paljastui että tapailemallani miehellä on todella pieni penis :(
Mies on muuten kaikin puolin aivan ihana ja odotin niin paljon että päästään vihdoin sänkyyn ja sitten paljastuikin että miehellä on keskivertoa selkeästi pienempi muna enkä tuntenut juuri mitään seksin aikana.
Hän kyllä tuntui nauttivan ja haluaisi tavata uudelleen mutta itselleni toimiva ja hyvä seksielämä on sen verran tärkeää etten ole varma pystynkö tähän.
Tuntuu todella pahalta kun mies olisi muuten niin ihana mutta meidän yhteinen seksimme oli niin turn off.
Mitä mun kannattaisi nyt tehdä? Kellään vastaavia kokemuksia?
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:11"]
Eikö kellään ole mitään asiallista sanottavaa? Tää todellakin on inhottava tilanne vaikka joidenkin mielestä vissiin kuulostaa hauskalta..
[/quote]
Mä luulen että sillä miehellä on vain huono tekniikka. Paneminen ei ole peniksen koosta kiinni vaan tekniikkalaji. Saattehan te naiset omalla sormellannekin orgasmeja ja se on taatusti pienempi kuin yksikään maailman pienin penis. Mino 20cm mies on vitun tyhmä eikä ne osaa panna yhtään sen paremmin ja noin isot kullit on usein lerppakulleja. En mä oikeesti usko, että kenelläkään on vara arvostella toista. Jos te katsotte ensimmäisenä prioriteettina partnerin kullin kokoa niin ansaitsette olla yksin koko loppuelämänne ajan.
itse aina koitan jo baarissa..ei ne paljoo vastustele :D
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:48"]
[/quote]
Saako sinunkin vittuasi räplätä siellä baarissa?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:51"]
[/quote]
[/quote]
Sehän se ongelma on, kun baarissa pitäisi testata kolon koko. Käyttäisitte naiset enemmän hameita, niin olisi tuokin helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:26"]Päästä hyvä mies vapaaksi, meitä on naisia, joille peniksen koko ei ole niin tärkeä. Pidemmän päälle tuo ei tule toimimaan, jos nyt jo häiritsee. [/quote] Niin että seksistä kuitenkin tykkäävä mis saa naisen jolle seksi ei ole tärkeää? Ei sekään mikään winwin tilanne ole
[/quote]
Peniksen koko=seksi? Kyllä sitä voi seksistä tykätä vaikka koko ei olisikaan tärkeä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:24"]
[/quote]
[/quote]
Sehän se ongelma on, kun baarissa pitäisi testata kolon koko. Käyttäisitte naiset enemmän hameita, niin olisi tuokin helpompaa.
[/quote]
peräreikä on suht saman kokoinen kaikilla. Varminta on panna naista sinne, jos haluu maksimoida nautinnon satunnaisen seksipartnerin kanssa.
[/quote]
Viriilin miehen peniksen saa seisoksimaan tosi helposti. Pikkasen mielikuvitusta kehiin vain. Aina varma kikka on pudottaa miehen lähelle jokin esine muka vahingossa ja sit pyllistää mahollisimman viettelevästi ja syvään mieheen päin ja tarpeeksi pitkään samalla perää hieman pyörittäen. Taatusti seisoo, jos pukeudut vielä lyhyeen hamoseen, vartaloa myötäileviin legginseihin yms.
Miehet on rakennettu sillai, että tarjolla oleva pepa saa jäykistymään vanhan vaarinkin elimen. Ite ainakin käytän aina naisellisia avujani, jos näen niistä olevan hyötyä.
On kyllä harmillista, jos pienestä peniksestä tulee iso ongelma. On myös hyvä muistaa, että ei se keskimääräinen peniksen koko Suomessa kovin iso ole. Eli pieneltäkin tuntuva penis voi olla aika lähellä keskikokoa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:38"]
Mulle taas selvisi että tapailemallani naisella on pienet rinnat. Jätin suosiolla, eihän siitä mitään tullut
[/quote]
No jos oikeasti on niin, että rintojen koko on seksuaalisen nautinnon saamiseksi tosi tärkeää, niin teit ihan oikein. En mä ainakaan tuomitse.
Mulle naisena ihan se perinteinen penetraatio on tärkein osa seksiä. Tiedän kyllä myös paljon naisia, jotka eivät siitä juurikaan perusta, vaan tykkäävät enemmän suuseksistä. Tuollaisille tapauksille peniksen koolla tuskin on kummempaa merkitystä.
[/quote]
[/quote]
Miehillä kyllä ( ainakin mun kanssa) usein pullottaa ihan huolella jo kun vähän hitaita tanssitaan, siinähän sen aika hyvin tuntee. Vai eikö saa edes vartaloa painaa toista vasten? Kovin ovat innokkaita niin itsekin tekemään.
Ja pakko kyllä sanoa, että tosi pieni penis on aika vaikea asia. Voin hyvin kuvitella, että täysi rinnattomuus tuo samanlaista fiilistä miehille. Tai oikeasti tosi löysä alapää. Ei ne ole kenenkään syytä, mutta ei sille voi mitään, että ne on monille turn offeja.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:23"]
Viriilin miehen peniksen saa seisoksimaan tosi helposti. Pikkasen mielikuvitusta kehiin vain. Aina varma kikka on pudottaa miehen lähelle jokin esine muka vahingossa ja sit pyllistää mahollisimman viettelevästi ja syvään mieheen päin ja tarpeeksi pitkään samalla perää hieman pyörittäen. Taatusti seisoo, jos pukeudut vielä lyhyeen hamoseen, vartaloa myötäileviin legginseihin yms.
Miehet on rakennettu sillai, että tarjolla oleva pepa saa jäykistymään vanhan vaarinkin elimen. Ite ainakin käytän aina naisellisia avujani, jos näen niistä olevan hyötyä.
[/quote]
Helvetti, että ärsyttää naiset, jotka keikistelee, kikattaa ja ovat kyltymättömästi alati munaa vailla. Ennenvanhaan noita sanottiin lortiksi. Ei mies ole mikään aina valmis panokone. Meilläkin on tunteet!
Mulla kerran nainen tuli baarin vessaan, siis miesten puolelle, tarkastamaan kullin mitat ennenkuin lähdettiin panemaan. Tuumasi vaan, että sai viimeksi niin pientä. Kelpasi ja nussinkin sitä koko yön, kunnon XXXL kokoinen daami.
t. m-50
Voi myös tilata munan päälle laitettavia onttoja dildoja,jos ukollasi on kolme senttiä paksu ja 12 cm pitkä niin kumitupen kun vetää ylleen niin onkin 5cm paksu ja 22 cm pitkä,siinä jo muija kun muija vinkaisee,
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:11"]Voi kuulostaa aika tylyltä, mutta sanoisin sinuna suoraan mistä asia kiikastaa. Mielestäni on paljon ikävämpää, jos mies joutuu pohtimaan mitä teki väärin mikäli saa vain kiertelyä selitykseksi.
[/quote] Älä vaan sano sitä sille!
Kai te naiset tiedätte että miesten jalkovälin kopeloiminen on seksuaalista häirintää?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:11"]
Eikö kellään ole mitään asiallista sanottavaa? Tää todellakin on inhottava tilanne vaikka joidenkin mielestä vissiin kuulostaa hauskalta..
Mä luulen että sillä miehellä on vain huono tekniikka. Paneminen ei ole peniksen koosta kiinni vaan tekniikkalaji. Saattehan te naiset omalla sormellannekin orgasmeja ja se on taatusti pienempi kuin yksikään maailman pienin penis. Mino 20cm mies on vitun tyhmä eikä ne osaa panna yhtään sen paremmin ja noin isot kullit on usein lerppakulleja. En mä oikeesti usko, että kenelläkään on vara arvostella toista. Jos te katsotte ensimmäisenä prioriteettina partnerin kullin kokoa niin ansaitsette olla yksin koko loppuelämänne ajan.
Mä en ole koskaan saanut orgasmia pelkillä sormilla. Onneksi nykyisellä miehelläni on iso :)
Nainen 34v
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 20:46"]
Tein kerran emämunauksen, kun sanoin eräälle pienipiliselle, että laita se jo sisään, mä en kestä enää odottaa. No, se oli väärinkäsitys, kun luulin miehen kiusoittelevan, mutta hän olikin jo täydessä touhussa. Peenis oli vain niin pieni, että se ei oikeesti tuntunut missään eikä ulottunut kuin huulille.
Olin kyllä aika nolona sen jälkeen, kun miehen erektiokin vielä katosi kaiken hyvän päälle eikä palannut, vaikka iminkin. Kyllä se niin on, että joillekin miehille peeniksen koko on todella arka aihe.
Pitäis jotenkin varmistua miehen siittimen koosta ennen kuin alkaa muhinoimaan. Se on kuitenkin tosi hankalaa. Saa helposti luokan leiman, jos alkaa kouria miehen varustuksia esimerkiksi baarissa. Pahastuisitteko te miehet tuollaisesta?
[/quote]
No sen saa selville helposti katsomalla käsiä. Peniksen pituus on yleisesti jotain 3xpeukalon pituus. Takeita tästä ei kait ole kuitenkaan mut aika universaalia.