Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
241/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin ap työnantajallekaan mikään saalis on, jos työmotivaatio on ***lusta kiinni.

Vierailija
242/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:27"]

Mä harrastan seksiä sellaisten miesten kanssa, joita haluan. Tuollaisia vähä-älyisiä piipittäjiä mä en halua.

[/quote]

Oot oppinu vaan elämään melkoisen huonoa elämää, ja kutsumaan sitä edistykselliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:27"]

Mä harrastan seksiä sellaisten miesten kanssa, joita haluan. Tuollaisia vähä-älyisiä piipittäjiä mä en halua.

[/quote]

Oot oppinu vaan elämään melkoisen huonoa elämää, ja kutsumaan sitä edistykselliseksi.
[/quote]
Miten mun elämä on huonoa? Kun en huoli piipittäjiä?

Vierailija
244/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:27"] Mä harrastan seksiä sellaisten miesten kanssa, joita haluan. Tuollaisia vähä-älyisiä piipittäjiä mä en halua. [/quote] Oot oppinu vaan elämään melkoisen huonoa elämää, ja kutsumaan sitä edistykselliseksi. [/quote] Miten mun elämä on huonoa? Kun en huoli piipittäjiä?

[/quote]

Kun et toimi tuon älykkäämmin. Mitä piipitystä tässä on?

Vierailija
245/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:29"]

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status. Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

[/quote]

Tietenkin jokainen haluaa parhaan mahdollisen kumppanin.Se että joku tietty miestyyppi olisi kaikkien maailman naisten mielestä paras,on ihan katkerien inisijöiden oma keksintö.Ainakin minulla ja jokaisella tuntemallani naisella tuntuu olevan aivan eri käsitys siitä,millainen on täydellinen mies.

[/quote]

Ihmetyttää nämä tällaiset saivartelut. Vähän kuin sanoisi, että miehilläkin on ihan erilainen maku, koska toiset tykkää isotissisistä ja toiset pienitissisistä, toiset blondeista ja toiset bruneteista. Joo, kyllähän tolla periaatteella voidaan sanoa, ettei ole mitään ihannemiestä jota kaikki tavoittelee, mutta tiedätte kyllä itsekin että se on pelkkää tyhjää länkytystä. On tietyt ominaisuudet joita hyvin pitkälle kaikki tavoittelevat ja tietyt ominaisuudet jotka ovat hyvin pitkälle kaikille naisille turn-offeja. Miettikää millaisia miehiä kaikista kauneimmilla naisilla on? Väitettekö että niitä ei saa mihinkään muottiin?

Vierailija
246/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:27"]

[/quote]

[/quote]Just. On huonoa elämää, jos harrastaa seksiä vain sellaisten miesten kanssa, joita haluaa. XD

Vierailija
247/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:47"]Totta kai haluan vain mikä on parasta itselleni. Kummallista olettaakaan että kukaan haluaisi muuta. Miksi sitä tarvitsee siis edes sanoa, sehän on perusolettamus? [/quote] Sanos muuta! Jostain kumman syystä naiset eivät vain asiaa kehtaa myöntää esimerkiksi deittiprofiileissaan. Sinä olet järkinainen.

[/quote]

Mutta kun jokaisella on se henkilökohtainen paras. Ei se ole mikään valmiiksi määritetty miehenmalli jonka kaikki haluavat, siksi tämä aloitus on aika hölmö.

[/quote]

Tämäpä juuri.Juttelin ystävien kanssa Vain elämää-sarjasta,minusta ohjelman paras mies on Samuli Edelman,toisen ystäväni mielestä Toni Virtanen ja kolmas piti Elastista parhaana.Ei ole mitään yhtä miestyyppiä,jota kaikkien maailman naisten pitäisi havitella.

[/quote]

Niin ja kaikilla noilla miehillä on naisia joka sormelle valittavaksi, toisin kuin perustallaajalla. Ehkä ei noista julkkiksista kannattaisi puhua sen enempää.

Vierailija
248/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:47"]

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status. Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

[/quote]

Tietenkin jokainen haluaa parhaan mahdollisen kumppanin.Se että joku tietty miestyyppi olisi kaikkien maailman naisten mielestä paras,on ihan katkerien inisijöiden oma keksintö.Ainakin minulla ja jokaisella tuntemallani naisella tuntuu olevan aivan eri käsitys siitä,millainen on täydellinen mies.

[/quote]

Ihmetyttää nämä tällaiset saivartelut. Vähän kuin sanoisi, että miehilläkin on ihan erilainen maku, koska toiset tykkää isotissisistä ja toiset pienitissisistä, toiset blondeista ja toiset bruneteista. Joo, kyllähän tolla periaatteella voidaan sanoa, ettei ole mitään ihannemiestä jota kaikki tavoittelee, mutta tiedätte kyllä itsekin että se on pelkkää tyhjää länkytystä. On tietyt ominaisuudet joita hyvin pitkälle kaikki tavoittelevat ja tietyt ominaisuudet jotka ovat hyvin pitkälle kaikille naisille turn-offeja. Miettikää millaisia miehiä kaikista kauneimmilla naisilla on? Väitettekö että niitä ei saa mihinkään muottiin?

[/quote]Olisiko pointti tuossa, kysymyksessäsi? Tottakai ulkonäköönsä panostavat naiset myös arvostavat miestä, jotka panostavat ulkonäköönsä. Mutta eihän se kerro muiden naisten mieltymyksistä yhtään mitään. Tuolla aiemmin sanottiin, että kaikki naiset haluavat Justin Bieberin näköisen miehen. Minä en todellakaan halua.

Vierailija
249/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:48"]

Just. On huonoa elämää, jos harrastaa seksiä vain sellaisten miesten kanssa, joita haluaa. XD

[/quote]

Jos haluaa lusikalla, ei voi kauhalla haluta.

Vierailija
250/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Olisiko pointti tuossa, kysymyksessäsi? Tottakai ulkonäköönsä panostavat naiset myös arvostavat miestä, jotka panostavat ulkonäköönsä. Mutta eihän se kerro muiden naisten mieltymyksistä yhtään mitään. Tuolla aiemmin sanottiin, että kaikki naiset haluavat Justin Bieberin näköisen miehen. Minä en todellakaan halua.

[/quote]

Sä yleistät nyt tässä, että kaunis nainen olisi jotenkin lähtökohtaisesti pinnallisempi ja ulkonäkökeskeisempi. Näinhän ei ole vaan he ovat omanlaisiaan persoonia kuten kaikki muutkin ja heillä on miesmaussa samanlaista hajontaa kuin muillakin. Mutta se ero heissä on muihin, että heidän ei juuri tarvitse alentaa standardejaan.

Vierailija
251/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:27"] Mä harrastan seksiä sellaisten miesten kanssa, joita haluan. Tuollaisia vähä-älyisiä piipittäjiä mä en halua. [/quote] Oot oppinu vaan elämään melkoisen huonoa elämää, ja kutsumaan sitä edistykselliseksi. [/quote] Miten mun elämä on huonoa? Kun en huoli piipittäjiä?

[/quote]

Kun et toimi tuon älykkäämmin. Mitä piipitystä tässä on?
[/quote]
Piipität kun et saa naista ja tästä syystä et mene töihin. Olet ali-ihminen. Minä vaadin mieheltä laatua, jota sinä et ole.

Vierailija
252/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:53"]Olisiko pointti tuossa, kysymyksessäsi? Tottakai ulkonäköönsä panostavat naiset myös arvostavat miestä, jotka panostavat ulkonäköönsä. Mutta eihän se kerro muiden naisten mieltymyksistä yhtään mitään. Tuolla aiemmin sanottiin, että kaikki naiset haluavat Justin Bieberin näköisen miehen. Minä en todellakaan halua.

[/quote]

Tuo miehen ulkonäköön panostaminen tarkoittaa aika vähän mitään. Miehen ulkonäköstereotyyppi on tosi ahdas ja mieleen tulee jotkut jenkkiläiset takaa-ajoelokuvat.

Vierailija
253/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:57"]Sä yleistät nyt tässä, että kaunis nainen olisi jotenkin lähtökohtaisesti pinnallisempi ja ulkonäkökeskeisempi. Näinhän ei ole vaan he ovat omanlaisiaan persoonia kuten kaikki muutkin ja heillä on miesmaussa samanlaista hajontaa kuin muillakin. Mutta se ero heissä on muihin, että heidän ei juuri tarvitse alentaa standardejaan.

[/quote]

Kauniiden naisten tehtävä ei ole pihdata, mutta sellaiseksi maailma on mennyt. Että olenpas kaunis, enpäs annakaan kenelle tahansa...

Vierailija
254/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:57"]

Piipität kun et saa naista ja tästä syystä et mene töihin. Olet ali-ihminen. Minä vaadin mieheltä laatua, jota sinä et ole.

[/quote]

Minä olen monella tavoin sinua laadukkaampi. Jollain tavalla sinä olet minua laadukkaampi, kyllä, mutta et missään perustavanlaatuisessa mielessä. Ali-ihmiseksi haukkuminen on typerää, koska olen fiksu ja erittäin pitkän linjan ajattelija. Töihin en mene, ennenkuin sukupuolielämä alkaa toimia ja naisten käsitykset seksin jakamisesta ja seksuaalisuudesta alkavat ylipäätään realisoida. Miksi sokean Reetan yhteiskunnassa kukaan tekisi töitä?

Vierailija
255/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:57"]Sä yleistät nyt tässä, että kaunis nainen olisi jotenkin lähtökohtaisesti pinnallisempi ja ulkonäkökeskeisempi. Näinhän ei ole vaan he ovat omanlaisiaan persoonia kuten kaikki muutkin ja heillä on miesmaussa samanlaista hajontaa kuin muillakin. Mutta se ero heissä on muihin, että heidän ei juuri tarvitse alentaa standardejaan.

[/quote]

Kauniiden naisten tehtävä ei ole pihdata, mutta sellaiseksi maailma on mennyt. Että olenpas kaunis, enpäs annakaan kenelle tahansa...

[/quote]
Naiset eivät ole miesten omaisuutta. Tervetuloa nykyaikaan.

Vierailija
256/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sä yleistät nyt tässä, että kaunis nainen olisi jotenkin lähtökohtaisesti pinnallisempi ja ulkonäkökeskeisempi. Näinhän ei ole vaan he ovat omanlaisiaan persoonia kuten kaikki muutkin ja heillä on miesmaussa samanlaista hajontaa kuin muillakin. Mutta se ero heissä on muihin, että heidän ei juuri tarvitse alentaa standardejaan.

[/quote]

Eli kysytäänpä uudestaan. Miksei lukion kaunein tyttö päädy yhteen koskaan sen epäsuositun nörtin kanssa, vaikka he voisivat olla persooniltaan yhteensopivia? Miksi sellainen kaunis mutta todella hiljainen ja ujo tyttö päätyy usein yhteen sellaiseen vähän kapinallisen ja ulospäinsuuntautuneen pahan pojan kanssa? Hehän eivät sovi ollenkaan yhteen. 

Ei tämä ole kenellekään mikään uusi tai ihmeellinen asia. Kuka tahansa joka viitsii rehellisesti asiasta puhua, voi myöntää että eihän naiset halua ikinä niitä epävarmoja ja sosiaalisen hierarkian pohjalla olevia tyyppejä, jos on parempaa varaa vaatia.

Vierailija
257/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on muka niin kauhean laaja maku, mutta jos kysyn että A) ottaisitko itseäsi lyhyemmän miehen, niin (hyvin varovainen arvio) 50 % naisista tippuu pois. Ja B) ottaisitko punastelevan miehen, niin niistä jäljellejääneistä 50 %:sta 90 % tippuu pois. Se siitä laajuudesta.

Vierailija
258/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:03"]

[/quote]

Tervetuloa maksamaan omaisuudellasi iki työttömyyttäni. Kyllä tämä ihan yhteinen maailma on. Jos ei tajua läheistensä arvoa, on nulikka.

Vierailija
259/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:04"]

Ei tämä ole kenellekään mikään uusi tai ihmeellinen asia. Kuka tahansa joka viitsii rehellisesti asiasta puhua, voi myöntää että eihän naiset halua ikinä niitä epävarmoja ja sosiaalisen hierarkian pohjalla olevia tyyppejä, jos on parempaa varaa vaatia.

[/quote]

Koska ovat nulikoita. Keskenkasvuisia seksin annostelijoita. Kun lusikalla antaa, ei voi kauhalla vaatia.

Vierailija
260/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:03"]

[/quote]

Tervetuloa maksamaan omaisuudellasi iki työttömyyttäni. Kyllä tämä ihan yhteinen maailma on. Jos ei tajua läheistensä arvoa, on nulikka.
[/quote]
Miksi mun pitäisi antaa pillua miehelle, joka ei kiihota yhtään? Ei oo mun velvollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän