koskaan yli siitä, etteivät saaneetkaan niitä kauneimpia naisia. Sitä turhautumista voi rauhassa purkaa rumina pitämiinsä naisiin. [/quote] No ei kaikki miehet ole tuollaisia. Kyllä meistä moni tajusi jo nuorena, että kaunottaret on niille atleeteille eikä meille ja se on ok.

[/quote]

No sen verran moneen aiemmin kertomallani tavalla käyttäytyvään mieheen ehdin törmätä ja kokea sen ylivoimaisen kriittisyyden, että ei kiitos. Mun mielenterveys ei kestä enää sen odottelua koska mieheltä tulee ne ensimmäiset kritisoinnit ulkonäöstä tai korjausehdotukset miten voisin näyttää paremmalta.
[/quote]
Millaisia miehiä olet sitten tavannut? Itse en ole puuttunut naisten ulkonäköön kuin ainoastaan sanomalla, että pidän vapaana olevista hiuksista. Luulen ettei tuosta ole kukaan mieltään pahoittanut.
Sinkkumies

Vierailija
49/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:43"] Millaisia miehiä olet sitten tavannut? Itse en ole puuttunut naisten ulkonäköön kuin ainoastaan sanomalla, että pidän vapaana olevista hiuksista. Luulen ettei tuosta ole kukaan mieltään pahoittanut. Sinkkumies

[/quote]

Tavallisia miehiä. Akateemisia ja ei-korkeakoulutettuja, luonteiltaan suht erilaisia. Nuo, ketkä ovat eniten kritisoineet ovat olleet aiemmin pitkissä suhteissa ja ainoana selittävänä tekijänä voin nähdä on se, että en ollut yhtä kaunis mitä miesten exät. On se vaan kumma kun ulkonäköni miellytti miehiä alussa, mutta jutun edetessä muutuin vain rumemmaksi ja korjaamisen tarpeessa olleeksi. 

Vierailija
50/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:46"]

Varmaankin hyvännäköinen on hyvä olla. Muuten miehet eivät ole kiinnostuneita naisen statuksesta, ja toisin kuin miehillä, esim. naisen työttömyys ei ole suurikaan este parisuhteelle. Nämä ovat siis tilastollisia eroja naisten ja miesten välillä.

[/quote]

Onko tämä status-asia muuttunut viimeisen 15 vuoden aikana? Kun itse etsin netistä seuraa n. 15 vuotta sitten, niin akateemiset miehet lähes poikkeuksetta etsivät akateemista naista. Toivottiin myös itsensä elättämistä, jne.

[/quote]

Höpö höpö. Hoitsu, tradenomi tms AMK pohjainen on ihan tarpeeksi useimmille. Siinäkin mies yleensä hakee enemmän naisen hyviä käytöstapoja ja edes jonkinnäköistä loogista ajattelukykyä, kun koulutuksen statusarvoa, eli ulkopuolisten arvostusta.

Vierailija
51/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:23"]

Olen hoikka ja tiimalasivartaloinen, ongelma ei ole koskaan ollut vartalo vaan miesten sanojen mukaan kasvot, jotka eivät ole tarpeeksi kauniit :)

Tosin nyt kun en enää uskalla tapailla miehiä haukkujen pelossa, niin elämä on ihan jees. Siihen ettei koskaan päässyt parisuhteeseen tottuu kyllä kun lopulta tajusi, ettei riittänyt miehille omana itsenään.

[/quote]

Väitätkö oikeasti, että kasvosi ovat olleet pääsyy siihen, miksi olet jäänyt ilman miestä? Onko nyt kyse siitä, että kanssasi seurustelleet miehet ovat valittaneet kasvoistasi, vai siitä että miehet oikeasti torjuvat sinut heti kättelyssä antamatta ollenkaan mahdollisuutta tutustua?

Oletetaan että kasvot todella ovat ongelma -etkö halua (vai osaa) käyttää meikkiä? Eihän meikki kasvojen perusrakennetta muuta, mutta harvalla naisella on niin tasapaksun kaameat kasvot, etteikö kevyesti meikkaamalla voisi kiinnittää katsojan huomiota kasvojen vähemmän rumiin osiin, esimerkiksi kauniita silmiä korostamalla voi helposti viedä huomion pois muuten keskinkertaisista kasvoista.

Noh, voit aina lohduttautua ajatuksella, että paremmat kortit sinulla silti on kädessä kuin lyhyellä miehellä.

Vierailija
52/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:13"]Se on ikävää, ettei miehille kelpaa ikäisensä nainen enää 35-45 ikävuoden jälkeen. Naisen pitäisi olla aina alle komekymppinen(tai ainkain näyttää siltä ja käyttäytyä siten).  Sitten vielä ihmetellään miksi eletään yksin. Suurin osa miehistä ei halua edes perustaa perhettä ennen 40v. Siksi usein otetaan vain "joku", jotta nainen saa ne häänsä ja lapset  ja mies.. no vakip***n ja kodista huolehtijan.

Ainakin siihen asti kunnes on saanut tarpeeksi maallista omaisuutta niin voi heivata "vanhan" akan ja alkaa seurustelemaan nuoren naisen kanssa jota vie matkustelemaan ja ostaa hänelle materiaa. Kaikki voittavat siihen asti, kunnes nuorikko kyllästyy rahastamaan pappaa ja sitten pappa itkee yksinäisyyttään ja alkaa käydä maksullisissa samalla piinaten ex-vaimoa kännissä puhelimitse.
[/quote]
Se on kyllä ihme että mies ei saa haluta nuorta naista, mutta naisilla kyllä saa olla vaikka mitä kriteereitä miehille. Mies on tietenkin sitten lassukka jos menee näitä naisten kriteereitä arvostelemaan.

Vierailija
53/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:59"]

Väitätkö oikeasti, että kasvosi ovat olleet pääsyy siihen, miksi olet jäänyt ilman miestä? Onko nyt kyse siitä, että kanssasi seurustelleet miehet ovat valittaneet kasvoistasi, vai siitä että miehet oikeasti torjuvat sinut heti kättelyssä antamatta ollenkaan mahdollisuutta tutustua?

Oletetaan että kasvot todella ovat ongelma -etkö halua (vai osaa) käyttää meikkiä? Eihän meikki kasvojen perusrakennetta muuta, mutta harvalla naisella on niin tasapaksun kaameat kasvot, etteikö kevyesti meikkaamalla voisi kiinnittää katsojan huomiota kasvojen vähemmän rumiin osiin, esimerkiksi kauniita silmiä korostamalla voi helposti viedä huomion pois muuten keskinkertaisista kasvoista.

Noh, voit aina lohduttautua ajatuksella, että paremmat kortit sinulla silti on kädessä kuin lyhyellä miehellä.

[/quote]

Tuskinpa se ainoa syy on. En ole kuitenkaan koskaan päässyt tapailuvaihetta pidemmälle.

Meikkaan kyllä kasvoilleni sopivalla tavalla, mutta alun pakollisten kehujen jälkeen miehet ovat suoraan kertoneet tapailujen aikana, että vartaloni on todella hyvä, mutta kasvot rumat. Kaikille nyt on tunnettu fakta, että seksiä voi harrastaa rumienkin naisten kanssa :D Ei se miesten lähestyminen koskaan kerro varmuudella siitä, että mies pitäisi lähestymäänsä naista edes taviksena.

Vierailija
54/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:43"]

Itse olen ns. korkeatasoinen nainen ja kyllä miehet ovat aina kimpussani ja muut seurueesta jäävät aina huomiotta. Baarissa minulle tarjottaisiin jatkuvasti juomia ja kaikenlaisia ehdotuksia satelee. Kukaan tuntemani hyvä mies ei ole vapaana, joten miten noista randomina tavatuista voi seuloa ne, jotka olisivat kiinnostuneita muustakin kuin ulkoisesta puolesta?

Varmaan pitää alkaa treffailemaan kaverieni suosittelemia vapaita miehiä.

[/quote]Miten "hyvän miehen" osoitus voi olla, että hän on aina varattu? Jotenkin kivikautista lähestyä miehiä tuollaisesta näkökulmasta.

Vierailija
55/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:43"] Millaisia miehiä olet sitten tavannut? Itse en ole puuttunut naisten ulkonäköön kuin ainoastaan sanomalla, että pidän vapaana olevista hiuksista. Luulen ettei tuosta ole kukaan mieltään pahoittanut. Sinkkumies

[/quote]

Tavallisia miehiä. Akateemisia ja ei-korkeakoulutettuja, luonteiltaan suht erilaisia. Nuo, ketkä ovat eniten kritisoineet ovat olleet aiemmin pitkissä suhteissa ja ainoana selittävänä tekijänä voin nähdä on se, että en ollut yhtä kaunis mitä miesten exät. On se vaan kumma kun ulkonäköni miellytti miehiä alussa, mutta jutun edetessä muutuin vain rumemmaksi ja korjaamisen tarpeessa olleeksi. 
[/quote]
Et sä mitään tavallisia miehiä ole tavannut. Oletko koskaan kuullut että narsistit päätyvät tyypillisesti yhteen ns. Narsisteille alttiiden ihmisten kanssa? Se on jokaisen mietittävä että millaisia ihmisiä vetää puoleensa.

Vierailija
56/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jostain syystä tälläkin palstalla pyörii silti tuhatmäärin mammoja&yh-mammoja joista tuskin yksikään yltää edes Lawrencen ulkonäköön saavutuksista puhumattakaan. VS-malleja on turha edes miettiä kun yhtäkään suominaista ei sinne ole ikinä huolittu.

Niin että joskus jostain on kuitenkin panoseuraa löytynyt ja isä lapselle vaikka käytännössä jokainen valittajamamma on aiemman viestin asteikolla rumahuoraenpanis.

Vierailija
57/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kyllä kummallista kun naisena myöntää, että on liian ruma miehille. Ei helvetti taas teidän kanssa.

Vierailija
58/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:33"]

[/quote]

Jostain syystä tälläkin palstalla pyörii silti tuhatmäärin mammoja&yh-mammoja joista tuskin yksikään yltää edes Lawrencen ulkonäköön saavutuksista puhumattakaan. VS-malleja on turha edes miettiä kun yhtäkään suominaista ei sinne ole ikinä huolittu.

Niin että joskus jostain on kuitenkin panoseuraa löytynyt ja isä lapselle vaikka käytännössä jokainen valittajamamma on aiemman viestin asteikolla rumahuoraenpanis.

[/quote]

Pannahan aina voi, etusivullahan näkyy että suhde on aiiiika eri juttu.

Vierailija
59/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:13"]

Miehiä on erilaisia kuten naisiakin. Itsestään huolehtiva fiksu nainen löytää kyllä kaltaisensa miehen. Miksi mennä sänkyyn jonkun kanssa, jolle kelpaa vain seksi kanssasi ? Tämä ei varmaankaan auta saavuttamaan miehen arvostusta. Itse en haluaisi miestä , joka ei arvostaisi minua omana itsenäni, ilman miestäkin voi elää.

[/quote]

Voi hyvä luoja miten naiivi olet! :D

Vain seksiä rumilta naisilta haluavat miehet esittävät halutessaan viikko-jopa kuukausikaupalla haluavansa "parisuhteen" kanssasi. Sitten on hyvä häipyä kuvioista kun on lopulta päästy sänkyyn.

[/quote]

Taidat olla aika katkeroitunut :)

Vierailija
60/68 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä hain itselleni parasta naista tietenkin. En kai huonointakaan etsi?

mies