paljastui että tapailemallani miehellä on todella pieni penis :(
Mies on muuten kaikin puolin aivan ihana ja odotin niin paljon että päästään vihdoin sänkyyn ja sitten paljastuikin että miehellä on keskivertoa selkeästi pienempi muna enkä tuntenut juuri mitään seksin aikana.
Hän kyllä tuntui nauttivan ja haluaisi tavata uudelleen mutta itselleni toimiva ja hyvä seksielämä on sen verran tärkeää etten ole varma pystynkö tähän.
Tuntuu todella pahalta kun mies olisi muuten niin ihana mutta meidän yhteinen seksimme oli niin turn off.
Mitä mun kannattaisi nyt tehdä? Kellään vastaavia kokemuksia?
Kommentit (96)
Selitä mikä on mielestäsi pieni ja mikä normaali tai iso kikki ?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:26"]Päästä hyvä mies vapaaksi, meitä on naisia, joille peniksen koko ei ole niin tärkeä. Pidemmän päälle tuo ei tule toimimaan, jos nyt jo häiritsee.
[/quote]
Niin että seksistä kuitenkin tykkäävä mis saa naisen jolle seksi ei ole tärkeää? Ei sekään mikään winwin tilanne ole
[/quote]
Mutta on olemassa myös naisia, joilla se pienempikin kalu tuntuu todella hyvältä ja jotka pitää seksistä. Esim mä rakastan seksiä, mutta ei se haittaa vaikka kalu on pieni. Yhdyntä tuntuu silti todella hyvältä. Ja itseasiassa mun lempi dildokin on huomattavasti pienempi kuin miesten keskikoko.
Kaalimato avuksi tai ukko aisankannattajaksi + vapaasuhde koska tarvitset isoa mansikkaa saadaksesi orkun
Seksi on olennainen osa tervettä ihmissuhdetta aikuisilla. Sinulla on ihan yhtäläinen oikeus heivata mies toimimattoman seksin takia kuin miehellä, joka on pettynyt naisen liian isoon emättimeen tai suuriin riippuviin rintoihin esimerkiksi, jos ne ovat miehelle seksissä totaalinen turn-off.
Jos mies on sinulle penistä lukuun ottamatta "se oikea", jonka kanssa haluaisit vanheta, perustaa kodin, tehdä lapset jne., voit yrittää erilaisilla seksivälineillä saada aikaan parempaa seksiä. Sano miehelle suoraan, että rakastat häntä mutta seksi ei toimi ja haluat koettaa noita parannusehdotuksia, koska haluat kuitenkin olla jatkossakin miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:20"]
Ei tommosta voi sanoa. Sanot vaan että tunteet vielä kiinni exässä tms.
[/quote]
Näin juuri. Missään tapauksessa älä mene sanomaan, että miehellä on liian pieni. Hän ei toivu siitä ikinä. Erotkaa nyt, ja kummallakin on mahdollista saada tyydyttävä seksielämä jonkun toisen kanssa, samalla säästytte pahemmilta sydänsuruilta, kun et pitkitä eroa.
[/quote]
On totta, ettei kannata täräyttää syyksi tökerösti, että kalu on liian pieni. Vieroksun kuitenkin sitä, että syytä lähdetään hakemaan jostain vanhasta suhteesta ja täysin epätodellisesta asiasta. Mielestäni voi hyvin sanoa, että valitettavasti et nää teissä tulevaisuutta. Jos hän kyselee lisätietoja, niin voit sanoa, että homma ei fyysisesti kolahtanut. Ei asiaa tarvitse paikallistaa kalun kokoon, mutta suurempaa munattomuutta se on ap:ltä lähteä osoittamaan exää, kun tilanne on tuo.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:16"]Voit ehdottaa että mies tyydyttäisi sinua muilla tavoin. Sillä on kaks kättä ja kieli. Leluja saa kaupasta.
[/quote]
Miksi tyytyä johonkin vajaaseen mieheen kun kunnon melaakin on saatavilla ;)
[/quote]
Siks koska ei oo takeita siitä että se kunnon melan omistava on oikeasti hyvä mies.
[/quote]
Samaa mieltä, jotain korulauseita tässä nyt vaan on keksittävä. Ei kellekään voi sanoa että en voi jatkaa deittailua kun sun munas on niin pieni. Mieshän saa elinikäisen trauman ja muuttuu niin estoiseksi, ettei parisuhteet ehkä onnistu tulevaisuudessakaan. Ihan oikeesti, tuommoiset puheet voi sinetöidä jonkun kohtalon. Aina ei todellakaan voi olla rehellinen. Ne naiset, jotka ovat kommentoineet, että kyllä nyt vaan pitää kertoa totuus, voisivat mennä itseensä ja miettiä miltä tuntuu, jos mies lopettaisi lupaavasti alkaneen suhteen ilmoittamalla että pillus on kuule yks ämpäri. Eipä siinä varmaan ihan heti tulis mieleen, että no enpä tästä lannistu ollenkaan vaan etsin uuden miehen.
Suurempi ja yleisempi ongelma on ollut että tapaamiltani miehiltä puuttuu älyä.
Kukaan meistä ei ole täydellinen. Ihminen täytyy voida hyväksyä puutteineen.
Jos asia onsinulle noin suuri ongelma, ehkä sitten lopetat tapailun. Jollekin toiselle naiselle mies voi olla sopiva.
No voih. Mun tapailema mies taas osaa käyttää vehjettään loistavasti vaikkei iso olekaan, olen niin tyytyväinen. Parempi kuin aiemmat kumppanit.
Aika jännä, mun edellisellä oli noin 15-senttinen ja se välillä sattui. Päällä ollessa en tuntenut mitään, kai se jotenkin turrutti. Nykyisellä on pienempi ja se tuntuu paljon paremmalta, myös kun olen päällä.
Voi ei...Tuo on kyllä liian iso miinus. Eli kyllä löytyy vielä parempiki mies.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:16"]Voit ehdottaa että mies tyydyttäisi sinua muilla tavoin. Sillä on kaks kättä ja kieli. Leluja saa kaupasta. [/quote] Miksi tyytyä johonkin vajaaseen mieheen kun kunnon melaakin on saatavilla ;) [/quote] Siks koska ei oo takeita siitä että se kunnon melan omistava on oikeasti hyvä mies.
[/quote]
Olet ihan vitun naiivi jos kuvittelet, että ei löytyisi kaikin puolin täydellistä miestä tilalle :D
En ymmärrä, miten täällä kukaan voisi auttaa. Itsehän sinun on tehtävä päätös tyydytkö vai jätätkö. Itse voisin elää sen pienivehkeisenkin kanssa, mutta moni muu ei. Voithan sanoa, että et oikein tunne kemiaa vaikka mies niin mukava onkin.
Ap, olen kokenut vastaavaa ja jätin miehen ensimmäisen kerran jälkeen. Homma ei tule toimimaan. Harmi vaan kun ei ole miehen vika
Apn lortto on vain messuhalli :DD sori
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:42"]Kaalimato avuksi tai ukko aisankannattajaksi + vapaasuhde koska tarvitset isoa mansikkaa saadaksesi orkun
[/quote]
Mansikkaa?? Wut?
No eikö sillä kieli toimi? Kyllä kunnon nuolenta voittaa munan.
Onko 14cm pitkä ja 4cm ympäripaksu penis pieni?
Nukyisellä miehelläni on tälläinen!!
[/quote]
Näin juuri. Missään tapauksessa älä mene sanomaan, että miehellä on liian pieni. Hän ei toivu siitä ikinä. Erotkaa nyt, ja kummallakin on mahdollista saada tyydyttävä seksielämä jonkun toisen kanssa, samalla säästytte pahemmilta sydänsuruilta, kun et pitkitä eroa.