Mikä tällaista naista vaivaa?
Ei puhu eikä pukahda. Kulkee vaan kipittävin askelin eteenpäin. Jotenkin tönkön oloinen askellus.
Aina sama. Olen nyt suunnilleen puolen vuoden ajan melkein joka arkipäivä tätä katsellut. Syy miksi kysyn on se, että tekisi mieli ottaa kontaktia häneen... ehkä pitäisi heittäytyä joskus sen kulkureitille ja tervehtiä?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:29"]
Miksi AP ei vaivaudu vastaamaan kysymyksiini mitään? Ohitti jotenkin sulavasti, muihin kyllä vastailee....T. nr. 22
[/quote]
Pahoittelut.
Suomessa olen viettänyt elämäni, pl. puoli vuotta opiskeluaikana.
Ihan vastaavassa tilanteessa silloin tällöin näkemäni naisen kanssa olemme alkaneet moikata. Ei siinä minusta mitään outoa ole. Kyseessä ei ole siis julkinen katu, vaan suljettu alue, jolla sijaitsee muutamia eri firmoja. Nainen on minulle muutoin täysin tuntematon. Hän muuten taisi itse moikata ensimmäisen kerran - ei siis tarvitse syyttää ainakaan sarja-ahdistelijaksi :D
Ap
Tulee mieleen yksi assi kenen kanssa deittailin. Hän tarkkaili mun kaikkia ilmeitä, eleitä, naurua, ääntä, nauruääntä ja kommentoi niitä: "Aika erikoinen nauruääni sulla, en ole koskaan ennen kuullut." "Onko sulla aina tapana katsoa keskustelukumppania koko ajan silmiin, aika erikoista." "Sä aika kuuluvasti hengität nenän kautta, aika erikoista." "Sä oot haukotellut aika usein, haukotteletko sä yleensäkin noin usein?" "Aika hassu hymy sulla, kun pari hammasta näkyy. Onko sulla yläpurenta?" "Sun hiukset on lähes häiritsevän blondit. Onko toi tosiaan sun oma väri, ikinä en ole nähnyt noin vaaleaa vaaleaa." jne. jne.
KUKAAN ei-asperger mies ei ole KOSKAAN ollut yhtä neuroottisena kommentoimassa joka helvetin asiaa toisen olemuksessa. Oli ihan mahdoton kuvitella seurustelevansa hänen kanssa, vaikka osasinkin alusta saakka katsoa ja kuunnella jonkin verran sormien lävitse, koska tiesin että hän on lievästi autistinen.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:29"]
Miksi AP ei vaivaudu vastaamaan kysymyksiini mitään? Ohitti jotenkin sulavasti, muihin kyllä vastailee....T. nr. 22
[/quote]
Pahoittelut.
Suomessa olen viettänyt elämäni, pl. puoli vuotta opiskeluaikana.
Ihan vastaavassa tilanteessa silloin tällöin näkemäni naisen kanssa olemme alkaneet moikata. Ei siinä minusta mitään outoa ole. Kyseessä ei ole siis julkinen katu, vaan suljettu alue, jolla sijaitsee muutamia eri firmoja. Nainen on minulle muutoin täysin tuntematon. Hän muuten taisi itse moikata ensimmäisen kerran - ei siis tarvitse syyttää ainakaan sarja-ahdistelijaksi :D
Ap
[/quote]
Ok, no mutta edelleen tuossa ei ole mitään outoa, että ei tuntematonta vastaantulijaa moikkaile. Itse en tervehdi edes naapureitani, kun ei ole mitään yhteistä heidän kanssaan. Enpä näekään heitä kuin ani harvoin, onneksi.
Anna tilanteen (jos edes on sellaista) kehittyä omaan tahtiin, et pakottamalla saa mitään tulosta. Oletan ettei nainen senkummemmin sinua huomaa, vaikka mielestäsi näette usein, mutta hän ei ole painanut sinua mieleensä. Eli sinua kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin naista, mutta naiselle olet EVVK.
Itse kavahtaisin, jos kadulla joku alkaisi yht'äkkiä morjestaan ja virnuileen, todennäköisesti pitäisin kylähulluna ja jos liian lähelle tulisi, niin saisi lakkapullosta silmilleen.
Oho pitäskö mammojen puheet siis tulkita niin että jos joku nainen hymyilee ja tervehtii niin se on kiinnostunut? miulla on sitten paljon ihailijoita...
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:08"]
Oho pitäskö mammojen puheet siis tulkita niin että jos joku nainen hymyilee ja tervehtii niin se on kiinnostunut? miulla on sitten paljon ihailijoita...
[/quote]
Haha, ei automaattisesti. Naisiakin on erilaisia. Luulen että täällä palstailee viikonloppuisin tällaisia keskimääräistä ihmiskammoisempia yksilöitä.
Mä kävelen aina ruokkiksella kadun läpi nopeasti ja katson eteeni, etten törmäile ihmisiin. En yleensä kiinnitä mitään huomiota ymprillä oleviin ihmisiin ja jopa tututkin jä usein moikkaamatta. Tuntemattomia varsinkaan miehiä en edes huomaa, kun kotona on oma mies. En siis kiinnitä mitään huomiota vastakkaiseen sukupuoleen.
Kuulostaa siltä, että naisella on kiire. Todennäköisesti hän ei ehdi jäädä juttelemaan kanssasi.
Itselläni on yleensä aina kiire erityisesti aamulla töihin mennessäni. En halua jutella kenenkään kanssa silloin edes bussissa, koska olen aamu-uninen eikä juttelu ole kivaa, kun mieluiten torkkuisi silmät kiinni.
Mä muuten kuljen aina rakennustyömaan ohi aamulla, mutta enpä jää katsomaan niitä raksamiehiäkään saati moikkaile heitä.
Tämä on hauska ketju. Vihdoinkin jotain huvia tähän iltaan.
Nyt alkaa jo säälittää tämä naisparka. Hän kävelee päivittäin työpaikalleen ja sieltä pois päivittäin, kuin kuka tahansa meistä. Häneen haluaisi tutustua mies joka on häneen samalla ihastunut (ainakin ulkonäköön) mutta samalla mietti mikä naista vaivaa, koska hän kävelee tönkösti, eikä puhu kävellessään yksin. Tällainen voisi olla ensimmäinen keskustelu.
Mies: Hei nainen, miksi kävelet noin tönkkönä, hymyiles vähän tänne päin.
Nainen: Mph.
Mies: (painokelvotonta tekstiä)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:57"]
no häntä vaivaa tönkön oloinen askellus. ei kaikki ole sulavaliikkeisiä mallikävelijöitä. hohhoijaa taas.
[/quote]
Mietin vain, että olisiko tuollainen + totaalinen pään ja katseen nauliutuminen suoraan eteenpäin tunnistettava oire jostakin. Rehellisesti sanoen, en ole nähnyt yhtä 'robottimaisesti' kävelevää ikinä.
Ap
[/quote]
Mä ainakin kävelen just noin koska mulla on huono näkö ja joudun keskittymään tiehen ja ympäristööni tarkkaan. Sitten on varmaan jotain muutakin sairautta ehkä (mitä ei ole tutkittu vielä), koska erään 40-asteisen kuumeen jälkeen mulle jäi pysyväksi olotilaksi se etten hallitse kunnolla tasapainoani ja raajat tuntuu heikoilta ja vapisevilta. Liikun siksi hitaasti ja yritän pitää katseen suorassa.
N26
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:55"]
Nyt alkaa jo säälittää tämä naisparka. Hän kävelee päivittäin työpaikalleen ja sieltä pois päivittäin, kuin kuka tahansa meistä. Häneen haluaisi tutustua mies joka on häneen samalla ihastunut (ainakin ulkonäköön) mutta samalla mietti mikä naista vaivaa, koska hän kävelee tönkösti, eikä puhu kävellessään yksin. Tällainen voisi olla ensimmäinen keskustelu.
[/quote]Minä olen tönkköaskelinen, hajamielinen nainen. Ja varsinkin, jos kengissäni on yhtään korkoa joudun keskittymään joka askeleeseen. Arvaa kuinka monta kertaa olen kuullut nuo lauseet..
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:55"]
[/quote]
Haha :D
Ap
Oletko ap hyvännäköinen edes? Jos olet seksikäs mies, niin sitten ehkä voit kokeilla ,mutta jos olet ruma tai muuten epämiellyttävä älä lähesty.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 22:45"]
Oletko ap hyvännäköinen edes? Jos olet seksikäs mies, niin sitten ehkä voit kokeilla ,mutta jos olet ruma tai muuten epämiellyttävä älä lähesty.
[/quote]
Itseään on aina paha arvioida, muttei kaikki naiset karkuunkaan ole juosseet...
Ap
Siis eikö kukaan tee enää töitä työpaikalla? Mulla on ainakin päivät sekunnilleen ohjelmoituna, etten todellakaan ehdi luomaan pitkiä katseita tai silmäyksiä saatana kehenkään. Ja todellakin kuljen ne harvat käytäväpätkät ajatuksissani ja seuraavat ajatukset on ihan niissä kotiasioissa. Ihmettelen muutenkin millä löysäilytyöpaikoilla näitä kaikkia työpaikkaromansseja ja salasuhteita ehtii syntymään? Olisiko ehkä aika tehostaa?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:22"]
Otat missioksi "saan sen kyllä tervehtimään". Kuullostas että haluat huvituttaa itseäsi et auttaa toista. Ilkeältä ja empatia kyvyttömältä nyt vaikutat...
[/quote]
WUt?
Mistään tuollaisesta ei ole kyse. Enkä siis tarkoittanut, että olisin itse pelimies (lol) mutta tämä kollegani on entinen sellainen. Sillä olisi varmasti hyviä vinkkejä. Kyse ei ole myöskään siitä, että odottaisin tältä naiselta jotain erityistä käytöstä itseäni kohtaan - tiedän kyllä, miten ihmiset keskimäärin käyttäytyvät ja tämän naisen käytös on olosuhteisiin nähden poikkeuksellista.
Ap
[/quote]
Jos minusta on kyse niin jätä väliin .. et kiinnosta vaan ahdistelet.
AP, go for it! En tajua, miksi sait tällaista paskaa niskaan. Totta kai, jos näet usein itseäsi kiinnostavan naisen, on ihan ok mennä aloittamaan keskustelu. Voi olla, että vastaanotto on ilahtunut tai että se ei ole sitä, mutta siitä vain :) Unohda ne diagnoosit äläkä ennakkoon mieti, mikä mahtaa olla - ehkä hän vain ajattelee muita asioita ja kävelytyylit on kaikilla omansa.
Musta sä vaikutat symppikseltä. Toivottavasti pääset puheisiin tuon naisen kanssa :)