Millainen on paras kebab annos?
Kommentit (20)
Aurojuusto-durum. Vuosikymmeniä sitten Hervannassa oli legendaarinen paikka. En tiedä onko enää.
Vierailija kirjoitti:
Sallad och riktig kebab. Inget malet kött på spett och ingen pommes frites.
Vitto pommes frites i din rumpa.
Kebab aurajuustoperunoilla ja tulinen kastike.
Ei ainakaan millään perunoilla. Pita ehkä paras jollain tulisella kastikkeella.
Lidlin görans kanakebab ja sen kylkeen mummon ranut.
Mausteet voit itse päättää.
Turkkilaisten miesten tekemä. Täällä oulussa löytyy maailman parhaat kebabit ja pizzat juurikin etnisten miesten tekeminä, suomalaiset eivät osaa sitä taitoa.
Kebab on todella pahaa, ei paskasta saa leivosta.
Vierailija kirjoitti:
Turkkilaisten miesten tekemä. Täällä oulussa löytyy maailman parhaat kebabit ja pizzat juurikin etnisten miesten tekeminä, suomalaiset eivät osaa sitä taitoa.
Jep. Olen kaksi kertaa hakenut kebabin aidosta turkkilaisesta mestasta; ensimmäisen ja viimeisen kerran.
"Kokki" kävi tupakilla ja sieltä tullessa niisti lapsensa nenän. Ja suoraan vääntämään pitsaa kulkematta käsienpesupaikan kautta. Jotkut tykkää, itse en edes halua ajatella tuleeko heidän vessaan juokseva vesi.
Vierailija kirjoitti:
Puhu suomea tai suksi vi**uun tältä palstalta, kiitos.
Pääasia että kastike on tulista ja sitä on riitttävästi. Itse syön mieluiten kebab riisillä-annoksia tai rullakebabeja.
Pitaleivällä ja tulisella kastikkeella ja paljon salaattia ja jalopenoja kiitos. Salaatille valkosipulikastike.
Vierailija kirjoitti:
Hadia ja Troija on parhaat, en tosin ole käynyt moneen vuoteen kun muutin pois. Täältä nykyisestä paikasta ei saa lähellekään yhtä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu suomea tai suksi vi**uun tältä palstalta, kiitos.
Tack...
Laadukas kreikkalainen gyrosliha tai puuhilillä grillattua souvlaki-varraslihaa pitaleivän väliin.
Lisukkeeksi tuoreet ja vastaleikatut tomaatti, kurkku, sipuli, valkosipulikastike tai tsatsiki. Voi laittaa myös jotain tulista tomaattikastiketta.
Eli paras kebab ei olekaan kebab.
Saksassa olen kyllä syönyt myös aika hyviä dönereitä. Saksalainen laadunvalvonta ja turkkilaiset tekijät on aika hyvä kombo.
Vöner kebab.