Sano miehellesi: Rakas, ajattelin tehdä sinulle tänään moussakaa
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:00"]"taas saa mennä äitin luo syömään.."
[/quote]
Paras :'D
No enpä viitti. Just olen pyytänyt sitä muuttamaan pois joku aika sitten. Aika hiljaiset huoneet täällä olleet monta viikkoa.
"Jaa, vai niin..."
En ole koskaan tehnyt moussakaa, eikä mieheni koskaan innostu jos päätän kokeilla jotain uutta :D Se kun on valitettavasti niin, että vain joka kolmas ensiyrittämä onnistuu sillai, et voi syödä.
Vastaus olis varmaan, että "eiks meillä ollut sitä just viime viikolla".
Mut okei, teen silti, ainekset olis, jos korvaan osan munakoisosta kesäkurpitsalla. Kaalilaatikko saa odottaa :)
"Täh, mitä? miksi?"
okei.. Hiukan outo kysymys olikin kun ollaan menossa just mökille enkä ole ostanut mitään ruokatarvikkeita kun anoppi lupautui tekemään ruuat.
"Tarkoitat kai jotain vegaani versiota siitä, vai..?" Kysyi vegaani mieheni kummissaan. En muutoinkaan mainitse mitä teen ruuaksi joten ajatteli kai että teen vain itselleni ja lapsille ja mietti varmaan mitä laittaa itselleen.
Miksi te kokkaatte miehelle? Hyi, alistettuja muiduja. Itse sanoisin että tänään voitas syödä moussakaa. Ja jos mies vastaa joo. Niin sitten sanon, että millon alat tekeen sitä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:25"]
Miksi te kokkaatte miehelle? Hyi, alistettuja muiduja. Itse sanoisin että tänään voitas syödä moussakaa. Ja jos mies vastaa joo. Niin sitten sanon, että millon alat tekeen sitä.
[/quote]
No mulla ainakaan kyse alistamisesta. Mä tykkään laittaa ruokaa ja mieskin silloin tällöin. Tosin useimmiten kun mies innostuu kokkaamaan, niin otan pizzataxin numeron valmiiksi, harvemmin ukko itsekkään syö omia tuotoksiaan :D Silloin harmittaa ruuan haaskuuseen meno, mutta en halua viedä mieheltäni sitä vähää kokkaamisen iloa. Joskus kun onnistuu siinä kuitekin erinomaisesti.
Vaimo sanoi äsken!! Paljasti samalla siis lukevansa tätä av:tä. :D
Tuskin tietää, että minäkin luen.. (sisäistä naurua). :p
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:25"]
[/quote]
Meillä kokkaa se joka ehtii. Mies teki tänään aamiaiseksi munakasta, mä paistoin illalla tekemästäni taikinasta pataleivän ja kohta tehdään yhdessä ruokaa kun tulee vieraita. Arkena mulla on paremmin aikaa tehdä ruokaa ja viikonloppuna miehellä. Molemmat rakastamme ruuanlaittoa:)
Nam, peruna- vai munakoiso? Koska syödään?