Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
Kommentit (931)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:43"]
Ainoa syy siihen, miksi et saa naista, katsoo sinua peilistä takaisin. Sun kommenteista paistaa katkeruus, etkä kunnioita yhtään ketään vaan nostat itsesi kaikkien yläpuolelle. Sinun pitää saada koska sinä haluat, viis muista. Hyi helvetti mikä äijä.
[/quote]
Ajan koko Suomen kansan etua. En suinkaan omaani ensimmäisenä, haluan saada naiset tietoiseksi seksuaalisuudestaan ja laittamaan seksin ja kansantalouden siinä samalla kiertoon. Se edellyttää miesvihasta luopumista. Voin mennä töihin sitten, kun asia korjattu.
[/quote]
Ei ketään kiinnosta vaikka et menisi koskaan töihin, ihan tosi. Ja uskallan väittää ettei hirveän moni mies (olet varmaan ainoa) ole tyttömänä, koska ei saa naista. Naurettava ajatuskin. Ainoastaan mieleltään hyvin sairas ihminen toimii noin. Mutta joo jatka unelmointia. Ei tätä kyllä voi uskoa muuksi kuin provoksi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:36"] Niinhän sä teet, kun olet sitä mieltä, että naisten on annettava aina halukkaille miehille, vaikka nainen ei haluaisi. Naiset eivät ole miesten omaisuutta, vaan itsenäisiä ihmisiä. [/quote] En tee. Minä en pidä naisia pelkkinä reikinä. Jos nainen lusikalla haluaa, ei voi kauhalla haluta. Itsenäistä ei ole jos on pikkumainen ja pikkusieluinen ja inhoaa suurinta osaa miehistä. [/quote]minä en vihaa suurinta osaa miehistä. Muutamaa kyllä, mutta siksi, kun tekivät elämästäni helvettiä. Se, etten anna miehelle, joka ei kiinnosta, ei tee minusta miesten vihaajaa.
[/quote]
Kyllä tekee, koska et osallistu seksuaalisuuden kierrättämiseen, mikä on naisen yksi tehtävä yhteiskunnassa, jotta yhteiskunta saadaan pyörimään.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:36"] Niinhän sä teet, kun olet sitä mieltä, että naisten on annettava aina halukkaille miehille, vaikka nainen ei haluaisi. Naiset eivät ole miesten omaisuutta, vaan itsenäisiä ihmisiä. [/quote] En tee. Minä en pidä naisia pelkkinä reikinä. Jos nainen lusikalla haluaa, ei voi kauhalla haluta. Itsenäistä ei ole jos on pikkumainen ja pikkusieluinen ja inhoaa suurinta osaa miehistä. [/quote]minä en vihaa suurinta osaa miehistä. Muutamaa kyllä, mutta siksi, kun tekivät elämästäni helvettiä. Se, etten anna miehelle, joka ei kiinnosta, ei tee minusta miesten vihaajaa.
[/quote]
Kyllä tekee, koska et osallistu seksuaalisuuden kierrättämiseen, mikä on naisen yksi tehtävä yhteiskunnassa, jotta yhteiskunta saadaan pyörimään.
[/quote]
Seksuaalisuutta ei tarvitse kierrättää. Kannattaa hankkia apua, olet sairas.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:48"]
[/quote]
[/quote]
Minä kierrätän seksuaalisuuttani poikaystävälleni. Mun ei kuulu antaa kellekkään, jos en halua. Olet suoraan sanottuna sairas päästäsi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:49"]
Ei ketään kiinnosta vaikka et menisi koskaan töihin, ihan tosi. Ja uskallan väittää ettei hirveän moni mies (olet varmaan ainoa) ole tyttömänä, koska ei saa naista. Naurettava ajatuskin. Ainoastaan mieleltään hyvin sairas ihminen toimii noin. Mutta joo jatka unelmointia. Ei tätä kyllä voi uskoa muuksi kuin provoksi.
[/quote]
Kyllä se kiinnostaa, jos nappaan valtion kassasta puoli miljoonaa euroa. On vaan helppo sulkea silmänsä, kun ei ota sitä kerralla. :) Enkä ole ainoa, joka on tehnyt saman ratkaisun. Jos seksuaalisuus ei kierrä sellainen yhteiskunta joutuu kärsimään. Rahaa palaa, eikä kansantalous kanssa. Ja muijat saa elää pikkumaisessa todellisuudessa, jossa seksiä halutaan sillä pienimmällä perjantailusikalla.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:53"]
Minä kierrätän seksuaalisuuttani poikaystävälleni. Mun ei kuulu antaa kellekkään, jos en halua. Olet suoraan sanottuna sairas päästäsi.
[/quote]
Naisen universaali tehtävä on toimittaa seksuaalisuutta yhteiskuntaan, ei vain poikaystävälle. Se on päämäärä, johon kaikki aikanaan menee. Kukaan ei halua pikkumaista yhteiskuntaa, jossa naiset syöttävät tattaripoikaystäviään kuin pilttejä ja unohtavat kansallisen vastuunsa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:49"]
[/quote]
Kyllä se kiinnostaa, jos nappaan valtion kassasta puoli miljoonaa euroa. On vaan helppo sulkea silmänsä, kun ei ota sitä kerralla. :) Enkä ole ainoa, joka on tehnyt saman ratkaisun. Jos seksuaalisuus ei kierrä sellainen yhteiskunta joutuu kärsimään. Rahaa palaa, eikä kansantalous kanssa. Ja muijat saa elää pikkumaisessa todellisuudessa, jossa seksiä halutaan sillä pienimmällä perjantailusikalla.
[/quote]
Siinähän otat. Ei se ole kenenkään muun häpeä kuin omasi. Itse pilaat omat elämäsi, ole hyvä vaan. Oot kuin joku 5-vuotias kiukutteleva lapsi. Miksi kukaan tuollaisen miehen haluaisi?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:52"]
Seksuaalisuutta ei tarvitse kierrättää. Kannattaa hankkia apua, olet sairas.
[/quote]
Etenkin nuorilla naisilla on korkea vastuu seksuaalisuuden kierrättämisessä. Muuten heistä tulee henkisesti olemattomia ja pikkumaisia, turhantärkeitä.. ei kannata uskoa siihen, mitä ihmiset opettavat rakkaudesta vaan tajuta, että ollaan osa isompaa paljon korkeatasoisempaa maailmaa, kuin mitä ikinä kuvittelimmekaan ja kyllä minä naista arvostan. Se on nähty.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:53"]
[/quote]
Naisen universaali tehtävä on toimittaa seksuaalisuutta yhteiskuntaan, ei vain poikaystävälle. Se on päämäärä, johon kaikki aikanaan menee. Kukaan ei halua pikkumaista yhteiskuntaa, jossa naiset syöttävät tattaripoikaystäviään kuin pilttejä ja unohtavat kansallisen vastuunsa.
[/quote]
Mee ny hoitoon. Toi sun ajatuksenjuoksu ei oo tervettä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:56"] Siinähän otat. Ei se ole kenenkään muun häpeä kuin omasi. Itse pilaat omat elämäsi, ole hyvä vaan. Oot kuin joku 5-vuotias kiukutteleva lapsi. Miksi kukaan tuollaisen miehen haluaisi?
[/quote]
Et sä lompakostasi antaisi rahaa kadulla kymmeniä euroja joka päivä jos joku kysyisi. Mä olen ottanut ne sieltä pois ja muut kaltaiseni, meitä on todella paljon jo nyt. Minun elämä on niin syvällä, kuin mahdollista ja pidän siitä huolen, kunnes naiset alkavat jakaa seksuaalisuuttaan. Se on päämäärä, johon kaikki tulee varmuudella menemään, eli huolta ei ole. Kunhan ymmärrät haluta kauhalla, etkä sillä pienimmällä perjantailusikalla niin käsitys elämästä muuttuu paljon korkeatasoisemmaksi. Ei käy kateeksi ja itse olen muuten korkeatasoinen mies, eli kannattaisi puhua kunnioittavammin. Mutta pikkulusikalla se ei onnistu, kun näkee viisvuotiaita joka puolella.
Olipa taas hyvin mielenkiintoinen ketju o.O
On se vaan parempi että ap pysyttelee siellä kotosalla poissa muun yhteiskunnan silmistä. Tuollaisen ajatusmaailman tuuletusta en itse ainakaan haluaisi seurata työpaikan kahvihuoneessa. Hyvä myös että ei yritä naista etsiä vaan istuu sohvalla odottamassa että nainen tulee hakemaan, ei kukaan viaton naisparka vahingossa haksahda moisen miehen seuraan.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:56"] Siinähän otat. Ei se ole kenenkään muun häpeä kuin omasi. Itse pilaat omat elämäsi, ole hyvä vaan. Oot kuin joku 5-vuotias kiukutteleva lapsi. Miksi kukaan tuollaisen miehen haluaisi?
[/quote]
Et sä lompakostasi antaisi rahaa kadulla kymmeniä euroja joka päivä jos joku kysyisi. Mä olen ottanut ne sieltä pois ja muut kaltaiseni, meitä on todella paljon jo nyt. Minun elämä on niin syvällä, kuin mahdollista ja pidän siitä huolen, kunnes naiset alkavat jakaa seksuaalisuuttaan. Se on päämäärä, johon kaikki tulee varmuudella menemään, eli huolta ei ole. Kunhan ymmärrät haluta kauhalla, etkä sillä pienimmällä perjantailusikalla niin käsitys elämästä muuttuu paljon korkeatasoisemmaksi. Ei käy kateeksi ja itse olen muuten korkeatasoinen mies, eli kannattaisi puhua kunnioittavammin. Mutta pikkulusikalla se ei onnistu, kun näkee viisvuotiaita joka puolella.
[/quote]
Jos olisit korkeatasoinen mies, et valittaisi naisen saamattomuudestasi ja sun ajatusmaailma ei olisi noin vääristynyt.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:49"]
[/quote]
[/quote]
Tää on pimeintä, mitä olen pitkään aikaan kuullu :D
M39
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:03"]
On se vaan parempi että ap pysyttelee siellä kotosalla poissa muun yhteiskunnan silmistä. Tuollaisen ajatusmaailman tuuletusta en itse ainakaan haluaisi seurata työpaikan kahvihuoneessa. Hyvä myös että ei yritä naista etsiä vaan istuu sohvalla odottamassa että nainen tulee hakemaan, ei kukaan viaton naisparka vahingossa haksahda moisen miehen seuraan.
[/quote]
Kuten olen sanonut, haen tässä laajempaa seksuaalista kiertoa. En ajattele itsekkäästi itseäni. Kyllä hyvässä yhteiskunnassa seksi kiertää ja ihmiset oppivat tavoille jo nuorina. Jos on askeettinen/vaatimaton haluissaan niin se on merkki siitä, että ei ole kaikki kotona. Korkeatasoisten miesten pitäminen viisvuotiaiden tasolla olevina ei ole mikään muu kuin tyhmyyden merkki.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:15"]
[/quote]
Kuten olen sanonut, haen tässä laajempaa seksuaalista kiertoa. En ajattele itsekkäästi itseäni. Kyllä hyvässä yhteiskunnassa seksi kiertää ja ihmiset oppivat tavoille jo nuorina. Jos on askeettinen/vaatimaton haluissaan niin se on merkki siitä, että ei ole kaikki kotona. Korkeatasoisten miesten pitäminen viisvuotiaiden tasolla olevina ei ole mikään muu kuin tyhmyyden merkki.
[/quote]No niinpä tietysti. Olet tipahtanut työelämästä ja yhteiskunnasta ja mielikuvitusyhteiskuntasi pyörii vain seksin ympärillä. Toivottavasti kaapistasi löytyy jotain mieltä tasaavia lääkkeitä. :D Kai ymmärrät, että tää jos mikä lisää niitä ennakkoluuloja seksiä vonkaavia miehiä kohtaan?
Jos olisit korkeatasoinen mies, et valittaisi naisen saamattomuudestasi ja sun ajatusmaailma ei olisi noin vääristynyt.
[/quote]
Tässä maailmassa on paljon korkeatasoisia miehiä, joita pidetään puutteessa ja laboratorio-olosuhteissa sen takia, kun joku nainen on saanut päähänsä antaa vain tattarihahmolle/koreilevalle piltille.
Ei näitä ketjuja jaksa läpi lukea, mutta totean vaan, että AP:n aloituksessa mainitsemat speksit jakavana miehenä, mulla ei ole ollut pariutumisessa ongelmia, vaikken ole edes hääppöinen supliikkimies. Miten sen nyt sanos, tyypeillä, jotka kokevat tarvetta tehdä tuollaisia aloituksia, peli lienee menetetty - oli sitten mies tai nainen, katkeroituneita vastakkaisen sukupuolen dissaajia on aika hankala mieltää hyväksi kumppaniksi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:19"]
No niinpä tietysti. Olet tipahtanut työelämästä ja yhteiskunnasta ja mielikuvitusyhteiskuntasi pyörii vain seksin ympärillä. Toivottavasti kaapistasi löytyy jotain mieltä tasaavia lääkkeitä. :D Kai ymmärrät, että tää jos mikä lisää niitä ennakkoluuloja seksiä vonkaavia miehiä kohtaan?
[/quote]
En ole tipahtanut, olen tiputtautunut. Rahaa oli yli tuplasti enemmän kuin normi ihmisellä pitkän aikaa. Ja nyt on aika laittaa seksikierto kuntoon, poistaa laboratoriokokeet miehillä. Ja en mä vonkaa. Mä vaan sanon, mihin tässä ollaan menossa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:19"]
No niinpä tietysti. Olet tipahtanut työelämästä ja yhteiskunnasta ja mielikuvitusyhteiskuntasi pyörii vain seksin ympärillä. Toivottavasti kaapistasi löytyy jotain mieltä tasaavia lääkkeitä. :D Kai ymmärrät, että tää jos mikä lisää niitä ennakkoluuloja seksiä vonkaavia miehiä kohtaan?
[/quote]
En ole tipahtanut, olen tiputtautunut. Rahaa oli yli tuplasti enemmän kuin normi ihmisellä pitkän aikaa. Ja nyt on aika laittaa seksikierto kuntoon, poistaa laboratoriokokeet miehillä. Ja en mä vonkaa. Mä vaan sanon, mihin tässä ollaan menossa.
[/quote]
sä oot varmasti ainoa ihminen maailmassa, joka ajattelee tuolla tavalla. sun maailma on vääristynyt ja olet päästäsi sekaisin. et ole korkeatasoinen mies, vaan mt-ongelmainen saamaton laiska paska.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:36"]
Niinhän sä teet, kun olet sitä mieltä, että naisten on annettava aina halukkaille miehille, vaikka nainen ei haluaisi. Naiset eivät ole miesten omaisuutta, vaan itsenäisiä ihmisiä.
[/quote]
En tee. Minä en pidä naisia pelkkinä reikinä. Jos nainen lusikalla haluaa, ei voi kauhalla haluta. Itsenäistä ei ole jos on pikkumainen ja pikkusieluinen ja inhoaa suurinta osaa miehistä.
[/quote]minä en vihaa suurinta osaa miehistä. Muutamaa kyllä, mutta siksi, kun tekivät elämästäni helvettiä. Se, etten anna miehelle, joka ei kiinnosta, ei tee minusta miesten vihaajaa.