Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljastui että tapailemallani miehellä on todella pieni penis :(

Vierailija
06.09.2015 |

Mies on muuten kaikin puolin aivan ihana ja odotin niin paljon että päästään vihdoin sänkyyn ja sitten paljastuikin että miehellä on keskivertoa selkeästi pienempi muna enkä tuntenut juuri mitään seksin aikana.

Hän kyllä tuntui nauttivan ja haluaisi tavata uudelleen mutta itselleni toimiva ja hyvä seksielämä on sen verran tärkeää etten ole varma pystynkö tähän.

Tuntuu todella pahalta kun mies olisi muuten niin ihana mutta meidän yhteinen seksimme oli niin turn off.

Mitä mun kannattaisi nyt tehdä? Kellään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Kokenu olen.

Mies ihana ja seurusteltiin kuitenkin vuoden verran. Mutta kun ei se pikkupili tuntunu miltään ja seksi todella tärkeää niim jätin hänet.

En vaan kestänyt enää

Vierailija
82/96 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu. Kokenu olen.

Mies ihana ja seurusteltiin kuitenkin vuoden verran. Mutta kun ei se pikkupili tuntunu miltään ja seksi todella tärkeää niim jätin hänet.

En vaan kestänyt enää

Oikein. Miksi tapailla viallista miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos mulla ei ole pientä penistä, vietän hiljaisen hetken niille joilla sellainen on :(

Kuten tästäkin ketjusta voi lukea niin naiset on julmia geneettisten ominaisuuksien kanssa.

Vierailija
84/96 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ekan kerran jälkeen on jo noin iso ongelma niin älä jatka suhdetta. Jos on ihana mies niin annat sen sitten sellaiselle, joka arvostaa muita juttuja enemmän kuin pippeliä. 

Missään nimessä et sano sille miehellä että pippelissä on se syy. Keksit jonkun muun mikä ei loukkaa.

Vierailija
85/96 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin yli kaksi vuotta miehen kanssa, jolla oli niin pieni, että en aina ollut varma, onko penis sisälläni vai ei :( Lopulta menetin mielenkiintoni seksiin kokonaan ja seksistä tuli todella epämiellyttävää. Siinä kohtaa tajusin erota. Ei se mies muutenkaan ollut minulle se oikea, vaikka yritin kovasti saada suhteen toimimaan.

Olen kokenut myös toisen ääripään. Eräällä ulkomaalaisella miehellä oli niin iso, ettei penis kerta kaikkiaan mahtunut sisääni. Tilanne oli jotenkin niin älytön, että seksi loppui siihen, emmekä enää edes tavanneet tapauksen jälkeen. Ei siinä oikein osannut tehdä mitään. Jos ei mahdu, niin ei mahdu.

Vierailija
86/96 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:48"]

itse aina koitan jo baarissa..ei ne paljoo vastustele :D

Saako sinunkin vittuasi räplätä siellä baarissa?

Muutaman kerran kokeiltu toisiamme vessassa nainen istui wc pöntöllä

Vierailija
87/96 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet katumaam koko ikäsi jos tyydyt huonoon seksiin. Valitettava tosiasia. Käy sääliksi pienimunaset kun eivät tosiaan sille mitään voi,kai heillekin ottajia löytyy,esim paksu lompakko voi olla korvaava tekijä.

Vierailija
88/96 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vaan olisi kaikkein reiluinta jos niitä vehkeitä tunnusteltaisiin jo siellä baarissa ettei tule pettymyksiä h-hetkellä?

Jos joku näkee tuollaista niin voi pitää horona, muuta ei mua miehenä haittaa jos mua "tarkastellaan" alakerrasta. :)

Vierailija
89/96 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni jortikka pilaa elämän.

Iso jortikka tekee elämää.

Vierailija
90/96 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15cm tyypit kannattaa lempata heti.

He ovat täysin tarpeettomia seksiin

Vierailija
91/96 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 senttisellä ei voi tyydyttää naisen tarpeita.

Uunin nämä tyypit !

Vierailija
92/96 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pieni pili ei tunnu miltään kun kieli kuulemma tuntuu? Kauheasti hämmästelen vain.

Vierailija
93/96 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä tuntuu olevan asiat kohdallaan kun nauttii. Koita sinäkin hoitaa asiasi kuntoon.

Vierailija
94/96 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pieni pili ei tunnu miltään kun kieli kuulemma tuntuu? Kauheasti hämmästelen vain.

No ei se kielikään kauheasti tunnu, jos sitä vain tökkii vaginan reiästä sisään. Munalla taas on paha lipitellä klittaa. Ja kyllä ainakin ite lisäksi kaipaan sitä tunnetta kun muna on pohjassa asti.

Vierailija
95/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko naisena kysyä suoraan: oletko väljä? Eli jos olet keskimääräistä löysempi/väljempi? Niin silloin miehen kalun koolla on isompi merkitys.

Vierailija
96/96 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hirveä hetki kun paljastuu et söpöllä kundilla onkin vaan joku 15 senttinen.

Pakko vaihtaa kundiin jolka isompi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi