Mikseivät miehet tunnusta hakevansa vain parhaita naisia?
Aika ajoin tällainen keskipituine, akateeminen, liikunnallinen, sievähkö ja miehiä kunnioittava nainen erehtyy tuhlaamaan aikaansa miehiin, koska miehet antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani naista. Totuus on tietenkin toinen. Jotta mies kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta miehett saavat vapaasti valita kenestä kiinnostuvat. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia naisista ja sillä ennakkoehdolla että on kumppani on hyvännäköinen. Tavisnaiset kelpaa vaan yksipuoliseen seksiin, parisuhteeseen tavoitellaan sitä unelmakuvaa tyttöystävä.jpgstä, joka on samaan aikaan alistuva ja täysin mielipieetön, että kuitenkin omalla tasolla koulutettu ja seurallinen.
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:13"]
Miehiä on erilaisia kuten naisiakin. Itsestään huolehtiva fiksu nainen löytää kyllä kaltaisensa miehen. Miksi mennä sänkyyn jonkun kanssa, jolle kelpaa vain seksi kanssasi ? Tämä ei varmaankaan auta saavuttamaan miehen arvostusta. Itse en haluaisi miestä , joka ei arvostaisi minua omana itsenäni, ilman miestäkin voi elää.
[/quote]
Voi hyvä luoja miten naiivi olet! :D
Vain seksiä rumilta naisilta haluavat miehet esittävät halutessaan viikko-jopa kuukausikaupalla haluavansa "parisuhteen" kanssasi. Sitten on hyvä häipyä kuvioista kun on lopulta päästy sänkyyn.
[/quote]
Taidat olla aika katkeroitunut :)
[/quote]
Mitä muuta voisi olla rumana naisena kun tuota on miehet aina tehneet?
Kokeile itse tällaista paskaelämää niin katsotaan kuinka katkeraksi itse tulisit :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:13"]Se on ikävää, ettei miehille kelpaa ikäisensä nainen enää 35-45 ikävuoden jälkeen. Naisen pitäisi olla aina alle komekymppinen(tai ainkain näyttää siltä ja käyttäytyä siten). Sitten vielä ihmetellään miksi eletään yksin. Suurin osa miehistä ei halua edes perustaa perhettä ennen 40v. Siksi usein otetaan vain "joku", jotta nainen saa ne häänsä ja lapset ja mies.. no vakip***n ja kodista huolehtijan. Ainakin siihen asti kunnes on saanut tarpeeksi maallista omaisuutta niin voi heivata "vanhan" akan ja alkaa seurustelemaan nuoren naisen kanssa jota vie matkustelemaan ja ostaa hänelle materiaa. Kaikki voittavat siihen asti, kunnes nuorikko kyllästyy rahastamaan pappaa ja sitten pappa itkee yksinäisyyttään ja alkaa käydä maksullisissa samalla piinaten ex-vaimoa kännissä puhelimitse. [/quote] Se on kyllä ihme että mies ei saa haluta nuorta naista, mutta naisilla kyllä saa olla vaikka mitä kriteereitä miehille. Mies on tietenkin sitten lassukka jos menee näitä naisten kriteereitä arvostelemaan.
[/quote]
Saa toki haluta ja vaikka seurustellakkin nuorten kanssa. Tosiasia on kuitenkin se että kannattaa varautua yksinäisyyteen jos rahat loppuu.
Mulla onkin ihan kauheat kriteerit ollut aina miehille... no kunhan ei ole alkoholisti/narkomaani, haluaa lapsen, opiskellut muutakin kuin peruskoulu, miellyttävä luonteeltaan(eli ei esim. samanlainen kuin bile Dani) ja haluaa vain minut.
Ja kyllä nuokin ovat liikaa olleet, eli ei ole kukaan täyttänyt poikaystävistäni noitakaan kriteereitä... Olen tinkinyt ulkonäössä PALJON (mm. mädät hampaat, lihava yli 120kg, ylilaiha bmi 15, akneihoa koko vartalo, 20 vuotta vanhempi...) , mutta pettäjää, valehtelijaa, itsekästä, kylmäkiskoista ja juoppoa en vaan halua, sorry. Katsellaan menenkö keinohedelmöitykseen sitten, kun alkaa tulla lapsen teossa kiire.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:29"]
up
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:28"]
Tässä ketjussa esitetyt väittämät liittyen miesten ulkonäkökeskeisyyteen parinvalinnassa pätevät ainoastaan siinä tapauksessa, jos ruma on läskin synonyymi. Valtaosaa (sivistyneistä) miehistä ei kiinnosta lopulta kovin paljoa, miltä nainen näyttää. Naisen lihavuus (siis oikea lihavuus, BMI yli 25) sen sijaan tuntuu vaivaavan useaa miestä, johtuen siitä että lihavuus nähdään usein samanlaisena elämäntapavalintana, kuten vaikka tupakointi. Onko mies todella kranttu, jos hän vain odottaa naisen vaalivan terveyttään kuten mies itse vaalii omaansa?
Joten pliis, lopettakaa puheet siitä että miehet juoksevat vain “kauniiden naisten” perässä, jos kauneudella tarkoitetaan sitä että nainen ei ole sadan kilon keijukainen.
[/quote]
Olen hoikka ja tiimalasivartaloinen, ongelma ei ole koskaan ollut vartalo vaan miesten sanojen mukaan kasvot, jotka eivät ole tarpeeksi kauniit :)
Tosin nyt kun en enää uskalla tapailla miehiä haukkujen pelossa, niin elämä on ihan jees. Siihen ettei koskaan päässyt parisuhteeseen tottuu kyllä kun lopulta tajusi, ettei riittänyt miehille omana itsenään.
[/quote]
Mietin jo hetken, että olenko minä kirjoitellut tänne. Tosiaan pelkkää paskapuhetta, että BMI 19 kroppa riittäisi. Tai d-kupin rinnat ja hyvä peppu. Jos ei ole sievät kasvot.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:13"]Se on ikävää, ettei miehille kelpaa ikäisensä nainen enää 35-45 ikävuoden jälkeen. Naisen pitäisi olla aina alle komekymppinen(tai ainkain näyttää siltä ja käyttäytyä siten). Sitten vielä ihmetellään miksi eletään yksin. Suurin osa miehistä ei halua edes perustaa perhettä ennen 40v. Siksi usein otetaan vain "joku", jotta nainen saa ne häänsä ja lapset ja mies.. no vakip***n ja kodista huolehtijan.
Ainakin siihen asti kunnes on saanut tarpeeksi maallista omaisuutta niin voi heivata "vanhan" akan ja alkaa seurustelemaan nuoren naisen kanssa jota vie matkustelemaan ja ostaa hänelle materiaa. Kaikki voittavat siihen asti, kunnes nuorikko kyllästyy rahastamaan pappaa ja sitten pappa itkee yksinäisyyttään ja alkaa käydä maksullisissa samalla piinaten ex-vaimoa kännissä puhelimitse.
[/quote]
Se on kyllä ihme että mies ei saa haluta nuorta naista, mutta naisilla kyllä saa olla vaikka mitä kriteereitä miehille. Mies on tietenkin sitten lassukka jos menee näitä naisten kriteereitä arvostelemaan.
[/quote]
Saa mies haluta nuorta naista, kunhan ymmärtää ettei suurin osa nuorista naisista halua huomattavasti vanhempaa miestä.
Haluta saa, mutta ei kannata vinkua ellei onnistu.
Eräs Aurinkorannikolla Espanjassa pappina työskentelevä mies kertoi että hänelle tulee jatkuvasti vaimonsa jättäneitä miehiä itkemään että nuori nainen jätti eikä vanha ota takaisin, mitä minä teen??
Kysyin että onko todella sellaisia, hän vastasi on ja paljon.
Vaikea sanoa mikä nyt sitten on "paras" nainen ja kuka mitäkin hakee...
Työkavereideni naisista tiedän vain yhden, ja kyseinen nainen on rumin ja epänaisellisin nainen ikäluokassa 20-45 jonka tiedän. Muutama on sinkku ja tavoittelevat täysin erilaisia naisia kuin mitä minä.
Parhaan ystäväni vaimo on täysin erilainen mistä itse pidän ja hän taas ei ollenkaan pidä naisista joista minä pidän.
41v m
Minä tunnustan, vaimoni on paras, enkä hae muita.