Ylimielisimmän tuttusi ammatti?
Mikä siinä on et kaikki tuntemani lääkärit ylimielisiä. Muilla samoja kokemuksia
Kommentit (236)
Kokki/kotiäiti
Sairaanhoitaja
Korkeasti koulutetuilla on hyvä itsetunto ja keskittyvät omaan elämäänsä, mutta nuo katsovat nenänvarttaan pitkin muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentti.
Ootko Salen frendi?
Sale on tasavallan presidentti, Halonen ja Ahtisaari ovat presidenttejä.
Hovioikeudestakin löytyy presidentti. Sitten taitaa olla myös jokaisella liivijengillä oma presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Kokki/kotiäiti
SairaanhoitajaKorkeasti koulutetuilla on hyvä itsetunto ja keskittyvät omaan elämäänsä, mutta nuo katsovat nenänvarttaan pitkin muita.
Vaikeassa koulutuksessa turhat luulot itsestä karisevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentti.
Ootko Salen frendi?
Kyseessä ei ole Sale.
Vierailija kirjoitti:
Kokki/kotiäiti
SairaanhoitajaKorkeasti koulutetuilla on hyvä itsetunto ja keskittyvät omaan elämäänsä, mutta nuo katsovat nenänvarttaan pitkin muita.
Sairaanhoitaja on AMK-tutkinto, joten heidätkin lasketaan korkeasti koulutetuiksi.
Ylimielisimmällä ei tietääkseni ole mitään ammattia. Ainakaan sellaista, jota olisi joskus harjoittanut.
Diplomi-insinööri isäni joka on tällä hetkellä toimitusjohtaja Suomen suurimmassa ahtaaja firmassa tai firmassa, joka käsittelee ulkomailta tulevia merikontteja satamissa. Halveksuu meitä humanisteja, sillä hänen mukaan me ei päädytä yliopiston jälkeen oikeisiin töihin. Saksan kieltä ja kulttuuria yliopistossa opiskelleelle mun vanhimmalle isosiskolle irvailee puolileikillään että miltäs se "oikea työ" maistuu. Mun vanhin isosisko työskentelee tällä hetkellä henkilöstöassistenttina Lidlillä isossa Lidlin jakelukeskuksessa. Mun oli pakko kommentoida toissa kesänä iskän mökillä, että ilman vieraiden kielten osaamista Suomen vientiteollisuus ei kyllä hirveesti vetäis maailmalla, jos vientiteollisuuden firmoissa kommunikoitais ulkomaille vain suomeksi tai englanniksi. Muistan kun sanoi mulle aloittaessani ranskan kielen opiskelun Jyväskylän yliopistossa, että kielet on vain kommunikointiväline ihmisten välillä. Niin se suomenkin kieli on vain kommunikointiväline ihmisten välillä ja aika ongelmaista se kommunikointi ihmisten kesken olisikin ilman jonkun kielen keksimistä.
T: ranskan kielen pääaineopiskelija Helsingin yliopistosta joka pyrkii maisterivaiheessa kääntäjälinjalle ja haluaa kääntää työelämässä myös muista kielistä suomeksi kuin vain ranskasta, sillä osaa on opiskellut myös muita vieraita kieliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokki/kotiäiti
Sairaanhoitaja on AMK-tutkinto, joten heidätkin lasketaan korkeasti koulutetuiksi.
Vanhoilla hoitsuilla on vain ihan opistoasteen amistutkinto.
Opistoinssi. Ilmoitti minulle, että meidän lapsemme ovat jo opiskeluvaiheessa ”ihan eri asia”. Tämä luokkajako ja minun paaria-asemani johtuu siitä, että olen akateemisuudestani huolimatta työkyvyttömyyseläkkeellä sairauteni vuoksi. Myös lapseni siis leimautuvat hänen aivoitustensa mukaan luokattomuuteen kauttani. Lapseni on arkkitehti.
Juristi. Tunnen useita, 90% narsistisia k-päitä.
Perushoitaja. Omasta mielestään erittäin koulutettu, "melkein sairaanhoitaja".
Kovin ylpeä urastaan, eikä mikään muu ammatti ole "mitään". Itse asiassa muita ammatteja ei ole.
Arvostan hoitotyöntekijöitä, mutta tämä pässi saa vereni kiehumaan.
Onneksi pääsin eroon kyseisen hoitajan seurasta.
Vakuutusyhtiön korvauskäsittelijä
Kiinteistösihteeri. Ylimielinen kiusaaja, joka kohtelee lapsiaan ja läheisiään erittäin huonosti.
No sentään on lääkäri. Omassa lähipiirissä tuota tekevät kouluttamattomat.