Mikä tällaista naista vaivaa?
Ei puhu eikä pukahda. Kulkee vaan kipittävin askelin eteenpäin. Jotenkin tönkön oloinen askellus.
Aina sama. Olen nyt suunnilleen puolen vuoden ajan melkein joka arkipäivä tätä katsellut. Syy miksi kysyn on se, että tekisi mieli ottaa kontaktia häneen... ehkä pitäisi heittäytyä joskus sen kulkureitille ja tervehtiä?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:05"]
Onpa hedelmällinen alku tutustumiselle... Kyttäät, arvostelet ja diagnosoit toista, ja sitten samassa yhteydessä haluaisit tutustua. Keskimäärin kuka tahansa karkottuu tuolla tyylillä, monella pelaa vaistot. Itse pystytän heti muurin välille, jos joku kyttää minua ja ylittelee liikaa rajoja, sen sijaan toisentyyppiselle lähestymiselle lämpenen nopeastikin. Ja mä en kipitä noin, eli en ottanut aloitusta itseeni missään tapauksessa, mutta kerron vaan miten esim. itse suhtautuisin tuolla asenteella liikkeellä olevaan ihmiseen - ja asenne kyllä näkyy. Se olisi täystorjunta heti mun puolelta.
[/quote]
Ette nyt hahmota kokonaiskuvaa.
En ole ollut pervoilemassa ja ahdistelemassa. Ko. nainen kulkee toimistoni ikkunan editse lähes päivittäin, joten siksi olen pystynyt tarkkailemaan. Itse olen osunut ulos samaan aikaan vain kerran.
Se on ihan sama kulkeeko siitä vierestä kauhakuormaaja, ihminen tai henkilöauto. Ei mitään reaktiota.
Ap
[/quote]
Ehkä ei ole edes huomannut sua? En mä ainakaan huomaa tai muista kaikkia, jotka työskentelevät sillä alueella missä liikun enkä kokisi edes luontevaksi tervehtiä kaikkia, jos ei edes ole samassa työpaikassa. Ja kyllä mä ainakin tiedostan ihmiset vaikka katson suoraan eteen, en vain jaksa huomioida joka kanssaeläjää. Että olisiko sillä sama.
Otat missioksi "saan sen kyllä tervehtimään". Kuullostas että haluat huvituttaa itseäsi et auttaa toista. Ilkeältä ja empatia kyvyttömältä nyt vaikutat...
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:16"]Aion silti saada sen ainakin tervehtimään. Jos ei onnistu, kysyn apua vanhemmalta ex-pelimieskollegalta. Se saa kaikki naiset kälättämään :D
Ap
[/quote]
Vaikutat aika ärsyttävältä :/
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:16"]Aion silti saada sen ainakin tervehtimään. Jos ei onnistu, kysyn apua vanhemmalta ex-pelimieskollegalta. Se saa kaikki naiset kälättämään :D
Ap
[/quote]
Ethän sä itekkään sitä tervehdi.
Onko hyvännäköinen? Seksikäs? Jotenkin vieras ajatus, että kuvailemasi käytös kiinnittää miehen huomion ja vielä positiivisella (??) tavalla, niin että aiot tehdä aloitteen. Robottikävelyllä ja maahan tuijottamallako tässä pitäisi itsekin alkaa miehiä iskemään?
Olet tehnyt samasta naisesta jo yli 10 aloitusta kesän aikana... Joku voisi kysyä, että mikä sinua vaivaa.
Jätä se nainen rauhaan.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:22"]
Otat missioksi "saan sen kyllä tervehtimään". Kuullostas että haluat huvituttaa itseäsi et auttaa toista. Ilkeältä ja empatia kyvyttömältä nyt vaikutat...
[/quote]
WUt?
Mistään tuollaisesta ei ole kyse. Enkä siis tarkoittanut, että olisin itse pelimies (lol) mutta tämä kollegani on entinen sellainen. Sillä olisi varmasti hyviä vinkkejä. Kyse ei ole myöskään siitä, että odottaisin tältä naiselta jotain erityistä käytöstä itseäni kohtaan - tiedän kyllä, miten ihmiset keskimäärin käyttäytyvät ja tämän naisen käytös on olosuhteisiin nähden poikkeuksellista.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:29"]
Olet tehnyt samasta naisesta jo yli 10 aloitusta kesän aikana... Joku voisi kysyä, että mikä sinua vaivaa.
Jätä se nainen rauhaan.
[/quote]
En varmasti ole. Enkä ole häirinnyt häntä millään tavalla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:28"]
Onko hyvännäköinen? Seksikäs? Jotenkin vieras ajatus, että kuvailemasi käytös kiinnittää miehen huomion ja vielä positiivisella (??) tavalla, niin että aiot tehdä aloitteen. Robottikävelyllä ja maahan tuijottamallako tässä pitäisi itsekin alkaa miehiä iskemään?
[/quote]
Luonnehtisin söpön näköiseksi. Kiinnostun aina 'erilaisista' naisista. Sellaisista jotka jotenkin eroavat muista. Se on kiroukseni.
Ap
Nopeasti "kipittävillä" naisilla on yleensä tuhat rautaa tulessa: mies, lapset, kotityöt, ansiotyö, ystävät, harrastukset jne. Sinuna antaisin asian olla. Millainen on oma sosiaalinen elämäsi? Jos olet puolen vuoden päivittäin vain tuijottanut naista toimiston ikkunan takaa ja yrität nyt vain omaa mielihaluasi seuraten saada tuntemattoman naisen tervehtimään sinua, kehottaisin miettimään vielä kerran.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:34"]
Nopeasti "kipittävillä" naisilla on yleensä tuhat rautaa tulessa: mies, lapset, kotityöt, ansiotyö, ystävät, harrastukset jne. Sinuna antaisin asian olla. Millainen on oma sosiaalinen elämäsi? Jos olet puolen vuoden päivittäin vain tuijottanut naista toimiston ikkunan takaa ja yrität nyt vain omaa mielihaluasi seuraten saada tuntemattoman naisen tervehtimään sinua, kehottaisin miettimään vielä kerran.
[/quote]
Vaikeapa niitä ohi kulkevia ihmisiä on huomaamattakaan olla...
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:34"]
[/quote]
Vaikeapa niitä ohi kulkevia ihmisiä on huomaamattakaan olla...
Ap
[/quote]
Ellei ole robottinainen.
Miksi haluat tervehtiä jotain ventovierasta ohikulkijaa? Luulen, että itsekseen puhuminen olisi vielä erikoisempaa, jos hän siis yksin kävelee. Vaikutat hieman yksinkertaiselta.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:37"]
Miksi haluat tervehtiä jotain ventovierasta ohikulkijaa? Luulen, että itsekseen puhuminen olisi vielä erikoisempaa, jos hän siis yksin kävelee. Vaikutat hieman yksinkertaiselta.
[/quote]
No koska tutustuisin häneen mielelläni paremmin. Vaikea tutustua tyhjästä? Samalla alueella työskentelevän ihmisen tervehtiminen olisi melko lievä ja kevyt lähestymistapa.
Olen miettinyt myös pitäisikö tiedustella taustoja ko. naisen kanssa samassa firmassa työskentelevältä tytöltä, jonka tunnen hieman paremmin. Ongelmana on vain se, että tämä toinen on ollut hiukan ihastuneen oloinen ja olisi tökeröä kysyä häneltä toisesta naisesta.
Ap
Hahaa, no senkun menet tervehtimään vaan sitten, mahdat olla huvittava tapaus.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:42"]
Hahaa, no senkun menet tervehtimään vaan sitten, mahdat olla huvittava tapaus.
[/quote]
No jaa. Se ettei sinuun ole haluttu tutustua ei tarkoita sitä, etteikö sitä tapahtuisi jatkuvasti muualla.
Sanotaanko näin, että jos en olisi koskaan onnistunut naisia saamaan, en varmaan harkitsisi tällaiseen vaikeaan tapaukseen kontaktin hakemista... tiedän ihan hyvin miten homma toimii keskimäärin, älä ole huolissasi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:37"]
[/quote]
No koska tutustuisin häneen mielelläni paremmin. Vaikea tutustua tyhjästä? Samalla alueella työskentelevän ihmisen tervehtiminen olisi melko lievä ja kevyt lähestymistapa.
Olen miettinyt myös pitäisikö tiedustella taustoja ko. naisen kanssa samassa firmassa työskentelevältä tytöltä, jonka tunnen hieman paremmin. Ongelmana on vain se, että tämä toinen on ollut hiukan ihastuneen oloinen ja olisi tökeröä kysyä häneltä toisesta naisesta.
Ap
[/quote]
Kirjoitat naisesta jo tökerösti (tönkkö kävelijä ym.) joten jatka vain tökeröä linjaasi ja mene kysymään. Varmaan olet jo mennytkin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:57"]
Kirjoitat naisesta jo tökerösti (tönkkö kävelijä ym.) joten jatka vain tökeröä linjaasi ja mene kysymään. Varmaan olet jo mennytkin.
[/quote]
Kuka mitäkin tökerönä pitää...
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:58"]
No miks sen pitäisi sulle puhua?? Jos ei edes sua tunne.
[/quote]
Olemme töissä samalla alueella... olisi luontevaa tervehtiä tai edes vilkaista vastaantulevaa ihmistä. Yleensä ihmiset kyllä 'huomaavat' vastaantulevat ihmiset. Tiedätkö, ei välttämättä tuijottele silmiin, mutta tiedostaa kuitenkin, että täällä on nyt muitakin kuin minä. Tällä naisella mitään reaktiota ei ole havaittavissa.
Ap
[/quote]
Jos nainen ei tunne sua, niin miksi moikkailisi tuntematonta ihmistä? Heh, en kyllä kuuna päivään ole moikkaillu tuntemattomia kadulla, vaikka saatan joskus vilkaista (ja ikääkin on jo aikas paljon). En kyllä tunne muitakaan ketkä tekisivät näin.
Asutko sä ulkomailla, koska en nyt ihan tunnista suomalaiseksi tavaksi alkaa morjestamaan vastaantulevia ihmisiä?