Ylimielisimmän tuttusi ammatti?
Mikä siinä on et kaikki tuntemani lääkärit ylimielisiä. Muilla samoja kokemuksia
Kommentit (236)
Maisema-arkkitehti. Nenä on pystyssä jatkuvasti. Katsoo halventavasti paskaduunareita. Pitää itseään parempana ja tärkeämpänä ihmisenä.
Diplomi-insinööri. On mun Eno. Itse työskentelen siivoojana, ja kerran hän vaan sanoi, että eikö susta nyt olisi johonkin muuhun hommaan. Itse ollut ihan tyytyväinen työhöni ja palkkaani. Varmaan häpeää, kun sukulainen on siivooja.
Tuulivoimarunkkari! Tälle en ole löytänyt vertaista vaikka pohjakoulutus on täysin mitätön! Uskomaton narsismin määrä!
Juristi ja toinen toimistopäällikkö esimiesvastuulla.
Lääkäri. Joka diagnosoi kaikkien sukulaisten sairaudet ja oireet kysymättä.
1.lääkäri
2.lääkäri
3. lääkäri
4.lääkäri
5.lääkäri
6. poliitikko
Ranskan kielen opettaja lukiossa.
Piti miettiä, että tunnenko ketään ylimielistä, eikä tule mieleen. Tosin mun "piiri" on todella pieni johtuen ihan omasta haluttomuudesta hankkia tuttavia tai olla sukulaisiin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinööri. On mun Eno. Itse työskentelen siivoojana, ja kerran hän vaan sanoi, että eikö susta nyt olisi johonkin muuhun hommaan. Itse ollut ihan tyytyväinen työhöni ja palkkaani. Varmaan häpeää, kun sukulainen on siivooja.
Koulutus ei kerro mitä töitä tekee. Olen teekkari ja toimin siivoojana, ja samassa siivousfirmassa on töissä myös jo valmistunut DI. Ilmeisesti koulutettuja ihmisiä on liikaa ja kevyihin hommiin ei löydy tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Presidentti.
Ootko Salen frendi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentti.
Ootko Salen frendi?
Sale on tasavallan presidentti, Halonen ja Ahtisaari ovat presidenttejä.
Taksikuski. En ole enää moneen vuoteen ollut missään tekemisissä. Pahempaa liripäätä saa etsiä, tuskin löytyy.
Toimitusjohtaja.
Poliisi
Lakimies
Ja kaikki samasta perheestä.
Minä, merkonomi. En siis heidän silmissä yhtään mitään.