Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
321/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:49"]

Miten niin pitkän linjan ajattelija? Vaikutat kuitenkin, ettet ole osannut nyt ajatella, miten pariutuisit. Ja et ole edes omaan ajatteluusi tyytyväinen, jos se, ettei sulla ole ketään pn pitkän linjan ajattelusi tulos. Kerro nyt, AJATTELIJA: Miksi naisen pitää antaa suuseksiä miehelle, jolle ei halua antaa suuseksiä? Koska sitähän sinä käytännössä vaadit. Naisille kuitenkin löytyy miehiä, joille he haluavat antaa suuseksiä. Ja oletko varma, etteivät naiset olisi halunneet antaa sinulle, mutta olet torjunut heidät pois liian rumina? 

[/quote]

En ole missään vaiheessa sanonut, että ensisijaisesti haluaisin pariutua. Pariutuminen tulee luonnollisesti sitten kun seksuaalisuus yleisesti toimii ja sitä on muidenkin kuin parien välillä. Handjobin ja suuseksin antaminen ei ole kovin monimutkaista, jos kokee edes jonkinlaista ihmisrakkautta. Ymmärrän toki että kiihkeä rakastelu ei ole yhtä helppoa, siinä liikkuvat kun emootiolautat ovat paljon suuremmat. Seksuaalisuus tarjoaa modernissa maailmassa paljon vaihtoehtoja esim terve fetisismi/dominajutut tulee yleistymään hurjasti.

Vierailija
322/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:46"]

Miksi hakisin miestä, jota en pidä parhaana? Tietysti mulla on kriteerit, kaikilla on - miehilläkin.

Mä en todellakaan kelpuuttaisi parasta 20% miehistä, luulen, että realistisempi lukema on jotain puolen prosentin luokkaa. Kriteerini eivät kuitenkaan ole yleismaailmalliset, eikä minun parhausmääritelmäni kulje likimainkaan käsikädessä sinun parhausmääritelmäsi kanssa. Ulkonäkömieltymykset ovat minun henkilökohtaiset ja omat, eivät minkään yleisstandardien mukaiset, statukset tai varallisuudet eivät kiinnosta. 

[/quote]

Perjantailusikka on pieni. Jos haluaa sillä, ei kovin paljon voi haluta. Vähän kun hakisi torilta pelkkiä porkkanoita. Porkkananpurijan elämä ei ole korkeatasoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:03"]

tule pois sieltä harhoistasi. jos haluat handjobin, niin ole hyvä ja käy huorissa. minä en sinua tyydytä, tai kukaan muukaan eimaksullinen nainen. sun tyydytys ei ole meidän vastuulla ja sulla on sitä paitsi kaks kättä, ja jos haluat  suikkarin, niin kokeile joogaamalla venyttää itsesi sellaiseen asentoon, että pystyt siihen itse.

[/quote]

Aikanaan opitte nauttimaan seurastani, kun ymmärrätte ihmisarvon perusalkeet. Mutta en tässä omaa etuani niinkään aja, kunhan saadaan seksuaalisuus kiertämään. Se on sitä korkeatasoista elämää, katsos, että seksiä on tarjolla enemmän, kuin mielikuvissa ja mainoksissa.

Vierailija
324/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:46"]

Miksi hakisin miestä, jota en pidä parhaana? Tietysti mulla on kriteerit, kaikilla on - miehilläkin.

Mä en todellakaan kelpuuttaisi parasta 20% miehistä, luulen, että realistisempi lukema on jotain puolen prosentin luokkaa. Kriteerini eivät kuitenkaan ole yleismaailmalliset, eikä minun parhausmääritelmäni kulje likimainkaan käsikädessä sinun parhausmääritelmäsi kanssa. Ulkonäkömieltymykset ovat minun henkilökohtaiset ja omat, eivät minkään yleisstandardien mukaiset, statukset tai varallisuudet eivät kiinnosta. 

[/quote]

Perjantailusikka on pieni. Jos haluaa sillä, ei kovin paljon voi haluta. Vähän kun hakisi torilta pelkkiä porkkanoita. Porkkananpurijan elämä ei ole korkeatasoista.

[/quote]

ainakin korkeatasoisempaa kuin sun. minä sentään saan seksiä halutessani poikaystävältä. ;)

Vierailija
325/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:06"]

tule pois sieltä harhoistasi. jos haluat handjobin, niin ole hyvä ja käy huorissa. minä en sinua tyydytä, tai kukaan muukaan eimaksullinen nainen. sun tyydytys ei ole meidän vastuulla ja sulla on sitä paitsi kaks kättä, ja jos haluat  suikkarin, niin kokeile joogaamalla venyttää itsesi sellaiseen asentoon, että pystyt siihen itse.

[/quote]

Aikanaan opitte nauttimaan seurastani, kun ymmärrätte ihmisarvon perusalkeet. Mutta en tässä omaa etuani niinkään aja, kunhan saadaan seksuaalisuus kiertämään. Se on sitä korkeatasoista elämää, katsos, että seksiä on tarjolla enemmän, kuin mielikuvissa ja mainoksissa.

[/quote]

huorat on keksitty.

Vierailija
326/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:00"]

ja siihen asti minäkin saan kieltäytyä töistä kunnes kaikki vastaantulevat miehet suostuvat ainakin sormettamaan heti kun sitä vaadin? jännäksi menee 

-N32

[/quote]

Kokeilitko netti ilmoitusta. Olet N. Sait pari vuotta sitten, olet etuoikeutettu laboratoriokokeissa oleviin miehiin nähden. Voit lopettaa työnteon protestiksi.

JOKU SANOI ETTEI SITÄ HUOMAA JOS LAKKAA MAKSAMASTA VEROA KUN EI TULE SEKSIÄ. Meitä on paljon ja rangaistuksena suomalainen yhteiskunta on kestotaantumassa.

Vierailija
327/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:49"]

Miten niin pitkän linjan ajattelija? Vaikutat kuitenkin, ettet ole osannut nyt ajatella, miten pariutuisit. Ja et ole edes omaan ajatteluusi tyytyväinen, jos se, ettei sulla ole ketään pn pitkän linjan ajattelusi tulos. Kerro nyt, AJATTELIJA: Miksi naisen pitää antaa suuseksiä miehelle, jolle ei halua antaa suuseksiä? Koska sitähän sinä käytännössä vaadit. Naisille kuitenkin löytyy miehiä, joille he haluavat antaa suuseksiä. Ja oletko varma, etteivät naiset olisi halunneet antaa sinulle, mutta olet torjunut heidät pois liian rumina? 

[/quote]

En ole missään vaiheessa sanonut, että ensisijaisesti haluaisin pariutua. Pariutuminen tulee luonnollisesti sitten kun seksuaalisuus yleisesti toimii ja sitä on muidenkin kuin parien välillä. Handjobin ja suuseksin antaminen ei ole kovin monimutkaista, jos kokee edes jonkinlaista ihmisrakkautta. Ymmärrän toki että kiihkeä rakastelu ei ole yhtä helppoa, siinä liikkuvat kun emootiolautat ovat paljon suuremmat. Seksuaalisuus tarjoaa modernissa maailmassa paljon vaihtoehtoja esim terve fetisismi/dominajutut tulee yleistymään hurjasti.

[/quote]

Nyt täytyy kertoa sinun kannaltasi hiukan ikäviä uutisia... Käsi- ja suuhommat, sun muut satunnaiset seksuaaliset kohtaamiset, ja vaihtoehtoiset mieltymykset, nämä kaikki ovat ihan tavallista meininkiä nykyään jos vähänkin vaivautuu etsimään. Näyttää vaan siltä että sinä et ole päässyt sisään siihen haluamaasi sosiaaliseen maailmaan. Jos et ole edes yrittänyt niin eikö kannattaisi kun kerran se on unelmasi? Jos taas aiot vaan istua kotisohvalla odottamassa että maailma tulee sinua hakemaan niin saat odottaa lopun ikääsi. 

Vierailija
328/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:06"]

ainakin korkeatasoisempaa kuin sun. minä sentään saan seksiä halutessani poikaystävältä. ;)

[/quote]

Sinun elämäsi ei ole minun elämääni korkeatasoisempaa.

Vierailija
329/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:09"]

ja siihen asti minäkin saan kieltäytyä töistä kunnes kaikki vastaantulevat miehet suostuvat ainakin sormettamaan heti kun sitä vaadin? jännäksi menee 

-N32

[/quote]

Kokeilitko netti ilmoitusta. Olet N. Sait pari vuotta sitten, olet etuoikeutettu laboratoriokokeissa oleviin miehiin nähden. Voit lopettaa työnteon protestiksi.

JOKU SANOI ETTEI SITÄ HUOMAA JOS LAKKAA MAKSAMASTA VEROA KUN EI TULE SEKSIÄ. Meitä on paljon ja rangaistuksena suomalainen yhteiskunta on kestotaantumassa.

[/quote]

taidat olla ainoa, joka on jättäytynyt yhteiskunnan ulkopuolelle, kun et naista saa. miksi et käy huorissa? eikö ole varaa?

Vierailija
330/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-N32

[/quote]

[/quote]

voi poika... yritähän lakata maksamasta veroja ja ilmoita verottajalle syyksi se, että et saa käteenvetoa halutessasi. ihan oikeasti, yritä. tule sitten kertomaan mitä tapahtui:)

Vierailija
331/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kertoa sinun kannaltasi hiukan ikäviä uutisia... Käsi- ja suuhommat, sun muut satunnaiset seksuaaliset kohtaamiset, ja vaihtoehtoiset mieltymykset, nämä kaikki ovat ihan tavallista meininkiä nykyään jos vähänkin vaivautuu etsimään. Näyttää vaan siltä että sinä et ole päässyt sisään siihen haluamaasi sosiaaliseen maailmaan. Jos et ole edes yrittänyt niin eikö kannattaisi kun kerran se on unelmasi? Jos taas aiot vaan istua kotisohvalla odottamassa että maailma tulee sinua hakemaan niin saat odottaa lopun ikääsi. 

[/quote]

Ei ne ole tavallista meininkiä niin kauan kun niitä ei harjoiteta yleisesti. Se, että raahaat kotiisi jonkun tattariuroksen ei ole merkki yleistymisestä. En aio tinkiä elämäntavastani. Olen korkeatasoinen henkilö, enkä altista itseäni laboratoriokokeille. EN AIO ETSIÄ. Se pitää tulla suoravälityksenä ja seksin pitää kiertää yhteiskunnassa. Kaikki pihtaaminen perustuu liian pieneen perjantailusikkaan.

Vierailija
332/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:13"]

-N32

[/quote]

[/quote]

voi poika... yritähän lakata maksamasta veroja ja ilmoita verottajalle syyksi se, että et saa käteenvetoa halutessasi. ihan oikeasti, yritä. tule sitten kertomaan mitä tapahtui:)

[/quote]

Yritätkö ajaa ihmisiä itsemurhiin? Kerro todellinen ajatuksesi.

Vierailija
333/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:14"]

[/quote]

Ei ne ole tavallista meininkiä niin kauan kun niitä ei harjoiteta yleisesti. Se, että raahaat kotiisi jonkun tattariuroksen ei ole merkki yleistymisestä. En aio tinkiä elämäntavastani. Olen korkeatasoinen henkilö, enkä altista itseäni laboratoriokokeille. EN AIO ETSIÄ. Se pitää tulla suoravälityksenä ja seksin pitää kiertää yhteiskunnassa. Kaikki pihtaaminen perustuu liian pieneen perjantailusikkaan.

[/quote]

usko jo. et ole korkeatasoinen, vaan ali-ihminen. jos elämäs on kiinni naisen saamisesta, niin miksi et käy maksullisissa?

Vierailija
334/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:13"]

-N32

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Yritätkö ajaa ihmisiä itsemurhiin? Kerro todellinen ajatuksesi.

[/quote]

tämä ali-ihminen voisi kyllä tappaa itsensä. ;)

Vierailija
335/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:10"]

-N32

[/quote]

[/quote]

taidat olla ainoa, joka on jättäytynyt yhteiskunnan ulkopuolelle, kun et naista saa. miksi et käy huorissa? eikö ole varaa?

[/quote]

Mitä huorissakäyminen tähän liittyy? Ei liity. Tässä valistetaan suomalaisnaisia luopumaan liian pienestä perjantailusikasta.

Vierailija
336/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko jo. et ole korkeatasoinen, vaan ali-ihminen. jos elämäs on kiinni naisen saamisesta, niin miksi et käy maksullisissa?

[/quote]

Olet itse ali-ihminen, mikäli olet oikeasti noin länsimaisen maailman aivopesemä. Minä olen korkeatasoinen ja lopulta kaikista tulee korkeatasoisia.

Vierailija
337/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:10"]

-N32

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä huorissakäyminen tähän liittyy? Ei liity. Tässä valistetaan suomalaisnaisia luopumaan liian pienestä perjantailusikasta.

[/quote]

sinä haluat naista. kukaan nainen ei halua tuollaista epätoivoista ihmispaskaa. ainoa, millä voit saada naista, on maksaa siitä. meidän naisten vastuulle ei kuulu miesten tyydyttäminen. minä en koskisi sinuun edes silloin, kun olisit maailman viimeisin mies.

Vierailija
338/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:17"]

[/quote]

Olet itse ali-ihminen, mikäli olet oikeasti noin länsimaisen maailman aivopesemä. Minä olen korkeatasoinen ja lopulta kaikista tulee korkeatasoisia.

[/quote]

korkeatasoisen ei tarvitse olla yksin. olet päästäsi sekaisin, arvomaailmasi on vääristynyt ja nmäet naiset vain ja ainoastaan reikinä. naisten ei tarvitse tyydyttää ketään, jota ei halua, koska naiset saavatr määrätä itse kropastaan ja tekemisistään.

Vierailija
339/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä jotain vikaa, että hakee parasta miestä itselleen? Lopultakin kaikille se paras on hyvin erilainen. Oikeastaan kun mies täyttää nämä kriteerit, hän voi olla Se Paras monellekin naisella: 

- osaa keskustella eri asioista (vaikka sitten alun ujouden jälkeen) 

- pukeutuu siististi ja huolehtii hygieniastaan

- on työssä josta pitää ja jota arvostaa (tai hakee aktiivisesti töitä tai opiskelee)

- on kunnioittava muita ihmisiä kohtaan

- pitää läheisyydestä ja osaa näyttää  tunteensa

- omaa jonkinlaisen huumorintajun

- on sängyssä kehityskelpoinen

- ei ole kovin ylipainoinen

- osaa ratkoa parisuhteen ongelmia keskustelemalla

- luotettava

Nämä kriteerit kun täyttää niin ihan varmasti on naisia, joille voit olla Se Paras. Mikään yllä mainituista seikoista ei edes ole mitenkään ihmeellisiä ominaisuuksia vaan lähes  jokaisella miehellä on mahdollisuus toteuttaa nuo jos vain muuttaa omia asenteitaan. 

Vierailija
340/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan fakta, että naiset haluavat täydellisen miehen. Vai väitättekö naiset, että haluatte henkilön joka on soiaalisiiisa tilanteissa kömpelö ja ujo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi