Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tällaista naista vaivaa?

Vierailija
05.09.2015 |

Ei puhu eikä pukahda. Kulkee vaan kipittävin askelin eteenpäin. Jotenkin tönkön oloinen askellus. 

Aina sama. Olen nyt suunnilleen puolen vuoden ajan melkein joka arkipäivä tätä katsellut. Syy miksi kysyn on se, että tekisi mieli ottaa kontaktia häneen... ehkä pitäisi heittäytyä joskus sen kulkureitille ja tervehtiä? 

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mt-ongelmainen?

Vierailija
2/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:54"]

mt-ongelmainen?

[/quote]

Hmm... Mutta se käy töissä kuitenkin, ettei aivan kaheli voi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no häntä vaivaa tönkön oloinen askellus. ei kaikki ole sulavaliikkeisiä mallikävelijöitä. hohhoijaa taas. 

Vierailija
4/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi puhua samalla kun se kävelee?

Vierailija
5/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi meistä yksin kävellessään höpöttelee. Kipittävä ja tönkkö askellus samassa paketissa lienee mielenkiintoinen näky...

Mikä vaivaa? Noilla tiedoilla ei yhtikäs mikään. Ota kontaktia jos haluat, mutta ymmärrä jos toista ei kiinnosta.

Vierailija
6/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks sen pitäisi sulle puhua?? Jos ei edes sua tunne.

Vierailija
7/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu eikä pukahda itsekseen vai? Musta kuulostaa ihan normaalilta.

Vierailija
8/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:57"]

no häntä vaivaa tönkön oloinen askellus. ei kaikki ole sulavaliikkeisiä mallikävelijöitä. hohhoijaa taas. 

[/quote]

Mietin vain, että olisiko tuollainen + totaalinen pään ja katseen nauliutuminen suoraan eteenpäin tunnistettava oire jostakin. Rehellisesti sanoen, en ole nähnyt yhtä 'robottimaisesti' kävelevää ikinä. 

Ap

Vierailija
9/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:57"]

[/quote]

Mietin vain, että olisiko tuollainen + totaalinen pään ja katseen nauliutuminen suoraan eteenpäin tunnistettava oire jostakin. Rehellisesti sanoen, en ole nähnyt yhtä 'robottimaisesti' kävelevää ikinä. 

Ap
[/quote]

Ei kaikki kävele samalla tavalla. Musta tuntuu et sä oot se jolla on ongelma.. koska mitä toisen kävelytyyli ja katse sua liikuttaa?

Vierailija
10/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:58"]

Miksi sen pitäisi puhua samalla kun se kävelee?

[/quote]

Hohhoih, tarkoitin ettei koskaan edes tervehdi ketään. 

Harmittaa kun kerran osuin kävelemään häntä vastaan enkä tajunnut moikata. En ollut silloin vielä niin kiinnostunut. Koitan osua reitille uudelleen ja nyt varmasti tervehdin. Jännä nähdä miten reagoi...

Ap

Vierailija
11/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelen hyvin kipattavalla rytmillä, koska se vaan sattuu olemaan kävelytyylini. Katson myöskin eteeni etten törmää kehenkään. Ihan normipirkko olen mutten sinusta milläänlailla kiinnostunut , joten voit lakata pohtimasta asiaa, kiitos.

Vierailija
12/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseen nauliintuminen suoraan eteenpäin on selvä viesti, että jätä mut rauhaan.

Voisin olla minä, mutta mun kävelyä voisi luonnehtia ennemminkin katujyrämäiseksi. Enkä todellakaan halua vieraita sönköttämään "miksi sä kävelet aina"-tyyppisiä juttuja. Jätä rauhaan.

Vierailija
13/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hedelmällinen alku tutustumiselle... Kyttäät, arvostelet ja diagnosoit toista, ja sitten samassa yhteydessä haluaisit tutustua. Keskimäärin kuka tahansa karkottuu tuolla tyylillä, monella pelaa vaistot. Itse pystytän heti muurin välille, jos joku kyttää minua ja ylittelee liikaa rajoja, sen sijaan toisentyyppiselle lähestymiselle lämpenen nopeastikin. Ja mä en kipitä noin, eli en ottanut aloitusta itseeni missään tapauksessa, mutta kerron vaan miten esim. itse suhtautuisin tuolla asenteella liikkeellä olevaan ihmiseen - ja asenne kyllä näkyy. Se olisi täystorjunta heti mun puolelta.

