Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
Kommentit (931)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:27"]
sä oot varmasti ainoa ihminen maailmassa, joka ajattelee tuolla tavalla. sun maailma on vääristynyt ja olet päästäsi sekaisin. et ole korkeatasoinen mies, vaan mt-ongelmainen saamaton laiska paska.
[/quote]
En ole vääristynyt, vaan rohkea ja johdonmukainen, erittäin korkeatasoinen ajattelija, sekä mies. Laiska olen joissakin jutuissa, mutta päästääntöisesti pidän huolta hyvin monista asioista tässä yhteiskunnassa ja toimin ekstentrisenä esikuvana.
...ja kun sinä riittävästi istut siellä kotona mököttämässä niin naisten salainen seksinpihtausliitto yhtäkkiä tajuaa erheensä ja kauneimmista neitosista muodostettu lähetystö tulee täyttämään kaikki toiveesi? voi sinua :D
vetäydy vaan yhteiskunnasta jos siltä tuntuu. yhteiskunta ei sitä edes huomaa, sori vaan.
[/quote]
Kun sillä pienimmällä perjantailusikalla haluaa, ei traktorin voimalla voi haluta. Toki järjettömän seksipihtauksen (laboratoriokoemiehillä) kulttuuri tulee luhistumaan. Se on kehittymätön ja alatasoinen, alhainen, mitätöivä ja nihilistinen. Opettele naiseuden aakkoset uudelleen ja anna naiskasvatukselle kyytiä niin saavutat ihmisarvosi vaikkapa handjobbien muodossa. Minä en kaltaistesi vuoksi töihin mene, mutta aina on varaa muutokselle ja kosmiselle puhdistustyölle.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:34"]
No jos haluat pienituloiseksi seksinpuutteen TAKIA, niin se on Suomessa ihan mahdollista. Mutta mitä tuloja sä saat, jos kieltäydyt töistä? Vai oletko joku tusinatyöntekijä, joita pursuaa ovista ja ikkunoista paskahommaan, josta ei makseta kunnolla, mutta mamut tekevät ne työt.
[/quote]
Mä pumppaan yhteiskunnalta satoja tuhansia euroja. Syy on yksinkertainen, eli naiset ei ole seksuaalisesti auki/aktiivisia. On ollut hyvin rahaa aikoinaan, joten ei sitä kulutusjuttua niin kaipaa.
[/quote]
Miten niin pumppaat? En nyt tajua. Peruspäiväraha on tosi pieni, eikä asumistukikaan suuri. Mitä ihmettä sä nyt oikein horiset. Ja mulle on ainakin ihan sama, jos haluat edelleen kurjistaa elämääsi lisää. Ja on ollut rahaa aikoinaan, oot siis jo joku 35? Vai missä iässä miehistä noin epätoivoisia tulee? 45?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:30"]
sä oot varmasti ainoa ihminen maailmassa, joka ajattelee tuolla tavalla. sun maailma on vääristynyt ja olet päästäsi sekaisin. et ole korkeatasoinen mies, vaan mt-ongelmainen saamaton laiska paska.
[/quote]
En ole vääristynyt, vaan rohkea ja johdonmukainen, erittäin korkeatasoinen ajattelija, sekä mies. Laiska olen joissakin jutuissa, mutta päästääntöisesti pidän huolta hyvin monista asioista tässä yhteiskunnassa ja toimin ekstentrisenä esikuvana.
[/quote]
olet päästäsi sairas ja maailmasi on vääristynyt. kaukana korkeatasoisesta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:32"]
...ja kun sinä riittävästi istut siellä kotona mököttämässä niin naisten salainen seksinpihtausliitto yhtäkkiä tajuaa erheensä ja kauneimmista neitosista muodostettu lähetystö tulee täyttämään kaikki toiveesi? voi sinua :D
vetäydy vaan yhteiskunnasta jos siltä tuntuu. yhteiskunta ei sitä edes huomaa, sori vaan.
[/quote]
Kun sillä pienimmällä perjantailusikalla haluaa, ei traktorin voimalla voi haluta. Toki järjettömän seksipihtauksen (laboratoriokoemiehillä) kulttuuri tulee luhistumaan. Se on kehittymätön ja alatasoinen, alhainen, mitätöivä ja nihilistinen. Opettele naiseuden aakkoset uudelleen ja anna naiskasvatukselle kyytiä niin saavutat ihmisarvosi vaikkapa handjobbien muodossa. Minä en kaltaistesi vuoksi töihin mene, mutta aina on varaa muutokselle ja kosmiselle puhdistustyölle.
[/quote]
mistä näitä seksi-intoisia miehiä sitten mahtaisi löytää? en ole saanut melkein kahteen vuoteen... ai niin, minulla on liian korkea BMI joten en olekaan Nainen vaan jokin epämääräinen olio. voi minua hassua, miten pääsikin unohtumaan.
milloin ap on itse valmis "avaamaan seksuaalisuutensa ja laittamaan sen kiertoon"?
-N32
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:28"]
No emme me eronneetkaan dramaattisesti. Ja kyllä tiet voivat erota dramaattisestikin kun nainen jättää sinunlaisesi pösilön XD Vai pelottaako, ettet kestäisi sitä, tulla huippunaisen jättämäksi? ;)
[/quote]
Voit hihhuloida ajatuksella, mutta jos yhteiskunta toimii silloin naisten seksiportti on auki jos yksi rupeaa annostelemaan ja pihtailemaan muut kutsuvat sitä hölmöilyksi. Tulevaisuudessa ei kukaan käy töissä, jos jatkat tuollaista naperointia. Oot korruptoitunut ja säälittävä, asetat aikuisen ihmisen seksuaalisuuden kyseenalaiseen valoon. Teet hallaa naisille ja minunkin mahdollisuuksilleni, mutta onneksi olen sitkeä juon olutta vain kuus tölkkiä päivässä.
[/quote]
No älä sä käy töissä, niin jää ne rahakkaammat hommat meille muille ja vaurastumme entistä helpommin. Oikeastaan ihan hyvä jako, naisia arvostaville miehille duunit ja perheet, sinulle kotisohva ja oma käsi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:27"] Mä harrastan seksiä sellaisten miesten kanssa, joita haluan. Tuollaisia vähä-älyisiä piipittäjiä mä en halua. [/quote] Oot oppinu vaan elämään melkoisen huonoa elämää, ja kutsumaan sitä edistykselliseksi. [/quote] Miten mun elämä on huonoa? Kun en huoli piipittäjiä?
[/quote]
Kun et toimi tuon älykkäämmin. Mitä piipitystä tässä on?
[/quote]
Itket netissä, että työhalut on menneet kun naiset ei palvele sun seksitarpeitasi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:29"]
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status. Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
[/quote]
Tietenkin jokainen haluaa parhaan mahdollisen kumppanin.Se että joku tietty miestyyppi olisi kaikkien maailman naisten mielestä paras,on ihan katkerien inisijöiden oma keksintö.Ainakin minulla ja jokaisella tuntemallani naisella tuntuu olevan aivan eri käsitys siitä,millainen on täydellinen mies.
[/quote]
Ihmetyttää nämä tällaiset saivartelut. Vähän kuin sanoisi, että miehilläkin on ihan erilainen maku, koska toiset tykkää isotissisistä ja toiset pienitissisistä, toiset blondeista ja toiset bruneteista. Joo, kyllähän tolla periaatteella voidaan sanoa, ettei ole mitään ihannemiestä jota kaikki tavoittelee, mutta tiedätte kyllä itsekin että se on pelkkää tyhjää länkytystä. On tietyt ominaisuudet joita hyvin pitkälle kaikki tavoittelevat ja tietyt ominaisuudet jotka ovat hyvin pitkälle kaikille naisille turn-offeja. Miettikää millaisia miehiä kaikista kauneimmilla naisilla on? Väitettekö että niitä ei saa mihinkään muottiin?
[/quote]
No mutta jos sinussa on turn offeja niin voi voi. Ja ei se tarkoita, että vaikket saisikaan ulkoisesti kaunista naista hän ei voisi olla sinulle juuri se paras.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:50"]
Itselläni ei ole ollut listalla kuin yksi vaatimus. Minun on pitänyt tuntea jotain muutakin kuin kaveruutta. Ilman kemiaa ei ole parisuhdetta. En voi mitään sille, etten ihastu helposti. Miespuolisia kavereita minulla on ollut paljon.
[/quote]
Kai tajuat että tuo "kemia" häviää ajan kanssa AINA jopa siitä henkilöstä jossa se oli? Eli et tule koskaan saamaan tuolla tavalla oikeasti kestävää suhdetta
Miksi hakisin miestä, jota en pidä parhaana? Tietysti mulla on kriteerit, kaikilla on - miehilläkin.
Mä en todellakaan kelpuuttaisi parasta 20% miehistä, luulen, että realistisempi lukema on jotain puolen prosentin luokkaa. Kriteerini eivät kuitenkaan ole yleismaailmalliset, eikä minun parhausmääritelmäni kulje likimainkaan käsikädessä sinun parhausmääritelmäsi kanssa. Ulkonäkömieltymykset ovat minun henkilökohtaiset ja omat, eivät minkään yleisstandardien mukaiset, statukset tai varallisuudet eivät kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:03"]
Olipa taas hyvin mielenkiintoinen ketju o.O
On se vaan parempi että ap pysyttelee siellä kotosalla poissa muun yhteiskunnan silmistä. Tuollaisen ajatusmaailman tuuletusta en itse ainakaan haluaisi seurata työpaikan kahvihuoneessa. Hyvä myös että ei yritä naista etsiä vaan istuu sohvalla odottamassa että nainen tulee hakemaan, ei kukaan viaton naisparka vahingossa haksahda moisen miehen seuraan.
[/quote]
Kuten olen sanonut, haen tässä laajempaa seksuaalista kiertoa. En ajattele itsekkäästi itseäni. Kyllä hyvässä yhteiskunnassa seksi kiertää ja ihmiset oppivat tavoille jo nuorina. Jos on askeettinen/vaatimaton haluissaan niin se on merkki siitä, että ei ole kaikki kotona. Korkeatasoisten miesten pitäminen viisvuotiaiden tasolla olevina ei ole mikään muu kuin tyhmyyden merkki.
[/quote]Olet oikeassa, että jos seksi on helppo ja iloinen asia, ihmiset voivat paremmin verrattuna tilanteeseen, jossa seksiä tapahtuu harvoin ja vasta pitkällisten vaiheiden lopuksi. Myös naiset, jotka tykkäävät antaa seksiä ilman kriittistä suodatusprosessia kumppanista tai muita ylenpalttisia kommervenkkejä ovat mukavampia naisia.
Olen tavannut sekä asiat mutkistavia naisia että miehelle helpompia naisia ja mieluummin jälkimmäinen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:57"]
Piipität kun et saa naista ja tästä syystä et mene töihin. Olet ali-ihminen. Minä vaadin mieheltä laatua, jota sinä et ole.
[/quote]
Minä olen monella tavoin sinua laadukkaampi. Jollain tavalla sinä olet minua laadukkaampi, kyllä, mutta et missään perustavanlaatuisessa mielessä. Ali-ihmiseksi haukkuminen on typerää, koska olen fiksu ja erittäin pitkän linjan ajattelija. Töihin en mene, ennenkuin sukupuolielämä alkaa toimia ja naisten käsitykset seksin jakamisesta ja seksuaalisuudesta alkavat ylipäätään realisoida. Miksi sokean Reetan yhteiskunnassa kukaan tekisi töitä?
[/quote]
Miten niin pitkän linjan ajattelija? Vaikutat kuitenkin, ettet ole osannut nyt ajatella, miten pariutuisit. Ja et ole edes omaan ajatteluusi tyytyväinen, jos se, ettei sulla ole ketään pn pitkän linjan ajattelusi tulos. Kerro nyt, AJATTELIJA: Miksi naisen pitää antaa suuseksiä miehelle, jolle ei halua antaa suuseksiä? Koska sitähän sinä käytännössä vaadit. Naisille kuitenkin löytyy miehiä, joille he haluavat antaa suuseksiä. Ja oletko varma, etteivät naiset olisi halunneet antaa sinulle, mutta olet torjunut heidät pois liian rumina?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:46"]
Miksi hakisin miestä, jota en pidä parhaana? Tietysti mulla on kriteerit, kaikilla on - miehilläkin.
Mä en todellakaan kelpuuttaisi parasta 20% miehistä, luulen, että realistisempi lukema on jotain puolen prosentin luokkaa. Kriteerini eivät kuitenkaan ole yleismaailmalliset, eikä minun parhausmääritelmäni kulje likimainkaan käsikädessä sinun parhausmääritelmäsi kanssa. Ulkonäkömieltymykset ovat minun henkilökohtaiset ja omat, eivät minkään yleisstandardien mukaiset, statukset tai varallisuudet eivät kiinnosta.
[/quote]
ketjun ydin on että ap:n mielestä kaikkien naisten ei pidä pelkästään antaa hänelle, vaan myös hihkua innosta jo pelkästä ajatuksesta. muuten ap ei koskaan enää käy töissä. parin sivun päästä hän varmaan sanoo pidättävänsä hengitystä kunnes saa ainakin suikkarin :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:50"]
Itselläni ei ole ollut listalla kuin yksi vaatimus. Minun on pitänyt tuntea jotain muutakin kuin kaveruutta. Ilman kemiaa ei ole parisuhdetta. En voi mitään sille, etten ihastu helposti. Miespuolisia kavereita minulla on ollut paljon.
[/quote]
Kai tajuat että tuo "kemia" häviää ajan kanssa AINA jopa siitä henkilöstä jossa se oli? Eli et tule koskaan saamaan tuolla tavalla oikeasti kestävää suhdetta
[/quote]Kemiat voi kestää vuosikymmenet. Antoisa suhde on aina enemmän - suurempaa - kuin kaveruutta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:32"]
Miten niin pumppaat? En nyt tajua. Peruspäiväraha on tosi pieni, eikä asumistukikaan suuri. Mitä ihmettä sä nyt oikein horiset. Ja mulle on ainakin ihan sama, jos haluat edelleen kurjistaa elämääsi lisää. Ja on ollut rahaa aikoinaan, oot siis jo joku 35? Vai missä iässä miehistä noin epätoivoisia tulee? 45?
[/quote]
Perustuet on satoja tuhansia vuoskymmenissä, ja muutenkin voi pumpata yhteiskuntaa. Tämän lisäksi lasketaan saamatta jääneet verotulot. Briteisä on laskettu että puhutaan helposti miljoonakustannuksesta, jos syrjäytymisaika on maksimaalinen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:36"]
mistä näitä seksi-intoisia miehiä sitten mahtaisi löytää? en ole saanut melkein kahteen vuoteen... ai niin, minulla on liian korkea BMI joten en olekaan Nainen vaan jokin epämääräinen olio. voi minua hassua, miten pääsikin unohtumaan.
milloin ap on itse valmis "avaamaan seksuaalisuutensa ja laittamaan sen kiertoon"?
-N32
[/quote]
Laitan sen kiertoon, sitten kun naiset ja muutkin panevat sen kiertoon, jolloin kierto on valmis.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:48"]
ihmiset voivat paremmin verrattuna tilanteeseen, jossa seksiä tapahtuu harvoin ja vasta pitkällisten vaiheiden lopuksi. Myös naiset, jotka tykkäävät antaa seksiä ilman kriittistä suodatusprosessia kumppanista tai muita ylenpalttisia kommervenkkejä ovat mukavampia naisia.
Olen tavannut sekä asiat mutkistavia naisia että miehelle helpompia naisia ja mieluummin jälkimmäinen.
[/quote]
Tulevaisuuden yhteiskunnassa handjobbia saa todella helposti.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:36"]
-N32
[/quote]
Laitan sen kiertoon, sitten kun naiset ja muutkin panevat sen kiertoon, jolloin kierto on valmis.
[/quote]
ja siihen asti minäkin saan kieltäytyä töistä kunnes kaikki vastaantulevat miehet suostuvat ainakin sormettamaan heti kun sitä vaadin? jännäksi menee
-N32
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:48"]
ihmiset voivat paremmin verrattuna tilanteeseen, jossa seksiä tapahtuu harvoin ja vasta pitkällisten vaiheiden lopuksi. Myös naiset, jotka tykkäävät antaa seksiä ilman kriittistä suodatusprosessia kumppanista tai muita ylenpalttisia kommervenkkejä ovat mukavampia naisia.
[/quote]
Tulevaisuuden yhteiskunnassa handjobbia saa todella helposti.
[/quote]
tule pois sieltä harhoistasi. jos haluat handjobin, niin ole hyvä ja käy huorissa. minä en sinua tyydytä, tai kukaan muukaan eimaksullinen nainen. sun tyydytys ei ole meidän vastuulla ja sulla on sitä paitsi kaks kättä, ja jos haluat suikkarin, niin kokeile joogaamalla venyttää itsesi sellaiseen asentoon, että pystyt siihen itse.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:03"]
Jos olisit korkeatasoinen mies, et valittaisi naisen saamattomuudestasi ja sun ajatusmaailma ei olisi noin vääristynyt.
[/quote]
Tässä maailmassa on paljon korkeatasoisia miehiä, joita pidetään puutteessa ja laboratorio-olosuhteissa sen takia, kun joku nainen on saanut päähänsä antaa vain tattarihahmolle/koreilevalle piltille.
[/quote]