Vierailija
14/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:58"]

No miks sen pitäisi sulle puhua?? Jos ei edes sua tunne.

[/quote]

Olemme töissä samalla alueella... olisi luontevaa tervehtiä tai edes vilkaista vastaantulevaa ihmistä. Yleensä ihmiset kyllä 'huomaavat' vastaantulevat ihmiset. Tiedätkö, ei välttämättä tuijottele silmiin, mutta tiedostaa kuitenkin, että täällä on nyt muitakin kuin minä. Tällä naisella mitään reaktiota ei ole havaittavissa. 

Ap

Vierailija
15/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:03"]

Minä kävelen hyvin kipattavalla rytmillä, koska se vaan sattuu olemaan kävelytyylini. Katson myöskin eteeni etten törmää kehenkään. Ihan normipirkko olen mutten sinusta milläänlailla kiinnostunut , joten voit lakata pohtimasta asiaa, kiitos.

[/quote]

Älä ole niin nega. Ei se sinua kuluta jos joskus kokeilen tervehtiä. 

Ap

Vierailija
16/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oireyhtymä voi olla "älä edes harkitse häiritseväsi minua, seurasi EI kiinnosta".

Tai sitten töissä ja muussa elämässä on stressiä niin ei jaksa paljoa ylimääräistä heilua kun niskat on niin jumissa ettei pää käänny.

Mutta jos tuollaisia mietit naisesta jota et edes vielä tunne niin en suosittele sitä tutustumista, onnistut isolla todennäköisyydellä vain loukkaamaan jossain vaiheessa möläyttämällä kävelytyylistä tai muusta.

Vierailija
17/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:05"]

Onpa hedelmällinen alku tutustumiselle... Kyttäät, arvostelet ja diagnosoit toista, ja sitten samassa yhteydessä haluaisit tutustua. Keskimäärin kuka tahansa karkottuu tuolla tyylillä, monella pelaa vaistot. Itse pystytän heti muurin välille, jos joku kyttää minua ja ylittelee liikaa rajoja, sen sijaan toisentyyppiselle lähestymiselle lämpenen nopeastikin. Ja mä en kipitä noin, eli en ottanut aloitusta itseeni missään tapauksessa, mutta kerron vaan miten esim. itse suhtautuisin tuolla asenteella liikkeellä olevaan ihmiseen - ja asenne kyllä näkyy. Se olisi täystorjunta heti mun puolelta.

[/quote]

Ette nyt hahmota kokonaiskuvaa. 

En ole ollut pervoilemassa ja ahdistelemassa. Ko. nainen kulkee toimistoni ikkunan editse lähes päivittäin, joten siksi olen pystynyt tarkkailemaan. Itse olen osunut ulos samaan aikaan vain kerran. 

Se on ihan sama kulkeeko siitä vierestä kauhakuormaaja, ihminen tai henkilöauto. Ei mitään reaktiota. 

Ap

Vierailija
18/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei oo kiinnostunu ihmisistä. Ei kaikkia kiinnosta jutella joutavia.

Vierailija
19/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:10"]

Se oireyhtymä voi olla "älä edes harkitse häiritseväsi minua, seurasi EI kiinnosta".

Tai sitten töissä ja muussa elämässä on stressiä niin ei jaksa paljoa ylimääräistä heilua kun niskat on niin jumissa ettei pää käänny.

Mutta jos tuollaisia mietit naisesta jota et edes vielä tunne niin en suosittele sitä tutustumista, onnistut isolla todennäköisyydellä vain loukkaamaan jossain vaiheessa möläyttämällä kävelytyylistä tai muusta.

[/quote]

Kannatan tätä niskat jumissa-vaihtoehtoa. Vielä Sirdaludit ja Panacodit loppu eikä ehdi lääkärille. Kyllä siinä silloin on suoraselkäinen ja robottimainen + vitutus ylimääräisistä kyylistä.

Vierailija
20/85 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion silti saada sen ainakin tervehtimään. Jos ei onnistu, kysyn apua vanhemmalta ex-pelimieskollegalta. Se saa kaikki naiset kälättämään :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme